Ұйымдастыру диалог ребустар
Презентация қосу
математика
үйірме 9 сынып
Жоғарғы сыныптардағы
сабақтантыс жұмысының талдауы
және дамуы.
Математикалық
сауаттылық үйірмесі.
Искакова Т.Н.
Курстың Күтілетін
міндеттері : нәтижелер:
Белсенділік Алған білімдері мен
Білімді , бәсекеге танытып; біліктерін практикалық
қабілетті, шығармашылық қызметтерінде және
функционалдық тұрғыда ойлап; күнделікті өмірлерінде
шешім қабылдай қолдану;
сауатты, алған
алатын
білімін шынайы
геометриялық,
өмірде өзін-өзі теорияны білу , физикалық,
жүзеге асыруға оны логикамен экономикалық және т.б.
қолдана білетін ұштастыру мазмұнды қолданбалы
тұлғаны тәрбиелеу. есептерді шешу;
есепті шығаруда
тиімді жағын диаграмма, графиктер,
Оқушылардың көруге баулу статистикалық
математикалық сипаттағы
мәдениетін және алған білімдерін ақпараттарды, сандық
шығармашылық өмірмен мәліметтерді танып
қабілетін ұштастыруға, оны білу, талдау;
қалыптастыру практикада
қолдануға үйрету
Ұйымдастыру
диалог
ребустар
Шаттық шеңбер
мәтін
топтасу
Ұйымдастыру
Миға шабуыл
1-тапсырма
1.Егер бір үшбұрыштың екі қабырғасы және олардың
арасындағы бұрыш екінші үшбұрыштың сәйкесінше
екі қабырғасына және олардың арасындағы бұрышқа
тең болса,онда бұл үшбұрыштар тең болады
«Ойлан-жұптас– диалог
2. Егер бір үшбұрыштың бір қабырғасы және оған
талқыла» әдісі ребустар
іргелес жатқан екі бұрышы екінші үшбұрыштың
мәтін
сәйкесінше бір қабырғасы және екі бұрышына тең
болса,онда бұл үшбұрыштар тең болды
3.Егер бір үшбұрыштың үш қабырғасы екінші
үшбұрыштың сәйкесінше үш қабырғасына тең
болсатоптасу
, онда бұл үшбұрыштар тең болады.
«Өзін-өзін
Дескриптор:
бағалау»
- Үшбұрыштардағы белгілеулерді анықтайды;
- Тең үшбұрыштарды табады;
білу, түсіну, қолдану
2-тапсырма
А
ВС=СД,<В=<Д АС=СЕ екенін дәлелдеңдер.
диалог
«Сізбілетіннің
барлығы» әдісі ребустар
мәтін
топтасу
«Сыныптастарды
бағалау» әдісі Дескриптор:
-үшбұрыштар теңдігінің нешінші белгісі екенін анықтайды;
арқылы оқушылар -тең үшбұрыштарды табады;
бағалайды
Қолдану, талдау
3-тапсырма
А
диалог
«Айнымалы
бекеттер» әдісі ребустар
мәтін
«Бас бармақ» топтасу
әдісіарқылы
Дескриптор:
оқушылардың бас
бармақтарын көрсету
-теңүшбұрыштардытабады;
арқылы сіз түсіндіргенді -үшбұрыштартеңдігініңнешіншібелгісіекенінанықтайды;
олардың ұғу деңгейін -сәйкесэлементтерін табу арқылыдәлелдейді;
тексерем
Жинақтау, бағалау
Қорытынды
диалог
«Бүгін үйренген Тапсырмаларды орындау кезінде, көмек
нәрсе» әдісі қажет еткен оқушыларға қолдау
ребустар
көрсетіледі. мәтін
Оқушыларды ойланту үшін және
жоғары деңгейлі жауаптар алу үшін
алдын ала дайындалған сұрақтар қойып
топтасу
отырамын.Бұл әдісті қолдану
«Егер сіздің 5 барысында сөзбен қолдау, ынталандыру
минутыңыз болса» да маңызды рөл атқарады.
Кейбір оқушылар үшін қосымша
тапсырмалар дайындаймын
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz