МАҚСАТТЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ



Дұрыс мақсат қою дегенімізді қалай түсінесіздер?

Нені таңдайтыныңыз мақсатқа байланысты
Іс-әрекет түрлері
Тапсырмалар
Бағалау
Оқыту әдістері
Мазмұн
Ұйымдастыру нысандары
МАҚСАТ

Мақсатсыз адам, әрқашан адасып жүреді. Сондықтан алдымызға шыңға жету мақсатын қояйық - оған жетуге талпынып, оны әр істен, әр сөзден көрейік. Луций Анней Сенека

Мақсат қою үдерісінің негізгі құраушысы:
техникалық
неге?
мазмұнды
қалай?
Ойды құрушы
не?

«Өзіне нақты мақсат қоймаған адам, күтпеген жерге келгенде, таң қалады » Марк Твен
Мақсат - бұл біздің қызметімізден немесе басқа адамдардың қызметтерінен күтілетін нәтиженің көрінісі.
Ал, мақсатты тұжырымдау - аталған нәтиже бойынша көріністің сипаттамасы.

Сабақ жоспарындағы мұғалімдердің негізгі қателіктері
«Оқушы нақты не істейтіні, нені көруге болатыны анықталмай, сабақ мақсаты анықталмайды. »
Роберт Кизилик-PhD, Вирджиния штаты университеті

Сабақтың мақсаты дегеніміз не?
Бұл сабақтағы оқушы жұмысының нәтижесін мұғалімнің болжауы
Оқушы нені үйренді?
Біз оқушы жұмысының нәтижесі қандай екенін көреміз?

1 Мұғалімдер мақсатты оқушыға қоймайды
«Оқушыларды картадағы шартты белгілермен таныстыру»
«Анықтауыш туралы білімдерін жүйелеу»
« Британия тақырыбы бойынша жаңа лексиканы таныстыру және бекіту»
Біз оқушы жұмысының қандай нәтижесін көре аламыз? Оқушылар нақты нені үйренеді?

2 Мақсаттар «жалпылама»
«оқушылар үшбұрыштың ауданы туралы түсінік алады»
«Оқушылар Ом заңын меңгереді»
«Өткен материалды қайталау»
Осындай формальді мақсаттар- бұл олардың жетістігіне деген мұғалімдердің жауапкершіліктен кетуі.
Біз оқушы жұмысының қандай нәтижесін көре аламыз? Оқушылар нақты нені үйренеді?

МақсаттардаСМАРТ критерий болуы қажет
S-specific- нақты
M-measurable-өлшемді
A-attainable- қол жетімді
R-realistic, result-oriented, relevant- шындыққа негізделген. Яғни қойылған мақсатқа жете алатындай.
T-time-bound- уақытпен шектеулі

СМАРТ мақсатқа мысал
Тарих - «Оқушылар өз таныстырылымында Кенесары Қасымов көтерілісінің себептерін талдайды және оның тарихи маңыздылығы тұжырымдайды»
Нақты
өлшемді
қолжетімді
Маңызды, шынайы және нәтижеге бағытталған белгіленген уақыт шеңберінде

Жаңартылған білім беру мазмұнының басты талаптарының бірі мұғалімдердің оқушылардың оқу дәрежесіне қарай мақсаттарды тұжырымдай білуі (А, В, С оқушылары) («Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша сабақ жоспарларының үлгісі» құжатын қараңыз)
Сараланған тәсілді ескере отырып құрылған оқыту мақсаты:
Барлық оқушылар жасай алады:
Оқушылардың көпшілігі жасай алады: (яғни., «мықты» және «орташа»)
Кейбір оқушылар жасай алады:( яғни, «мықты») :

Сараланған тәсілді ескере отырып құрылған оқыту мақсатының үлгісі
Сабақтың соңында
Барлық оқушылар Кенесары Қасымов көтерілісінің себептерін анықтай алады.
Көпшілік оқушылар, Кенесарының саяси көзқарастары оның көшбасшылық рөлінің дамуына қалай ықпал еткендігін түсіндіре алады.
Кейбір оқушылар көтерілістің тарихи мәніне және оның келесі қазақ мемлекетінің қалыптасуына ықпал еткендігіне тұжырым жасай алады.
Оқытудың осы мақсаттары күрделене түседі:
«барлығына» мақсат - бұл мақсат-минимум, ал «кейбір
оқушыларға» қойылған мақсат - бұл мақсат оқу деңгейі
жоғары оқушыларды жұмысқа тартуға бағытталған.

Мақсатты анықтауда біз қандай етістіктерді қолданамыз?
Біз көре алатын, оқитын немесе тыңдай алатын етістіктерді қолдану керек.
Мысал
Оқушылар жаза алады…. .
Оқушылар топтастыра алады…
Оқушылар салыстыра алады…. .
Оқушылар таңдай алады …. .

СМАРТ мақсатқа етістіктер
Мынадай сөздерден аулақ болыңыздар:
Жаттықтыру, біледі, түсінеді. Оқытудың тиімділігін бағалауда олар жалпылама. Сонымен қатар, оқыту барысында оқушылардың меңгерген білімдерін анықтауға бұл сөздердің көмек етпейді
Мысалы, «түсіну» етістігін қолдану келесі мынадай сұрақтың туындауына әкеледі, «Оқушылардың осы материалды түсінгенін, Сіз қалай білдіңіз?»

МІНДЕТТІ!!!
Сабақ мақсаты оқушы мақсаты болмайынша, оның ешбір мәні болмайды!!!

3 Мақсаттар оқушыға жеткізілмейді
Бүгін «Африка өсімдіктері» тақырыбымен таныстырамын
Бүгінгі сабақта мен сіздерге қазақтың ұлы ағартушысы, ақын -жазушы Абайдың шығармашылығы туралы айтамын.
Біз оқушы жұмысының қандай нәтижесін көре аламыз? Оқушылар нақты нені үйренеді?

4 Мұғалімдер оқушының сабақ мақсатын түсінгенін нақтыламайды
Мұғалімнің белгілеген мақсатын мұғалім мен оқушының әртүрлі түсінуі.
Олардан қандай нәтиже күтетінін, оқушылардың түсінгендіктерін нақтылау үшін кері байланыстың қажеттілігі.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz