Ұйымдастыру диалог ребустар



Искакова Т. Н.
математика
үйірме
9 сынып
Жоғарғы сыныптардағы сабақтантыс жұмысының талдауы және дамуы.
Математикалық
сауаттылық үйірмесі.

Білімді, бәсекеге қабілетті, функционалдық сауатты, алған білімін шынайы өмірде өзін-өзі жүзеге асыруға қолдана білетін тұлғаны тәрбиелеу.
Оқушылардың математикалық мәдениетін және шығармашылық қабілетін қалыптастыру
Белсенділік танытып; шығармашылық тұрғыда ойлап; шешім қабылдай алатын
теорияны білу, оны логикамен ұштастыру
есепті шығаруда тиімді жағын көруге баулу
Күтілетін
нәтижелер:
Алған білімдері мен біліктерін практикалық қызметтерінде және күнделікті өмірлерінде қолдану;
геометриялық, физикалық, экономикалық және т. б. мазмұнды қолданбалы есептерді шешу;
диаграмма, графиктер, статистикалық сипаттағы ақпараттарды, сандық мәліметтерді танып білу, талдау;
Курстың
міндеттері :
алған білімдерін өмірмен ұштастыруға, оны практикада қолдануға үйрету

диалог
мәтін
ребустар
топтасу
Ұйымдастыру

диалог
мәтін
ребустар
топтасу
Дескриптор:
- Үшбұрыштардағы белгілеулерді анықтайды;
- Тең үшбұрыштарды табады;
1. Егер бір үшбұрыштың екі қабырғасы және олардың арасындағы бұрыш екінші үшбұрыштың сәйкесінше екі қабырғасына және олардың арасындағы бұрышқа тең болса, онда бұл үшбұрыштар тең болады
2. Егер бір үшбұрыштың бір қабырғасы және оған іргелес жатқан екі бұрышы екінші үшбұрыштың сәйкесінше бір қабырғасы және екі бұрышына тең болса, онда бұл үшбұрыштар тең болды
3. Егер бір үшбұрыштың үш қабырғасы екінші үшбұрыштың сәйкесінше үш қабырғасына тең болса, онда бұл үшбұрыштар тең болады.

диалог
мәтін
ребустар
топтасу
Дескриптор:
үшбұрыштар теңдігінің нешінші белгісі екенін анықтайды;
тең үшбұрыштарды табады;
ВС=СД, <В=<Д АС=СЕ екенін дәлелдеңдер.
«Сіз білетіннің барлығы» әдісі
А

диалог
мәтін
ребустар
топтасу
Дескриптор:
-теңүшбұрыштардытабады;
-;
-сәйкесэлементтерін табу арқылыдәлелдейді;
«Айнымалы бекеттер» әдісі
А

диалог
мәтін
ребустар
топтасу
«Бүгін үйренген нәрсе» әдісі
Тапсырмаларды орындау кезінде, көмек қажет еткен оқушыларға қолдау көрсетіледі.
Оқушыларды ойланту үшін және жоғары деңгейлі жауаптар алу үшін алдын ала дайындалған сұрақтар қойып отырамын. Бұл әдісті қолдану барысында сөзбен қолдау, ынталандыру да маңызды рөл атқарады.
Кейбір оқушылар үшін қосымша тапсырмалар дайындаймын
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz