РЕФЛЕКСИЯ - КЕРІ БАЙЛАНЫС




Презентация қосу
РЕФЛЕКСИЯ – КЕРІ БАЙЛАНЫС
«Егер де есті кісілердің қатарында болғың келсе,
күніне бір рет, болмаса жұмасына бір рет, яки
болмаса айына бір рет өзіңнен өзің есеп ал!»

Абай
Неліктен мұғалімдер өз тәжірибесі туралы
ойлануы керек?

Оқушылар неліктен рефлексия жасауы
керек?
Рефлексия адамның өзінің ішкі ахуалы мен өзгерістерін тануы іспеттес: адам
жасап жатқан әрекеттерін бір сәтке доғарып, өзінің ішкі жан дүниесіне үңіледі, өзімен
өзі әңгімелеседі, сырласады, әрекеттерін талдап, оларға баға береді, өзіне «сырт
көзбен» қарайды. Осыдан кейін әрекеттеріне өзгерістер енгізеді, кемшіліктерін түзейді,
оларды болдырмаудың жолдарын қарастырады, болашақта қандай істер
жасайтындығын жоспарлайды.

Өзіне деген сенімі, бақылау сезімінің күшеюі және жұмысқа деген
қызығушылықтың артуы (Denton, 2011: 848)
Жетістіктерімізді мойындау арқылы біздің кәсіби бағамызды арттырады, қателіктерді
болдырмауға көмектеседі, жұмысты жетілдіру үшін қосқан үлесімізді көрсетіп,
проблеманы шешу, талдау және сын тұрғысынан ойлау дағдыларымызды дамытады

Оқушыларды әр сабақта рефлексия жасауға үйрету керек. Өйткені бала рефлексия
жасай алмаған жағдайда, яғни өз әрекеттерін түсіндіріп, оларға талдау жасап, бағалай
алмаса, онда оның берілген оқу әрекеттерін ғана орындап, бірақ олардың өзінің
дамуындағы маңызын түсінбейтіндігі анық. Басқаша сөзбен айтқанда, рефлексия
жасай алмайтын оқушы өзінің өзгерістерін де байқамайды.
Мұғалімдер өз тәжірибесі туралы
қашан ойланады?

Олар қай жерде ойлана алады?
Мұғалімдер өз тәжірибесі туралы Олар қай жерде ойлана алады?
қашан ойланады?
Ойлауға мүмкіндік беретін және өзін
қолайлы сезінетін кез-келген жерде,
мысалы:

• Іс –әрекетте = оқиға кезінде • Мектепте

• Сабақта
• Іс-әрекет бойынша= оқиғадан кейін
• Асханада

• Іс-әрекет үшін = оқиға алдында • Үйде

• ......
Мұғалімдер қалай ойланады?

Оларға рефлексия жасауға не көмектеседі?
Оларға рефлексия жасауға не
Мұғалімдер қалай ойланады?
көмектеседі?

• Жеке
• Рефлексиялық циклдер (Колб циклі,
• Жұппен
Гиббс циклі, Джонс циклі т.б)
• Шағын топтарда
• Рефлексиялық күнделіктер,
• Онлайн, е-мейлдер, форумдар
журналдар, дәптерлер.
• Ауызша
• Рефлексиялық портфолио.
• Жазбаша
• Рефлексиялық ишара (сұрақтар,
• Суреттер мен кестелер арқылы
сөйлемдердің басы)
Рефлексия жасаудағы
қиындықтар қандай?

Рефлексия жасаудағы
қиындықтарды қалай жеңуге
болады?
Рефлексия жасаудағы
Рефлексия жасаудағы қиындықтар
қиындықтарды қалай жеңуге
қандай?
болады?
?
• Уақыт- қашан ойлану керек?
• Босқа кеткен уақыттың есесін
• Қалай ойлану керек? Нені ойлау
толтыру
керек? • Рефлексиялық сұрақтарды қолдану
• Сәйкессіздікті сезіну
• Әлсіз/күшті жақтарын талдау,
• “Мен өздігімнен ойлай алмаймын!”
әртүрлі әдістерді ойлап табу
• Рефлексиядан кейін қалай жақсара
• Академиялық/ рефлексиялық
аламын?
әдебиет оқу
• Рефлексия үшін бағалау және
қадағалауды қолдану
Үйрену Іс-әрекет

Рефлексия
Не?

Келесі не? Сонымен не?
Даналықты үш тәсілмен үйренуге болады:
Біріншісі, рефлексия - ең ізгісі;
Екіншісі, еліктеу – ең жеңілі және
үшіншісі, тәжірибе – бұл ең ащысы.

(Конфуций)

Ұқсас жұмыстар
Оқу үдерісіндегі кері байланысты орнатудың тиімді жолдары
Кері байланыс құралдары
Кері байланыс күнделігі
Ықшамсабақ өткізу
Жеке рефлексия
Сараланған әдістер Батырдың жақсы қасиеттерін көркемдегіш құралдарды қолдану арқылы талдау
Қалыптастырушы бағалаудағы кері байланыстың маңыздылығы
Сабақтың тақырыбы Сауат ашу сабақтары бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын құрастыру
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ РЕФЛЕКСИЯ
Бағалау үдерісі
Пәндер