Педагогтың сана - сезімі мен педагогикалық рефлекция



Педагогтың сана-сезімі мен педагогикалық рефлекция

Педагогикалық рефлексия педагог қызметінің құрылымына кіре отырып ішкі және сыртқы болып екіге бөлінеді, ал таным тұрғысынан ғылыми рефлексия, философиялық және элементарлы болып ажыратылады.
Джон Дьюи

Reflexio (лат. ) - «өткенге бұрылыс».
Рефлекция ұғымы ғылымға Декарттың есімімен енген. Ол адам миының бейнелеуші қасиетін талдаған. Рефлекция - Сократпен Платонның жазған және қолданған ойлау функциясының ір формасы. Бұрынғылардың, адам парасатының жұмысшы аспабы.

Педагогтың балаға сезімі
1. Балаға деген сүйіспеншілік 2. Педагогтың кәсіби сана сезімі мен жауапкершілігі 3. Педагогтың өзін-өзі әрдайым жетілдіруге дайындығы 4. Әділдік 5. Эмпатия 6. Тілектестік 7. Ынталылық 8. Ашықтық

Оқытушысы функционалдық жағдайына байланысты педагогикалық рефлексия
Ақпарат сарапшысы
Коммуникациялар сарапшысы
Зерттеуші-аналитик

Уақытша бағдар бойынша Рефлексия
«- Оқушының мұғалімге» қарым-қатынасы негізінде Рефлексия
Алға
Синхронды
Ретроспективті
«мүдделі тараптардың ой жүгіртуі»
«Оқушы рефлекциясы»

Рефлексия типтері:
Тұлғалық-мазмұндық;
Кооперативті;
Коммуникатиті;
Интеллектуалды.

Сабақта оқушыға рефлекцияны
ұйымдастыру әдісі

Негізгі этап

Мұғалімнің мүліктік кәсіби ойлау ретінде педагогикалық көрінісі
Оның практикалық тәжірибесі мұғалімнің аналитикалық тәсілі
Өз қызметінің назарында құрылымдық талдау

Мұғалімнің педагогикалық сипатын жеке тұлғаның сан қырлы білім алып, тәрбиеленуі тұрғысынан қарастыруға болады. Мұндай білім алу парыздылық сана сезім, таным және ерік үдерістерінің нәтижесі болып табылатын парыздылық месел (уәж) мен кәсіптік мінез-құлық тәсілдерінің синтезімен, болашақ педагогтың мінез-құлқындағы кәсіптік этикаға деген тұрақты көзқараспен, өзін-өзі икемдеу, жетілдіру көрінісімен сипатталады.
Егер құзыреттілік маманның кәсіптік парыз негізделген мінез-құлқы, тәртібі туралы ғылым дейтін болсақ, онда оның педагогикалық даярлығы - бұл кәсіби іс-әрекетте парыздылықты міндеттенуді қамтитын сананың күйі.
Сананың реттеушілік функциясы бойынша педагогикалық сана «адам-адам» жүйесіндегі маманның қызмет барысында кәсіптік парызына негізделген нормалар, ұстанымдар мен ережелерге сәйкес барлық іс-әрекетін, тәртібін, жүріс-тұрысын, мінез-құлқын реттеуші күш бола алады. Педагогикалық даярлығы қалыптасқан маманның кәсіптік іс-әрекетіне, қызметінің сапасына арнайы сырттан бақылаушы, тексеруші (инспектор, директор, проректор т. с. с. ) керегі жоқ. Оның бақылаушысы - парыздылық сана сезімі.

Назар қойып тыңдағандарыңызға
рахмет
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz