ОҚЫТУ ҮШІН БАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОҚУДЫ БАҒАЛАУ


Slide 1

Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі Е. А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті

«ОҚЫТУ ҮШІН БАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОҚУДЫ БАҒАЛАУ»

Орындаған: СПиС-41 тобының студенті

Нурахамбаева А. О.

Қабылдаған: Баймуканова М. Т .

Қарағанды 2019

Slide 2

ЖОСПАРЫ

Кіріспе

Заманауи түсініктер

Бағалаудың мәні

Қадағалау

Интерпретация

Оқуды бағалау

Оқыту үшін бағалау

Маңыздылығы

Қорытынды

Әдебиеттер тізімі

Slide 3

КІРІСПЕ

Елбасымыз Н. Ә. Назарбаев «Білімді, сауатты адамдар - бұл ХХІ ғасырда адамзат дамуының негізгі қозғаушы күші» деуінің өзі - үлкен көрегендіктің белгісі. Бәрімізді бүгінгі таңда алаңдататын мәселе - жас ұрпақтың сапалы білімді игеруі. Бүгінгі таңдағы оқыту үрдісі жаңа әдіс- тәсілдерді, жаңаша идеяларды қолдануды талап етеді. Қазіргі білім жүйесінің ерекшілігі - тек біліммен қаруландырып қана қоймай, өздігінен білім алуды дамыта отырып, үздіксіз өз бетінше өрлеуіне қажеттілік тудыру, бiлiм беру саласында инновациялық үрдiстi жүзеге асыру. . Атап айтсақ, инновация білім беру процесін өзгертуге бағытталған педагогикалық жаңалық. Жаңалық енгізу мәселелерді тиімді жолмен шешу үшін қажет.

Slide 4 Slide 5 Slide 6

ЗАМАНАУИ ТҮСІНІК

Формативтік (қалыптастырушы) және жиынтық мақсат арасындағы айырмашылық 1960 жылдардан бастап белгіленген, бірақ, берілген екі терминнің мәні нақты анықталмаған. Бағалаудың екі нысаны да білім беру жүйесіне қажет-ақ. Іс жүзінде бұдан анығырақ айырмашылық жіктеу және есеп беру үшін өткізілетін оқуды бағалау және нақты мақсаты оқушылардың оқуына ықпал етуге арналған оқытудың бөлігі ретінде бағалауды қолдану болып табылатын оқыту үшін бағалау арасында жүргізіледі.

Егер бағалау мақсаты баға қою, сертификаттау немесе оқытудың алға жылжуын тіркеу үшін оқыту қорытындысын шығару болса, онда өзінің функциясы бойынша бағалау жиынтық болып табылады және кейде оны оқуды бағалау деп атайды

Slide 7

Қалыптастырушы

Жиынтық

Оқыту үшін бағалау

Оқуды бағалау

Ынталандырушы

Жиынтық

Мысалы: мадақтап қолдау, бір сабақтың бағасы

Мысалы: ҰБТ, тоқсандық баға. . . .

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Slide 8 Slide 9

ҚАДАҒАЛАУ

Қадағалауды өткізу үшін оқушылардың нені білетіндігін және не істей алатындығын, сонымен қатар олар қандай қиындықтармен кездесуі мүмкін екендігін анықтау қажет. Сыныптағы әдеттегі іс-әрекетті, яғни, балалардың өзара әңгімесін тыңдап, тапсырманы орындап отырған оқушыларды қадағалау немесе олардың орындаған сынып және үй жұмыстарын тексеру бірталай ақпарат беруі мүмкін. Оқушының сұрақтарға берген жауаптары бақылануы керек. Басқа сөзбен айтқанда, бағалайтын тұлға алынған мәліметтердің мәнін анықтауы қажет.

Slide 10

ИНТЕРПРЕТАЦИЯ

Интерпретация қызығушылық тудыратын, яғни, ерекше дағдылар, көзқарастар немесе оқыту түрліне қатысты жүргізіледі. Мұндай параметрлерді көбінесе өлшем деп атайды және оларды оқыту мақсаттарына немесе міндеттеріне жатқызады. Әдетте, бағалау бөлігі ретіндегі бақылау алдын ала қалыптастырылған өлшемдер бойынша жүргізіледі, бірақ кейде мұғалімдер жоспарланбаған өзара әрекеттесушілікті немесе нәтижелерді бақылайды және өткенді шолу өлшемдерін қолданады. Осыған байланысты интерпретацияны кейде логикалық қорытынды деп атайды.

Slide 11

ҚОРЫТЫНДЫ

Мәліметтерді интерпретациялау негізінде бағалауды қамтитын қорытынды жасалады. Бұл кезеңде бағалау үдерісі ол қызмет ететін түрлі мақсаттарға және ақпарат қолданылатын тағайындауларға сәйкес түрліше ұсынылған.

Slide 12 Slide 13

Мұғалімнің бағалаудағы ролі

Slide 14

КРИТЕРИЙАЛДЫ БАҒАЛАУ

Slide 15

1 қадам

Пән бойынша кіріктірілген эксперименталды

оқу бағдарламасын меңгеру, мақсаттары

мен міндеттерін анықтау

Оқушылардың оқу жетістіктерін

бағалаудың жалпы критерийлерін әзірлеу

Пәннің нақты тақырыптары

бойынша критериалды

Бағалауды жүзеге асыру

Бағалаудың критериалды шкаласын жасау

КРИТЕРИЙАЛДЫ БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІН ЖАСАҚТАУ КЕЗЕҢДЕРІ

Slide 16

www. themegallery. com

Оқушылармен кері байланысты

тиімді қамтамасыз ету.

Оқушылардың өзіндік оқуға

белсенді қатысуы.

Бағалау нәтижелерін ескере отырып,

оқытуды өзгерту.

Оқушылардың өзін-өзі бағалауы

Өздерінің оқуын қалай жақсартуға

болатындығын түсіну қажеттігі.

Факторлары

ОҚЫТУДЫ ЖАҚСАРТУДЫҢ 5 ҚАҒИДАСЫ

Slide 17

Бағалаудың негізгі мақсаттары

Уәж. Кері байланыс көбінесе уәж болып табылады. Ынталандыру ретінде тестінің немесе емтиханның өткізілуі әдетте кейбір оқушылар мен мұғалімдердің ойларын жинақтап, әрекет етуге итермелейді. Мұндай сыртқы ынталандыру оқыту үшін мадақтауға негіз болуы мүмкін, бірақ мұқият бақылау жүргізілмесе, мәжбүрлеу құралына айналуы да ықтимал.

Жетістікке жеткендігін көрсететін кері байланыс (оқушылар, мұғалімдер және ата-аналар үшін) . Мұндай кері байланыс «әсердің» бейресми бағалануынан бастап ресми жазбаша тестілерге дейін түрленуі мүмкін, бірақ негізгі мақсат оқушылар мен мұғалімдерге жетістіктер мен даму, мысалы, білім, түсіну және дағды туралы хабарлама беру болып табылады.

Оқытудың қиындықтарын анықтау. Орта мектептерде мысалы, сауаттылық және арифметика саласындағы проблемаларды анықтау үшін тестілер өткізілуі мүмкін; одан кейін өзіндік түзету және тестілеу жұмыстары қайталап өткізуге болады.

Slide 18

www. themegallery. com

Оқушымен бірге

критерийлерді

талдау

Сыныптасын және

өзін-өзі бағалау

Сұрақтың дұрыс

қойылуы

Кері байланысты

қамтамасыз ету

Блэк пен Уильямның түпнұсқалық зерттеулерінде сыныптың «қара жәшік» сияқты техникалық метафорасы қолданылған және сол арқылы оқыту үшін бағалауды қолдану «қара жәшік ішіндегі жұмыс» ретінде белгілі болды

Slide 19

ҚОРЫТЫНДЫ


Ұқсас жұмыстар
Бағалаудың түрлері
Оқуды бағалау
Оқыту үшін бағалаудың түпкілікті нәтижесі
Оқыту үшін бағалау Оқуды бағалау
Жаңа форматтағы мұғалім
Ықшамсабақ жаттығуын жоспарлау
Жаңартылған бағдарлама
Информатика мұғалімі
Критериалды бағалау өлшемі сапалы білім өлшемі
Оқу үдерісін Саралап оқыту тәсілдерін қолдану ұйымдастырудағы педагогикалық әдіс - тәсілдер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz