Ғылымда білімді


Slide 1

Блум таксономиясы

Slide 2

Бенджамин Блум - америкалық оқыту әдістемесінің психологі, Блум таксономиясының авторы. Пенсильванияда Ленсфорд қаласында туылған, 1935 жылы Пенсильван университетін бакалавр және магистр деңгейлерімен бітірген, 1942 жылы Чикаго университетінде докторлық деңгейін қорғады. «Блум таксономиясы» атты кітабында өз теориясын дамытқан.

1956 жылы Бенджамин Блумның төрағалық етуімен білім беру комитеті әзірлеген Блум таксономиясы сын тұрғысынан ойлауды қарастыруға болатын ойлау дағдыларының кеңінен қолданылатын иерархиялық моделі болып табылады. Блум таксономиясының мақсаты - оқытудың неғұрлым тұтас нысанын құру.

Блум таксономиясы

Бенджамин Блум

(1913-1999 жж. )

Slide 3

Таксономия түсінігі

Таксономия (грекше. táxis - орналасу, құрылыс, тәртіп және nómos - заң) .

Таксономия - олардың иерархиясын (белгілі бір құрылымдағы бірізділігін, реттілігін) құрастыру мақсатында берілген нысандарды нақты бір өлшемдер мен қағидалар бойынша жіктеу.

Таксономия барлық оқу мақсаттары мен нәтижелері бірдей маңызға, құндылыққа ие бола алмайтындығына негізделген.

Slide 4

Блум таксономиясы

Білімді игеруге бағытталған 6 қадам

Бағалау

Жинақтау

Талдау

Қолдану

Түсіну

Білім

Slide 5 Slide 6

1. БІЛІМ

Негізгі категориялар

Бұл категория оқу материалын есте сақтау мен қайталауды білдіреді.

Оқу материалы деп әр түрлі мазмұндағы ақпаратты (нақты фактілерден бүтін теорияларға дейін) атауға болады.

Бұл категорияның негізгі сипаты - қажетті мәліметтерді есте сақтау.

Slide 7

Блум таксономиясының мақсаттық жүйесіне

негізделген сабақ жоспары

1. Білім

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Белгілі бір әдісті пайдалана отырып, жаңа

материалдың негізгі

ұғымдарын бұрынғы білімді еске түсіре отырып береді.

Тыңдайды, жазады, еске түсіреді, есте сақтайды, ойлайды.

Ғылымда білімді

қабылдау мен қолдануды

5 деңгейге бөледі.

Ақпараттық

деңгей

Slide 8

Жалпыламаланған табыс критерийлерінің мысалдары

қолданылған терминдерді

есте сақтайды және қайталайды;

нақты фактілерді келтіреді;

әдістер мен жұмыстың орындалу

ретін (процедурасын) қайталайды;

негізгі ұғымдарды есте

сақтайды және қайталайды;

ережелер мен қағидаларды

жатқа келтіреді.

Шәкірт:

Slide 9

Таным мен ойлау түрі

МАЗМҰНЫ

Үйренушілерге қойылатын

СҰРАҚТАР (мысалдар)

Үйренушілерге берілетін ТАПСЫРМАЛАР

Таным мен ойлау деңгейі

Б

І

Л

І

М

Мәлiметтердi қайталау немесе тану арқылы есте қалай сақталғанын тексеруге бағытталады, мағлұмат пен деректердi еске түсiредi: тест тапсырмалары; қалдырып кеткен белгiлердi қою; жатқа айту; анықтамалар мен атауларды қайталау, олардың қолдану тәртiбiн айту.

«Кім . . . ? Не . . . ? Қалай . . . ? Қашан . . . ? Қайда . . . ? Қанша . . . ?» есімдіктерінен құралатын сұрақтар.

Анықтау, қайталау, белгілеу, санап шығу, еске түсіру, атау, назар аудару, жаттау

Төменгi

Б. Блум таксономиясы бойынша сұрақтар мен тапсырмалар үлгісі

Slide 10

Блум таксономиясының мақсаттық жүйесіне

негізделген сабақ жоспары

2. Түсіну

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Жаңа материалдағы білімді түсінгенін анықтау үшін диалогтық байланыс жасау. Оқушылардың ойларын өзгеше түрде сұрау. Болжам жасату т. б.

Ойларын айтады, түсіндіреді, ерекшелігін көрсетеді, сұрақтар береді. Жазады.

Ғылымда білімді

қабылдау мен қолдануды

5 деңгейге бөледі.

Тезаурустық

деңгей

(ғылыми тіл)

Slide 11

Блум таксономиясының мақсаттық жүйесіне

негізделген сабақ жоспары

3. Қолдану

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Оқушылардың алған білімін өмірде қолдануға үйрету үшін тапсырырмалар береді.

Дидактикалық құралдармен қамтамасыз етеді.

Мысалы: Қатемді тап, тақырыпқа сай сөйлем құра, проблемалық

ситуация т. б.

Бұрынғы білім негізін пайдалана отырып, проблеманы шешу.

Кітаппен жұмыс.

Ғылымда білімді

қабылдау мен қолдануды

5 деңгейге бөледі.

Методикалық

деңгей

Slide 12

Блум таксономиясының мақсаттық жүйесіне

негізделген сабақ жоспары.

4. Талдау (Анализ)

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Оқушыларды топтарға бөле отырып, тақырыптағы негізгі түйінді табуға бағыт беру. Ерекшеліктерді, негізгі қасиеттерді анықтату.

Топтық талқыға салады, ойланады.

Өзгелерді тыңдай отырып, өз білімін толықтырады. Ізденеді.

Ғылымда білімді

қабылдау мен қолдануды

5 деңгейге бөледі.

Технологиялық

деңгей

Slide 13

Блум таксономиясының мақсаттық жүйесіне

негізделген сабақ жоспары.

5. Жинақтау (синтез)

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Жеке бөлшектерден немесе шашылған дүниелерден жаңа жасауға көмектесу. Жалқыдан жалпыға бағыттау.

Ойлап табады, байланыстырады,

шығарады. Ойын түйіндейді.

Проблеманы шешудің өзіндік үлгісін жасайды.

Ғылымда білімді

қабылдау мен қолдануды

5 деңгейге бөледі.

Зерттеушілік

деңгей

Slide 14

Блум таксономиясының мақсаттық жүйесіне

негізделген сабақ жоспары.

6. Бағалау

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Материалдың өзі үшін керектігін, құндылығын, керекті-

сін анықтау, пайымдауға бағыт беру.

Идеялар алмасу, пікір айту. Өзіне керектісін таңдау.

Бағалайды, талқылайды.

Өз пікірін айтады.

Мен ойлаймын, яғни мен өмір сүріп жатырмын.

Slide 15

Блум таксономиясының мақсаттық жүйесіне негізделген сабақ жоспарының маңызы

Мұғалімнің шығармашылығын жүзеге асыруына тірек болатын төмендегі жүйелерін дамытады:

Шығармашылық әрекет;

Проблеманы көре білу;

Болжай білу;

Жаңашылдықты ендіру;

Өз жұмысының бағдарламасын жасау;

Рефлексиялай алу;

Шығармашылық ойды іске асыру үшін

идеяларды тудыра алу.

Slide 16

Назарларыңызға

рахмет!!!


Ұқсас жұмыстар
Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
Оқушы әрекеті
Блум тақсономиясы бойынша сабақ жоспарлаудың мұғалім құзырлылығын арттырудағы ролі
Мұғалімнің сабаққа әзірлігі
Білім беру мазмұнының компоненттері
Ойлау деңгейі Сұрақтар үлгілері
Біріншісі - оқытудың ғылыми дәрежесін артыру
Реподуктивтік және конструктивтік білім
Таным құралдары
Оқыту процесінің Оқыту процесінің Оқушылардың Оқытудық түрлері мәні
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz