Педагогтың сана - сезімі мен педагогикалық рефлекция




Презентация қосу
Педагогтың сана-сезімі мен
педагогикалық рефлекция
Педагогикалық рефлексия педагог қызметінің
құрылымына кіре отырып ішкі және сыртқы болып
екіге бөлінеді, ал таным тұрғысынан ғылыми
рефлексия, философиялық және элементарлы
болып ажыратылады.

Джон Дьюи
Reflexio (лат.) – «өткенге
бұрылыс».
Рефлекция ұғымы ғылымға Декарттың
есімімен енген.Ол адам миының
бейнелеуші қасиетін талдаған. Рефлекция
- Сократпен Платонның жазған және
қолданған ойлау функциясының ір
формасы. Бұрынғылардың, адам
парасатының жұмысшы аспабы.
Педагогтың балаға сезімі
1. Балаға деген сүйіспеншілік
2. Педагогтың кәсіби сана сезімі мен
жауапкершілігі
3. Педагогтың өзін-өзі әрдайым
жетілдіруге дайындығы
4. Әділдік
5. Эмпатия
6. Тілектестік
7. Ынталылық
8. Ашықтық
Оқытушысы функционалдық жағдайына
байланысты педагогикалық рефлексия

Ақпаратсарапшысы
Ақпарат сарапшысы

Коммуникацияларсарапшысы
Коммуникациялар сарапшысы

Зерттеуші-аналитик
Зерттеуші-аналитик
«- Оқушының
Уақытша бағдар
мұғалімге» қарым-
бойынша Рефлексия
қатынасы негізінде
Рефлексия

Алға «мүдделі тараптардың ой
жүгіртуі»

Синхронды

«Оқушы рефлекциясы»
Ретроспективті
Рефлексия типтері:

Тұлғалық-мазмұндық;
Кооперативті;
Коммуникатиті;
Интеллектуалды.
Сабақта
Сабақта оқушыға
оқушыға рефлекцияны
рефлекцияны
ұйымдастыру
ұйымдастыру әдісі
әдісі

Восстановл
қалпына
келтіру анықтау және
Пән қызметі жүйелі ретпен тексеру
тұжырым
жүзеге зерттеу нәтижелері гипотезалары
іс-қимыл жүзеге рефлексияның бойынша
асыру практика
Негізгі этап

Бағыт және Мәселелер,
мақсат қайшылықтар

Ағымдағы
рефлексия

Нәтиже әдістері қызметі
Мұғалімнің мүліктік кәсіби ойлау ретінде
педагогикалық көрінісі

Өз қызметінің
назарында
Оның құрылымдық
практикалық талдау
Мұғалімдерді тәжірибесі
даярлау мұғалімнің
процесінің ішкі аналитикалық
жұмысын түсіну тәсілі
тілегі
• Мұғалімнің педагогикалық сипатын жеке тұлғаның сан қырлы білім алып,
тәрбиеленуі тұрғысынан қарастыруға болады. Мұндай білім алу парыздылық
сана сезім, таным және ерік үдерістерінің нәтижесі болып табылатын
парыздылық месел (уәж) мен кәсіптік мінез-құлық тәсілдерінің синтезімен,
болашақ педагогтың мінез-құлқындағы кәсіптік этикаға деген тұрақты
көзқараспен, өзін-өзі икемдеу, жетілдіру көрінісімен сипатталады.
• Егер құзыреттілік маманның кәсіптік парыз негізделген мінез-құлқы, тәртібі
туралы ғылым дейтін болсақ, онда оның педагогикалық даярлығы - бұл
кәсіби іс-әрекетте парыздылықты міндеттенуді қамтитын сананың күйі.
• Сананың реттеушілік функциясы бойынша педагогикалық сана «адам-адам»
жүйесіндегі маманның қызмет барысында кәсіптік парызына негізделген
нормалар, ұстанымдар мен ережелерге сәйкес барлық іс-әрекетін, тәртібін,
жүріс-тұрысын, мінез-құлқын реттеуші күш бола алады. Педагогикалық
даярлығы қалыптасқан маманның кәсіптік іс-әрекетіне, қызметінің сапасына
арнайы сырттан бақылаушы, тексеруші (инспектор, директор, проректор
т.с.с.) керегі жоқ. Оның бақылаушысы – парыздылық сана сезімі.

Ұқсас жұмыстар
Рефлекция педагогтың өзін-өзі тануының тетігі ретінде
Педагогтың кәсіби өзін өзі тануы мен дамуы
Педагогтың жеке тұлғасы
Мемлекеттік білім беру стандартына сәйкес белгіленген құзіреттіліктер жүйесі бойынша анықталған тәрбиеші моделі
Педагогикалық қарым - қатынас психологиясы
Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы мен өзіндік дамуы жайында
Болмыс философиясы
Сана философиясы
Педагогтың жалпы қасиеттері
Этика және Дентология ұғымы
Пәндер