Тәрбиеші Белсенділер тобы


Slide 1

Тақырыбы:

А. С. Макаренко, ұжым туралы ілімі

Slide 2

Жоспар

А. С. Макаренко өмірі мен педагогикалық қызметі;

Ұжым туралы ілімі

Ұжымның даму кезеңдері;

Ұжым және жеке тұлға.

Slide 3

Антон Семенович Макаренко

(1888 - 1939)

Slide 4

А. С. Макаренко еңбектері:

“Педагогикалық дастан”; 1933ж

“Ата - аналар кітабы”; 1937 ж

“Мұнара үстінде таулар”; 1938 ж

“Балаларды тәрбиелеу туралы лекциялар”т. б. 1939 ж

Slide 5

А. С. Макаренконың жүйесіндегі ең негізгі идея “Ұжымда және ұжым арқылы тәрбиелеу”

Slide 6

Ұжым дегеніміз адамдардың жай ғана жиынтығы, немесе кездейсоқ топтаса салуы емес, ол жалпы мақсатқа жетуді алға міндет етіп қойған, қоғамға пайда тигізуге ұмтылушылардың тобы. А. С. Макаренко

Slide 7

Ұжымның негізгі белгілері:

Жалпы әлеуметтік мағыналы мақсат;

Жалпы біріккен іс - әрекет;

Жауапкершілікке байланысты қарым - қатынас.

Slide 8

Ұжымның даму кезеңдері:

Slide 9

1 кезең

Педагогикалық талапты оқушылар алдына тікелей мұғалімнің, тәрбиешінің өзі қояды.

Slide 10

2 кезең

Талапты педагогпен бірге ұйымдасқан, ұжым мүддесін түсінген активтер (белсенділер) тобы қояды.

Slide 11

3 кезең

Педагогикалық талапты бүкіл ұжым болып қоятын дәрежеге жетеді.

Slide 12

Жеке адамға белсенділер тобы арқылы әсер етуі - қос ықпал принципі.

Тәрбиеші

Белсенділер

тобы

Slide 13

Перспектива Тәрбиеленушілерді тартымды біріктіруде практикалық мақсатты жүзеге асыруды айтады

Slide 14

Жақын перспектива

Орта перспектива

Алыс перспектива

Slide 15

Жеке тұлға және ұжым

Жеке тұлға

ұжымға

бағынады

Үйлесімді

қарым

қатынас

Жеке тұлға

ұжымды

Өзіне бағындырады

Еріксіз

қабылдайды,

басымдылық

көрсету

арқылы

көтеріліс

жасау

Сөз

жүзінде

қабылдау

Толық

түсінік

Еркін

конформизм

Берілген

рөлдер

Нонконформизм

Формалды

емес

басқару

Құндылық

жүйесі

асуы

Құндылықты

қабылдайды

Slide 16

Педагогикалық жағдаят

Slide 17

№1 жағдаят

Бастауыш сынып оқушыларынан жиі: «Әсел, дұрыс жазбай отыр, оған Дәурен дұрысын айтқан жоқ», немесе «Марат дәптерін бүлдіріп тастады» - деген дауыстарды естиміз.

Сұрақ: Бұл балалардың жеке басының дұрыс қалыптасуы, ұжымдағы қарым - қатынасының сәтті болуы үшін мұғалім қандай әрекет жасауы қажет?

Slide 18

№2 жағдаят

Мұғалім сабаққа келгенде, зейіні маратқа бөлінді. Ол орнынан тұрған жоқ, тақтаға теріс қарап отырғанын көрді. Көршісінің “Мұғалім келді” деген ескертуіне де мән берген жоқ. Марат қабілетті бірақ ынтасы төмен оқушы. Ұжымда өзін алдыңғы қатарда (лидер) көрсеткісі келеді. Мұғалімді сыйлайды, бірақ әртүрлі қылықтармен шыдамдылығын тексергенді ұнатады.

Сұрақ:

1. Қандай себептер Маратты осындай іс - әрекетке әкелді?

2. Мараттың жеке басының қасиетін сипаттап беріңіз

3. Ұжымда Мараттың рөлі қандай деп ойлайсыз?

Slide 19

Сұрақ - жауап


Ұқсас жұмыстар
Сынып ұжымының жалпы мектеп ұжымымен байланысы
Саяси мәдениет пен мінез - құлық
Сынып жетекшісі
Ненің баласы
Балалардың тілін дамыту жүйесіндегі лексикалық, синтаксистік, стилистикалық жаттығулардың маңызы туралы ақпарат
Қоғамның әлеуметтік құрылымы және стратификациясы
Сауат ашу және жазу негіздері
Қазақ халық ойындарының жіктемесі балалардың жас
Тәрбие әдістерінің жіктелуі
Елі қалаған Елбасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz