Оқу үдерісін Саралап оқыту тәсілдерін қолдану ұйымдастырудағы педагогикалық әдіс - тәсілдер



Оқу үдерісін ұйымдастырудағы педагогикалық әдіс-тәсілдер
Саралап оқыту тәсілдерін қолдану
Оқу үдерісінде АКТ қолдану
Notes: 1-күнді түйіндеу

Талқылау
Педагогика ғылымында оқушылардың жас және жеке тұлғалық ерекшеліктеріне сәйкес оқыту қағидасы;
Саралап оқытудың өзектілігі және мүмкіндіктері;
Саралап оқытудың мақсаты

Сыныптағы жұмысты саралаудың ең кең таралған тәсілдері:
Тапсырма;
Ресурстар;
Жылдамдық;
Нәтиже;
Диалог және қолдау;
Бағалау;
Топтасу
Үлестірме материалға қараңыз. Осы әрекеттерден сіз қайсыларын қолдандыңыз?
Әр тәсіл туралы сіз не ойлайсыз?
Оқыту тәжірибесіндегі саралау
Саралау дегеніміз не?
Біз оны тәжірибеде қалай жүзеге асырамыз?
Тапсырмаларды саралауға мысалдар келтіріңіз.
Әріптесіңізбен идеяларыңызды талқылаңыз.

Нәтиже арқылы саралау
Тапсырма арқылы саралау
Ресурс және қолдау көрсету арқылы саралау
Саралау түрлері
Оқыту тәжірибесіндегі саралау

Талқылау:
Сабақта сараланған тапсырмалар қолданудың маңызы қандай?
Сіз өз тәжірибеңізде саралауды қалайша барынша тиімді пайдалана аласыз?
Сіз:
жоспарлау кезінде оқушының бұрынғы тәжірибесі мен үлгерімін қаншалықты ескересіз?
оқушыларға түрлі деңгейлерге қол жеткізуге мүмкіндік беретініңізге қаншалықты сенімдісіз?
сіз оқушының қабілетіне сәйкес қосымша мүмкіндік, балама тапсырмалар мен қолда бар қажетті ресурстарды қалай пайдаланасыз?
Оқыту тәжірибесіндегі саралау
Саралап оқыту әрбір оқушының жеке қажеттіліктеріне сәйкес тапсырма мен нұсқауларды, материал мен әдіс-тәсілдерді іріктеп қолдану үдерісі, оқушыларды оқуға ынталандыруға, шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамытуға септігін тигізеді

Саралау
Саралау оқушылардың танымдық қажеттіліктерін қанағаттандыру әдістерінің бірі болып табылатындығын және дарынды балаларды қолдауға көмектесетінін атап өту керек. Саралап оқыту оқушылардың жеке және тұлғалық ерекшеліктері, олардың білімі мен тәжірибесі, қабілеттері мен танымдық мүмкіндіктері ескерілетін оқу үдерісін ұйымдастыруды көздейді. Осы ретте жасырын және айқын саралау жүргізуді қарастыруға болады. Саралап оқыту тәжірибесі көрсеткендей, бастапқы кезеңде мұғалімдер диагностика жүргізеді (жасырын саралау), одан кейін айқын саралау жүреді, оның барысында оқушылар өзінің жеке бағдарын жасап, оқу үдерісіне саналы әрі белсенді түрде қатысады. Мұғалімдер оқушыларды жоғары деңгейлі тапсырмаларды таңдауға ынталандыруы керек.
Саралап оқыту үдерісінде әр оқушы оқу материалының күрделілік деңгейін таңдау кезінде өзінің жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктеріне байланысты шешім қабылдайды. Алайда бұл барлығына міндетті деңгейден төмен болмауы тиіс.

Зерттеуге негізделген оқу
Зерттеуге негізделген оқу деген не?
Зерттеуге негізделген оқуды қандай пәндерге қолдануға болады?
Зерттеуге негізделген оқыту мен оқу дәстүрлі әдістен қалай ерекшеленеді?
Зерттеуге негізделген оқудың қандай артықшылықтары бар?
Сабақта оқушылардың зерттеу дағдыларын, өзара қарым-қатынас жасау, өзін-өзі бағалау дағдыларын қалай дамытуға болады?
Оқушылардың зерттеушілік жұмысы дегеніміз не? Оны қалай ұйымдастыруға және басқаруға болады?
Оқушылардың зерттеушілік қабілеттерін дамытуда жоба жұмыстарының маңызы қандай?
Пән бойынша жоба жұмыстарын орындаудың ерекшеліктері қандай?

Ғылыми зерттеу дағдылары:
Қадағалау
Ғылыми зерттеу жұмысын жоспарлау
Деректерді жинау және ұсыну
Нәтижелерді түсіндіру
Ақпараттарды жинайтын, талдайтын және жинақтайтын, белсенді түрде бақылайтын оқушылар бір қорытындыға келеді, проблемаларды шешу және ойлаудың маңызды дағдыларын дамытады.

Оқу үдерісінде АКТ қолдану
Талқылау
Оқу үдерісінде АКТ-ні қолдану мақсаты;
Пәнді тиімді оқыту құралы ретіндегі АКТ-нің рөлі;
Педагогтердің өзінің оқыту тәжірибесінде АКТ-ні қолданудағы қиындықтар

Оқу үдерісінде АКТ қолдану
ICILS-2018 (International Computer and Information Literacy Study) Компьютерлік және ақпараттық сауаттылықты халықаралық зерттеуі (www. iea. nl) .
http://iac. kz
Мұғалімдердің АКТ қолдану құзіреттілігі: салыстырмалы талдау (ЭЫҰД)
Ересек адамдардың құзыреттілігін бағалау бойынша халықаралық бағдарлама (Programme for the International Assessment of Adult Competences -PIAAC)

Өзін-өзі бағамдау
Рефлексиялық күнделік:
Білім алушылардың өзіндік реттелуі арқылы оқуын басқару үшін белсенді оқу ұйымдастырудың маңызы
Оқуды жақсартатын тиімді оқыту және оқу тәсілдерін түсіндіру.
Белсенді оқудың маңызын ашып көрсету.
Оқушылардың өзін-өзі реттеу арқылы оқуының мәнін түсіндіру.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz