ҮЙРЕНУ МЕН ҮЙРЕТУДІҢ ТҮРЛЕРІ




Презентация қосу
ҮЙРЕНУ МЕН
ҮЙРЕТУДІҢ ТҮРЛЕРІ
Жоспар:
1. Ойлай білуге үйрену/үйрету
2. Өзіндік түсінік қалыптастыруға үйрену/үйрету
3. Білімді игерудің тиімді тәсілдерін үйрену/үйрету
4. Әлеуметтiк тәжiрибе арқылы үйрену/үйрету
ОЙЛАЙ БІЛУГЕ ҮЙРЕНУ/ҮЙРЕТУ
Проблемаларды шешу үшін адам бірінші кезекте ойлай білуі керек, демек қазіргі кезде ойлау мен
ойлай білетін адамдардың маңызы ерекше. Тіпті терең ойлай білу - адамның (тұлғаның,
маманның) басты қасиеті де болар: ойлау арқылы ғана адам бұл өмірден өз орнын табады.

Проблема шешуде
Сыни ойлау қолданатын ойлау Шығармашылық ойлау
- Белгіленген критерийлер - Аналитикалық ойлау - Интуитивтік ойлау
бойынша бағалау - Эмпирикалық ойлау - Жорамалдылық
- Рефлексия түріндегі - Жүйелі түрде ойлау - Күмәндану
күмәндану
- Эвристиканы қолданады
- Әртүрлі тәжірибе-лерді
- Дербес түрде пайымдау,
- Алгоритмдерді қолданады жинақтайды, біріктіреді
қорытындылау
- Конвергенттік ойлау
- Логикалық талдауды
қолданады - Сызықтық ойлау (проблемалар
бірінен соң бірі шешіледі)
- Жүйелі түрде ойлау
• Сыни ойлау - сенім («Не нәрсеге/кімге сенуім
керек?») мен құндылықтарды таңдау, қандай да
болмасын мәселе бойынша барлық сұрақтар
қарастырылғанша «сыпайы» түрде күмәндану.

• Проблема шешуде қолданатын ойлау - жүйелі
талдауды қажет ететін ойлау процесі, мұнда
бұрынғы білім білмейтінді анықтау үшін
қолданылады (эвристика).

• Шығармашылық ойлау проблеманың қиял мен
фантазия, елестету арқылы вариациялары көп
шешімдерін келтіруді меңзейді.
ӨЗІНДІК ТҮСІНІК ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА
ҮЙРЕНУ/ҮЙРЕТУ
Әр шәкірт өзіндік түсінік қалыптастыруына мүдделі, осылайша ол өзінің
теңдесі жоқ ерекшелігін айқындайды, соған иланады. Ал бұл сезім оның өзіне
деген сенімін арттырады.
Алайда біз дүниедегі өз орнымызды тек өзімізге ғана тиеселі өмірді
толыққанды сүргеннен кейін ғана таба аламыз. Ал өз өміріңді сүру – өзің үшін
өмірде қалдырылған «кетікті» табу деген сөз, өз өміріңмен сүру - басқалардың
айтқан сөзін, істеген істерін, өмірдің барлық нышандарын өзіңше сезіну және
түсіну.
БІЛІМДІ ИГЕРУДІҢ ТИІМДІ ТӘСІЛДЕРІН
ҮЙРЕНУ/ҮЙРЕТУ

Оқу/оқыту процесінде шәкірт бiлiм
игеру және жаңа білім құрастыру
дағдылары мен әдiстемесiне үйренеді.
Ал ұстаздың басты мақсаты -
шәкіртіне білімді өздігімен игеру
амалдары мен тәсілдерін үйретіп,
оның өзіндік түсінік қалыптастыруына
тиімді жағдай жасап, бағыт-бағдар
сілтеу.
«ҚАНДАЙЛЫҚ ЖАҚСЫ ЖӘНЕ КӘСІБИ
БОЛСА-ДАҒЫ БІР ДЕ БІР ОҚЫТУШЫ, ЕГЕР
СТУДЕНТТІҢ ӨЗІ БІЛІМГЕ ҰМТЫЛМАСА, ЕГЕР
СТУДЕНТТІҢ ӨЗІ КӘСІБИ, ЖОҒАРЫ БІЛІКТІ
МАМАН БОЛҒЫСЫ КЕЛМЕСЕ, ОНЫ
ЕШТЕҢЕГЕ ҮЙРЕТЕ АЛМАЙДЫ»

(Назарбаев Н. Инновациялар мен оқу-білімді
жетілдіру арқылы білім экономикасына. –
Егемен Қазақстан, 2006, 27 мамыр).
ӘЛЕУМЕТТIК ТӘЖIРИБЕ АРҚЫЛЫ
ҮЙРЕНУ/ҮЙРЕТУ
Оқытуда тағы да бір мәселеге ерекше назар аудару керек: шәкірттің
әлеуметтiк тәжiрибесiн арттыру. Басқаша сөзбен айтқанда, оқу
процесiнде әлеуметтiк мазмұн басым болуы қажет.
Бүгінгі күні педагогикада білім алу мен қоғам мүдделері тығыз
қарым-қатынаста қабылданады. Мұндай көзқарас бойынша қандай да
болмасын білім қоғамда өмір сүріп, әлеуметтік проблемаларды
шешумен тығыз байланыста болуы керек. Бұл ұстанымның екі атауы
бар: оның бірі - «Сыни сауаттылықты дамыту», ал екіншісі -
«Қоғамға қызмет жасау негізінде білім беру»
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!

Ұқсас жұмыстар
Оқудың оқытудың негізгі мәселелері
Білім саласындағы негізгі мәселелер
Теореманы логикалық дидактикалық талдау және теоремамен жұмыс істеу әдістемесі
Қалай оқу керектігін үйрену
ИНТЕРБЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕР
Шартсыз рефлекс Шартты рефлекс
Кіші жастағы оқушыларға математиканы оқытудың теориясы мен тәжірибесіні қазіргі жағдайы, даму болашағы
Сыни ойлау технологиясы
Топ динамикасы
БАЛАҢЫЗДЫҢ МІНЕЗІН ТҮСІНУ
Пәндер