ОҚЫТУ ҮШІН БАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОҚУДЫ БАҒАЛАУ



Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі Е. А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті
«ОҚЫТУ ҮШІН БАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОҚУДЫ БАҒАЛАУ»
Орындаған: СПиС-41 тобының студенті
Нурахамбаева А. О.
Қабылдаған: Баймуканова М. Т .
Қарағанды 2019

ЖОСПАРЫ
Кіріспе
Заманауи түсініктер
Бағалаудың мәні
Қадағалау
Интерпретация
Оқуды бағалау
Оқыту үшін бағалау
Маңыздылығы
Қорытынды
Әдебиеттер тізімі

КІРІСПЕ
Елбасымыз Н. Ә. Назарбаев «Білімді, сауатты адамдар - бұл ХХІ ғасырда адамзат дамуының негізгі қозғаушы күші» деуінің өзі - үлкен көрегендіктің белгісі. Бәрімізді бүгінгі таңда алаңдататын мәселе - жас ұрпақтың сапалы білімді игеруі. Бүгінгі таңдағы оқыту үрдісі жаңа әдіс- тәсілдерді, жаңаша идеяларды қолдануды талап етеді. Қазіргі білім жүйесінің ерекшілігі - тек біліммен қаруландырып қана қоймай, өздігінен білім алуды дамыта отырып, үздіксіз өз бетінше өрлеуіне қажеттілік тудыру, бiлiм беру саласында инновациялық үрдiстi жүзеге асыру. . Атап айтсақ, инновация білім беру процесін өзгертуге бағытталған педагогикалық жаңалық. Жаңалық енгізу мәселелерді тиімді жолмен шешу үшін қажет.



ЗАМАНАУИ ТҮСІНІК
Формативтік (қалыптастырушы) және жиынтық мақсат арасындағы айырмашылық 1960 жылдардан бастап белгіленген, бірақ, берілген екі терминнің мәні нақты анықталмаған. Бағалаудың екі нысаны да білім беру жүйесіне қажет-ақ. Іс жүзінде бұдан анығырақ айырмашылық жіктеу және есеп беру үшін өткізілетін оқуды бағалау және нақты мақсаты оқушылардың оқуына ықпал етуге арналған оқытудың бөлігі ретінде бағалауды қолдану болып табылатын оқыту үшін бағалау арасында жүргізіледі.
Егер бағалау мақсаты баға қою, сертификаттау немесе оқытудың алға жылжуын тіркеу үшін оқыту қорытындысын шығару болса, онда өзінің функциясы бойынша бағалау жиынтық болып табылады және кейде оны оқуды бағалау деп атайды

Қалыптастырушы
Жиынтық
Оқыту үшін бағалау
Оқуды бағалау
Ынталандырушы
Жиынтық
Мысалы: мадақтап қолдау, бір сабақтың бағасы
Мысалы: ҰБТ, тоқсандық баға. . . .
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау


ҚАДАҒАЛАУ
Қадағалауды өткізу үшін оқушылардың нені білетіндігін және не істей алатындығын, сонымен қатар олар қандай қиындықтармен кездесуі мүмкін екендігін анықтау қажет. Сыныптағы әдеттегі іс-әрекетті, яғни, балалардың өзара әңгімесін тыңдап, тапсырманы орындап отырған оқушыларды қадағалау немесе олардың орындаған сынып және үй жұмыстарын тексеру бірталай ақпарат беруі мүмкін. Оқушының сұрақтарға берген жауаптары бақылануы керек. Басқа сөзбен айтқанда, бағалайтын тұлға алынған мәліметтердің мәнін анықтауы қажет.

ИНТЕРПРЕТАЦИЯ
Интерпретация қызығушылық тудыратын, яғни, ерекше дағдылар, көзқарастар немесе оқыту түрліне қатысты жүргізіледі. Мұндай параметрлерді көбінесе өлшем деп атайды және оларды оқыту мақсаттарына немесе міндеттеріне жатқызады. Әдетте, бағалау бөлігі ретіндегі бақылау алдын ала қалыптастырылған өлшемдер бойынша жүргізіледі, бірақ кейде мұғалімдер жоспарланбаған өзара әрекеттесушілікті немесе нәтижелерді бақылайды және өткенді шолу өлшемдерін қолданады. Осыған байланысты интерпретацияны кейде логикалық қорытынды деп атайды.

ҚОРЫТЫНДЫ
Мәліметтерді интерпретациялау негізінде бағалауды қамтитын қорытынды жасалады. Бұл кезеңде бағалау үдерісі ол қызмет ететін түрлі мақсаттарға және ақпарат қолданылатын тағайындауларға сәйкес түрліше ұсынылған.


Мұғалімнің бағалаудағы ролі

КРИТЕРИЙАЛДЫ БАҒАЛАУ

1 қадам
Пән бойынша кіріктірілген эксперименталды
оқу бағдарламасын меңгеру, мақсаттары
мен міндеттерін анықтау
Оқушылардың оқу жетістіктерін
бағалаудың жалпы критерийлерін әзірлеу
Пәннің нақты тақырыптары
бойынша критериалды
Бағалауды жүзеге асыру
Бағалаудың критериалды шкаласын жасау
КРИТЕРИЙАЛДЫ БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІН ЖАСАҚТАУ КЕЗЕҢДЕРІ

www. themegallery. com
Оқушылармен кері байланысты
тиімді қамтамасыз ету.
Оқушылардың өзіндік оқуға
белсенді қатысуы.
Бағалау нәтижелерін ескере отырып,
оқытуды өзгерту.
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы
Өздерінің оқуын қалай жақсартуға
болатындығын түсіну қажеттігі.
Факторлары
ОҚЫТУДЫ ЖАҚСАРТУДЫҢ 5 ҚАҒИДАСЫ

Бағалаудың негізгі мақсаттары
Уәж. Кері байланыс көбінесе уәж болып табылады. Ынталандыру ретінде тестінің немесе емтиханның өткізілуі әдетте кейбір оқушылар мен мұғалімдердің ойларын жинақтап, әрекет етуге итермелейді. Мұндай сыртқы ынталандыру оқыту үшін мадақтауға негіз болуы мүмкін, бірақ мұқият бақылау жүргізілмесе, мәжбүрлеу құралына айналуы да ықтимал.
Жетістікке жеткендігін көрсететін кері байланыс (оқушылар, мұғалімдер және ата-аналар үшін) . Мұндай кері байланыс «әсердің» бейресми бағалануынан бастап ресми жазбаша тестілерге дейін түрленуі мүмкін, бірақ негізгі мақсат оқушылар мен мұғалімдерге жетістіктер мен даму, мысалы, білім, түсіну және дағды туралы хабарлама беру болып табылады.
Оқытудың қиындықтарын анықтау. Орта мектептерде мысалы, сауаттылық және арифметика саласындағы проблемаларды анықтау үшін тестілер өткізілуі мүмкін; одан кейін өзіндік түзету және тестілеу жұмыстары қайталап өткізуге болады.

www. themegallery. com
Оқушымен бірге
критерийлерді
талдау
Сыныптасын және
өзін-өзі бағалау
Сұрақтың дұрыс
қойылуы
Кері байланысты
қамтамасыз ету
Блэк пен Уильямның түпнұсқалық зерттеулерінде сыныптың «қара жәшік» сияқты техникалық метафорасы қолданылған және сол арқылы оқыту үшін бағалауды қолдану «қара жәшік ішіндегі жұмыс» ретінде белгілі болды

ҚОРЫТЫНДЫ
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz