Оқу үрдісінде ақпараттық технологияларды іске асырудың жүйелі ғылыми - әдістемелік жолын анықтау


Бұл презентацияның бағасы: 400 теңге


Презентация қосу
Оқытушылардың АКТ жағдайында
жұмыстануға даярлығын
диагностикалау
Қазіргі кездегі жаңа Қазақстанның
білім беру мекемелеріндегі жеткіншек
ұрпақтарды оқыту мен тәрбиелеу
олардың бойында жеке тұлғалық
қасиеттерін жан – жақты қалыптасуы
мен тығыз байланысты. Бұл мәселе
дүниежүзілік қауымдастықта әлеуметтік
– экономикалық, мәдени және рухани
дамудың басты факторы ретінде
жариялануда.
Ақпараттандыру жағдайында оқушылар
меңгеруге тиісті білім, білік, дағдының көлемі
күннен – күнге артып, мазмұны өзгеріп отыр.
Мектептің білім беру саласында ақпараттық
технологияларды пайдалану арқылы білімнің
сапасын арттыру, білім беру үрдісін
интенсификациялау мен модернизациялаудың
тиімді тәсілдерін іздестіру жұмыстары жүргізіліп
жатыр.
Оқу үрдісінде ақпараттық технологияларды іске
асырудың жүйелі ғылыми – әдістемелік жолын
анықтау;

Оқушылрадың тәжірибелік іс – әрекетінде
ақпараттық технологияларды пайдаланудың
әдістемесін жасау;

Мұғалімдердің ақпараттық технологияларды
меңгеру және оқу үрдісінде пайдалан бойынша
кәсіби біліктерін арттыру;

Оқушыларды білім, білік, дағдыны меңгеру үшін
ақпараттық технологияларды пайдалануға үйрету;
Ақпараттық – коммуникативтік технологияны
(АКТ) бәсекеге қбілетті үлттық білім беру жүйесін
дамытуға және оның мүмкіндіктерін әлемдік
білімдік ортаға енудегі сабақтастыққа қолдану
негізгі мәнге ие болып отыр. Білім беруді
ақпараттандыру, білім салаларының барлық
қызметіне ақпараттық технологияны енгізу және
ұлттық модельді қалыптастыру қазақстандық білім
беруді сапалы деңгейге көтерудің алғы шарты.
Ақпараттық – коммуникативтік технология
электрондық есептеуіш техникасымен жұмыс
істеуге, компьютерлік оқыту бағдарламаларына
негізделеді. Ақпараттық әдістемелік маттериалдар
коммуникациялық байланыс құралдарын пайдалану
арқылы білім беруді жетілдіруді көздейді.
Сабақ – өте күрделі, сан қырлы. Әрбір сабаққа
қойылатын басты талап:
-оқушының білімге деген қызығушылығын
арттыру;
-сабақтың әдіс – тәсілдерін түрлендіру;
-ақпараттық технологияны тиімді пайдалану,
оқушылар сезіміне әсерін білу;
-балалармен ынтымақтастықта болу;
-сабақтың өмірмен байланысын нығайту;
-мұғалімнің сабақтағы жаңашылдық
шығармашылық әрекеті.
Әр мұғалім сабақ өткізген кезде оқушыларға
сапалы білім беру үшін жаңаша оқыту
технологияларын пайдалана отырып, сонымен
қатар компьютерді, интереактивті тақтаны қолдану
арқылы білім берсе, оқушылардың қызығушылығы
арта түсері анық. Яғни, жаңа ақпараттық
технологиялар – білім беру ісінде ақпараттарды
даярлап, оны білім алушыға беру процесі. Бұл
процесті іске асырудағы негізгі құрал компьютер
және интереактивті тақта болып табылады.
Интереактивті тақта – білім беру ісіндегі бұрын шешімін
таппай келген жаңа, тың дидактикалық мүмкіндіктерді
шешуге мүмкіндік беретін аса маңызды құрал. Қазіргі
уақытта білім беруде интереактивті құралдарды кеңінен
қолданылып жүргені баршамызға аян. Сонымен қатар
интеактивті құралдардың көмегімен мұғалімнің, оқушының
шығармашылықпен жұмыс істеуіне жол ашылып отыр.
Білім берудегі интеактивті технология – мұндағы
интереактивті сөз – inter (бірлесу), act (әрекет жасау) ұғымын
білдіреді, сабақ барысында оқушының сабаққа қатыспауы
мүмкін емес, бірін – бірі толықтыратын, сабақ барысында
барлық оқушылардың қатысуын ұйымдастыратын оқыту
барысы.
Ақпараттық – коммуникативтік технологияны
қолданып сабақ өткізу мұғалімге не береді? – деген
сұрақ туындайды. Ақпараттық технологияны қолдану
мұғалім үшін тиімді.

Оқушының
білімін
қысқа
уақытта
бағалай
алады;

Оқушының
Білім білімін кез
сапасын кеген
арттыра уақытта
алады; бағалай
алады;
Ақпараттық – коммуникативтік технологияны оқу – тәрбие
үрдісіне енгізуде мұғалім алдына жаңа бағыттағы мақсаттар
қойылады:
Өз пәні бойынша оқу- әдістемелік электронды кешендер құру,
әдістемелік пәндік Web – сайттар ашу;
Жалпы компьютерлік желілерді пайдалану;
Бағдарламалау ортасында инновациялық әдістерді
пайдаланып, бағдарламалық сайттар, құралдар жасау.
Қашықтықтан оқыту (Internet желісі) барысында өздігінен
қосымша білім алуды қамтамасыз ету.
Ақпараттық технологияның негізгі мақсаты –
қолданушыны керекті мәліметті өздігінен іздеп табуға
талпындыру, яғни ізденімпаздыққа үйрету.
Ұқсас жұмыстар
ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ АҚПАРАТТЫҚ
Оқу үрдісінде ақпараттық коммуникациялық технологияны қолдану қажеттілігі
АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ДАМЫТУ КЕЗЕҢДЕРІ, АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ БӨЛУ БЕЛГІЛЕРІ
MOODLE - технологиясын оқу үрдісінде пайдалану
ЖАҢА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ОҚУ ҮРДІСІНЕ ЕНГІЗУ
Ақпараттық технологияны оқу процесінде қолдану арқылы оқушы
Әлеуметтану- қоғамды жүйелі түрде, ғылыми тұрғыда зерттейтен ғылым
Калькуляторды іске қосу
Дифференциалды жүйелі екіжақты күшейткіштер
Қазақ тілі пәнінен факультатив сабақтарына арналған оқу -әдістемелік кешен
Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь