МАРКЕТИНГ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ


Slide 1

Маркетинг:

теориялық негіздері

мен

концепциялары

Slide 2

АҚШ əдебиетінде «маркетинг» термині XIX ғасырдың соңы

мен XX ғасырдың басында пайда болды.

Маркетинг тұжырымдамасының негізгі идеясы - тұтынушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру

Маркетинг - коммерциялық компанияның тауарлар мен қызметтерді тұтынушыларға, компания үшін тиімді сатылуын жүзеге асыратын іс-әрекеттердің жиынтығы

Slide 3

Маркетинг - айырбас жолымен мұқтаждықтар мен қажеттіліктерді қанағаттандыруға

бағытталған адам қызметінің бір түрі (Маркетингтің негізін қалаушы - Ф. Котлер)

Маркетингтің басты нысандары: адам қажеттіліктерін түсіну жəне басқару, сұраным, тауарлар, айырбас, келісім, нарық, келісім

Slide 4

Маркетинг мақсаттары:

Slide 5

Маркетингтің категориялары немесе нысандары

Slide 6

Мұқтаждық - адамның табиғатынан бастау алатын бір нəрсеге зəрулік сезімі. Түрлері:

Физиологиялық - тағам, тұрғын үй, киім; əлеуметтік - рухани жақындық, үйренісу; жеке - білім, өзін-өзі таныту

Қажеттілік - индивидтің тұлғасы мен мəдени деңгейіне

сəйкес, ерекше формаға ие болған мұқтаждық.

Сұраным - сатып алу қабілеттілігімен бекітілген қажеттілік. Түрлері:

Сатып алушының аса қажетті қызметтер мен тауарларға деген сұранысы;

Сатып алушының аса қажет емес қызметтер мен тауарларға деген сұранысы;

Сатып алушының жаңа тауарлар мен қызметтерге сұранысы

Қызмет - нәтижесінде бір нəрсеге ие болуға әкелетін бір тараптың екінші тарапқа ұсына алатын кез келген қызметі

Тауар - қажеттілікті немесе мұқтаждықты қанағаттандыра

алатын нəрсенің барлығы. Ол нарыққа назар аудару, сатып алу,

пайдалану немесе қолдану үшін ұсынылады.

Айырбас - орнына бірдеңе беруді ұсыну арқылы белгілі бір нысаннан бір затты алу. Орындалу шарттары:

1) тараптар кемінде 2 болуы керек;

2) əрбір тарапта 2-тарап үшін құнды саналатын зат болуы қажет;

3) əрбір тарап қызығушылық танытқан тарапқа тауар туралы хабарлап отыруы тиіс;

4) əрбір тарап екінші тараптың ұсынысын қабылдау/одан бас тарту туралы шешім қабылдауда тəуелсіз болуы керек;

5) əрбір тарап екінші тараппен жұмыс істегісі келетініне сенімді болуы керек.

Келісім -екі немесе бірнеше экономикалық субъектілердің ауызша немесе жазбаша шарттары бойынша шараларды өткізу туралы коммерциялық құндылықтарды айырбастауы.

Маркетингтегі нарық - бұл қазіргі жəне əлеуетті тауар сатып алушылардың жиынтығы

Slide 7

І КЕЗЕҢ:

ХХ ғасырдың басы - 40 жылдардың соңы

ІІ КЕЗЕҢ:

1960-1970 жылдар

ІІІ КЕЗЕҢ:

1970 жылдардың ІІ жартысы

Маркетингтің даму эволюциясы

Slide 8

Маркетингтің даму эволюциясы

Slide 9

Маркетинг

концепциялары

Slide 10 Slide 11 Slide 12

Пайдаланылған әдебиеттер

А. Б. Рахимбаев. «Маркетинг теориясы жəне практикасы»: Оқу құралы. -Алматы: «Нұр-пресс», 2009 жыл - 372б.

Нысанбаев С. Н., Садыханова Г. А. «Маркетинг негіздері»: - Алматы: Қазақ университеті, 2002жыл - 200б.

Slide 13

Назарларыңызға рахмет!


Ұқсас жұмыстар
Маркетингтің теориялық негіздері және тұжырымдамалары туралы
МАРКЕТИНГТІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ ЖӘНЕ ТҰЖЫРЫМДАМАЛАРЫ
Маркетингті стратегиялық жоспарлау
Маркетинг ұғымы
Капитал. Ауыспалы айналым мен айналым
Маркетнигтік экономикалық маңызы
Стартап - жобалардағы маркетинг
Білім беру ұйымындағы маркетинг
Маркетинг және Маркетингтік зерттеулер
Дәлелді медицина
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz