Қазақстанда пиар бағыты, ойдағыдай өсіп келеді дейді пиар менеджерлер


Slide 1

Пиар ұғымының біздің елімізге келгеніне жиырма жылдан астам уақыт болды. Осы уақыт ішінде ол туралы түрлі көзқарастар болды. Көпшілігінде оны жарнамамен шатастырды. Кейіннен екеуінің мақсаты ажыратылып: жарнама - «сатып алу/сатып алмау», пиар - «ұнату/ұнатпау» болды. Шындығында, қазақстандық пиардың бірнеше түрі бар екен: бизнес пиар, саяси және әлеуметтік. Ескере кетерлігі, КСРО құлағаннан кейін ТМД елдері өзіндік даму «бастамасын» бір уақытта бастаған. Алайда, олардың барлығы қазір дамудың әртүрлі деңгейінде тұр. Өзбекстан мен Беларус елдерінде пиар өте нашар дамыған. «Қазақстанда пиар бағыты, ойдағыдай өсіп келеді» дейді пиар менеджерлер.

Slide 2

PR- брендинг

Slide 3

Пиардың түрлері

«Қара PR» - бәсекелестерге қарсы акциялар өткізу, жағымсыз жаңалық арқылы атын шығару.

Жалпы, пиар менеджментінде сұранысқа ие

«қара пиар» екенін біз жақсы білеміз. «Қара

пиар» - белгілі бір объектінің имиджін түсіру

мақсатында құрастырылады. «Қара пиар» -

негізінен, ресейлік ұғым. Бірақ екі жағдайда

да, яғни «қара пиар» мен «ақ пиарда» да

қоғамға ұсынылып отырған объект таныла

түседі. Пиардың ең бір келешекті

жолдарының бірі - брендинг.

«Ақ PR» - түсіну өнері, пікірталас туғызуға негіз бермейтін ақпараттық себептер.

Бұл арада «Ақ пиар» - өзара қатынас пен

серіктестіктің негізіне құралған ақпарат

алмасу жүйесі. Басты мақсаты ретінде

жарнаманы қояды. Тұтынушы үшін

толыққанды расталған ақпарат береді.

Бұдан бөлек тағы да, «қара пиар» ұғымы «ақ пиарға» толығымен қарама-қарсы.

Яғни, белгілі бір объектінің имиджін түсіру

мақсатында, тіпті кейде заңға қайшы

құрастырылады.

Slide 4

«Сары PR» - ешқандай табу жоқ!». Бұл тыйым салынған тақырыптарда, нормаға сай емес лексикада, ұятты нәрселер жайында болады. «Сары» атауы «сары басылым» атауы мен соның қызметі негізінде шыққан. Негізінен, тұтынушының назарын аудару үшін қолданылады. Тақырып пен жазылған жаңалық үнемі сәйкес келе бермейді.

«Сұр PR» - қоғамдық қатынастың барлаушысы». Пиар

технологиясының ең қуаттысы,

дереккөзін жасыра отырып, қоғамға

шынайы ақпарат арқылы оның санасына әсер ете білуі. Оның мақсаты - әділеттік орнатуға құлшыну, құқық

қорғау, заңды бұзбай бәсекелесіңе зиян

келтіру.

Slide 5

«Жасыл PR» - сау қоғамға қамқорлық». Қоршаған ортаға жауапкершілік негізіндегі қоғамдық қатынастар стратегиясы. Міндеттерінің барлығы тапсырушы мен компанияның қоршаған ортаға ұжым ретінде жауапты болуына бағытталған.

«Қоңыр PR» - нацистер мұрасы. Қоғамдық қатынастардың ксенофобия (бейтаныс адамнан қорқу), расизм (нәсілшілдік), шовинизмді (ұлтшыл) дәріптейтін түрі. Қоңыр пиар электрондық кеңістік арқылы тарайды, себебі онда ұлтаралық жіне әлеуметтік шиеліністерді шектеу қиынырақ.

Slide 6

«Вирустық PR» - бұл ақпаратты әлеуметтік желілер арқылы көлемді аудиторияға жеткізу жолы. Көбінесе ойын-сауықтық мақсатта жүргізіледі. Пиардың бұл түрінің шығу себебі жарнамаға деген сұраныс пен сенімнің төмендеуімен түсіндіріледі. Маркетингтің ең кең тараған түрі - вирустық видео.

«Селфи PR» - өзін-өзі жарнамалау. Қазіргі әлеуметтік желілер арқылы кең танылған пиар саналады. теледидарда және эфирде кез-келген оқиғаны бағалай отырып жиі шығу;

өмірдің өзекті мәселелері немесе естеліктер туралы кітаптар жазу;

адамдарды толғандыратын түрлі мәселелерді талқылау үшін халықпен кездесу;

жеке қайырымдылық шараларын өткізу;

спорттық-сауықтыру шараларына қатысу;

фото және видео «жалаңаш» стилінде.

Slide 7

Назарларыңызға рахмет!!!

Орындаған: Жолдас А. Тексерген: Сәдуақасов


Ұқсас жұмыстар
Социологиялық зерттеулерді жіктеу
Әбу Насыр әл-Фараби жайлы
Бала тәрбиесінде халықтық педагогиканың міндеттері мен бағыттары
ҚАЗАҚСТАНДА МЕНЕДЖМЕНТТІҢ ДАМУЫ
Менеджмент туралы ғылымды қалыптастыру және дамыту
Айыр өркешті түйе
Еркекшөп Қылтықсыз арпабас
Қазақстанның басты мақсаты
Қызылорда облысының тарихи қалалары
Бір-халық, Бір-ел, Бір-тағдыр
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz