Шет тілі



Сабақтың тақырыбы
Жаңартылған орта білім беру мазмұнының ерекшеліктері
Білім беру мазмұнын жаңартудың алғышарттары. ҚР МЖМБС және үлгілік оқу бағдарламаларының мазмұны.
Үлгілік оқу бағдарламасы: оқу мақсаттарының жүйесі, ұзақ мерзімді жоспар. Оқу бағдарламасының спиральді құрылымы. Бастауыш және негізгі орта мектеп пәндері бойынша үлгілік оқу бағдарламалары.

1. Білім беру мазмұнын жаңартудың алғышарттары
2. Оқу және XXI ғасыр дағдылары
3. Балалар ХХІ ғасырда табысты болу үшін нені үйренуі керек?
Талқылау

Ұлттық білім беру саясатына шолу: Қазақстандағы орта білім беру, ЭЫДҰ, 2014 ж.
Орта білім берудің әрекеттегі оқу бағдарламасын толық талдау және қайта қарастыру керек, өйткені ол жоғары оқу көрсеткіштерін қамтамасыз еткен жоқ, барлық оқушыларға функционалды және математикалық сауаттылықтың минималды деңдейіне жетуге мүмкіндік берген жоқ, жоғары деңгейлі ойлау дағдыларын дамытуға ықпалын тигізген жоқ.
Әрекеттегі оқу бағдарламасы аясында келесіні ескеру/азайту керек: академиялық пәндердің артық санын; теорияға тым артық назар бөлінуін, өйткені бұл басқа кемшіліктермен қатар бағдарламаны одан да күрделі және нашар үлгеретін оқушылар үшін түсініксіз қылады.
Санаулы пәндер бойынша тереңдетілген оқытуды қамтамасыз ету үшін оқу бағдарламасын қайта қарастыру қажет, әсіресе жоғары сынып оқушыларына арналған бағдарламаны, сонымен қатар оқушыларға пәндерді таңдау үшін мүмкіндік беру керек. Осындай жағдайда жоғары деңгейлі ойлау дағдыларын дамыту мүмкіндіктері айтарлықтай жоғары болады.
Ұсыныстар:

«…Біріншіден, барлық дамыған елдердің өзіндік бірегей білім беру жүйелері бар. Біздің алдымызда ұлттық білім берудің барлық буындарын жетілдіру бойынша үлкен жұмыс күтіп тұр. 2020 жылға дейін Қазақстандағы 3-6 жас аралығындағы балалардың 100 пайызын мектепке дейінгі білім берумен қамтамасыз ету жоспарланып отыр. Демек, бұл балаларды заманауи білім беру әдістемелерімен және жоғары білікті мамандармен қамтамасыз ету аса маңызды болып табылады. Орта білім беруде жалпы білім беретін мектептердің деңгейін Назарбаев зияткерлік мектептеріндегі оқыту деңгейіне жеткізу қажет. Мектеп түлектері қазақ, орыс және ағылшын тілдерін меңгеріп шығуы тиіс. Оқытудың нәтижесінде оқушылар сын тұрғысынан ойлау дағдыларын, өз бетінше зерттеу жүргізу және ақпаратты терең талдау дағдыларын меңгеруі тиіс».
Дереккөз:
«Қазақстан жолы - 2050: Бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ»
Қазақстан Республикасының Президенті Н. Ә. Назарбаевтың Қазақстан халқына Жолдауы. 17 қаңтар 2014 жыл
http://www. akorda. kz/kz/addresses//kazakstan-respublikasynyn-prezidenti-nenazarbaevtyn-kazakstan-halkyna-zholdauy-2014-zhylgy-17-kantar

Орта білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде қолданылатын құжаттар
ҚР Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру)
Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білімнің білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарындағы білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылаудың, оларды аралық және қорытынды аттестаттау жүргізудің үлгі қағидалары (ҚР Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125 бұйрығымен бекітілген
Оқу бағдарламасы (пән бойынша)
Оқу жоспары (пән бойынша)
Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық
Негізгі және жалпы орта мектеп мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық
Өңірлік және мектеп үйлестірушілеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы (пән бойынша)
Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар (пән бойынша)

ҚР МЖМБС білім алушылардың дайындық деңгейіне, білім беру мазмұнына, білім алушылардың оқу жүктемесінің ең жоғарғы көлеміне және оқу мерзіміне қойылатын жалпы талаптардың жиынтығын анықтайды
2012
2015

МЖМБС құндылықтар:
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік
Құрмет
Ынтымақтастық
Еңбек пен шығармашылық
Ашықтық
Өмір бойы білім алу
Notes: Құндылықтардың әр біреуі, педагогикалық сұрақ ретінде белгіленіп, тәрбие міндетіне айналады. Отан дегеніміз не? Отаншылық пен азаматтық жауапкершілік дегеніміз? Құрмет дегеніміз? ынтымақтастық? ашықтық? өмір бойы білім алу? Бұны түсінгендерін көрсету үшін сұраққа жауап береді.

Мектептегі білім беру құндылықтары оқушылардың қабілеттерінде көрінуі керек:
жауапкершілік, белсенді азаматтық ұстаным таныту және өз елінің дамуына үлесін қосу;
мәдениеттер мен пікірлердің сан-алуандығын құрметтеу;
шығармашылық және сыни тұрғыдан ойлау;
көпшіл және жылы шырайлы болу;
әлеуметтік жауапкершілігі және жанашыр болу;
ақпараттық-коммуникациялық құралдарды қолдана отырып, кез-келген ортада, ұжымдық жұмыста коммуникативті болу;
өмір бойы білім алуға дайын болу.
Құндылықтар
Notes: Демек, орта мектептен «шығатын» нәтижелер анықталды және орта мектеп түлегінің әлеуметтік суреті жасалды

ҚҰНДЫЛЫҚТАР
ҚАЛЫПТАСТЫРУ ҮДЕРІСІ
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ
Құрмет
Өзгеге деген, олардың мәдениеті мен басқа ұлттарға деген құрмет қатынастарын, өз ісіне жауапкер-шілікті, өзге адамдардың сезімдерін түсіну және оларға жаны ашу, адамға деген адами қатынастарды тәрбиелеуді дамытуға бағытталған оқу жағдайлары мен тапсырмаларын құрастыру.
Өзіне бағытталған эмоционалды-жағымды қатынасты, өзгелерге және олардың пікірлеріне, ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтарға, әр ұлттың тарихы мен мәдениетіне деген құрметті қалыптастыру.
Оқыту үдерісін ұйымдастыру арқылы құндылық-мәндік нұсқауларын құру

ҚҰНДЫЛЫҚТАР
ҚАЛЫПТАСТЫРУ ҮДЕРІСІ
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ
Ынтымақтастық
ұжымда жұмыс дағдыларын құру
жағымды өзара әрекет пен ынтымақтастық атмосферасын құру
сынып, мектеп, жергілікті қоғамдастық төңірегіндегі ынтымақтастық
Мүдделі тараптармен бірігіп жұмыс істеуге дайындық, олардың пікірлері мен ұсыныстарына ашықтық, шешімді бірігіп қабылдау
Оқыту үдерісін ұйымдастыру арқылы құндылық-мәндік нұсқауларын құру

ҚҰНДЫЛЫҚТАР
ҚАЛЫПТАСТЫРУ ҮДЕРІСІ
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ
Ашықтық
Оқу үдерісінің ашықтығы мен мөлдірлігі: белгілі оқыту мақсаттары, бағалау критерийлері мен шешім қабылдау бойынша жұмысты ұйымдастыру.
Оқушыларда ашықтық пен адалдық қағидаларын қалыптастыру. Жаңа білімге деген ашықтық.
Оқыту үдерісін ұйымдастыру арқылы құндылық-мәндік нұсқауларын құру

ҚҰНДЫЛЫҚТАР
ҚАЛЫПТАСТЫРУ ҮДЕРІСІ
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ
Қазақстандық отансүйгіштік және азаматтық жауапкершілік
Өз Отанына деген мақтаныш сезімін, отбасында, жергілікті, аудандық, ұлттық және жаһандық қоғамдастықтарда өз орнын көре білу сезімдерін қалыптастырушы, қазақстандық қоғамның құндылықтарын ұғынуға септік тигізетін жағдайлар үлгі болады.
Өз Отаны, халқы мен тарихына деген мақтаныш пен ортақтастық, Қазақстандағы қоғам мен дамудың әл-ауқатына жауапкершілігін сезіну сезімдерін қалыптастыру.
Оқыту үдерісін ұйымдастыру арқылы құндылықтарды қалыптастыру

ҚҰНДЫЛЫҚТАР
ҚАЛЫПТАСТЫРУ ҮДЕРІСІ
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ
Өмір бойы білім алу
Өмір бойы білімін арттыруға, жаңаны тануға және шығармашылыққа деген ынтаны қалыптастыру.
Өзін-өзі оқыту мен өз бетінше білім алу дағдыларын қалыптастыру.
Әрі қарай білім алуға және біліктілігін қайта арттыруға психологиялық дайындық. Өзінің танымын әр қилы өмірлік жағдаятта өз бетімен реттеу қабілеті.
Оқыту үдерісін ұйымдастыру арқылы құндылықтарды қалыптастыру

Табысты келешекке қол жеткізу шарттары
Умение работать с информацией

Бастауыш сыныптар Білім беру салалары және пәндер

Оқыту қазақ тілінде жүргізілетін бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспары
№
Білім салалары және оқу пәндері
Сыныптар бойынша апталық сағат саны
Жалпы жүктеме, сағат
1
2
3
4
апталық
жылдық
Инварианттық компонент
I
Тіл және әдебиет
10
11
11
11
43
1452
1
Сауат ашу
6
-
-
-
6
198
2
Қазақ тілі
-
4
4
4
12
408
3
Әдебиеттік оқу
-
3
3
3
9
306
4
Орыс тілі (Я2)
2
2
2
2
8
270
5
Ағылшын тілі
2
2
2
2
8
270
II
Математика және информатика
4
4
6
6
20
676
6
Математика
4
4
5
5
18
608
7
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
-
1
1
2
68
III
Жаратылыстану
1
1
2
2
6
203
8
Жаратылыстану
1
1
2
2
6
203
IV
Адам және қоғам
2
2
2
2
8
270
9
Дүниетану
1
1
1
1
4
135
10
Өзін-өзі тану
1
1
1
1
4
135
V
Технология және өнер
2
2
2
2
8
270
11
Көркем еңбек
1
1
1
1
4
135
12
Музыка
1
1
1
1
4
135
VI
Дене шынықтыру
3
3
3
3
12
405
13
Дене шынықтыру
3
3
3
3
12
405
Инварианттық оқу жүктемесі
22
23
26
26
97
3276
Вариативтік компонент
Таңдауы бойынша сабақтар
-
1
1
1
3
102
Белсенді-қозғалмалы сипаттағы
жеке және топтық сабақтар
2
1
2
2
7
236
Вариативтік оқу жүктемесі
2
2
3
3
10
338
Оқу жүктемесінің жоғарғы шекті көлемі
24
25
29
29
107
3614

Негізгі орта білім беру Білім беру салалары және пәндер

Жалпы орта білім беру пәндері
Жаратылыстану-математикалық бағыт
Қоғамдық-гуманитарлық бағыт
Міндетті пәндер
«Қазақ тілі»/«Орыс тілі», «Қазақ әдебиеті»/ «Орыс әдебиеті», «Ана тілі мен әдебиеті» (оқыту ұйғыр/өзбек/тәжік тілінде жүргізілетін сыныптар үшін), «Орыс тілі мен әдебиеті» /«Қазақ тілі мен әдебиеті», «Шет тілі», «Математика», «Қазіргі әлемдегі Қазақстан», «Өзін-өзі тану», «Экономика және кәсіпкерлік негіздері», «Дене шынықтыру», «Алғашқы әскери және технологиялық дайындық»
Тереңдетілген деңгейде оқытылатын оқу пәндері
Стандарттық деңгейдегі оқу пәндері
Тереңдетілген деңгейде оқытылатын оқу пәндері
Стандарттық деңгейдегі оқу пәндері
«Биология»
«Химия»
«Физика»
«Информатика»
«География» «Құқық негіздері» «Графика және жобалау»
«Қазақ тілі»/ «Орыс тілі»
«Қазақстан тарихы»
«Дүниежүзі тарихы»
«География»
«Информатика»
«Құқық негіздері»
«Жаратылыстану»
Жалпы орта білім берудің оқу бағдарламаларында оқытудан күтілетін нәтижелер әрбір оқу пәнінің бөлімдері бойынша оқыту мақсаттарымен нақтыланады.
(Дереккөз: Жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты, ҚР Үкіметінің 2016 жылғы 13 мамырдағы № 292 қаулысына 7-қосымша)

ҚР МЖМБС Негізгі орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты
«Жаратылыстану» білім беру саласы бойынша оқытудан күтілетін нәтижелер:
Негізгі орта білім беру аяқталғанда білім алушы

ҚР МЖМБС Негізгі орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты
«Адам және қоғам» білім беру саласы бойынша оқытудан күтілетін нәтижелер:
Негізгі орта білім беру аяқталғанда білім алушы

ҚР МЖМБС Негізгі орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты
«Математика және информатика» білім беру саласы бойынша оқытудан күтілетін нәтижелер:
Негізгі орта білім беру аяқталғанда білім алушы

Оқу бағдарламасы әр пәннің мақсатын, құндылықтарын белгілейді, мұғалімнің ұстанымына сәйкес педагогикалық тәсілдерді қысқаша сипаттайды. Бұл құжат әр пәннің құрылымы мен мазмұны туралы ақпаратты қамтиды. Оқу бағдарламасының мазмұны бөлім, бөлімше, ортақ тақырыптар бойынша берілген
Оқу бағдарламасының құрылымымен танысу
Әлем қалай өзгеруде?
Біздің балаларымыз нені білуі керек?
Жаңартылған оқу бағдарламалары

Бастауыш білім беру Оқу бағдарламасының құрылымы
Түсіндірме жазба
Пәнді оқыту мақсаты мен міндеттері
3. Оқыту процесін ұйымдастырудағы педагогикалық әдіс-тәсілдер
4. Оқу жетістіктерін бағалау тәсілдері
5. Пәнінің мазмұнын ұйымдастыру
Оқу жүктемесінің бөлінуі
Оқу бағдарламасының мазмұны
Оқу мақсаттарының жүйесі
Ұзақ мерзімді жоспар
Негізгі орта және жалпы орта білім беру Оқу бағдарламасының құрылымы
1-тарау. Жалпы ережелер
2-тарау. Пәннің мазмұнын ұйымдастыру
3-тарау. Оқу мақсаттарының жүйесі
Қосымша.
Оқу бағдарламасын жүзеге асыру бойынша ұзақ мерзімді жоспар

Пәннің мазмұны оқыту бөлімдерінен тұрады. Бұл бөлімдер сыныптарға арналған оқыту мақсаттары бойынша білім, білік және дағдыларды қалыптастыруға арналған бөлімшелерден тұрады. Бөлімшелердің ішіндегі оқу мақсаттары мұғалімге өз жұмысын жоспарлауға, оқушылардың жетістіктерін бағалауға, сонымен қатар оқушыларды келесі оқу мақсаттарымен таныстыруға мүмкіндік береді.
«Математика» пәнінің мазмұны
№
Бөлім
Бөлімше
1
Сандар және өлшемдер
1. 1 Натурал сандар және 0 саны. Бөлшектер
1. 2 Сандармен амалдар орындау
1. 3 Шамалар және өлшем бірліктер
2
Алгебра элементтері
2. 1 Санды және әріпті өрнектер
2. 2 Теңдік және теңсіздік. Теңдеу
3
Геометрия элементтері
3. 1 Геометриялық фигуралар және олардың жіктелуі
3. 2 Геометриялық фигураларды кескіндеу және салу
3. 3 Нүктелер координаттары және қозғалыс бағыты
4
Жиын. Логика элементтері
4. 1 Жиындар және олармен орындалатын амалдар
4. 2 Пікірлер
4. 3 Тізбектер
4. 4 Заттардың комбинациялары
5
Математикалық модельдеу
5. 1 Есептер және математикалық модель
Бастауыш білім беру Негізгі орта білім беру (5-6-сыныптар)
№
Бөлім
Бөлімше
1
Сандар
1. 1 Сандар және шамалар туралы түсініктер
1. 2 Сандарға амалдар қолдану
2
Алгебра
2. 1 Алгебралық өрнектер және оларды түрлендіру
2. 2 Теңдеулер және теңсіздіктер, олардың жүйелері және жиынтықтары
2. 3 Тізбектер және олардың қосындысы
2. 4 Тригонометрия
3
Геометрия
3. 1 Геометриялық фигуралар туралы түсінік
3. 2 Геометриялық фигуралардың өзара орналасуы
3. 3 Метрикалық қатыстар
3. 4 Векторлар және түрлендірулер
4
Статистика және ықтималдықтар теориясы
4. 1 Жиындар теориясы және логика элементтері
4. 2 Комбинаторика негіздері
4. 3 Ықтималдықтар теориясының негіздері
4. 4 Статистика және деректерді талдау
5
Математикалық модельдеу және анализ
5. 1 Математикалық анализ бастамалары
5. 2 Математикалық модельдеудің көмегімен есептер шығару
5. 3Математикалық тіл және математикалық модель

«Алгебра» пәнінің мазмұны (7-9-сыныптар)
№
Бөлім
Бөлімше
1
Сандар
1. 1 Сандар және шамалар туралы түсініктер
1. 2 Сандарға амалдар қолдану
2
Алгебра
2. 1 Алгебралық өрнектер және оларды түрлендіру
2. 2 Теңдеулер және теңсіздіктер, олардың жүйелері және жиынтықтары
2. 3 Тізбектер және олардың қосындысы
2. 4 Тригонометрия
3
Статистика және ықтималдықтар теориясы
3. 1 Комбинаторика негіздері
3. 2 Ықтималдықтар теориясының негіздері
3. 3 Статистика және деректерді талдау
4
Математикалық модельдеу және анализ
4. 1 Математикалық анализ бастамалары
4. 2 Математикалық модельдеудің көмегімен есептер шығару
4. 3. Математикалық тіл және математикалық модель
«Геометрия» пәнінің мазмұны (7-9-сыныптар)
«Геометрия» бөлімінің бөлімшелері
1. 1 Геометриялық фигуралар туралы түсінік
1. 2 Геометриялық фигуралардың өзара орналасуы
1. 3 Метрикалық қатыстар
1. 4 Векторлар және түрлендірулер

«Жаратылыстану» пәнінің мазмұны
Бастауыш білім беру Негізгі орта білім беру
№
Бөлімдер
Бөлімшелер
1
Мен - зерттеуші-мін
1. 1 Ғылым мен зерттеушілердің рөлі
1. 2 Табиғатты тану әдістері
2
Тірі табиғат
2. 1 Өсімдіктер
2. 2 Жануарлар
2. 3 Адам
3
Заттар және олардың қасиеттері
3. 1 Заттардың типтері
3. 2 Ауа
3. 3 Су
3. 4 Табиғат ресурстары
4
Жер және Ғарыш
4. 1 Жер
4. 2 Ғарыш
4. 3 Кеңістік және уақыт
5
Табиғат физикасы
5. 1 Күш және қозғалыс
5. 2 Жарық
5. 3 Дыбыс
5. 4 Жылу
5. 5 Электрлік
5. 6 Магниттілік
№
Бөлімдер
Бөлімшелер
1
Ғылым әлемі
1. 1. Ғылымның рөлі
1. 2. Зерттеу мәселесі
1. 3. Зерттеуді жоспарлау
1. 4. Деректерді жинау және жазу
1. 5. Деректерді талдау
1. 6. Қорытынды және талқылау
2
Ғалам. Жер. Адам
2. 1. Макро- және микроәлем
2. 2. Жер туралы жалпы мағлұматтар
2. 3. Жер қабықтары және олардың құрамдас бөліктері
2. 4. Жердегі тіршілік
2. 5 Жер бетін бейнелеу тәсілдері
2. 6 Материктер мен мұхиттар
2. 7 Халық географиясы
3
Заттар және материалдар
3. 1. Заттардың құрылысы мен қасиеттері
3. 2. Заттардың жіктелуі
3. 3. Заттардың пайда болуы мен алынуын алу
4
Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер
4. 1. Өлі табиғаттағы үдерістер
4. 2. Тірі табиғаттағы үдерістер
5
Энергия және қозғалыс
5. 1. Энергия түрлері мен көздері
5. 2. Қозғалыс
6
Экология және тұрақты даму
6. 1. Экожүйелер
6. 2. Тірі ағзалардың сан алуандығы
6. 3. Табиғатты қорғау
7
Әлемді өзгертетін жаңалықтар
7. 1. Әлемді өзгерткен жаңалықтар
7. 2. Болашақ ашылулар

«Құқық негіздері» пәнінің мазмұны
2-кесте
№
Бөлім
Бөлімше
1
Құқық және мемлекет
Құқық түсінігі
Құқықтық мемлекет және азаматтық қоғам
2
Конституциялық құқық
Адам және азаматтың құқықтары мен бостандықтары
Мемлекеттік органдардың конституциялық жүйесі
3
Азаматтық құқық
Азаматтық құқық түсінігі
Меншік құқығы
Азаматтық құқықтағы міндеттеме мен жауапкершілік
Тұтынушылар құқығын қорғау
4
Еңбек құқығы
Еңбек құқығы түсінігі
Еңбек жағдайлары
Еңбекті қорғау
Еңбек шарты
5
Отбасы құқығы
Отбасы құқығының түсінігі
Некені қию және тоқтату жолдары
Отбасы мүшелерінің құқықтары мен міндеттері
Отбасының қоғамдағы маңыздылығы
6
Әкімшілік құқық
Әкімшілік құқық түсінгі
Әкімшілік жауапкершілік
Әкімшілік құқық бұзушылықты алдын алу
7
Қылмыстық құқық
Қылмыстық құқық түсінігі
Қылмыс ұғымы
Қылмыстық жауапкершілік
Жазалау және гуманизм мәселесі
Оқу жүктемесінің бөлінуі
Сы-нып
Апта-лық жүктеме
Жыл-дық жүктеме
9
1
сағат
34 сағат

«Құқық негіздері» пәнінің мазмұны
2-кесте
№
Бөлім
Бөлімше
1
Құқық және мемлекет
Құқық түсінігі
Құқықтық мемлекет және азаматтық қоғам
2
Конституциялық құқық
Адам және азаматтың құқықтары мен бостандықтары
Мемлекеттік органдардың конституциялық жүйесі
3
Азаматтық құқық
Азаматтық құқық түсінігі
Меншік құқығы
Азаматтық құқықтағы міндеттеме мен жауапкершілік
Тұтынушылар құқығын қорғау
4
Еңбек құқығы
Еңбек құқығы түсінігі
Еңбек жағдайлары
Еңбекті қорғау
Еңбек шарты
5
Отбасы құқығы
Отбасы құқығының түсінігі
Некені қию және тоқтату жолдары
Отбасы мүшелерінің құқықтары мен міндеттері
Отбасының қоғамдағы маңыздылығы
6
Әкімшілік құқық
Әкімшілік құқық түсінгі
Әкімшілік жауапкершілік
Әкімшілік құқық бұзушылықты алдын алу
7
Қылмыстық құқық
Қылмыстық құқық түсінігі
Қылмыс ұғымы
Қылмыстық жауапкершілік
Жазалау және гуманизм мәселесі
Оқу жүктемесінің бөлінуі
Сы-нып
Апта-лық жүктеме
Жыл-дық жүктеме
9
1
сағат
34 сағат

Жаңартылған оқу бағдарламалары
Негізгі орта және жалпы орта білім беру деңгейі
«Тіл және әдебиет» білім беру саласы
пәндерінің оқу бағдарламалары
Тілдік пәндерді оқыту ерекшеліктері.
«Тіл және әдебиет» білім беру саласы пәндері:
Қазақ тілі /Орыс тілі
Қазақ әдебиеті/Орыс әдебиеті
Орыс тілі мен орыс әдебиеті/ Қазақ тілі мен қазақ әдебиеті
Шет тілі

Сөйлеу әрекетінің төрт түрін дамыту
…бала әуелі тәжірибеге талпынып, нәрсемен танысып, сонан кейін сол нәрсе туралы сөйлесін, тыңдасын, жазсын, оқысын, тілге үйренсін.
Ж. Аймауытов

«Қазақ тілі» пәнінің мазмұны
Негізгі орта білім беру
Сынып
Тыңдалым
Оқылым
Жазылым
Айтылым
Тыңдалым ұзақтығы
Мәтіндегі сөз саны
диалог
монолог
5
3-5 минут
200-300 сөз
300-400 сөз
150-200 сөз
6-8 сөйлем
8-10 сөйлем
6
3-7 минут
300-500 сөз
300-500 сөз
200-250 сөз
8-10 сөйлем
10-12 сөйлем
7
5-9 минут
300-700 сөз
500-700 сөз
250-300 сөз
10-12 сөйлем
12-14 сөйлем
8
5-11 минут
500-900 сөз
500-800 сөз
300-350 сөз
12-14 сөйлем
14-16 сөйлем
9
5-13 минут
500-1000 сөз
500-900 сөз
350-400 сөз
12-14 сөйлем
14-16 сөйлем
Пәндік білімнің мазмұны коммуникативтік әрекеттер мен коммуникативтік дағдыларға негізделген
Оқу дағдыларына қойылатын талаптар:

«Қазақ тілі» пәнінің мазмұны
Негізгі орта білім беру
№
Коммуникативтік әрекеттер
Коммуникативтік дағдылар
1
Тыңдалым және айтылым
Т/А1. Болжау
Т/А2. Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді талдау
Т/А3. Мәтіннен ақпаратты анықтау
Т/А4. Негізгі ойды анықтау
Т/А5. Тыңдалым материалы бойынша жауап беру және бағалау
Т/А6. Сөйлеу мәдениетін дамыту
2
Оқылым
О1. Ақпаратты түсіну
О2. Мәтіннің стильдік ерекшелігін тану
О3. Мәтіннің жанрлық ерекшелігін ажырату
О4. Мәтіндерге салыстырмалы анализ жасау
О5. Мәтін бойынша сұрақтар құрастыра білу
О6. Оқылым стратегияларын қолдану
О7. Әртүрлі ресурс көздерінен қажетті ақпарат алу
3
Жазылым
Ж1. Жоспар құру
Ж2. Әртүрлі жанрда мәтіндер құрастыру
Ж3. Жазба жұмыстарын әртүрлі формада ұсыну
Ж4. Эссе жазу
Ж5. Оқылым және тыңдалым материалдары негізінде жинақы мәтін жазу
Ж6. Мәтіндерді түзету және редакциялау.
4
Әдеби тіл нормалары
ӘТН1. Орфографиялық норма
ӘТН2. Орфоэпиялық норма
ӘТН3. Лексикалық норма
ӘТН4. Грамматикалық норма
ӘТН5. Пунктуациялық норма
Пәндік білімнің мазмұны коммуникативтік әрекеттер мен коммуникативтік дағдыларға негізделген

«Қазақ тілі» пәнінің мазмұны
Негізгі орта білім беру
Ұзақ мерзімді жоспар 5-сынып
Тақырып
Сөйлесім әрекетінің түрлері
Оқыту мақсаттары
Барлығы: 102 сағат, аптасына 3 сағат.
1 тоқсан (27 сағат)
1-бөлім: Мәдениет: тіл және қарым-қатынас
Тыңдалым және айтылым
5. Т/А2; 5. Т/А;
Оқылым
5. О1; 5. О3;
Жазылым
5. Ж1;
Әдеби тіл нормалары
5. ӘТН 1;
2-бөлім: Киім. Сән. Талғам.
Тыңдалым және айтылым
5. Т/А4;
Оқылым
5. О2;
Жазылым
5. Ж2;
Әдеби тіл нормалары
5. ӘТН 4. 1;
3-бөлім: Отбасындағы дәстүрлер мен мерекелер
Тыңдалым және айтылым
5. Т/А1;
Оқылым
5. О4;
Жазылым
5. Ж3; 5. Ж5;
Әдеби тіл нормалары
5. ӘТН 5;
2 тоқсан (21 сағат)
4-бөлім: Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі
Тыңдалым және айтылым
5. Т/А1; 5. Т/А6;
Оқылым
5. О4; 5. О5;
Жазылым
5. Ж2; 5. Ж6;
Әдеби тіл нормалары
5. ӘТН 3;
5-бөлім: Бос уақыт және хобби
Тыңдалым және айтылым
5. Т/А2; 5. Т/А5;
Оқылым
5. О4; 5. О6;
Жазылым
5. Ж4; 5. Ж4;
Әдеби тіл нормалары
5. ӘТН 2;
Тақырып
Сөйлесім әрекетінің түрлері
Оқыту мақсаттары
3 тоқсан ( 30 сағат)
6-бөлім: Қиял әлемі
Тыңдалым және айтылым
5. Т/А2; 5. Т/А3;
Оқылым
5. О2; 5. О3;
Жазылым
5. Ж1; 5. Ж3;
Әдеби тіл нормалары
5. ӘТН 4. 3;
7-бөлім: Көлік және жол белгілері
Тыңдалым және айтылым
5. Т/А4; 5. Т/А5;
Оқылым
5. О5; 5. О7;
Жазылым
5. Ж4;
Әдеби тіл нормалары
5. ӘТН 1;
8-бөлім: Адамның сырт келбеті мен мінезі.
Тыңдалым және айтылым
5. Т/А1; 5. Т/А6;
Оқылым
5. О6;
Жазылым
5. Ж5;
Әдеби тіл нормалары
5. ӘТН 3;
4 тоқсан ( 24 сағат)
9-бөлім: Аспан әлемінің құпиялары
Тыңдалым және айтылым
5. Т/А2; 5. Т/А4;
Оқылым
5. О1; 5. О2;
Жазылым
5. Ж3; 5. Ж6;
Әдеби тіл нормалары
5. ӘТН 1; 5. ӘТН 2;
10-бөлім. Саяхат және демалыс.
Тыңдалым және айтылым
5. Т/А5; 5. Т/А6;
Оқылым
5. О3; 5. О7;
Жазылым
5. Ж2; 5. Ж4;
Әдеби тіл нормалары
5. ӘТН 3.

«Қазақ тілі мен әдебиеті» пәнінің мазмұны
(оқыту қазақ тілінде емес)
Негізгі орта білім беру
Сынып
Тыңдалым
Оқылым
Жазылым
Айтылым
Тыңдалым ұзақтығы
Мәтіндегі сөз саны
диалог
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz