Таңбалар ережесі




Презентация қосу
Білімге жетелейтін үш жол бар:
Еліктеу жолы- ең жеңіл жол,
Ойлау жолы- ең игілікті жол,
Тәжірибе жолы-ең қиын, ащы жол.
Конфуций
Рационал сандарды көбейту
Сабақтың мақсаты: Рационал
сандарды көбейту амалын орындау
қабілеттерін қалыптастыру, рационал
өрнектерді ықшамдауда көбейтудің
қасиеттерін қолдану
Үй тапсырмасын тексеру
Бағдарлау сатысы:
«Қайталау- оқу анасы»

1.Екі қарама-қарсы рационал сандардың
қосындысы неге тең?
2.Теріс рационал сандарды қалай
қосамыз?
3.Рационал сандарды қосудың қандай
қасиеттері бар?
4.Таңбалары әртүрлі сандарды қалай
қосамыз?
Сабақтың тақырыбы:
Жаңа сабақ
Таңбалар ережесі
• Көбейткіштер саны екіден көп болған
жағдайда теріс көбейткіштер саны жұп болса,
көбейтінді оң сан болады:
• (-8)∙(-3)∙(-2)∙(-0,5)=24

• Көбейткіштер саны екіден көп болған
жағдайда теріс көбейткіштер саны тақ болса,
көбейтінді теріс сан болады:
• -2∙(-3)∙(-7)=-42

• а∙0=0, а-рационал сан
Оқулықпен жұмыс
№ қосымша ауызша есеп
№586
І топ (1,4)
ІІ топ (2,5
ІІІ топ (3,6)
Семантикалық карта
Семантикалық карта
Тарихи мәлімет
VIІғасырда өмір сүрген үнді
математигі *********** оң сандарды
«мүлік», теріс сандарды «қарыз»
түсінігімен байланыстырған. Оң және
теріс сандарды қосу ережелерін
былай айтқан: «екі мүліктің
қосындысы мүлік», «екі қарыздың
қосындысы қарыз».
Ойланайық
1 А
0 ,8 Т
1 6
Х 8
3 4
А
5 9 9
М 0 2 3 Г
1 16
Р П
Б А У
4 1 3 1 3 1 7 2 4 1 1 3 3 3 1 1 1
; 0 5,6; 14; ;3 ; ; 7 ; ; ; 5,6 ; ;
9 2 7 3 8 5 2 7 9 7 2 8 2 2 7 3 3
Сергіту сәті.
Логикалық есеп
Оқулықпен жұмыс
№526

І топ (1,5)
ІІ топ (2,6)
ІІІ топ (3,8)
Графикалық диктант
Қарама-қарсы сандардың қосындысы нөлге тең
0 саны натурал сандар жиынына тиісті
Екі теріс санның қосындысы- теріс сан
Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі- теріс сан
Кез келген теріс сан нөлден үлкен
Оң санның модулі сол санның өзіне тең
Теріс көбейткіштер саны жұп болса, көбейтінді оң сан
болады
Теріс санның модулі сол санның өзіне тең
Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі- оң сан
Кез келген теріс сан оң саннан үлкен
Үйге тапсырма
1. Аукцион
«Мен –сатушы, сіздер –сатып алушыларсыз»
«5» «4» «3»

№613-625 (2 есеп) №600-612; (2 есеп) №592-599(2 есеп)

2. Ережелерді қайталаймыз п.3.4
Қорытынды

Еліңнің ұлы болсаң, еліңе
жаның ашыса, азаматтық
намысың болса, қазақтың
ұлттық жалғыз
мемлекетінің нығайып-
көркеюі жолында жан
теріңді сығып жүріп білім
алып, еңбек ет. Жердің де,
елдің де иесі өзің екендігін
ұмытпа.
Өзін-өзі бағалау парағы
Р/ Сабақтың кезеңдері балл
с
1 Үй тапсырмасы
2 №522 ауызша
3 №523
4 А) Семантикалық карта
Ә) Деңгейлік тапсырмалар
5 Ойланайық
6 Логикалық есеп
7 №526
8 Графикалық диктант
Қорытынды балл
Сабақты қортындылайық
Өз білімімізді бағалайық

қанағаттанарлықсыз қанағаттанарлық

жақсы үздік

Ұқсас жұмыстар
Әріптер - латын тілінің әріптері, сонымен қатар астын сызу белгісі
Сыртқы жүктеме әсерінен арқалықтың көлденең қимасында
Бірінші ойыншыны іріктеу сұрағы
Тәуелді және тәуелсіз үлгілер
Координаталық түзу арқылы қосу
Рационал сандарды азайту ережесін беріп, рационал сандарды азайту біліктілігін қалыптастыру
Бүтін сандар
Натурал сандар
Тілдік таңба
Алгоритм туралы ақпарат
Пәндер