Психологиялық бағыттар
Презентация қосу
Психологиялық
Психологиялық
мектептермен
мектептермен
бағыттардың
бағыттардың
пайда болуы
пайда болуы
Психология өз алдына ғылым ретінде ХІХ хасырдың 60 ж.
бөлініп шықты. Оған себеп болған ғылыми-зерттеу мекемелері-
психологиялық лабораториялар және институттар, жоғары оқу
орындарындағы кафедралар сонымен қатар пихикалық
құбылыстарды оқып-білуге байланысты экспериментті насихаттау
жұмыстары.
Көптеген ертедегі ойшылдардың көзқарастарына ортақ
болған “психология” сөзінің орнына “жан” ұғымын қолданады және
ерекше мәнді құбылыс ретінде қарастырады.
Идеалистік Материалистік
Психологиялық бағыттар
Психологиялық Психологиялық
ағарту диагностика
Психологиялық Психологиялық
түзету сауықтыру
Психологиялық
кеңес беру
ҮІІ-Ү (б.э.д.) ғ.ғ.
натурфилософиялық бағыт
өрістеді.Оның өкілдері: Фалес,
Анаксимен, Гераклит. Олар
жаңа гилозиоизм бағытын алға
тартты. Жан енді материяның
егізі емес, оның құрамдас бөлігі
ретінде қарастырылды. Жан
құбылысын түсіндіру әлемнің
негізгі үш бастауының негізінде
болды: су, ауа және от. Жер
бетіндегі нәрсенің барлығы осы
материялық бастаулардың
құрамдас бөлігі, оның ішінде
жанның бастауы оттан деді
(Фалес).
• Ү-І (б.э.д.) ғ.ғ. натурфилософтардың жаңа
ағымы басталды. Ол – атомистік бағыт.
(Демокрит, Эпикур; Лукреция). Жанды олар
мүше ретінде, өмір сүре алатын дене деп
қарастырды. Бұл мүше рухты (немесе сананы)
басқарады. Жан – дене мүшесі бола отырып,
жеке ұсақ шар тәрізді қозғалыстағы
атомдардан тұрады деді. Атомистік бағыттың
бұл мәліметтері сол кезде өмір сүрген
Аристотельдің “Жан туралы трактатында”
беріліп, жан туралы білім философияның
дербес тарауы ретінде енгізілді. Бұл ең алғаш
ғылыми-психологиялық білім ретінде танылды.
Аристотельдің еңбегіндегі жан атомдарының
қозғалыс динамикасы арқылы, қабылдау, ес,
ойлау, түс көру құбылыстары түсіндірілді. Жан
атомдары өз бетімен өмір сүреді, ол тәннен
алыстауы немесе оған енуі мүмкін деді.
• Бұдан кейін (428-348 ж.ж.) идеализм бағыты өріс алды
(Платон). Бұл псих. Түсініктердің дамуының алдыңғы
этапын алмастыра отырып, оның логикалық жалғасы
болды.Негізі: жан құбылыстарын классификациялау,
яғни ақыл-ой, ерлік (ерік),құмарту (мотив) деп бөліп
қарады. Олар дененің әр бөлігінде орналасқан: ақыл-
ой – баста, ерлік – кеудеде, құмарлық – асқазан
маңайында. Адамда жанның бір бөлігінің басқасынан
басым болуы, сол адамның жеке ерекшелігін
көрсетеді, тіпті оның әлеуметтік шығу тегімен
салыстырылады. Жанның материалдық емес негізі
ретінде идея, оның мәңгілік екендігін дәріптеді.
Натурфилософтар жанның материалистік және
идеалистік түсініктерін біріктіруге тырысты. Сол
кездегі философияның теологиямен өте тығыз
байланысы жанды ғылыми әдістермен
болмайтындығын нақтылады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz