Кері байланыс күнделігі



Кері байланыс



Кері байланыс туралы ойтолғау
1. Кері байланыс туралы не білесіздер?
2. Деңгейлік бағдарламада кері байланыстың орны
қандай?
3. Кері байланыс маңызды ма? Ия/жоқ?
Неліктен?
4. Кері байланыстың бізге көмегі қандай?
Оған қалай жете алдыңыз?
5. Кері байланысты мұғалімдер үшін жеңіл/қиын
қылатын не?

Әлемді сүйіспеншілікпен өзгертуге болады. Егер әр істі сүйіспеншілікпен, шын жүрекпен жасасаңыз, міндетті түрде жетістікке жетесіз.
Элизабет Кюблер- Росс.

Кері байланыс - нақты іс-әрекетке, жағдаяттарға, сұрақтар мен жұмыстардың дұрыс-бұрыстығына көз жеткізе отырып баға беру немесе пікір айту үдерісі. Кері байланыс мұғалімге оқудың қалай жүріп жатқанын, оқушы жетістігі мен қиындығы туралы хабардар етіп, жетістік деңгейі мен қиындығын шешуге көмектеседі.

Кері байланыс бізге не береді?
Оқушы
Мұғалім
Оқудағы өзінің кемшілік тұстарын біліп, алға жылжуға бағытталған нақты пікір алады.
Оқытудағы кемшіліктерді біліп, өз шығармашылығына, тәжірибесіне өзгертулер енгізеді


Кері байланыстан күтілетін нәтижелер:
Мұғалім мен оқушы арасындағы қарым -қатынас жақсарады.
Оқушыға өзінің мықты және осал тұсын көрсетіп, алға жылжуға ықпал етеді.
Оқушы тек бағалауды ғана емес, өз жетістігімен хабардар бола отырып, оқуға қызығушылығын арттырады.
Мұғалім оқушы кері байланысына қарай, өз жұмыстарын тиімді ұйымдастыруға бағытталады.
Формативті бағалаудың түрлерін тиімді пайдалана алады.
Кері байланыс мұғалім мен оқушы арасында, оқушы мен оқушы арасында, мұғалім мен мұғалім арасында жүзеге асырылады және ауызша да, жазбаша да қолдануға болады.

Жазбаша пікірлер.
Экспресс- cұрақтар.
Жалпы сұрақтар.
Кері байланыс күнделігі.
Өзіндік бақылау парағы.
Сабақтағы сан сұрақ.
(мұғалім дәптері)
Кері байланысты қалай ендіруге болады?



Рефлексия құралдары
Рефлексивтік циклдер
Рефлексивтік бастама
Тәжірибе
Рефлексия
Гринэуэй (2002)
Бұрын . . . деп ойлайтынмын, қазір … деп ойлаймын
Мен … екенін байқап, енді мені … қызықтырады.
Рефлексивтік ресурстар
Рефлексивтік сілтемелер
Күнделік
Журнал
Сауалнамалар
Не дұрыс болмады? Неліктен?
Не онша жақсы шықпады? Неліктен?

Мұғалім сабақ кезеңдерін тақтаға алдын ала жазып қояды. Сабақ соңында мұғалім оқушыларға «табыс баспалдағының» қай сатысында тұрғанын тірек белгілерімен белгілеуді тапсырады.

Жасалынған жұмысқа қимылмен кері байланыс беру:
- Жүресінен отыру -өте төмен бағалау, жағымсыз сезіну;
-Тізені бүгіп тұру - орташа баға, немқұрайлыболу;
- Екі қолын түсіріп тұру -қанағаттанарлық баға, сабырлы болу;
- Қолды шынтақтап көтеру -жақсы баға, оң көзқараста болу;
-Қолды жоғары көтеріп, шапалақтап аяқтың ұшымен тұру -өте жоғары баға, қуанышты болу.

- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz