Кері байланыс күнделігі


Slide 1

Кері байланыс

Slide 2 Slide 3 Slide 4

Кері байланыс туралы ойтолғау

1. Кері байланыс туралы не білесіздер?

2. Деңгейлік бағдарламада кері байланыстың орны

қандай?

3. Кері байланыс маңызды ма? Ия/жоқ?

Неліктен?

4. Кері байланыстың бізге көмегі қандай?

Оған қалай жете алдыңыз?

5. Кері байланысты мұғалімдер үшін жеңіл/қиын

қылатын не?

Slide 5

Әлемді сүйіспеншілікпен өзгертуге болады. Егер әр істі сүйіспеншілікпен, шын жүрекпен жасасаңыз, міндетті түрде жетістікке жетесіз.

Элизабет Кюблер- Росс.

Slide 6

Кері байланыс - нақты іс-әрекетке, жағдаяттарға, сұрақтар мен жұмыстардың дұрыс-бұрыстығына көз жеткізе отырып баға беру немесе пікір айту үдерісі. Кері байланыс мұғалімге оқудың қалай жүріп жатқанын, оқушы жетістігі мен қиындығы туралы хабардар етіп, жетістік деңгейі мен қиындығын шешуге көмектеседі.

Slide 7

Кері байланыс бізге не береді?

Оқушы

Мұғалім

Оқудағы өзінің кемшілік тұстарын біліп, алға жылжуға бағытталған нақты пікір алады.

Оқытудағы кемшіліктерді біліп, өз шығармашылығына, тәжірибесіне өзгертулер енгізеді

Slide 8 Slide 9

Кері байланыстан күтілетін нәтижелер:

Мұғалім мен оқушы арасындағы қарым -қатынас жақсарады.

Оқушыға өзінің мықты және осал тұсын көрсетіп, алға жылжуға ықпал етеді.

Оқушы тек бағалауды ғана емес, өз жетістігімен хабардар бола отырып, оқуға қызығушылығын арттырады.

Мұғалім оқушы кері байланысына қарай, өз жұмыстарын тиімді ұйымдастыруға бағытталады.

Формативті бағалаудың түрлерін тиімді пайдалана алады.

Кері байланыс мұғалім мен оқушы арасында, оқушы мен оқушы арасында, мұғалім мен мұғалім арасында жүзеге асырылады және ауызша да, жазбаша да қолдануға болады.

Slide 10

Жазбаша пікірлер.

Экспресс- cұрақтар.

Жалпы сұрақтар.

Кері байланыс күнделігі.

Өзіндік бақылау парағы.

Сабақтағы сан сұрақ.

(мұғалім дәптері)

Кері байланысты қалай ендіруге болады?

Slide 11 Slide 12 Slide 13

Рефлексия құралдары

Рефлексивтік циклдер

Рефлексивтік бастама

Тәжірибе

Рефлексия

Гринэуэй (2002)

Бұрын . . . деп ойлайтынмын, қазір … деп ойлаймын

Мен … екенін байқап, енді мені … қызықтырады.

Рефлексивтік ресурстар

Рефлексивтік сілтемелер

Күнделік

Журнал

Сауалнамалар

Не дұрыс болмады? Неліктен?

Не онша жақсы шықпады? Неліктен?

Slide 14

Мұғалім сабақ кезеңдерін тақтаға алдын ала жазып қояды. Сабақ соңында мұғалім оқушыларға «табыс баспалдағының» қай сатысында тұрғанын тірек белгілерімен белгілеуді тапсырады.

Slide 15

Жасалынған жұмысқа қимылмен кері байланыс беру:

- Жүресінен отыру -өте төмен бағалау, жағымсыз сезіну;

-Тізені бүгіп тұру - орташа баға, немқұрайлыболу;

- Екі қолын түсіріп тұру -қанағаттанарлық баға, сабырлы болу;

- Қолды шынтақтап көтеру -жақсы баға, оң көзқараста болу;

-Қолды жоғары көтеріп, шапалақтап аяқтың ұшымен тұру -өте жоғары баға, қуанышты болу.

Slide 16
Ұқсас жұмыстар
Кері байланыс құралдары
Сабақ құрылымы
Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясын пайдалану
Оқушының бағалаудан
Ескендір поэмасын оқу
Ғ.Мүсіреповтың Боранды түнде әңгімесі
Сайын Мұратбеков Жусан иісі әңгімесі (2-сағаты)
Орта мерзімді жоспарлау
Стационардағы науқастың медициналық картасы
Ғылыми жобаның жасалу және рәсімдеу тәсілдері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz