Оқу үрдісінде ақпараттық технологияларды іске асырудың жүйелі ғылыми - әдістемелік жолын анықтау
Презентация қосу
Оқытушылардың АКТ жағдайында
жұмыстануға даярлығын
диагностикалау
Қазіргі кездегі жаңа Қазақстанның
білім беру мекемелеріндегі жеткіншек
ұрпақтарды оқыту мен тәрбиелеу
олардың бойында жеке тұлғалық
қасиеттерін жан – жақты қалыптасуы
мен тығыз байланысты. Бұл мәселе
дүниежүзілік қауымдастықта әлеуметтік
– экономикалық, мәдени және рухани
дамудың басты факторы ретінде
жариялануда.
Ақпараттандыру жағдайында оқушылар
меңгеруге тиісті білім, білік, дағдының көлемі
күннен – күнге артып, мазмұны өзгеріп отыр.
Мектептің білім беру саласында ақпараттық
технологияларды пайдалану арқылы білімнің
сапасын арттыру, білім беру үрдісін
интенсификациялау мен модернизациялаудың
тиімді тәсілдерін іздестіру жұмыстары жүргізіліп
жатыр.
Оқу үрдісінде ақпараттық технологияларды іске
асырудың жүйелі ғылыми – әдістемелік жолын
анықтау;
Оқушылрадың тәжірибелік іс – әрекетінде
ақпараттық технологияларды пайдаланудың
әдістемесін жасау;
Мұғалімдердің ақпараттық технологияларды
меңгеру және оқу үрдісінде пайдалан бойынша
кәсіби біліктерін арттыру;
Оқушыларды білім, білік, дағдыны меңгеру үшін
ақпараттық технологияларды пайдалануға үйрету;
Ақпараттық – коммуникативтік технологияны
(АКТ) бәсекеге қбілетті үлттық білім беру жүйесін
дамытуға және оның мүмкіндіктерін әлемдік
білімдік ортаға енудегі сабақтастыққа қолдану
негізгі мәнге ие болып отыр. Білім беруді
ақпараттандыру, білім салаларының барлық
қызметіне ақпараттық технологияны енгізу және
ұлттық модельді қалыптастыру қазақстандық білім
беруді сапалы деңгейге көтерудің алғы шарты.
Ақпараттық – коммуникативтік технология
электрондық есептеуіш техникасымен жұмыс
істеуге, компьютерлік оқыту бағдарламаларына
негізделеді. Ақпараттық әдістемелік маттериалдар
коммуникациялық байланыс құралдарын пайдалану
арқылы білім беруді жетілдіруді көздейді.
Сабақ – өте күрделі, сан қырлы. Әрбір сабаққа
қойылатын басты талап:
-оқушының білімге деген қызығушылығын
арттыру;
-сабақтың әдіс – тәсілдерін түрлендіру;
-ақпараттық технологияны тиімді пайдалану,
оқушылар сезіміне әсерін білу;
-балалармен ынтымақтастықта болу;
-сабақтың өмірмен байланысын нығайту;
-мұғалімнің сабақтағы жаңашылдық
шығармашылық әрекеті.
Әр мұғалім сабақ өткізген кезде оқушыларға
сапалы білім беру үшін жаңаша оқыту
технологияларын пайдалана отырып, сонымен
қатар компьютерді, интереактивті тақтаны қолдану
арқылы білім берсе, оқушылардың қызығушылығы
арта түсері анық. Яғни, жаңа ақпараттық
технологиялар – білім беру ісінде ақпараттарды
даярлап, оны білім алушыға беру процесі. Бұл
процесті іске асырудағы негізгі құрал компьютер
және интереактивті тақта болып табылады.
Интереактивті тақта – білім беру ісіндегі бұрын шешімін
таппай келген жаңа, тың дидактикалық мүмкіндіктерді
шешуге мүмкіндік беретін аса маңызды құрал. Қазіргі
уақытта білім беруде интереактивті құралдарды кеңінен
қолданылып жүргені баршамызға аян. Сонымен қатар
интеактивті құралдардың көмегімен мұғалімнің, оқушының
шығармашылықпен жұмыс істеуіне жол ашылып отыр.
Білім берудегі интеактивті технология – мұндағы
интереактивті сөз – inter (бірлесу), act (әрекет жасау) ұғымын
білдіреді, сабақ барысында оқушының сабаққа қатыспауы
мүмкін емес, бірін – бірі толықтыратын, сабақ барысында
барлық оқушылардың қатысуын ұйымдастыратын оқыту
барысы.
Ақпараттық – коммуникативтік технологияны
қолданып сабақ өткізу мұғалімге не береді? – деген
сұрақ туындайды. Ақпараттық технологияны қолдану
мұғалім үшін тиімді.
Оқушының
білімін
қысқа
уақытта
бағалай
алады;
Оқушының
Білім білімін кез
сапасын кеген
арттыра уақытта
алады; бағалай
алады;
Ақпараттық – коммуникативтік технологияны оқу – тәрбие
үрдісіне енгізуде мұғалім алдына жаңа бағыттағы мақсаттар
қойылады:
Өз пәні бойынша оқу- әдістемелік электронды кешендер құру,
әдістемелік пәндік Web – сайттар ашу;
Жалпы компьютерлік желілерді пайдалану;
Бағдарламалау ортасында инновациялық әдістерді
пайдаланып, бағдарламалық сайттар, құралдар жасау.
Қашықтықтан оқыту (Internet желісі) барысында өздігінен
қосымша білім алуды қамтамасыз ету.
Ақпараттық технологияның негізгі мақсаты –
қолданушыны керекті мәліметті өздігінен іздеп табуға
талпындыру, яғни ізденімпаздыққа үйрету.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz