Балабақшадағы балалардың тілін дамыту әдістемесі




Презентация қосу
Тақырыбы:
Балабақшадағы
балалардың тілін дамыту
әдістемесі
Тілді үйрету әдістері

а) еліктеу әдісі;
б) сөйлесу әдісі;
.
в) қайталап айту әдісі;
г) құрастырып айту әдісі.
В.А. СУХОМЛИНСКИЙ

«Ойын баланың алдынан өмір есігін
ашып,
оның шығармашылық қабілетін дамытады
ойынсыз ақыл- ойдың қалыптасуы мүмкін
емес».
1жастағы бала
Қимылдар
Жүру ға,
Тілі дами
дағдысы сөздерге
бастайды
жетіледі еліктей
бастайды
Баланың сөйлеу қабілетінің 2 жылында
дамуы екі кезеңге бөліне өтеді

1 жастан 1 жас 5-6 1 жас 5-6 айдан 2
айға дейін жасқа дейін

сөз қоры тез
тілді түсіну қабілеті
молайып, активті
дамиды
тілді пайдаланады
Баланың сөздік қоры

1 жас 5-6 айға 1 жас 5-6 айдан асқан
30-40 сөзді айта соң
алады 300 ге жуық сөзді
3 жасар баланың ақыл-ойын одан әрі дамытуға
жәрдемдесетін тілді дамыту

1) айналадағылардың сөзін одан әрі түсінуді – келер шақты, өткен шақты
түсіне білуді, сөздің мағынасын көріп тұрған жағдайда ғана емес, сондай-ақ
одан да тыс түсіне білуді қамтамасыз ету;
2) балалардың актив сөзін жетілдіру – сөздікті байыту, барлық сөз таптарын
пайдалана отырып, сөйлем құрып сөйлеуді үйрету, сөздің грамматикалық
құрылысын жетілдіру, оның дұрыс айтылуын және эмоциялық әсерлілігін
жақсарту;
3) сөзді пайдалануды кеңейту — өз әсерлерін сөзбен бере білу, оларға
сұрақтар қойып, жауап бере білу, үлкендермен балалармен белсенді тілдік
қарым-қатынас жасау себептерін ұлғайту;
еліктеу әдісі;

Тәрбиешінің
қайталап сөйлеу
айту әдісі; Балалр мәден
дың
тілін
дамыту
әдісі
құрастырып айту әдісі.
сөйлесу әдісі;
:
4) айналадағыға қарап бағдарлауды ұлғайту;
5) қарым-қатынасқа қабілеттілікті дамыту, балаларда табиғат
құбылыстары туралы, хайуанаттар өмірі, қоғамдық өмірдің балалар
түсінігіне жеңіл құбылыстар туралы ересектердің еңбек, уақыт, сан,
кеңістік қатынастарды, заттардың атқарар қызметі және т.б. туралы аса
қарапайым түсініктер мен ұғымдарды қалыптастыру;
6) сөзді қабылдауды және құлақ қойып тыңдауды – үлкендердің
айтқанын жақсы тыңдай білуді, шағын әңгіме, өлең тыңдауды
жақсарту;
7) мәдени тілдің дағдыларына – ақырын, асықпай, оның үстіне
қолдарды ербеңдетпей және т.б. сөйлеуге тәрбиелеу.
Балалардың тілін дамыту әдістемесі
және оны жүзеге асыру жолдару.

3. Арнаулы
ҰОІӘ
2. Еркін балардың
сөйлеу сөздік қорын
қатысында байыту әдіс-
1. Лексика тіл балардың
құрылымының сөздік қорын
тәсілдері
компонеттері байыту әдіс-
ретінде. тәсілдері.

.
Ана тілді үйретудің
заңдылығы,

1) өзіні сөйлеу органы бұлшық еттерін адамның жұмыс істете
білу қабылеты – сөздің дыбысын артикулдеу, интонация
элементтерін, просодемаларды моделдеу және оларды есту;
2) дыбыс комплекістері мен интонацияны тілден тыс
шындықпен салыстыру қабылеті, яғни оларды сөйлеу
элементінің мағынасы ретінде түсіну;
3) сөздің мағыналы элементін өз сезімімен салыстыра білу
қабылеті, яғни оларды бағалау;
4) араласу, тану, сөзді және адамның мінез-құлқын тәртіптеу
процесінде сөздің мағыналық үйлесімділік дәстүрін және
бағалау элементін есте сақтау қабылеті.
Назар қойып
тыңдағандарыңызға
рахмет

Ұқсас жұмыстар
Тіл дамыту әдістемесі
БАЛАЛАРДЫҢ ТІЛДІН ДАМЫТУДА МНЕМОТЕХНИКА ӘДІСІНІҢ МАҢЫЗЫ
Экологиялық тәрбие берудің мазмұны
Мамандығым – мақтанышым (балабақшадағы тәрбиешілер сайысы)
Тіл дамыту әдістемесі басқа ғылымдармен байланысы
Сәулет өнері туралы түсінік
Көркем әдебиет
Ойын психологиялық феномен түрінде
Мектеп жасына дейінгі баланың коммуникативтік дағдылары мен білігін дамыту
ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Пәндер