Жаңа форматтағы мұғалім


Slide 1

Жаңа форматтағы мұғалім

Slide 2

Жаңа форматтағы мұғалімдер оқушылардың бойына өз бетімен білім алу, өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыруға, түрлі адамдармен тиімді диалог жүргізе алатын, қазіргі заманға табысты өмір сүруге дайын, сандық технологияларда құзырлылық танытатын белсенді азамат, болашақ маман ретінде қалыптасуға көмектесетін оқу үдерісін ұйымдастыру үшін қажетті біліммен және практикалық дайындықпен қамтамасыз етуі қажет.

Slide 3

Жаңа форматтағы мұғалім моделі

Жаңа форматта-ғы мұғалім моделі

Мұғалім дамушы шығармашыл тұлға

Мұғалім үздіксіз ізденуші

Мұғалім өз ісінің шебері

Мұғалім әділ еңбекқор тәрбиеші

Маман-мұғалім

Slide 4

Жаңа форматтағы біліктілікті арттыру курсында бағдарлама бойынша жеті модуль ұсынылады. Қазіргі кезде өзекті болып отырған жеті модульдің әрқайсысы пәндік және жас ерекшеліктеріне байланыссыз, жалпы сипатта. Олар:

оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

сыни тұрғыдан ойлауға үйрету;

оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау;

оқытуда ақпараттық- коммуникациялық технологияларды пайдалану;

талантты және дарынды балаларды оқыту;

оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу;

оқытудағы басқару және көшбасшылық.

Slide 5

Мектеп тәжірибесіне өзгерісті қалай енгізем?

Тәлім алушыға жүйелі кәсіби қолдау көрсетуді көздейді.

Lesson Study-де ең бастысы сабақты зерделейді.

Мұғалімдердің озық тәжірибелерін белсенді бөлісуінің тиімді тәсілі.

Нақты тақырып бойынша әріптесінің кәсіби мүмкіндіктерін ашуға бағытталады.

Тәлімгерлік

Lesson Study

Коучинг

Шеберлік сынып

Мен еш уақытта өз оқушыларыма еш нәрсе үйретпеймін - тек қана олардың оқуы үшін жағдай жаратамын А. Эйнштейн

«Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау » коучинг №1 көрініс

«Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету» коучинг №2 көрініс

Тәлім алушымен сұхбат

Lesson Study сабағын жоспарлау

Шеберлік сынып сабағынан көрініс

Тәлім алушы сабағынан көрініс

«Бақылаудағы үш оқушымен сұхбат»

Шеберлік сынып сабағындағы бағалау

Slide 6

Өзгерістердің тиімділігі қалай бағаланады?

Кедергілер

Жауапкершіліктің жетіспеуі

Бағалау кезінде нақты критерийлер қоя алмау

АКТ-ні тиімді қолдана алмау, тех. кедергілер

ҰБТ, қима жұмыстарындағы білім сапасының төмендігі

Шешу жолдары

Тапсырмаларды орындау барысында дұрыс бағдар беру

Көшбасшы ретінде пәндік, педагогика-лық білім көтеруге жағдай жасау

Қосымша балама жоспар құру, жүйелі технология қолдану

Сабақта топтық жұмысты жандандыру

Жетістіктері

Мұғалім

Оқушы

Жаңаша оқытудың мүмкіндіктерін қолдана отырып, жаңа әдіс-тәсілдерді меңгереді

Оқушыларды топтық, жұптық жұмыс жасауға дағдыландыра-ды

Өзгеріске бет бұрады

Коучинг пен тәлімгерлік үдерісті түсінеді, қатысады

Желілік қоғамдастық құру

Өз идеяларын ашық жеткізуге, және қорғауға, топ топта белсенді сыни тұрғыдан ойлауға үйренді

Бір-бірін бағалауға үйренді

Қалай оқу керектігін үйрену арқылы өзіндік ойларын жеткізе алатын, сыни пікірлері дамыған оқушы қалыптасты

Болашақтағы іс - әрекет

Өзгерген

мұғалім, көшбасшы-

лық

Жеті

модульді кеңінен

қолдану

Мектеп тәжірибесіне LS тәсілін енгізу

Желілік семинар-лар

МДЖ - ны

іске

асыру

Кері байланыс алу,

рефлексия жасау

«Оқушы үні» қалыптасты

Slide 7

Назар аударғандарыңыз-ға рахмет!!!


Ұқсас жұмыстар
ЖАҢА ФОРМАЦИЯ МҰҒАЛІМІ - ЗАМАНАУИ ҚАЖЕТТІЛІК
БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МИНИСТРЛІГІ ИНСТИТУТЫ
Жаңа формация мұғалімнің кəсіби маршруты
Әрбір мұғалімнің кәсіби
Болашақ педагог психологтың жаңа форматтағы қарым-қатынас жүйесіндегі орны
Сай болуға Педагогикалық этика
АҚПАРАТТЫҚ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ БОЙЫНША САБАҚ ӨТКІЗУ
MOODLE - технологиясын оқу үрдісінде пайдалану
Математика Проблемаларды шешу
Жеті модульді мұғалімдер тобының оқу ықпалдастыру, оқудың бағдарламасын әрбір кезеңінің басынан тізбектелген сабақтар бастап соңына дейін алға топтамасына айналдыру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz