Қымбатты достар




Презентация қосу
Оңтүстік Қазақстан облысы
№76 Р.Мырзашев атындағы негізгі орта мектебі

Сауат ашу
1 -сынып
Кожаева Гулжан
Жаксылыковна
Сабақтың тақырыбы:
Аа дыбысы мен әрпі
қызметін түсіну

Оқу мақсаты:

1.1.1.1 тыңдау барысында тілдік
бірліктерді (
Сөйлеу, сөз,сөйлем, мәтін)
ажырату,тыңдалған мәтіннің мазмұнын
түсіну.
1.1.4.1 мәтіннің мазмұнын тақырыбы
немесе оның иллюстрияциясы бойынша
болжау.

1.2.9.1 әріпті тану, ажырату және оны
дыбыспен сәйкестендіру
1.3.8.1жазу жолын, жоларалық кеңістікті,
Сабақтың мақсаттары:

Барлық оқушылар: Жаңа білімді меңгереді.

Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші
Көп оқушылар:
сұрақтар арқылы талқылайды.

Кейбір оқушылар: Алған білімді өмірде қолдана алады.


Құндылықтарды Мәңгілік Ел, бұл- Зайырлы Мемлекет
дарыту
және Жоғары Руханият .

Пән аралық математика, музыка, дүниетану,
байланыс жаратылыстану.

АКТ қолдану Интер белсенді тақта , тыңдалым.
дағдылары

:Алдыңғы меңгерген
білім
Аа дыбысы мен әрпі .
Тыңдау барысындатілдік
бірліктердіажыратады,мәтін
нің мазмұнын түсінеді.

Мәтіннің мазмұнын

Бағалау тақырыбы немесе оның
иллюстрияциясы бойынша
болжай алады.
критерийі Әріпті танид,
ажыратады және оны
дыбыспен сәйкестендіре
алады

Жазу жолын жоларалық
кеңістікті, жолдың жоғарғы
жіне төменгі сызығын
сақтап, әріп элементтерін
каллиграфиялық
талаптарға сай жаза
аладаы.
.
Сөздік қор
Ана, қуыршақ, балапан, сағат

Денсаулық және техника қауіпсіздігінің
Сақталуы
Қайшымен жұмыс жүргізгенде абай болу сызғышты,
қаламды аузына салмау
Ертеңгілік шеңбері
Қол алысып, қәне, біз,
Достасайық бәріміз.
Айтарым бар сендерге,
Тез тұрыңдар шеңберге.
Қандай жақсы бір тұру,
Достарменен бір жүру!
Қандай жақсы
. дос болу!
– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан
ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын
сезініп үйренген қандай тамаша,
қандай қуаныш!
Топқа бөлу
“Бағдаршам
әдісі”
І топ: Сары
ІІ топ: Қызыл
111-топ Жасыл

Өзі сөйлей білмейді
Бірақ “ Тоқта.жүр!” дейді.
Оқулықпен жұмыс

Су сау сан су ат
А су а сау са на
Жаңа сабақты түсіндіру
(ТЖ)
со
Дәптермен жұмыс.
Жұптық жұмыс.
Сұрақтың жауабын сызбаға
қарап болжа.
- Сенің досың барма?
- Ия досым бар.
- Ол - кім?
- Ол - Санат.
- Саған оның қандай қылығы ұнайды?
- Оның сабырлы мінезі ұнайды.
Көктен төмен әдемi кемпiрқосақ шашылды (жарты доға жасайды)

Қатты нөсер басылды

Күн жарқырай ашылды

Көктен төмен
асу су

Сс

Санат
сан

сана
Дескриптор: Білім алушы
- Сөздегі дыбыс санын
анықтайды
- сөздегі буын санын айтады;
-дауысты және дауыссыз
дыбыстардың түрлерін
ажыратады .
н...н
... ау

ш...р

..у
А...а
Дескриптор:
- Білім алушы сөздерді дұрыс
оқиды.
- Көп нүктенің орнына қойылатын
әріпті анықтайды және белгілейді.
О А Л Ш С Т Р
Н

Дауысты У Дауыссыз
Президенттен хат
Қымбатты достар!
Бүгінгі өтіліп жатқан алғашқы ашық
сабақтарың құтты болсын! Мен сендердің осы
уақытқа дейін оқуды қаншалықты
меңгергендеріңді білу мақсатында бірнеше
сұрақтар беремін.
Кім жақсы жауап бере алса, сол келешекте
Қазақстанның ел басқаратын сенімді азаматы
болады.
Іске сәт достар!
-С қандай дыбыс?
-С әрпінен басталатын сөздерге мысалдар
келтір
Барлығын түсіндім.

Түсінген сияқтымын.

Түсінбеймін.

Ұқсас жұмыстар
Мемлекеттік Рәміздер - мемлекеттің тәуелсіздігін білдіретін символикалық айырым белгілері
Қазақ тілі қандай тіл
Тапқыр достаp
Шығармашылық жұмыс байқауы
Қызым - қызғалдағым, Ұлым -ізгі арманым
Экология
Досың сенің сенім артар тірегің
Қожа Ахмет Йассауи
Шынайы дос-асыл қазына
Паскаль Калькулятор машинасы
Пәндер