Күннен - күнге медиаменеджментті тиімді жүзеге асырудың жаңа үлгілері алға шығуда
Презентация қосу
м е н т т і
м ен едж
т икад а
р на л и с у
Жу қолд а н
Медиаменеджмент (мeнеджмент – ағылш. management) – бұқаралық
ақпарат құралдарын қоғамдық-экономикалық тұрғыда тиімді басқару
жүйесі. [1].
Медиаменеджмент тәжірибесі бүгінде бүкіл әлемде кеңінен қолданылуда.
Күннен-күнге медиаменеджментті тиімді жүзеге асырудың жаңа үлгілері
алға шығуда. Медиаменеджмент жүйесі аса дамыған елдердің көш
басында Жапония тұр.
Медиаменеджмент-БАҚ менеджменті кешенді сала ретінде макро - және
микроэкономикалық деңгейде шешім қабылдау процесін қамтиды, сонымен қатар
БАҚ-тың экономикалық және әлеуметтік институттардың тиімді жұмыс істеуін
қамтамасыз ету үшін, сондай-ақ жеке фирмалардың тиімді жұмыс істеуі үшін
жұмыс жасайды.
Макродеңгей: БАҚ-ты әлеуметтік жүйе ретінде басқару. БАҚ қызметінің
қажетті нәтижесіне қол жеткізу бойынша шешім қабылдайтын адамдардың
қызметін болжайды. Пайдаланылатын құралдар-сөз бостандығы туралы заңдарды,
монополияға қарсы реттеуді, ақпаратқа қол жеткізуді реттеуді және БАҚ-ты іріктеп
экономикалық қолдау нысандарын қамтитын басым заңнамалық қызмет. Мұндай
басқарудың негізгі мақсаты-ұлттық мемлекет институттарының жүйесіне мазмұн
индустриясы ретінде БАҚ-ты қосатын қоғам ішіндегі ақпараттық ағындарға
арналған шеңберлерді қалыптастыру.
Микро деңгей: БАҚ кәсіпорындарын басқару. Өндірісті оның тиімділігін
арттыру және пайданы ұлғайту мақсатында басқару.
Экономика саласы-өндірілетін өнімнің,
технологиялардың және
қанағаттандырылатын қажеттіліктердің
ортақтығы бар кәсіпорындар мен
өндірістердің жиынтығы.Медиасалада -БАҚ-
нарықтық шаруашылықтың жеке саласы
болып табылады.
Медиаменеджер-БАҚ менеджері. Аудиторияны үнемі зерттеу қажеттілігінің
алдына қойылған. Тек жарнама берушілерге өз аудиториясының демографиялық
және тұтынушылық сипаттамалары туралы нақты және нақты деректерді ұсына
отырып, БАҚ экономикалық табысқа сенуі мүмкін. Осылайша,
медиакомпаниялардағы менеджменттің мақсаты: аудиторияны және жарнама
берушілерді қанағаттандыру. Медиаменеджерлер мәселелерді талдау (өздері
туралы мәлімдеген сәтке дейінгі қиындықтарды анықтау) және шешімдер
қабылдау (қажетті ақпаратты жинақтау, пікір алмасу және іс-қимыл
жоспарын/стратегиясын әзірлеу) сияқты басқарушылық міндеттерді атқара білуі
тиіс.
Медиаменеджерлердің контент конструкторы ретіндегі рөлі (контент-
бұқаралық ақпарат құралдарының мазмұны, әр түрлі медиаформаларда,
жанрларда ұсынылған және БАҚ арналары бойынша (баспа баспасөздері,
электрондық медиа), сондай - ақ жеке тасымалдаушыларда (аудио-және
бейнекассеталар, компакт-дискілер) таратылады.БАҚ сандық революция
жағдайында әсіресе айқын болады. Соңғысы мақсатты аудиторияларға
мақсатты қызмет көрсетуге мүмкіндік беретін медиаканалдар санының
күрт өсуіне әкеледі.
Медиа-менеджер - әртүрлі масс-медиа даму стратегиясымен, медиа-жобаларды
басқарумен және түрлі БАҚ-та медиа-өнімдерді құрумен айналысатын маман. Ол
аудиторияны зерттейді, медиа-жоспарлауды жүзеге асырады, бренд және нарықтағы медиа
маркетингі стратегиясын анықтайды.Медиа-менеджерлер түрлі медиа салаларында жұмыс
істейді.
Медианың әрбір түрі өз ерекшелігі бар. Мәселен, теледидар медиа ағын түрі болып табылады
– сондықтан хабар тарату торын бағдарламалаумен айналысу, жарнама берушілермен өзара іс-
қимыл жасау қажет. Бірақ жалпы радио, теледидар, баспа БАҚ және Интернет-медиада
айтарлықтай дәрежеде ұқсас ерекшелік бар, сондықтан сауатты медиа-менеджер медианың
түрлі түрлерін ерекше қиындықсыз басқара алады.Медиа менеджерлері түрлі функцияларға
мамандана алады. Бұл ретте олар шығармашылық ұжыммен жұмыс істеудің барлық процестері
мен ерекшеліктерін және медиа міндеттерін жақсы түсінуі тиіс.
Коммерциялық директор ол да шығармашылықта танылуы тиіс, сонымен қатар
бұл адам даму стратегиясын әзірлеумен айналысатын жоғары буын жетекшісі,
бірақ шығармашылық ұжымдармен тікелей өзара іс-қимыл жасамайды.
Бағдарламалық директор шығармашыл қызметкерлерге жақынырақ — өйткені
ол аудиторияға бағдарланып, оны барынша арттыруға тырысып, хабар тарату
торын жасайды, бұл белгілі бір шығармашылық ойлауды талап
етеді.Шығармашылық ортадан медиа-менеджментке келетін қызметкерлердің
айтарлықтай кең санаты бар — бір жағынан және белгілі бір мерзімдерден,
форматтардан, рамкалардан және дедлайндардан "таза креативтің" түйіскен
жерінде шығармашылық процесті тікелей ұйымдастырушылардың қызметін
атқаратын журналистер, режиссерлер, қоюшылар.
ақ м ет!
ң ыз ға р
а рлары
Наз
Орындаған:
Жұмағазықызы Ақерке
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz