Жаңа форматтағы мұғалім
Презентация қосу
Жаңа форматтағы мұғалім
Жаңа форматтағы мұғалімдер оқушылардың
бойына өз бетімен білім алу, өзін-өзі реттеу
дағдыларын қалыптастыруға, түрлі адамдармен
тиімді диалог жүргізе алатын, қазіргі заманға
табысты өмір сүруге дайын, сандық
технологияларда құзырлылық танытатын белсенді
азамат, болашақ маман ретінде қалыптасуға
көмектесетін оқу үдерісін ұйымдастыру үшін
қажетті біліммен және практикалық дайындықпен
қамтамасыз етуі қажет.
Жаңа форматтағы мұғалім
моделі
Мұғалім
дамушы
шығармаш
ыл тұлға
Мұғалім өз
Мұғалім
ісінің
үздіксіз Жаңа шебері
ізденуші форматта-
ғы мұғалім
моделі
Мұғалім
әділ Маман-
еңбекқор мұғалім
тәрбиеші
Жаңа форматтағы біліктілікті арттыру
курсында бағдарлама бойынша жеті модуль
ұсынылады. Қазіргі кезде өзекті болып
отырған жеті модульдің әрқайсысы пәндік
және жас ерекшеліктеріне байланыссыз,
жалпы сипатта. Олар:
• оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;
• сыни тұрғыдан ойлауға үйрету;
• оқыту үшін бағалау және оқуды
бағалау;
• оқытуда ақпараттық- коммуникациялық
технологияларды пайдалану;
• талантты және дарынды балаларды
оқыту;
• оқушылардың жас ерекшеліктеріне
сәйкес оқыту және оқу;
• оқытудағы басқару және
Мектеп тәжірибесіне өзгерісті қалай енгізем?
Коучинг Тәлімгерлік
Тәлім
Тәлім алушыға
алушыға Lesson Study Шеберлік сынып
жүйелі
жүйелі кәсіби
кәсіби қолдау
қолдау Lesson
Нақты
Нақты тақырып
тақырып Lesson Study-де
Study-де ең
ең Мұғалімдердің
Мұғалімдердің озық
озық
көрсетуді көздейді.
көрсетуді көздейді. бастысы сабақты тәжірибелерін
бойынша
бойынша әріптесінің
әріптесінің бастысы сабақты тәжірибелерін
кәсіби мүмкіндіктерін
кәсіби мүмкіндіктерін зерделейді.
зерделейді. белсенді
белсенді бөлісуінің
бөлісуінің
ашуға
ашуға бағытталады.
бағытталады. тиімді
тиімді тәсілі.
тәсілі.
«Оқыту
«Оқыту үшін
үшін бағалау
бағалау және
және оқуды
оқуды Тәлім
Тәлім алушымен
алушымен сұхбат
сұхбат Lesson
Lesson Study
Study сабағын
сабағын жоспарлау
жоспарлау Шеберлік
Шеберлік сынып
сынып сабағынан
сабағынан көрініс
көрініс
бағалау
бағалау » коучинг №1 көрініс
» коучинг №1 көрініс
«Сыни
«Сыни тұрғыдан
тұрғыдан ойлауға
ойлауға үйрету»
үйрету» Тәлім
Тәлім алушы
алушы сабағынан
сабағынан көрініс
көрініс «Бақылаудағы
«Бақылаудағы үш
үш оқушымен
оқушымен сұхбат»
сұхбат» Шеберлік
Шеберлік сынып
сынып сабағындағы
сабағындағы бағалау
бағалау
коучинг
коучинг №2 көрініс
№2 көрініс
Мен еш уақытта өз оқушыларыма еш нәрсе үйретпеймін - тек қана олардың оқуы
үшін жағдай жаратамын
А. Эйнштейн
Өзгерістердің тиімділігі қалай бағаланады?
Кедергілер Жетістіктері
Болашақтағы іс - әрекет
Жауапкершіліктің
Жауапкершіліктің
жетіспеуі
Мұғалім Оқушы
жетіспеуі
Бағалау
Бағалау кезінде
кезінде нақты
нақты Жаңаша
Жаңаша «Оқушы
«Оқушы үні»
үні»
критерийлер
критерийлер қоя алмау
қоя алмау оқытудың
оқытудың қалыптасты
қалыптасты Өзгерген
мүмкіндіктерін
мүмкіндіктерін мұғалім,
АКТ-ні
АКТ-ні тиімді
тиімді қолдана
қолдана қолдана
қолдана көшбасшы-
алмау,
алмау, тех. кедергілер
тех. кедергілер Өз
Өз идеяларын
идеяларын
отырып,
отырып, жаңа
жаңа лық
ҰБТ, ашық
ашық жеткізуге,
жеткізуге,
ҰБТ, қима
қима әдіс-тәсілдерді
әдіс-тәсілдерді
жұмыстарындағы және қорғауға,топ
және қорғауға,топ Жеті
жұмыстарындағы білім
білім меңгереді
меңгереді Желілік
сапасының төмендігі топта
топта белсенді
белсенді модульді
сапасының төмендігі Оқушыларды семинар-
Оқушыларды сыни тұрғыдан
сыни тұрғыдан кеңінен
лар
топтық,
топтық, жұптық
жұптық ойлауға
ойлауға үйренді
үйренді қолдану
Шешу жолдары жұмыс жасауға
жұмыс жасауға
дағдыландыра-
дағдыландыра- Бір-бірін
Бір-бірін
ды бағалауға
бағалауға үйренді
үйренді Мектеп
ды Кері
тәжірибе
Тапсырмаларды
Тапсырмаларды орындау
орындау байланыс МДЖ –
Өзгеріске
Өзгеріске бет
бет сіне LS
барысында
барысында дұрыс
дұрыс бағдар
бағдар Қалай
Қалай оқу
оқу алу, ны
бұрады
бұрады тәсілін
беру
беру керектігін
керектігін үйрену
үйрену рефлексия іске
енгізу
арқылы өзіндік
арқылы өзіндік жасау асыру
Желілік
Желілік
Көшбасшы
Көшбасшы ретінде
ретінде пәндік,
пәндік, ойларын
ойларын жеткізе
жеткізе
қоғамдастық
қоғамдастық
педагогика-лық білім
педагогика-лық білім алатын,
алатын, сыни
сыни
құру
құру
көтеруге
көтеруге жағдай
жағдай жасау
жасау пікірлері дамыған
пікірлері дамыған
Коучинг
Коучинг пен
пен оқушы
оқушы
Қосымша
Қосымша балама
балама жоспар
жоспар
тәлімгерлік
тәлімгерлік қалыптасты
қалыптасты
құру, жүйелі технология
құру, жүйелі технология
қолдану үдерісті
үдерісті түсінеді,
түсінеді,
қолдану
қатысады
қатысады
Сабақта
Сабақта топтық
топтық жұмысты
жұмысты
жандандыру
жандандыру
Назар
аударғандары
ңыз-ға
рахмет!!!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz