Ықшамсабақ өткізу
Презентация қосу
. Ықшамсабақ өткізу. Ықшамсабақты бағамдау
Сабақ және сабақ жоспарын жақсарту
жоспарымен
жұмыс істеу
Рефлексия
Мұғалімдерге оқыту тәжірибесіне өзгеріс енгізуде қолдау көрсету
Ықшамсабақ кәсіби шеберлікті жетілдіру құралы ретінде
Ықшамсабақты қалай жоспарлау керек?
• Ықшамсабақ деген не?
• Ықшамсабақтың
артықшылықтары
қандай?
• Ықшамсабақ үдерісінде
қандай проблемалар
болуы мүмкін?
Micro-teaching
Ықшамсабақ – педагогикалық тәжірибе
үлгісінің құрылымы
Кері байланыс/мұғалім
Ықшамсабақ – әр мен бақылаушы
цикл 30 (35) арасында келешекке
минуттан тұрады ұсыныстар: 15 минут
Бақылаушы
Оқыту мен оқу
Мұғалім
бойынша іс-шаралар:
15 (20) минут
Оқушы
Оқушы
Оқушы
Ықшамсабақ: сценарий
Барлық тыңдаушылар бес адамнан құралған шағын топта бір мұғалім,
үш оқушы және бір бақылаушы болып жұмыс істей отырып,
ықшамсабақ тәсілін қолданып, жаттығуды/ жаттығулар тобын іске
асыратынын (сынап көру) түсіндіреді. Мұғалім сабақ жоспары
шаблонының көмегімен ұзақтығы 15 (20) минут сабақтың бір бөлігін,
кейін мұғалімге кері байланыс ұсыну үшін бақылаушыға 15 минут
қалдыра отырып, жоспарлайды.
Рөлдер:
• Мұғалім
• Бақылаушы
• 1-оқушы
• 2-оқушы
• 3-оқушы
Мұғалім – 15 (20) минут оқыту
• Мұғалім өзінің пәні бойынша ықшамсабаққа арналған жаттығу/тапсырманы
жоспарлайды.
• Жаттығу/Тапсырма пәндік бағдарламаларды оқыту мақсаттары аясында
сабақтың мақсатына (оқу мақсаты) қол жеткізуге бағытталады.
• Жаттығу/тапсырмалар пәннің оқу жоспарынан алынуы мүмкін немесе сабақ
мақсатына (оқу мақсаттарын) сәйкес іріктеліп дайындалады.
• Мұғалім оқушылармен өзара әрекеттесе отырып, олардың танымдық
қажеттіліктеріне/талаптарына сәйкес оқыту жаттығуларын жетілдіреді,
сабақта қалыптастырушы бағалау тәсілдерін қолданады.
• Оқытуды жүзеге асыру үшін қажетті ресурстарды дайындайды
Қадағалаушы - тәжірибеге қатысты мұғалімге кері
байланыс ұсыну үшін 15 минут
Педагогикалық тәжірибені бақылаңыз
Белгіленген критерийлер бойынша қадағалауға қатысты белгілер
жасаңыз
«Сыншы дос» ретінде кәсіби деңгейде мұғалімге кері байланыс
ұсыныңыз
Жақсартуға болатын салалары мен оңтайлы жақтарына назар
аударыңыз
Қадағалаушы сабаққа шолу жасау кезінде келешекке ұсыныстар мен
кері байланысқа қатысты тиісті сұрақтар қояды
Оқушы
• Өзіңізді оқушы ретінде сезініп көріңіз (өзіңізді оқушымын деп
ойлаңыз)
• Тапсырмаларды оқушы ретінде орындаңыз
• Тапсырмаларға оқушы жауап беретіндей жауап беріңіз
• Сабаққа бар ынтаңызбен, жан-жақты қатысып отырыңыз
• Сұрақтар қойыңыз, егер қажет болса түсіндіруді сұраңыз, сізден талап
етіп жатқан үдеріске толығымен еніңіз
• Ықшамсабақтан кейін немесе ықшамсабақ уақытында мұғаліммен
бөліскіңіз келген қандай да бір кері байланыстың есебін жүргізіңіз.
• Оқушы ретінде осы тапсырмаларды орындау барысына кедергі
келтіруге мүмкіндік бермеңіз
Педагогикалық тәжірибенің үлгісін жасау және оны бағалау туралы ой
жүгірту
жақсы идеялар;
не нәрсенің жақсы шыққаны;
келесіде олар нені басқаша жасайтыны;
әріптестермен кері байланыстың басты бағыттары;
мұғалім мен бақылаушы арасындағы әңгімелесу уақытының теңгерімі;
сабақ беруді модельдеу кезінде нені жүзеге асыру қиынға соққаны;
мұғалімнің рөлімен кері байланысты қамтамасыз ету кезінде нені жүзеге
асыру қиынға соқты
Қадағалау критерийлерін айқындау
• Сабақтың жақсы жоспарланған және басқарылатын бөлігі
• Тапсырмалар:
• Сабақтың/оқудың мақсатына қол жеткізілді
• Қызықты болды
• Барлығы уақытында орындалды
• Оқушылардың қажеттіліктеріне жауап берді
• Сабақта қалыптастырушы бағалау тәсілдері қолданылды
• Педагогикалық тәжірибе осы бағдарламада кездесетін
тақырыптардың кейбіреулерін көрсетті
Ықшамсабақ бойынша кері байланыс оқыту мен оқудың
тиімділігіне қатысты жасалады:
пәнді оқыту әдіс-тәсілдері;
белсенді оқу;
саралау;
ресурстармен жабдықталғандық;
ұйымдастыру;
қалыптастырушы бағалау;
мұғалімнің модельдеуі;
уақыттың сақталуы;
рөлдердің ауысуы;
пәнаралық байланыс.
Рефлексия
Нені түзетуге.../ Нені жетілдіруге болады...
•Ықшамсабақ қалай жоспарланғаны, оны сынауда
қандай қиындықтар мен жетістіктер болғаны туралы ой
қорыту
•Мұғалімнің шеберлігін жетілдіру құралы ретінде
ықшамсабақ тәжірибесін дамыту туралы ой бөлісу
Өзін-өзі бағамдау
Бағамдау парағын дайындау
күнделікті өзін өзі бағалау парағы,
рефлексия пирамидасы, т.с.с.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz