Сабақты жоспарлау


Slide 1

Мұғалім көшбасшылығы

Мұғалім тәжірибесіндегі зерттеу

Мұғалім көшбасшылығы. Мұғалімдердің кәсіби қоғамдастығы

Рефлексия және біліктілікті арттыру курсын қорытындылау.

Slide 2

Lesson study/Сабақты зерттеу

Сабақты зерттеу қарапайым идея болып табылады. Егер сіз оқытуды жақсартқыңыз келсе, онда басқа мұғалімдермен бірге жұмыс істеу-жоспарлау, бақылау және сабақ бойынша ой жүгіртудің қаншалықты маңызды екені анық емес пе?

(Lewis, 2002)

Slide 3

Әдістеме

Жапониядан келді

АҚШ-қа бұл әдістемені «дзюгёкенкью» деген жапон сөзін «Lesson Study» деп аударған Макото Йошида таратты

Yoshida, M (1999) ‘Beyond reform: Japan’s approach to

improvement of classroom teaching’ [Мектептегі оқытуды жетілдірудегі

жапондық тәсіл] in Stigler and Hiebert (eds) The Teaching Gap

Lesson Study шығу тарихы

Slide 4

«Lesson Study» өз бастауын батыс білім философиясынан алады, оның ортасында бала тұрады.

Жапон мектептерінде «Lesson Studyдің» таралуы 1910 - 1960 жылдары Жапониядағы демократияландырумен сәйкес келді

1970 жылдардан бастап «Lesson Study» барлық жапон мектептерінде мұғалімдердің біліктілігін арттырудың негізгі тұғыры болып есептеле бастады

Lesson Study

Slide 5

ХХI ғасырда американдық зерттеушілер :

«Lesson Study» жапон мұғалімдеріне педагогикалық білімімен қатар, өздерінің пәндік білімдерін де тереңдетуге көмектескенін;

пәндік білімнің тереңдеуі жапондық оқушылардың, американдықтармен салыстырғанда, білім көрсеткіштерін жақсартуға ықпал еткенін (Stigler and Hiebert, 1999; TIMSS, 1999) білгеннен кейін,

«Lesson Study» әдістемесі Батыста да кеңінен таралды.

Slide 6

Lesson Study қазіргі кезде:

Сингапурда

Гонконгте

Қытайда

Ұлыбританияда

Швецияда

Канадада

қолданылады

Slide 7

Ұлыбританияда Lesson Study:

Оқыту әдістемелерін жетілдіру;

Бастауыш және орта мектептер мен жоғары оқу орындары студенттерінің үлгерімін арттыру;

Оқыту үшін бағалау сияқты ауқымды педагогикалық тәсілдерді дамыту үшін табысты пайдаланылады

Slide 8

Lesson Study әдісі

Notes: В типовой японской школе Lesson study проводится несколько раз в год.

В ходе Lesson Study один из учителей добровольно вызывается отвечать за урок-исследование и написание плана урока примерно за месяц до его проведения.

Затем учитель представляет свой план урока на собрании учителей, преподающих один и тот же предмет или работающих в одной и той же возрастной группе. После обсуждения учитель вносит изменения в план урока.

В некоторых случаях цикл обсуждений и внесения изменений в план повторяется несколько раз.

В отдельных случаях учитель может обратиться к наблюдателю из школьной администрации за помощью в улучшении плана урока.

В ходе урока-исследования учитель проводит урок в своем классе, используя улучшенный план урока.

Учителя школы, среди которых есть учителя того же класса или предмета, наблюдают за уроком.

Когда урок-исследование заканчивается, инструктор и наблюдатели обсуждают его.

Иногда внешние советники, такие как наблюдатели из школьной администрации или университетские профессора присоединяются к обсуждению по просьбе учителей и дают советы.

Slide 9

Қандай айырмашылық бар?

Ашық сабақ

Lesson study

Бақылау

Өз еркімен

Міндетті түрдегі әр жылдық жоспар

Сабақтың жоспары

Жаттығулар/Тапсырмалар

Жаттығулар/тапсырмалар және жауаптар

Көзқарас

Мұғалімге көңіл бөлінеді

Оқушыға көңіл бөлінеді

Сабақтан кейінгі талқылау

Сабақты бағалау

Өзін дамыту

Slide 10

1 қадам: команданың құрылуы

Біз қанша уақыт кездесуіміз қажет?

Кездесулерімізде қалай жазба жүргізуіміз керек?

Біз нені басшылыққа алуымыз керек?

Сабаққа қатысушылардың келісімі қажет пе?

Slide 11

Ұсынымдар Өзіңізге басты сұрақтарды қойыңыз?

Команда 3-6 мұғалімнен тұрады.

Команда кездеспес бұрын, сабақты зерттеу нұсқауын оның әр мүшесі қарап шығуы керек

Бірінші жиналыста кім жазба жүргізетінін анықтап, тағы басқа да рольдерді үлестіріп беру керек. Сабақ басталмас бұрын 2 ден 6 кездесуге дейін болуы керек

Қатысушылардан алған мәліметтерді қолдану үшін рұқсат сұраңыз.

Slide 12

2 қадам: оқытудың мақсатын құру

Оқыту мақсаты мен оқу мақсаты бірдей ма?

Мақсат қоя білу нәтижеге қалай әсер етеді?

Мақсат тек ақадемиялық білімге ғана жұмылдырылады ма?

Slide 13

Өзіңізге басты сұрақтарды қойыңыз

Сабақ қандай тақырыпқа негізделеді? Неге сол тақырыпты таңдадыңыз?

Сабақта қандай даму мақсаттары (дағды, қабілеттілік, сезім) алға қойылған?

Қандай нақты оқыту мақсатын жоспарлайсыз? Жоспарда оқушылар сабақтың нәтижесінде нені біліп/нені істей алатынын жазу.

Ұсынымдар

Slide 14

3 қадам: Сабақты жоспарлау

Зерттеу сабағы оқыту әдісі мен стратегияны жазып коюы керек пе?

Қандай стратегиялар оқушылардың ой өрісін нақты көрсете алады?

Болып кеткен сабақты қолдануға болады ма ?

Сабақтың жоспары қаншалықты толық болуы керек?

Slide 15

Өзіңізге басты сұрақтарды қойыңыз

Сабақта қандай стратегиялар мен оқу материалдарын қолданады? Нәтижесі қандай болады?

Оқушының жұмысын, оның ойын қалай анықтай аламыз?

Стратегиялар қандай жолдармен оқушыларға оқудың мақсатына жетуге көмектеседі? Оқушылардың сұрақтар мен тапсырмаларға берген жауаптарын бақылаңыз.

Ұсынымдар

Slide 16

4 қадам: зерттеу жоспары

Қандай қосымша дәлелдемелерді жинауға болады?

Сырттан бақылаушыларды шақыру керек пе, олай болса олар не істеуі керек?

Оқушылардың үлгерімін бағалау үшін тесттер беру керек пе(алдын және кейін) ?

Slide 17

Өзіңізге басты сұрақтарды қойыңыз

Оқушыларды бақылағанда сіздің жоспарыңыз қандай?

Бақылаудың қандай стратегияларын қолданасыз (мысалы, жазбалар, координациялық сұрақтар, бақылау- тексеру) ?

Қандай ой өрістегі және қандай тәртіптегі оқушыларға көңіл бөлесіз?

Қандай қосымша дәлелдемелерді жинайсыз (мысалы, оқушылардың жазба жұмыстары, оқу мақсатына сай олардың нәтижелілігі) ?

Ұсынымдар

Slide 18

Сабақты зерттеу барысындағы бақылауда

Бақылау барысында неге көңіл бөлетініңізді алдын ала келісіңіз

Бақылаушылардың көңілін аудару үшін бірнеше негізгі оқушыларды таңдап алуға болады

Әр оқушы қалай үйреніп жатқанын бақылау керек

Барлық оқушыларды бақылау үшін тұрып тұрған жөн

Бақылау нәтижелерімен пікір алмасу үшін бақылауды өзіңіз істейтін буындағы әріптестеріңізбен өткізген жөн

Slide 19

5 қадам: Оқыту және бақылау

Мұғалімнің «шыдамды болуы керек», бұны қалай істеуге болады?

Бақылаушылардың қатысуы оқушылардың үлгеріміне теріс әсер бермеуі керек

Команда мүшелері бірге сабақ жүргізе алады ма?

Мұғалім оқыту барысында сабаққа өзгертулер енгізе алады ма?

Slide 20

Сабақты талқылау қалай өтеді?

Талқылаудың мақсаты:

Әр мұғалімнің көрегенділігінің артуы

Барлық қатысушылардың сабаққа байланысты терең кері байлынысы

Мұғалімнің сабағына немесе іс әрекеттеріне баға қоймау

Құралдар

Стикерлер (шамамен 5×7мм, 10 парақ әр қатысушыға)

Постерлер (шамамен 80 см×100 см)

Маркерлер (түрлі түсті)

Slide 21

Талқылау кезеңі (үлгі)

2 мин

5-6 мұғалімнен тұратын топ құрыңыз

Топтың көмекшісін атаңыз

5 мин

Ойларыңызды стикерлерге жазып алыңыз

3 мин


Ұқсас жұмыстар
Жоспарлау Жаңартылған білім беру бағдарламасындағы сабақты жоспарлау
САБАҚТАРДЫ ӨТКІЗУ
Ықшамсабақ жаттығуын жоспарлау
САБАҚ ЖОСПАРЫН ҚҰРЫЛЫМДАУ, ОҚУ МАҚСАТЫН ҚОЮ
Сабақтың құрылымы, мұғалімнің сабаққа дайындығы
Мұғалімнің сабаққа дайындығы
Сабақтың оқыту мақсаты
Оқу пәндері жоспар, қысқа мерзімді жоспар
Сабақ жоспарлау
Сабақтан кейінгі талқылау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz