Азық - түлік компанияларының өнеркәсібіне терроризмнің болмашы қаупі




Презентация қосу
Nestle. "Nestle" — агробизнеспен айналысатын әлемдегі ең ірі
ТҰК (әлемнің ірі компаниялары рейтингінде 56-орын, Азық-
түлік тауарларын өндіруге маманданған компаниялар арасында 1-
ші рейтинг). XXI ғасырдың басында Nestle-бұл 100 еншілес
компания, әлемнің 87 елінде жұмыс істейтін 265 мың адам бар
481 кәсіпорын компанияның қызмет саласына 3,4 млн адам
тартылған; компания 400 мың фермердің қатысуымен 500
жобаны жүзеге асырады. Компанияның құрылымында-зерттеу
институттары, салауатты тамақтануды зерттеу қоры (шамамен 4
мың зерттеуші), әлемнің түрлі елдерінде орналасқан. Ресейде
Nestle 12 кәсіпорынды бақылайды, олардың ішінде: "Ресей"
шоколад фабрикасы (Самара), "Святой источник" ауыз су зауыты
(Кострома), жуковск (Мәскеу облысы) және Тимашевск
(Краснодар өлкесі) балмұздақ фабрикасы, "Алтай" (Барнаул)
және "Камская" (Пермь) кондитерлік фабрикалары,
Вологтардағы балалар тағамы зауыты.
PEST-анализ
Саяси орта
1. Үкімет құрамының өзгеру ықтималдығы компанияға әсер етпейді.
2.Фирманың сату саласында аздаған шығындар мен қиындықтардың
пайда болу мүмкіндігі;
3. Азық-түлік компанияларының өнеркәсібіне терроризмнің болмашы
қаупі;
4. Сыртқы ортаның өзгеруіне жоғары бейімделу;
5. Сату бойынша жетекші ережелер

Экономикалық орта.
1. Босату бағасының 10% - ға артуы (шикізат бағасының өсуіне
байланысты);
2. Елдегі экономикалық жағдайға байланысты өнімге сұраныстың
ықтимал азаюы.
Nestlе " -әлемдегі ең ірі азық-түлік пен сусындарды өндіруші компания, дұрыс
тамақтану және салауатты өмір салты саласындағы сарапшы. "Нестле" ұстанымы
- тұтынушыларға тек сапалы және толыққанды өнімдерді ұсына отырып, өмірді
жақсырақ ету.
"Нестле" азық-түлік өнімдерін өндірушілердің арасында ғылыми зерттеулер
мен техникалық әзірлемелерге инвестициялардың әлемдегі ең көп көлемімен
ерекшеленеді.
2009 жылы осы мақсаттарға 2 миллиард Швейцария франкі жұмсалды. Бүкіл
әлем бойынша орналасқан 29 зерттеу орталықтарында және 320 қолданбалы
топта, сондай-ақ Лозаннада орналасқан "Нестле" ғылыми-зерттеу орталығында
5200 адам жұмыс істейді, олар тамақ өнімдері саласында, олардың қасиеттері мен
тағамның ағзаға әсері саласында зерттеулер жүргізумен айналысады.
Жүргізілген зерттеулердің нәтижелері өз өнімдерінің сапасын үнемі жақсартуға
мүмкіндік береді. ҒЗТКЖ-ға мұндай көңіл "Нестле" жақсы дәмге ие ғана емес,
өнімді өндіруге ұмтылысын көрсетеді
Бәсекелестері
1. Unilever,
2. PepsіCo,
3. Mars,
4. Kraft Foods ,
5. Danone.
Бәсекелестік стратегия
Компания Нестле кәсіпорын жаппай нарыққа және бүкіл
әлем бойынша тұтынушылардың үлкен сегментіне үлкен
көлемде өнім шығара отырып бағытталуына байланысты
шығындар бойынша үстем ету стратегиясын пайдаланады.
Осының есебінен компанияның өндіріс ауқымында
үнемделді. Соның салдарынан шығындар бойынша жақсы
артықшылықтар және тауарлар өндірісінің жоғары нарықтық
үлесі.
Marketing Mix
Өнім:
1. Кофе;
2. Сусындар, ауыз су;
3. Шоколад, Кондитерлік өнімдер;
4. Балмұздақ;
5. Ботқа, дайын таңғы ас, балалар тағамы;
6. Мал азығы;
Жарнама саясаты

"Нестле" -сусындар мен тамақ өнімдерін шығаратын әлемдегі ең ірі компания. Нестле"
көптеген қайырымдылық бағдарламаларды жүзеге асырады. Тек Мәскеуде ғана" Нестле "
балаларға, мүгедектерге және егде жастағы адамдарға көмек көрсетуге бағытталған олардың
акцияларында 40-тан астам қайырымдылық ұйымдарын қолдайды. "Нестле" - кіші және орта
мектеп жасындағы балаларды дұрыс тамақтандыруға үйрететін" дұрыс тамақтану туралы әңгіме
" бағдарламасының демеушісі. Эквирос Junior бағдарламасы " Бақытты балалық шақ!"- "Нестле"
ынтасымен қолдайтын тамаша бастама.
Ресейде Nestle сондай-ақ қоғам мен жалпы ел үшін құндылыққа ие маңызды әлеуметтік
міндеттерді шешуге өз үлесін қосуға ұмтылады. Компанияның әлеуметтік жауапкершілігінің
және оның өскелең ұрпаққа деген қамқорлығының жарқын мысалы 2009 жылы өзінің 10
жылдық мерейтойын атап өтетін "дұрыс тамақтану туралы әңгіме" мектеп білім беру
бағдарламасы болды. Бұл бағдарламаны жүзеге асырудың көпжылдық тәжірибесі РФ білім
министрлігімен бірлесіп оның жоғары тиімділігін растайды: ол балаларда дұрыс тамақтану
мәдениеті мен денсаулықты сақтайтын дағдыларды қалыптастыруға көмектеседі. Бағдарлама
Ресейдің 27 өңірінде өтіп жатыр, оған 2,5 миллионнан астам бала қатысты. Бағдарламаны
әзірлеуге және дамытуға инвестициялардың жалпы көлемі 125 миллион рубльден асты.
Nestle қызметтің тиімділігін арттыру үшін жарнамалық стратегияны белсендіреді. "Россия
- щедрая душа" ұраны барлық ережелер бойынша бұралған. Дәл осы жақсы ойластырылған
жарнамалық концепция нарықта Самар шоколад пен кәмпит, "Шок" батончиктеріне,
"Савинов"карамеліне табыс әкелді. Айтпақшы, "Шок" және "Савинов" - бұл ресейлік
тұтынушы үшін арнайы жасалған Nestle жаңа өнімі. Бұл екі брэнд ұлттық деңгейге дейін бір
жыл ішінде ашылды-екі және нарықта жоғалып кеткен жоқ.
"Нестле Фуд "компаниясы және" Нестле "сауда маркалары өз тұтынушылары үшін
әртүрлі жарнамалық акциялар мен жүлделердің ұтыс ойынын үнемі өткізеді,
оған"Нестле"компаниясының сыйлықтары мен сыйлықтарын ұтып алуға болады. Ресей
аумағында өткізілетін акцияларды атап өту жеткілікті және әрбір адам Nestle-ді қалай
өткізетінін түсінеді.Мысалы, Ресейде 2001 жылдың 1 қаңтарынан 2001 жылдың 1
мамырына дейін өтетін "Фрискис" – "Фрискис тосын сый" жарнамалық акциясы
өткізілді.Nestle Classic (Нестле Классик шоколад кәмпиттері мен шоколад плиткалары)
"Швейцарияға шаңғы сал"атты жаңа жылдық акциясын өткізді. Ұтыстың басты үш
жеңімпазы Швейцариядағы тау шаңғысы курортына төрт апталық сапарды күтті.ШОК -
"жұлдызды кездесу"жарнамалық акциясын өткізді.Несквик - жаңа "жүлде" жарнамалық
акциясын өткізді.«Компания теледидар, радио, атаулы жарнама, түрлі акциялар, ұтыс
ойындары, шоу және тіпті арнайы концерттерді пайдаланады.
Пайланылған әдебиеттер
1. http://www.nestle.ru
2. http://lenta.ru/news/2009/03/20/vvp/
3. http://www.equiros.ru
4. http://www.brandpedia.ru
5. http://www.iemag.ru
6. SIX Swiss Exchange - Significant Shareholders (англ.). SIX Swiss Exchange Ltd.
Проверено 8 января 2016. (недоступная ссылка)
7. Annual Report 2016 (англ.). Nestle (19 February 2017). Проверено 15 июля
2017.

Ұқсас жұмыстар
Жаһандық проблемалар және болашақ мәселесі
Май бұршақ
Шикізат көзіне жақын орналасқан салалар
Қазақ тамақ өнеркәсібі ғылыми зерттеу институты
Майбұршақ өсіру технологиясы. Республиканың Оңтүстік-шығыс жағдайында жоғары өнім алу шаралары
Тамақтану туралы ғылымының дамуына отандық ғалымдардың рөлі
Тот баспайтын болат
Адамзаттың ғаламдық
Қорғаныс ғимараттарын толтыру және оған келіп - кету тәртібі
Беларусь Республикасының жеңіл өнеркәсібі
Пәндер