Сын тұрғысынан ойлау технологиясы



Сын тұрғысынан ойлау технологиясы

Сыни ойлау дегеніміз- Сыни ойлау- өзіндік ойлау. Сыни ойлау - сұрақ қоюдан және шешімін талап ететін проблемаларды айқындаудан басталады. Оқушы өзі сұрақ қойып, шешімін өзі айқындайды. Сыни ойлау- әлеуметтік ойлау, бірлесе оқыту идеясы.

Мақсаты: Барлық жастағы оқушылардың кез келген мазмұн түсінікке сыни тұрғыдан қарап, екі ұйғарым бір пікірдің біреуін таңдауға сапалы шешім қабылдауға үйрету. Кез келген оқу материалындағы мазмұнды сынау емес сын тұрғысынан қарау арқылы ұтымды жауап іздеу, сол жауапты іздеуге жай ойлау емес шындалған ойлауға оқушылардың қолын жеткізеді.

Міндеттері: - СТО идеялар тексеріліп бағаланғанда және дамып қолданылғанда іске асады - Есте сақтау-идеяларды түсіну-алғы шарт - Шығармашылықпен көкейкесті ойлау - Өзіндік жеке ойлау, тәуелсіз ойлау, шикізатты өңдеу - Сұрақтар шешімін табу- жаңа бір нәрсе тудыру - Үйрету - түсінуіне көмектесу - Көңілге қонымды дәлелге ұмтылу - Мәселені шешудің жолын өзі іздеп табу - Шешімді негізі бар саналы дәлелдеу - Дәлелдер негізгі болуы шарт - Әлеуметтік ойла, таласып оқу, талқылап қарсы шығу - Еріксіз ойландыратын, қортынды жауаптар, шығармашылыққа итермелейді.

Бағдарламаның авторлары: Чарльз Темпл, Джинни Стилл, Куртис Мередит.
Қазақстанда бұл технология 1997 жылдан таныла бастады.
Чарльз Темпл

Сыни ойлау сабағының құрылымдық формуласы 3 кезеңнен
(ERR) тұрады:
I. -қызығушылығын ояту
II. - мағынаны таныту
III. - ой-толғаныс

Бұл технологияның тиімділігі
Еркін ойлауға мүмкіндік береді.
Ақыл-ойын дамытады
Шығармашылық бел сенділігін арттырады
Тіл байлығын жетілдіреді
Ұжымдық іс-әрекетке тәрбиелейді
Жан-жақты ізденушілігін арттырады
Барлық жұмысты өздері атқаруға ынта қояды, белсенділігі жоғары боы
Алға қойған мақсатты орындауға тырысады, пікір айтады
.

СТО сабақтарда
Дәстүрлі сабақтарда
Оқушылар жекелей, жұппен, топпен жұмысты жақсы ұйымдастырады.
Оқушы бірден жұмысқа кірісіп кетпейді.
Өз беттерімен жұмыс істеу қабілеттері, белсенділіктері басым.
Белсенділік орташа, мұғалімнің көмегін керек етеді.
Шығармашылық қабілеттері артады, топтағы әр
оқушының жауапкершілігі басым.
Шығармашылығы бірқалыпты, ынта-ықыластарын білдіре қоймайды.
СТО мен дәстүрлі сабақтарды салыстырсақ:

Сын тұрғысынан ойлау әдістері
Қызығушылығын ояту;
Мағынаны тану
Ой толғаныс

«Сын тұрғысынан ойлау» технологиясының 60-тан астам стратегиялары бар:
Соның ішінде:
1. Топтастыру
2. Венн диаграммасы
3. Ішіне - сыртына
4. Дөңгелек үстел
5. Бес жолды өлен
6. Ой шақыру
7. Ой қозғау
8. Семантикалық карта

Алынатын нәтиже
1. Бала бойында сенімділік пайда болады.
2. Ізденуге ұмтылады.
3. Сабаққа барлық оқушы жұмыла кіріседі.
4. Мұғалім тек бағыт береді.
5. Оқушы тақырыпты өздігінен түсінеді.

- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz