Сын тұрғысынан ойлау технологиясы




Презентация қосу
Сын тұрғысынан ойлау
технологиясы
Сыни ойлау дегеніміз-
Сыни ойлау- өзіндік ойлау.Сыни
ойлау – сұрақ қоюдан және
шешімін талап ететін
проблемаларды айқындаудан
басталады. Оқушы өзі сұрақ
қойып, шешімін өзі
айқындайды.Сыни ойлау-
әлеуметтік ойлау, бірлесе оқыту
идеясы.
Мақсаты:
Барлық жастағы оқушылардың кез келген
мазмұн түсінікке сыни тұрғыдан қарап, екі
ұйғарым бір пікірдің біреуін таңдауға сапалы
шешім қабылдауға үйрету.
Кез келген оқу материалындағы мазмұнды
сынау емес сын тұрғысынан қарау арқылы
ұтымды жауап іздеу, сол жауапты іздеуге
жай ойлау емес шындалған ойлауға
оқушылардың қолын жеткізеді.
Міндеттері:
- СТО идеялар тексеріліп бағаланғанда және дамып
қолданылғанда іске асады
- Есте сақтау-идеяларды түсіну-алғы шарт
- Шығармашылықпен көкейкесті ойлау
- Өзіндік жеке ойлау, тәуелсіз ойлау, шикізатты өңдеу
- Сұрақтар шешімін табу- жаңа бір нәрсе тудыру
- Үйрету – түсінуіне көмектесу
- Көңілге қонымды дәлелге ұмтылу
- Мәселені шешудің жолын өзі іздеп табу
- Шешімді негізі бар саналы дәлелдеу
- Дәлелдер негізгі болуы шарт
- Әлеуметтік ойла, таласып оқу, талқылап қарсы шығу
- Еріксіз ойландыратын, қортынды жауаптар,
шығармашылыққа итермелейді.
Бағдарламаның авторлары: Чарльз Темпл,
Джинни Стилл, Куртис Мередит.
Қазақстанда бұл технология 1997 жылдан
таныла бастады.

Чарльз Темпл
Сыни ойлау сабағының құрылымдық
формуласы 3 кезеңнен
(ERR) тұрады:

I.-қызығушылығын ояту

II.- мағынаны таныту

III.- ой-толғаныс
.
Бұл технологияның тиімділігі

Еркін ойлауға Шығармашылық бел
мүмкіндік береді. сенділігін арттырады
Ақыл-ойын дамытады

Ұжымдық іс-әрекетке Тіл байлығын жетілдіреді Жан-жақты ізденушілігін
тәрбиелейді арттырады

Барлық жұмысты өздері Алға қойған мақсатты
атқаруға ынта қояды, орындауға тырысады,
белсенділігі жоғары боы пікір айтады
СТО мен дәстүрлі сабақтарды салыстырсақ:

СТО сабақтарда Дәстүрлі сабақтарда
Оқушылар жекелей, Оқушы бірден жұмысқа
жұппен, топпен жұмысты кірісіп кетпейді.
жақсы ұйымдастырады.

Өз беттерімен жұмыс істеу Белсенділік орташа,
қабілеттері, белсенділіктері мұғалімнің көмегін керек
басым. етеді.

Шығармашылық Шығармашылығы
қабілеттері артады, топтағы әр бірқалыпты, ынта-
оқушының жауапкершілігі ықыластарын білдіре
басым. қоймайды.
Сын тұрғысынан ойлау әдістері

Қызығушылығын ояту;

Мағынаны тану

Ой толғаныс
«Сын тұрғысынан ойлау» технологиясының
60-тан астам стратегиялары бар:
Соның ішінде:
1. Топтастыру
2. Венн диаграммасы
3. Ішіне - сыртына
4. Дөңгелек үстел
5. Бес жолды өлен
6. Ой шақыру
7. Ой қозғау
8. Семантикалық карта
Алынатын нәтиже
1. Бала бойында сенімділік пайда
болады.
2.Ізденуге ұмтылады.
3.Сабаққа барлық оқушы жұмыла кіріседі.
4.Мұғалім тек бағыт береді.
5. Оқушы тақырыпты өздігінен түсінеді.

Ұқсас жұмыстар
Сын тұрғысынан ойлау технологиясын бастауышта пайдаланудың қазіргі жағдайы
Проблемалық оқыту және сын тұрғысынан ойлау технологиясы
ОҚЫТУДА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ
СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ ТУРАЛЫ
Сыни ойлау технологиясы
Сын тұрғысынан ойлау технологиясының ерекшеліктері
БАСКЕТБОЛ ТАРИХЫНАН
Сын тұрғысынан ойлау стратегиясы
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету
Сын тұрғысынан ойлау технологиясын оқушылардың таным қабілеттерін арттыру құралы ретінде пайдалану
Пәндер