Ықшамсабақ: жоспарлау, өткізу және бағалау әдістемесі


Slide 1

Сабақ жоспарымен жұмыс істеу

. Ықшамсабақ өткізу. Ықшамсабақты бағамдау және сабақ жоспарын жақсарту

Рефлексия

Slide 2

Мұғалімдерге оқыту тәжірибесіне өзгеріс енгізуде қолдау көрсету

Ықшамсабақ кәсіби шеберлікті жетілдіру құралы ретінде

Ықшамсабақты қалай жоспарлау керек?

Ықшамсабақ деген не?

Ықшамсабақтың артықшылықтары қандай?

Ықшамсабақ үдерісінде қандай проблемалар болуы мүмкін?

Micro-teaching

Slide 3

Ықшамсабақ - педагогикалық тәжірибе үлгісінің құрылымы

Оқыту мен оқу бойынша іс-шаралар: 15 (20) минут

Кері байланыс/мұғалім мен бақылаушы арасында келешекке ұсыныстар: 15 минут

Ықшамсабақ - әр цикл 30 (35) минуттан тұрады

Бақылаушы

Оқушы

Мұғалім

Оқушы

Оқушы

Slide 4

Ықшамсабақ: сценарий

Барлық тыңдаушылар бес адамнан құралған шағын топта бір мұғалім, үш оқушы және бір бақылаушы болып жұмыс істей отырып, ықшамсабақ тәсілін қолданып, жаттығуды/ жаттығулар тобын іске асыратынын (сынап көру) түсіндіреді. Мұғалім сабақ жоспары шаблонының көмегімен ұзақтығы 15 (20) минут сабақтың бір бөлігін, кейін мұғалімге кері байланыс ұсыну үшін бақылаушыға 15 минут қалдыра отырып, жоспарлайды.

Рөлдер:

Мұғалім

Бақылаушы

1-оқушы

2-оқушы

3-оқушы

Slide 5

Мұғалім - 15 (20) минут оқыту

Мұғалім өзінің пәні бойынша ықшамсабаққа арналған жаттығу/тапсырманы жоспарлайды.

Жаттығу/Тапсырма пәндік бағдарламаларды оқыту мақсаттары аясында сабақтың мақсатына (оқу мақсаты) қол жеткізуге бағытталады.

Жаттығу/тапсырмалар пәннің оқу жоспарынан алынуы мүмкін немесе сабақ мақсатына (оқу мақсаттарын) сәйкес іріктеліп дайындалады.

Мұғалім оқушылармен өзара әрекеттесе отырып, олардың танымдық қажеттіліктеріне/талаптарына сәйкес оқыту жаттығуларын жетілдіреді, сабақта қалыптастырушы бағалау тәсілдерін қолданады.

Оқытуды жүзеге асыру үшін қажетті ресурстарды дайындайды

Slide 6

Қадағалаушы - тәжірибеге қатысты мұғалімге кері байланыс ұсыну үшін 15 минут

Педагогикалық тәжірибені бақылаңыз

Белгіленген критерийлер бойынша қадағалауға қатысты белгілер жасаңыз

«Сыншы дос» ретінде кәсіби деңгейде мұғалімге кері байланыс ұсыныңыз

Жақсартуға болатын салалары мен оңтайлы жақтарына назар аударыңыз

Қадағалаушы сабаққа шолу жасау кезінде келешекке ұсыныстар мен кері байланысқа қатысты тиісті сұрақтар қояды

Slide 7

Оқушы

Өзіңізді оқушы ретінде сезініп көріңіз (өзіңізді оқушымын деп ойлаңыз)

Тапсырмаларды оқушы ретінде орындаңыз

Тапсырмаларға оқушы жауап беретіндей жауап беріңіз

Сабаққа бар ынтаңызбен, жан-жақты қатысып отырыңыз

Сұрақтар қойыңыз, егер қажет болса түсіндіруді сұраңыз, сізден талап етіп жатқан үдеріске толығымен еніңіз

Ықшамсабақтан кейін немесе ықшамсабақ уақытында мұғаліммен бөліскіңіз келген қандай да бір кері байланыстың есебін жүргізіңіз.

Оқушы ретінде осы тапсырмаларды орындау барысына кедергі келтіруге мүмкіндік бермеңіз

Slide 8

Педагогикалық тәжірибенің үлгісін жасау және оны бағалау туралы ой жүгірту

жақсы идеялар;

не нәрсенің жақсы шыққаны;

келесіде олар нені басқаша жасайтыны;

әріптестермен кері байланыстың басты бағыттары;

мұғалім мен бақылаушы арасындағы әңгімелесу уақытының теңгерімі;

сабақ беруді модельдеу кезінде нені жүзеге асыру қиынға соққаны;

мұғалімнің рөлімен кері байланысты қамтамасыз ету кезінде нені жүзеге асыру қиынға соқты

Slide 9

Қадағалау критерийлерін айқындау

Сабақтың жақсы жоспарланған және басқарылатын бөлігі

Тапсырмалар:

Сабақтың/оқудың мақсатына қол жеткізілді

Қызықты болды

Барлығы уақытында орындалды

Оқушылардың қажеттіліктеріне жауап берді

Сабақта қалыптастырушы бағалау тәсілдері қолданылды

Педагогикалық тәжірибе осы бағдарламада кездесетін тақырыптардың кейбіреулерін көрсетті

Slide 10

Ықшамсабақ бойынша кері байланыс оқыту мен оқудың тиімділігіне қатысты жасалады:

пәнді оқыту әдіс-тәсілдері;

белсенді оқу;

саралау;

ресурстармен жабдықталғандық;

ұйымдастыру;

қалыптастырушы бағалау;

мұғалімнің модельдеуі;

уақыттың сақталуы;

рөлдердің ауысуы;

пәнаралық байланыс.

Slide 11

Рефлексия

Нені түзетуге . . . / Нені жетілдіруге болады . . .

Ықшамсабақ қалай жоспарланғаны, оны сынауда қандай қиындықтар мен жетістіктер болғаны туралы ой қорыту

Мұғалімнің шеберлігін жетілдіру құралы ретінде ықшамсабақ тәжірибесін дамыту туралы ой бөлісу

Slide 12

Өзін-өзі бағамдау

Бағамдау парағын дайындау

күнделікті өзін өзі бағалау парағы,

рефлексия пирамидасы, т. с. с.


Ұқсас жұмыстар
2-4 сыныптарда қазақ тілі мен әдебиеттік оқу сабақтарын жоспарлау, бағалау және ықшамсабақ әдістемесі
Мектепке дейінгі ұйымдарда музыкалық сабақтарды жоспарлау және өткізу әдістемесі
Педагогикалық кадрлардың біліктілігін арттыру курстарының бағалау рәсімдерін ұйымдастыру және өткізу әдістемесі
Мұғалімнің информатика сабағына әзірлігі: сабақ жоспарлау, өткізу және бағалау
Жоспарлау және орындау кезеңдеріндегі бюджеттік бағдарламалардың тиімділігін бағалау әдістемесі
Жаратылыстану сабақтарында ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту, жоспарлау және бағалау әдістемесі
Жаратылыстану сабағын жоспарлау, бағалау және модерациялау: әдістемелік ұсыныстар
Жаңартылған білім беру бағдарламасы аясында сабақ жоспарлау, бағалау және саралау
Биология пәнінде дәстүрлі емес сабақтарды өткізу әдістемесі
Балалардағы Манту сынамасы: мақсаттары, өткізу әдістемесі, нәтижелерді бағалау және көрсеткіштері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz