МАРКЕТИНГ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ



Маркетинг:
теориялық негіздері
мен
концепциялары

АҚШ əдебиетінде «маркетинг» термині XIX ғасырдың соңы
мен XX ғасырдың басында пайда болды.
Маркетинг тұжырымдамасының негізгі идеясы - тұтынушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру
Маркетинг - коммерциялық компанияның тауарлар мен қызметтерді тұтынушыларға, компания үшін тиімді сатылуын жүзеге асыратын іс-әрекеттердің жиынтығы

Маркетинг - айырбас жолымен мұқтаждықтар мен қажеттіліктерді қанағаттандыруға
бағытталған адам қызметінің бір түрі (Маркетингтің негізін қалаушы - Ф. Котлер)
Маркетингтің басты нысандары: адам қажеттіліктерін түсіну жəне басқару, сұраным, тауарлар, айырбас, келісім, нарық, келісім

Маркетинг мақсаттары:

Маркетингтің категориялары немесе нысандары

Мұқтаждық - адамның табиғатынан бастау алатын бір нəрсеге зəрулік сезімі. Түрлері:
Физиологиялық - тағам, тұрғын үй, киім; əлеуметтік - рухани жақындық, үйренісу; жеке - білім, өзін-өзі таныту
Қажеттілік - индивидтің тұлғасы мен мəдени деңгейіне
сəйкес, ерекше формаға ие болған мұқтаждық.
Сұраным - сатып алу қабілеттілігімен бекітілген қажеттілік. Түрлері:
Сатып алушының аса қажетті қызметтер мен тауарларға деген сұранысы;
Сатып алушының аса қажет емес қызметтер мен тауарларға деген сұранысы;
Сатып алушының жаңа тауарлар мен қызметтерге сұранысы
Қызмет - нәтижесінде бір нəрсеге ие болуға әкелетін бір тараптың екінші тарапқа ұсына алатын кез келген қызметі
Тауар - қажеттілікті немесе мұқтаждықты қанағаттандыра
алатын нəрсенің барлығы. Ол нарыққа назар аудару, сатып алу,
пайдалану немесе қолдану үшін ұсынылады.
Айырбас - орнына бірдеңе беруді ұсыну арқылы белгілі бір нысаннан бір затты алу. Орындалу шарттары:
1) тараптар кемінде 2 болуы керек;
2) əрбір тарапта 2-тарап үшін құнды саналатын зат болуы қажет;
3) əрбір тарап қызығушылық танытқан тарапқа тауар туралы хабарлап отыруы тиіс;
4) əрбір тарап екінші тараптың ұсынысын қабылдау/одан бас тарту туралы шешім қабылдауда тəуелсіз болуы керек;
5) əрбір тарап екінші тараппен жұмыс істегісі келетініне сенімді болуы керек.
Келісім -екі немесе бірнеше экономикалық субъектілердің ауызша немесе жазбаша шарттары бойынша шараларды өткізу туралы коммерциялық құндылықтарды айырбастауы.
Маркетингтегі нарық - бұл қазіргі жəне əлеуетті тауар сатып алушылардың жиынтығы

І КЕЗЕҢ:
ХХ ғасырдың басы - 40 жылдардың соңы
ІІ КЕЗЕҢ:
1960-1970 жылдар
ІІІ КЕЗЕҢ:
1970 жылдардың ІІ жартысы
Маркетингтің даму эволюциясы

Маркетингтің даму эволюциясы

Маркетинг
концепциялары



Пайдаланылған әдебиеттер
А. Б. Рахимбаев. «Маркетинг теориясы жəне практикасы»: Оқу құралы. -Алматы: «Нұр-пресс», 2009 жыл - 372б.
Нысанбаев С. Н., Садыханова Г. А. «Маркетинг негіздері»: - Алматы: Қазақ университеті, 2002жыл - 200б.

Назарларыңызға рахмет!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz