Сын тұрғысынан ойлау технологиясы: тұжырымдама, әдістемесі және тиімділігі


Slide 1

Сын тұрғысынан ойлау технологиясы

Slide 2

Сыни ойлау дегеніміз- Сыни ойлау- өзіндік ойлау. Сыни ойлау - сұрақ қоюдан және шешімін талап ететін проблемаларды айқындаудан басталады. Оқушы өзі сұрақ қойып, шешімін өзі айқындайды. Сыни ойлау- әлеуметтік ойлау, бірлесе оқыту идеясы.

Slide 3

Мақсаты: Барлық жастағы оқушылардың кез келген мазмұн түсінікке сыни тұрғыдан қарап, екі ұйғарым бір пікірдің біреуін таңдауға сапалы шешім қабылдауға үйрету. Кез келген оқу материалындағы мазмұнды сынау емес сын тұрғысынан қарау арқылы ұтымды жауап іздеу, сол жауапты іздеуге жай ойлау емес шындалған ойлауға оқушылардың қолын жеткізеді.

Slide 4

Міндеттері: - СТО идеялар тексеріліп бағаланғанда және дамып қолданылғанда іске асады - Есте сақтау-идеяларды түсіну-алғы шарт - Шығармашылықпен көкейкесті ойлау - Өзіндік жеке ойлау, тәуелсіз ойлау, шикізатты өңдеу - Сұрақтар шешімін табу- жаңа бір нәрсе тудыру - Үйрету - түсінуіне көмектесу - Көңілге қонымды дәлелге ұмтылу - Мәселені шешудің жолын өзі іздеп табу - Шешімді негізі бар саналы дәлелдеу - Дәлелдер негізгі болуы шарт - Әлеуметтік ойла, таласып оқу, талқылап қарсы шығу - Еріксіз ойландыратын, қортынды жауаптар, шығармашылыққа итермелейді.

Slide 5

Бағдарламаның авторлары: Чарльз Темпл, Джинни Стилл, Куртис Мередит.

Қазақстанда бұл технология 1997 жылдан таныла бастады.

Чарльз Темпл

Slide 6

Сыни ойлау сабағының құрылымдық формуласы 3 кезеңнен

(ERR) тұрады:

I. -қызығушылығын ояту

II. - мағынаны таныту

III. - ой-толғаныс

Slide 7

Бұл технологияның тиімділігі

Еркін ойлауға мүмкіндік береді.

Ақыл-ойын дамытады

Шығармашылық бел сенділігін арттырады

Тіл байлығын жетілдіреді

Ұжымдық іс-әрекетке тәрбиелейді

Жан-жақты ізденушілігін арттырады

Барлық жұмысты өздері атқаруға ынта қояды, белсенділігі жоғары боы

Алға қойған мақсатты орындауға тырысады, пікір айтады

.

Slide 8

СТО сабақтарда

Дәстүрлі сабақтарда

Оқушылар жекелей, жұппен, топпен жұмысты жақсы ұйымдастырады.

Оқушы бірден жұмысқа кірісіп кетпейді.

Өз беттерімен жұмыс істеу қабілеттері, белсенділіктері басым.

Белсенділік орташа, мұғалімнің көмегін керек етеді.

Шығармашылық қабілеттері артады, топтағы әр

оқушының жауапкершілігі басым.

Шығармашылығы бірқалыпты, ынта-ықыластарын білдіре қоймайды.

СТО мен дәстүрлі сабақтарды салыстырсақ:

Slide 9

Сын тұрғысынан ойлау әдістері

Қызығушылығын ояту;

Мағынаны тану

Ой толғаныс

Slide 10

«Сын тұрғысынан ойлау» технологиясының 60-тан астам стратегиялары бар:

Соның ішінде:

1. Топтастыру

2. Венн диаграммасы

3. Ішіне - сыртына

4. Дөңгелек үстел

5. Бес жолды өлен

6. Ой шақыру

7. Ой қозғау

8. Семантикалық карта

Slide 11

Алынатын нәтиже

1. Бала бойында сенімділік пайда болады.

2. Ізденуге ұмтылады.

3. Сабаққа барлық оқушы жұмыла кіріседі.

4. Мұғалім тек бағыт береді.

5. Оқушы тақырыпты өздігінен түсінеді.

Slide 12
Ұқсас жұмыстар
Бастауыш сыныпта математиканы сын тұрғысынан ойлау технологиясы арқылы оқыту
Сын тұрғысынан ойлау технологиясы арқылы оқушылардың өзіндік көзқарасын қалыптастыру
Бастауыш сыныптарда сын тұрғысынан ойлау технологиясын қолданудың қазіргі жағдайы
Проблемалық оқыту және сын тұрғысынан ойлау технологиялары: әдістемелік негіздері
Сын тұрғысынан ойлау: анықтама, дағдылар және оқыту тәсілдері
7-сынып: Үшбұрыштың түрлері - сын тұрғысынан ойлау технологиясы негізіндегі сабақ жоспары
Сын тұрғысынан оқыту технологиясы: теориясы, қағидалары және тәсілдері
Оқу процесінде сын тұрғысынан ойлауды қолданудың тиімділігі (Блум таксономиясы бойынша)
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту бағдарламасы: теориясы, кезеңдері және әдістемесі
Ана тақырыбы бойынша сын тұрғысынан ойлау сабағы: Фариза Оңғарсынованың поэзиясы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz