Кері байланыс күнделігі




Презентация қосу
Кері байланыс
Баланы бақытты ету, жетістіктерге
жетелеу, ішкі уәжін жоғарлату, өзін сәтті
сезінулері бәрі біздің қолымызда
Кері байланыс туралы ойтолғау
1. Кері байланыс туралы не білесіздер?
2. Деңгейлік бағдарламада кері байланыстың орны

қандай?
3. Кері байланыс маңызды ма? Ия/жоқ?
Неліктен?
4. Кері байланыстың бізге көмегі қандай?
Оған қалай жете алдыңыз?
5. Кері байланысты мұғалімдер үшін жеңіл/қиын
қылатын не?
Әлемді сүйіспеншілікпен өзгертуге болады. Егер әр істі

сүйіспеншілікпен, шын жүрекпен жасасаңыз, міндетті түрде

жетістікке жетесіз.

Элизабет Кюблер- Росс.
Кері байланыс - нақты іс-әрекетке,
жағдаяттарға, сұрақтар мен
жұмыстардың дұрыс-бұрыстығына
көз жеткізе отырып баға беру немесе
пікір айту үдерісі. Кері байланыс
мұғалімге оқудың қалай жүріп
жатқанын, оқушы жетістігі мен
қиындығы туралы хабардар етіп,
жетістік деңгейі мен қиындығын
шешуге көмектеседі.
Кері байланыс бізге не береді?
Оқушы Мұғалім

Оқудағы өзінің кемшілік Оқытудағы кемшіліктерді
тұстарын біліп, алға біліп, өз шығармашылығына,
жылжуға бағытталған тәжірибесіне өзгертулер
нақты пікір алады. енгізеді
Кері байланыстан күтілетін
нәтижелер:
• Мұғалім мен оқушы арасындағы қарым -қатынас жақсарады.

• Оқушыға өзінің мықты және осал тұсын көрсетіп, алға жылжуға ықпал етеді.

• Оқушы тек бағалауды ғана емес, өз жетістігімен хабардар бола отырып, оқуға
қызығушылығын арттырады.

• Мұғалім оқушы кері байланысына қарай, өз жұмыстарын тиімді ұйымдастыруға
бағытталады.

• Формативті бағалаудың түрлерін тиімді пайдалана алады.

• Кері байланыс мұғалім мен оқушы арасында, оқушы мен оқушы арасында,
мұғалім мен мұғалім арасында жүзеге асырылады және ауызша да, жазбаша да
қолдануға болады.
Кері байланысты қалай ендіруге болады?

• Жазбаша пікірлер.
• Экспресс- cұрақтар.
• Жалпы сұрақтар.
• Кері байланыс күнделігі.
• Өзіндік бақылау парағы.
• Сабақтағы сан сұрақ.

(мұғалім дәптері)
Рефлексия құралдары
Рефлексивтік циклдер Рефлексивтік бастама

Тәжірибе • Бұрын ... деп
ойлайтынмын, қазір …
Рефлексия деп ойлаймын
• Мен … екенін байқап, енді
Гринэуэй (2002) мені … қызықтырады.

Рефлексивтік ресурстар Рефлексивтік сілтемелер

• Күнделік • Не дұрыс болмады? Неліктен?
• Журнал • Не онша жақсы шықпады?
• Сауалнамалар Неліктен?
Мұғалім сабақ кезеңдерін тақтаға
алдын ала жазып қояды.Сабақ
соңында мұғалім оқушыларға «табыс
баспалдағының» қай сатысында
тұрғанын тірек белгілерімен
белгілеуді тапсырады.
Жасалынған жұмысқа қимылмен кері байланыс беру:
- Жүресінен отыру –өте төмен бағалау, жағымсыз
сезіну;
-Тізені бүгіп тұру – орташа баға, немқұрайлыболу;
- Екі қолын түсіріп тұру –қанағаттанарлық баға,
сабырлы болу;
- Қолды шынтақтап көтеру –жақсы баға, оң көзқараста
болу;
-Қолды жоғары көтеріп, шапалақтап аяқтың ұшымен
тұру –өте жоғары баға,қуанышты болу.

Ұқсас жұмыстар
Кері байланыс құралдары
Сабақ құрылымы
Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясын пайдалану
Оқушының бағалаудан
Ескендір поэмасын оқу
Ғ.Мүсіреповтың Боранды түнде әңгімесі
Сайын Мұратбеков Жусан иісі әңгімесі (2-сағаты)
Орта мерзімді жоспарлау
Стационардағы науқастың медициналық картасы
Ғылыми жобаның жасалу және рәсімдеу тәсілдері
Пәндер