Сөздік қорларын байыту
Презентация қосу
Тақырыбы:
Тақырыбы:
Балалардың
Балалардың
сөздік қорын
сөздік қорын
молайту
молайту
Ы. Алтынсарин «Натуральды
әдіс» туралы былай деген:
«Балаға айтып түсіндіргеннен
гөрі, қолымен ұстап, көзімен
көріп, мұрнымен иіскеп
түсіндірген сабақ ұғымды»
деген.
•Оқушыларды
ң сөздік қорын
Мақсаты : дамытуға арналған
әдіс –тәсілдер
туралы мәлімет
беру.
Міндеттері
Түсінге Сауатты
Сөздікті жазуға Диалогтік
нін айта сөзді
дамыту дағдыла
білу қалыптастыру
ндыру
Әдіс-тәсілдер:
балалардың жас
қойылымдарға қажетті театр
ерекшеліктеріне байланысты
түрлерін іріктеп, дайындау;
материалдарды жинақтау;
ата-аналармен жұмыс:
қойылымдарға ата-аналарды
қойылымдарға керекті қатыстыру, газеттер,
көрнекіліктер мен құрал- жылжымалы папкалар
жабдықтарды дайындау шығару, қажетті жабдықтар
дайындауға көмектесу
Түсіндіру әдісі
Сұрақ – жауап
Көрнекілік әдіс Әдістері әдісі
Практикалык
әдіске
еліктеу әдісі;
Тәрбиешінің
қайталап сөйлеу мәден
айту әдісі; Сөздік
қорды
Молайту
әдісі
құрастырып айту әдісі. сөйлесу әдісі;
Түсіндіру әдіс і Көрнекілік әдіс
Түсіндіру әдіс - жаңа сөз, сөз
тіркесі, сөйлемдерді
түсіндіруде қолданады.Сабақ Сабақ сайын жүргізілетін әдіс.
сайын үйретілетін жаңа Басқа тілді үйретуде ең
сөздер бойынша, яғни сөздік нәтижелі және жиі
жұмысында іске асады. қолданылады. 1- 2 сыныптарда
Сондай – ақ қазақ тілі түрлі суреттер мен заттарды,
грамматикасының кейбір ойыншықтарды көрсету арқылы
ерекшеліктері (алфавит сөздерді үйретуге болады.
бойынша қазақ тіліне тән Көрнекілік тақырыпқа сай, көзге
ерекше дыбыстарды, дауысты тартымды яғни эсттетикалық
дыбыстардың жуан,жіңішке , жағынан жақсы , ірі. екі немесе
ал дауыссыз дыбыстардың үш түстен болуы керек .
қатаң, ұяң, үнді болып
бөлінетіндігі, екпіннің соңғы
буынға түсіп ,не істейді?
Сұрақ-жауап әдісі Практикалык әдіс
Практикалык әдіске ойнау
Балардың тілін дамыту үшін
элементтері бойынша тіл үйрену
манызды әдістің бірі.Қай сынып болсын,
кіреді. Дидактикалық ойындар
сабақтың қай кезеніңде болсын
оқушылардың білімін бекітіп,
қолдануға болады . Өте белгілі де тиімді
сөздік қорын молайтады, сөз, сөз
әдіс. Жас ерекшелігіне байланысты
тіркесі, сөйлемдерді дұрыс
сұрақ дайындайды. Мысалы:
құрастыруға , қажетті сөздерді
Сенің тұратын қалаң қалай
дұрыс тауып қоюға, кішігірім әңгіме
аталады?
айтуға жаттығады. Балалар
Менің қалам Қостанай деп
ойынның тәртібін білмейтін балаға
аталады.
үйретеді, түсіндіреді.
Қаланың жанынан қандай өзен
ағады?
Тобыл өзені ағып өтеді.
Сабақта тілдік қатынас үш
түрлі жолмен немесе
қалыппен іске асырылады:
Жұптық. Топтық. Ұжымдық
.
Мнемокесте бойынша жұмыс жүргізу
кезеңдері 3 кезеңнен тұрады:
3. Қайта кодтаудан
кейін құрастырған
символдар
2. Жалпы бейнелер бойыша
символдардан әңгімені, ертегіні,
1. Кестені бейнелерді тақтақтарды
қарастыру және жаңғырту, мазмұндап бер.
бейнеленген мысалы: Үй –
суреттерді шатыр, қоян –
талқылау. ұзын құлақтар
т.б
Мнемокесте бойынша жұмыс жүргізу
кезеңдері 3 кезеңнен тұрады:
3. Қайта кодтаудан
кейін құрастырған
символдар
2. Жалпы бейнелер бойыша
символдардан әңгімені, ертегіні,
бейнелерді тақтақтарды
1. Кестені жаңғырту,
қарастыру және мазмұндап бер.
мысалы: Үй –
бейнеленген шатыр, қоян –
суреттерді ұзын құлақтар
талқылау. т.б
Мнемокесте мынадай бағыттар үшін
қолданылады:
1. Сөздік қорларын байыту 4. Әңгімені құрастыру
2. Сөздің дыбыстық жағын 5. Жұмбақтарды жасыру
дұрыс айтуға үйрету және жауабын табу
3. -Сөйлем, әңгіме
құрастыру
6. Тақпақтарды жаттау
Кедергілер
- Орыс тілді балалардың қазақ тілінде сөздік қоры аз
болуында
- Сөздің дыбыстық құрамын дұрыс айта алмауы
- Қойған сұрақты түсінбеу, қазақша дұрыс жауап бере алмауы
үйренген сөздерді пайдаланып сөйлемді дұрыс құрастыра
алмауы
- Жай, жайылма сөйлемдерді құрастырыра алмауы
- Байланыстырып сөйлеуге, (4-5 сөйлемдік) әңгіме құрастыра
алмауды
- Өз ойыншықтары, отбасы, киімдері т.б. туралы бір- біріне
сұрақ қойып, жауап беруге білмеуі
Жұмысты жүйелі жүргізу негізінде
төмендегі нәтижелерге қол
жеткізіледі:
балалар тілі дамиды; сөздік қорлары толығады;
дұрыс дыбыстау,
байланыстырып сөйлеуге мәнерлеп сөйлеу
дағдыланады; дағдылары қалыптасады;
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz