Жас тәрбиешінің педагогикалық технологиясы




Презентация қосу
Жас тәрбиешінің педагогикалық технологиясы

Борасова Шынар
Елбасы Н.Ә.Назарбаев “Қазақстан
2050: стратегиясы қалыптасқан

мемлекеттің жаңа саяси бағыты” атты
Жолдауында мектепке дейінгі білім беру
жүйесіне 3 нақты тапсырма берген
болатын, олар:
1.Мектеп жасына дейінгі тәрбие мен
білім беруге оқытудың қазіргі заманғы
әдістемелерін енгізу;
2.Балаларды мектепке дейінгі білім
беру мен қамту мәселелеріне қатысты
жүйелі ұсыныстарды егжей-тегжейлі
әзірлеу;
3.Мектеп жасына дейінгі білім беру
деңгейінде үш тілді оқытуды жаппай
енгізуді қамтамасыз ету;
Мемлекеттік білім беру стандартына сәйкес
белгіленген құзіреттіліктер жүйесі бойынша
анықталған тәрбиеші моделі

Баланың жеке, жас,тұлғалық ерекшеліктерін, жанұясын зерттей
Гностикалық біледі.
құзіреттілік

Ән салып би билейді,қуыршақ театрын ұйымдастыра алады
Арнайы құзіреттілік

Педагогикалық- Тәрбиелеу мен оқыту технологияларын біледі. Педагогикалық
құрастырушылық үдерісті жобалай және жоспарлай алады.
құзіреттілік Баланың тұлғалық дамуының бағыттарын жобалай алады.

Коммуникативтік Балалар арасында өзара жағымды қарым-қатынас
құзіреттілік қалыптастырады. Баламен,топпен, ата-аналармен
педагогикалық мақсатқа сай қарым-қатынасты орната біледі.

Ұйымдастырушылық –
Баланың білім алуы мен дамуы үшін қолайлы ортаны
басқарушылық
қалыптастыра біледі. Серіктестерімен, ата-аналармен өзара
құзіреттілік байланысты іс-әрекетті үйлестіре алады.
Да
ғы Кәсіби біліктілігін Иновациалық

мы
өзіндік дамыту көздері технологиялары
Ал

ту
Ақпараттық-
Дамытудың
коммуникативтік
сапалық белгілері
технологиялар

Жаңа формация
тәрбиешісінің кәсіби
даму моделі

Дамыту
Қауымдастық
құндылықтары

Ж
Ш

о
ар

лд
тт

Дамытуға Дамуды

а
ар

р
қажеттілік бағалау
ы

ы
НӘТИЖЕ
1.Өзінің іс-тәжірибесіне педагогикалық-
психологиялық талдай жасауы.
2.Озық іс-тәжірибелерді оқып үйренуі
3.Ғылыми әдебиеттермен қарулануы
4.Әріптестер арасында әдіс алмасуы
5.Тәрбиеленушілермен, ата-аналары мен
бірлесіп, мәселелерді шеше білу
құзіреттілігі
Теориялық
Педагогикалық
1.Білімін жинақтау Психологиялық
Әдіснамалық

2.Басты мәселені таңдай білу
3.Жаңа идеяларды, тиімді әдістерді
табуы, тануы, таныта білуі.
4.Ой-өрістің ұшқырлығы
5.Құнды мәліметті қажетті сәтте
педагогикалық ортада ұсына білуі
6.Шеберлік тұлғалық құзіреттілігі
7.Қарым-қатынас мәдениеті
1. Проблеманы өз бетінше шеше білуі
2. Өз әрекеттерін үйлестіре білу
3. Дұрыс мақсат қоя білу
4. Бірлесе әрекет ету
5. Тәуекелшілдік
6. Бастамашылдық
7. Білім деңгейін арттыруға талпыныс
8. Өз еңбегі нәтижесін талдай және
жинақтай білуі
1. Тәрбиешінің бос уақытының болуы
2. Материалдық база
-нормативтік құқықтық заңнамалардың жинақталуы
-кітапхананың оқу әдістемелік қоры
-интернет желісіне қосылуы т.б.

3. Моральдық –психологиялық ахуал
4. Жұмыс нәтижесін бағалау, көтермелеу,
насихаттау, марапаттау
5. Материалдық қолдау, тұрақты қамқорлық жасау
Кәсіби біліктілікті дамытудың бірден- бір жолы
оқытудың жаңа технологияларын игеру.

Иновациялық
технологиялары

Дамыта
оқыту “Тәй-тәй”
технология
сы

Монтесори

Ақпараттық технологи
технология ясы
Оқыту технологияларын жүзеге
асыру жолдары
1. Авторлық технологиялар бойынша міндетті білім
сатысынан өту.
2. Оқыту мен тәрбие үрдісіне енгізу
3. Жыл сайын жұмыс нәтижесін шығарып, мониторинг
жасау
4. Аудандық семинарларда талқылап, педагогикалық
оқу, конференциялар арқылы тәжірибе алмасу
5. Оқыту технологияларының түрлері бойынша
шығармашылық орта қалыптастыру
Ақпараттық-
коммуникативтік
технология

1. Интернет ресурстары
2. Мультимедия
3. Интерактивті тақта мүмкіндіктері
Ол - семинар, конференция, форум, симпозиум.

1. Ол тұрақты
2. Балабақша мен тәрбиешілердің жұмысына негізделеді
3. Тәжірибе бөліседі, зерттеліп жинақталады, кері
байланыс орнатады
4. Тиімді әрі пайдалы болады
5. Әдістемелік база жинақталады
6. “Тәрбиеші-зерттеуші” көзқарасы қалыптасады
1. Тиімді жаңашыл әдіс-тәсілдерді кең көлемде
қолдану арқылы білім сапасы артады.
2. Тәрбиешінің үздіксіз ізденісі, шығармашылығы
қалыптасады.
3. Озат тәжірибе жинақталады.
4. Тәрбиешінің кәсіптік деңгейін сараптау арқылы
кәсіби құзіреттілігі артады
5. Тәрбиешінің ізденісі арқылы тәрбиеленушінің
тұлғалық компоненті ерекшеленеді.
6. Педагогикалық ұжымда жаңашыл, кәсіби
біліктілігі жоғары топ қалыптасу арқылы
сыртқы ортамен байланыс нығаяды.
7. Тәрбиешінің педагогикалық қызметінде
теңгермешілік жойылады.
Қазақстан Республикасының
әлеуметтік және саяси өміріне
белсене қатысуға дайын, мектепке
дейінгі ұйымдарда оқу – тәрбие
әрекетін тиімді ұйымдастыра
алатын,бәсекеге қабілетті, кәсіби
потенциалы жоғары, құзіретті
маман қалыптасады.

Ұқсас жұмыстар
Биология курсын оқытуда заманауи технологияларды пайдаланудың психология-педагогикалық негіздемесі
Қазіргі таңдағы мектептің тәрбие үдерісіне педагогикалық қолдау
Мектеп жасына дейінгі балаларды қарпайым математикаға үйретудегі әдістемелік жетекшілік
ЗАМАНАУИ БІЛІМ БЕРУДІҢ МӘНІ
Педагогикалық үдерісті ұйымдастыру және бақылау
Мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық ойлау қабілетін дамытуды педагогикалық тұрғыдан негіздеу
ТӘРБИЕ ПРОЦЕССІ
Мұғалім жеке тұлға – оның кәсіби қызметінің негізгі өзегі
Тәрбие әдістері жайлы
Балабақшада оқытудың психологиялық негіздері
Пәндер