Қарым қатынасты басқару


Slide 1

Қызметтік қатынастар психологиясы

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ

УНИВЕРСИТЕТІ

ФАКУЛЬТЕТІ

ФИО

Курс

Slide 2

Қызметтік қарым-қатынас адамдардың жұмыс кезінде, ұйым қабырғасында жасалатын қарым қатынастар.

Slide 3

Қызметтік қарым-қатынас - бұл өзара әсер мен өзара қарым қатынас процесі, бұл кезде әрекет, ақпарат пен тәжірибе алмасу жүреді

Slide 4

Қызметтік қарым-қатынас кәдімгі қарым-қатынастардан оның процесі кезінде шешуді қажет ететін мақсаттар мен нақты міндеттер қойылуымен ерекшеленеді.

Slide 5

ІСКЕРЛІК ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ШАРТТЫ ТҮРДЕ:

ТІКЕЛЕЙ (тура контакт)

ЖАНАМА (әріптестер арасында кеңістіктік уақыттық дистанция болады) деп бөлуге болады.

Slide 6

Тікелей іскерлік қарым-қатынаста эмоциональді әсер мен сендіру күші арқасында нәтижелілік өте жоғары болады.

Slide 7

Іскерлік қарым-қатынастың екі түрін ажыратады:

Вербальді

Вербальді емес

Slide 8

Вербальді қарым қатынас ( лат. verbalis - сөздік) сөздер арқасында жүзеге асады.

Slide 9

Вербальді емес қарым қатынаста

ақпарат тарату құралы болып дене қалпы, ишара, ымдау, дауыс ырғағы, көзқарастар, территориальді орналасуы және т. б. болып табылады

Slide 10

Қызметтік қарым-қатынас әртүрлі стильде жүзеге асырылады. Қарым қатынастың негізгі үш стилін бөледі:

Slide 11

Ритуальді стильде әріптестер міндеті болып социуммен байланысты ұстау, өзін қоғам мүшесі ретінде бекіту болып табылады.

Slide 12

Әріптес - тек қажетті атрибут, әлеуметтік, профессиональді, тұлғалық рөліне қарағанда оның жеке ерекшеліктерінің мәні онша емес.

Slide 13

Манипулятивті стиль кезінде әріптес оған қатысты сыртқы мақсаттарға жету құралы ретінде қарастырылады.

Нақ осы манипулятивті стиль профессиональді көп міндеттерді шешеді. Мәнісінде, кез келген оқыту, сендіру, басқару осы манипулятивті қарым қатынас арқылы болады.

Slide 14

Адамгершіліктік стиль, екі әріптестің ұсыныстарының екеуінің де өзгеруіне бағытталған, түсіну, жан ашу, алаңдау сияқты адам қажеттіліктерін қанағаттандырады.

Бұл қарым қатыныста басқа түрлеріне қарағанда жеке тұлғаға тәуелділік байқалады. Әріптес керек, керек емес, сол уақытта маңызды, маңызды емес деген функцияларсыз бүтіндей қабылданады.

Slide 15

Әрбір адамға кез келген жағдайда оның әрекетіне жауап беретін өзінің жеке қарым

қатынас жасау мен мінез құлық стилі тән.

Slide 16

Қарым қатынас жасаудың жеке стилі жеке тұлғалық ерекшеліктер мен белгілерге, өмірлік тәжірибеге, адамдарға қатынасына, сонымен қатар берілген қоғам сипатына тән қарым қатынасқа тәуелді.

Slide 17

Іскерлік қарым қатынас келесі негізгі формаларда жүзеге асырылады:

ІСКЕРЛІК ӘҢГІМЕ;

ІСКЕРЛІК КЕЛІССӨЗДЕР;

ДАУ;

ДИСКУССИЯ;

ПОЛЕМИКА;

ІСКЕРЛІК МӘЖІЛІС;

ХАЛЫҚ АЛДЫНДА СӨЗ СӨЙЛЕУ;

ТЕЛЕФОНДЫҚ СӨЙЛЕСУЛЕР;

ІСКЕРЛІК ХАТ ЖАЗЫСУ

Slide 18

Іскерлік әңгіме

Іскерлік әңгіме - белгілі бір сұрақтар немесе мәселелер бойынша ақпарат беру мен алмасу.

Іскерлік әңгіме соңында шешімдер қабылдау, келісімшартқа отыру міндетті емес. Іскерлік әңгіме келіссөздер процесінің элементі болуы мүмкін.

Slide 19

Іскерлік келіссөздер

Іскерлік келіссөздер - мүдделі жақтардың қарым қатынас процесіндегі келісілген шешім қабылдауының негізгі құралы.

Іскерлік келіссөздерде әрқашан бәсекелестік мақсат болады және келісімдер, контрактілер мен алмасу жасауға бағытталған.

Slide 20

Дау

Дау - белгілі бір сұрақ бойынша пікірлердің қақтығысуы, алауыздық, әр жақ өз көзқарастарын алға қоятын күрес. Дау диспут, полемика, дискуссиялар және т. б. формаларда жүзеге асырылады.

Slide 21

Іскерлік мәжіліс

Іскерлік мәжіліс - мамандар тобымен мәселені ашық ұжымды түрде талқылау тәсілі.

Slide 22

Халық алдына шығу

Халық алдына шығу - көпшілік алдында әртүрлі деңгейдегі ақпаратты бір адамның шешендік өнері мен сөздің ережелері мен сөз құру принциптерін сақтай отырып беруі.

Slide 23

Іскерлік хат жазысу

Іскерлік хат жазысу - мәтінді ерекше тәсілмен ажыратылған мазмұны жағынан әртүрлі құжаттардың жалпы атауы

Slide 24

Хат жазысу іскерлік қарым қатыныстың түрі ретінде

жеке іскерлік пен ресми іскерлік

деп бөлінеді.

Slide 25

Іскерлік хат- бұл бір ұйымның атынан басқа ұйымға бағытталған корреспонденция. Ол юристік тұлға ретіндегі ұжым атына

не болмаса, бір адамның атына жіберілуі мүмкін.

Мұндай корреспонденцияларға коммерциялық, дипломатиялық

және т. б. хаттарды жатқызуға болады.

Slide 26

Жеке іскерлік хат болып ұйым жеке тұлғасы атынан жеке тұлғаға жіберілетін іскерлік арнау хат саналады.

Slide 27

Қарым қатынасты басқару

Қарым қатынасты басқару - адамдар қарым қатынасын басқарудың алуан түрлі формалары мен тәсілдері.

Slide 28

Іскерлік қарым қатынас процесінде белгілі бір мәліметтерді, көңіл күйлерді өсек таратуда адамдардың қалыптасқан байланыстары арқылы қабылдайды. Барлық іскер адамдар жеке де, ұжымдық та деңгейде көзбе көз контакт техникасын, сонымен қатар сөз сөйлеуді де меңгерулері керек.

Slide 29

Ауызекі қарым қатынас кезінде кем дегенде екі адам арасында қатынас туады

Slide 30

Іскерлік қарым қатынас - қызметкердің қалыптасуы мен өзін өзі жетілдірудің маңызды факторы ғана емес, сонымен бірге оның рухани, тәндік денсаулығының факторы. Сонымен бірге, қарым қатынас басқа адамдарды олардың ішкі әлемін танудың әмбебап тәсілі. Осы іскерлік қарым қатынастың арқасында қызметкер тұлғалық іскерлік қайталанбас жиынтығына ие болады.

Slide 31

ІСКЕРЛІК ҚАРЫМ ҚАТЫНАС КӨПТЕГЕН АЛУАН ТҮРЛІ ҚЫЗМЕТ АТҚАРАДЫ, ОЛАРДЫҢ ІШІНДЕ БАСТЫЛАРЫ:

БІРЛЕСЕ ҚЫЗМЕТ АТҚАРУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ;

ТҰЛҒААРАЛЫҚ ҚАТЫНАСТАРДЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ МЕН ДАМЫТУ;

АДАМДАРДЫҢ БІР БІРІН ТАНУЫ

Slide 32

Бұлардың барлығын қарым қатынастың коммуникативті техникасынсыз атқару мүмкін емес, оны меңгеру дәрежесі менеджердің кәсіптік жарамдылығының ең басты көрсеткіші болып табылады

Slide 33

Басқаша айтқанда ол профессионал ретінде:

қарым қатынастың мақсаты мен міндеттерін қысқа, әрі дәл жеткізе алу керек;

• қарым қатынасты ұйымдастыру;

• арыз шағымдар мен өтініштерді қарастыру;

• қарым қатынастың дағдысы мен амалдарын, тактикасы мен стратегиясын меңгеруді;

• келіссөздер жүргізу, іскерлік мәжілісті жүргізуді;

• күштер қақтығысын болдырмау, оларды шешу;

• дәлелдеу мен негіздеу, сендіре алу, келісімге келтіру, әңгімелесу, айтысу, диалог, дауласа алу;

• әңгімелесуші адамның ширығу, қорқыныш сезімін жою, оның мінез құлқын басқара алуы керек

Slide 34

Қарым қатынасты басқарудың әлеуметтік психологиялық әдістері бар:

ЖҰҚТЫРУ

СЕНДІРУ

ЕЛІКТЕУ

СЕНІМ НАНЫМ

МОДА

МӘЖБҮР ЕТУ

Slide 35

Жұқтыру

Жұқтыру - бұл тұлғаның белгілі бір психологиялық жағдайды санасыз қабылдау.

Slide 36

СЕНДІРУ

Сендіру - бұл бір субъекттің келесі субъекттіге әсері. Сеніп қалу сендірушінің беделіне, оған деген сенімге, сендірудегі затқа қарама қарсылық болмаған жағдайда болады

Slide 37

ЕЛІКТЕУ

Еліктеу - бұл бір адамның басқа адамның мінез құлқының белгілі бір бейнелерін, сөйлеу мәнерін және т. б. қайталауы. Ең бұқаралық еліктеу белгісі - ол модаға еліктеу, және әсіресе киіну, сөйлеу мәнерін ойланбай көшіру және жастар ортасында еліктегіштік

Slide 38

Сенім наным


Ұқсас жұмыстар
Мектептің тұтас педагогикалық процесінде қақтығыстарды басқару
Тұрақсыз стиль
Корпоративті басқару
Педагогикалық қарым қатынасты ұйымдастыру
Педагогикалық қатынас ерекшелігі
Отбасылық контексте кеңес беру
Жоғары мектеп оқытушысының коммуникативтік біліктілігі
Ата - ананың рөлі
Кәсіптік шеберлік құрылымындағы педагогикалық қарым - қатынас
Қарым қатынасты модельдеу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz