Оқушылар жағдаймен


Бұл презентацияның бағасы: 400 теңге


Презентация қосу
«Кейс-стади»
әдісі
CASE-STUDY (КЕЙС-СТАДИ) –
функционалдық сауаттылықты
қалыптастыру құралы. Кейс стади әдісі -
оқытушының креативті ойлауын дамытып,
сабақтың мазмұнын ерекше құруға,
шығармашылық мүмкіндігін кеңейтуге
жағдай жасайды. Белгілі жағдайды талдау –
нақты немесе ойдан шығарылған жағдайды
терең және
бөлшектеп талдау.
Кейс-стадидың мақсаты: топ оқушыларының бірлесіп болған
жағдайды талдау және практикалық шешім шығару.

Оқушылар жағдаймен
Үрдістің аяқталуы –
Оқушыларға болған жағдайды танысады, оны өз-бетінше
ұсынылған алгоритмдерді
толық мәлімдейтін мәтін талдайды және оны шешудің
бағалау және олардың ең
ұсынылады. бірнеше жолын
үздігін таңдап алу
табады.

Кейс сабақтарында алдын-ала
Әрбір топ сабақ соңында өз дайындалып қойылған жағдаяттар
ойларын ортаға салады, бойынша жұмыс істелді. Кейстік
сабақтың соңында амал-тәсілде, әрбір топ өзінің
тапсырманы қорытындылады. шығарған шешімдерін басқа
топтардың алдында дәлелдеді.
Кейстердің көптүрлілігіне қарамастан олардың барлығының типтік құрылымы
болады.
Ережеге сәйкес кейс келесілерден тұрады:

- Жағдайлар – кездейсоқ жағдай, түйінді мәселе, шынайы өмірден
оқиға.

- Жағдайдың контексті - хронологиялық, тарихи, орын контексті.
әрекеттердің немесе жағдайға қатысушылардың ерекшеліктері.

- Автор ұсынған жағдайға түсініктеме беру.

- Қосымшалар

- Кейспен жұмыс істеуге арналған сұрақтар мен тапсырмалар.
Білім мақсаттары жүйесінде кейстің орнын анықтау.
Кейс тақырыбына тікелей қатысы бар институциалды
жүйені іздеу.

- Жағдай моделін құру немесе таңдау.
- Сипаттауды құру.
- Қосымша ақпараттарды жинау.
- Ақырғы мәтінді даярлау.
- Кейстің тұсаукесері, талқылауды ұйымдастыру.
CASE STUDY әдісі келесі дағдыларды
дамытады:
Аналитикалық дағдылар.

Оларға келесілерді жатқызуға болады:
деректердің мәліметтерден айыру
шеберлігі, маңызды және маңызды емес
ақпараттарды айыра білу, талдау,
елестету және оларға қол жеткізу,
жіберіп алған ақпаратарды тауып, оларды
қалпына келтіру шеберлігі және т.б.
Нақты және логикалық ойлау қабілеті.
Бұл әсіресе, ақпарат сапасы төмен болған
жағдайда өте маңызды.
Тәжірибелік дағдылар.

Кейсте көрсетілген нақты жағдайларымен салыстырғанда
мәселенің күрделілігі төмен деңгейі экономикалық
теорияларда, әдістер мен принциптерде қолданылатын
тәжірибе дағдыларын жүйелеуге мүмкіндік береді.
Шығармашылық
дағдылар

Ережеге сай жалғыз CASE-пен мәселе шешілмейді.
Мұнда, логикалық жолмен шешілмейтін, альтернативті
шешу генерациясының шығармашылық дағдылары өте
маңызды.
Коммуникативті дағдылар.

Олардың ішінен төмендегілерді атап айтуға болады:
дискуссияны жүргізу шеберлігі, қоршаған адамдардың көзін
жеткізу. Көрнекі материалды және басқа медиа заттарды
қолдану – топтарғабірлесу, өз көзқарасын қорғау,
оппоненттердің көзін жеткізу, қысқа да нұсқа есеп
дайындау.
Әлеуметтік дағдылар.

Талқылау барысында CASE-те нақты әлеуметтік
дағдылар қалыптасады: адамдардың өзін - өзі
бағалау тәртібі, тыңдай білу, дискуссияны қолдау
немесе қарама – қарсы көзқарасты дәлелдеу, яғни,
өзін өзі ұстау және т.б.
Өзіндік саралау

Пікірталас кезінде келіспеушілік басқалардың және өзінің
пікірін жете түсінуге және талдауға септігін тигізеді.
Туындаған моральдық және этикалық мәселелер оларды шешудің
әлеуметтік дағдыларын қалыптастыруды талап етеді.
Кейс әдісін қолдану тек оқытумен ғана
шектелмейді, бұл әдіс зерттеу әдісі
ретінде де белсенді қолданылады. Сонымен
қатар, оқудағы оқу, білім және ізденіс
мазмұнын біріктіру арқылы oқытушының
кәсіптік құзыреттілігін жоғарылатудың
нақты тәсілдерінің бірі. Бұл әдістің
тиімділігі, ол басқа оқу әдістерімен оңай
байланысуы мүмкін.
Кейс әдісінің маңызды ерекшелігі, оның басқа әр түрлі оқыту әдістерімен
тиімділігі.
Кейс-стадиді оқу процесінде қолданғанда келесі ережелерді ескерген орынды:
- Проблемалық ситуация бір тақырып немесе бір пәннің мазмұнымен
шектелмейді, әдетте ол басқа пәндердің проблемалары мен мәселелерімен тығыз
байланыста болады. Кейс-стадиде студенттер пәнаралық байланыстарды табу
дағдыларын көрсете білуі қажет.
- Оқушылар пән бағдарламасында сипатталған тұжырымдар, идеялар мен
тәсілдерді түсінетіндігін, оларды нақты ситуацияны талдау мен ұсыныстар
жасау үшін қолдана білетіндігін көрсете білуі қажет. Үйренушілер проблемалық
ситуацияны интерпретациялаудың (өзіндік тұрғыдан түсінудің) бірнеше жолы
болатындығына дайын болуы керек.
- Ситуацияда бірнеше шешілмеген проблема болуы мүмкін, сол себепті де
оқушылар бір проблеманың шешімін тапқан соң, басқа да проблемаларды
іздестіріп, оларды талдаудың бағыттарын анықтауы керек.
- Оқушылар өз шешімдері мен ұсыныстарының дұрыстығын дәлелдеу үшін
өздерінің жеке тәжірибесінен мысалдар келтіруі керек.
Назарларыңызға рахмет!
Ұқсас жұмыстар
ДАЙЫНДАЛУ ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАР
Дарынды оқушылар
Оқушылар ақын, жазушы
Сабақ соңында оқушылар
Мұғалімдер әрекеті Оқушылар әрекеті
Солар бойынша оқушылар білімін бағалау
Оқушылар арасында қолданыста жүрген фаст - фуд өнімдері
Оқушылар ұжымын қалыптастырудағы тәрбие жұмысының ерекшеліктері
Эксперименттік сыныптардың оқушылар иходиагностикалық жұмыстарды өткізу
Оқушының бір күні әңгімесінің желісі бойынша оқушылар пікірі
Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь