Gettable - Мәскеу мейрамханаларында үстелдерді брондау қызметі
Презентация қосу
МЕЙРАМХАНАДАҒЫ
ЭЛЕКТРОНДЫ ҚЫЗМЕТТЕР
Gettable
Gettable-Мәскеу мейрамханаларында
үстелдерді брондау қызметі. Біз бүгін кешке
қайда баруды таңдауға көмектесеміз. 1000+
бір жерде үздік мейрамханалар!Онлайн
үстелге тапсырыс беріңіз, және сіз үшін 2
минут ішінде ең жақсы үстел тегін
брондалған болады.
◦ Gettable арқасында рестораторлар Клиенттік сервис базасы есебінен дайындалған және
төлем қабілеті бар қонақтарды алады. Артықшылықтары айқын: келушілер мен түсімнің
артуы, мекеменің танылуы мен клиенттердің адалдығын арттыру, үстелдердің тұрып
қалу уақытын қысқарту.
◦ Біз iPhone және iPad үшін мобильді қосымшалардың клиенттік базасына ставка
жасаймыз, бұл бізді мейрамханалар мен серіктестердің сайттары бойынша тікелей
жарнамадан барлық қонақтарды алатын басқа сервистер арасында бөледі.
Мүмкін, жақын арада брондау сервистерінде карта байланған
телефоннан төлем жасауға болады. Дегенмен, бұл эквайринг
комиссиясының салдарынан рестораторлар үшін ыңғайсыз болуы
мүмкін.
LeClick
◦ LeClick - мейрамханаларды брондау саласында онлайн сервисті дамытумен және
автоматтандырумен айналысатын компания.
◦ Клиенттерге арналған LeClick-мейрамханаларды іздеу, таңдау және on-line брондау
бойынша сапалы жаңа интернет-сервис.
LeClick "электронды резерв кітабын" пайдалана отырып, мейрамхана автоматты түрде
қонақтардың өзекті базасын жинайды. Әрбір қонаққа мәртебе (маңызды, жағымсыз)
беруге және түсініктеме беруге болады. Барлық қызметкерлерге клиент туралы маңызды
ақпарат алу қолжетімді. Осының барлығы мейрамханаға қонақтардың келуін арттыруға,
кетуін азайтуға және қызмет көрсету сапасын арттыруға мүмкіндік береді.
"Резервтердің электрондық кітабының" функционалы сонымен қатар талдау жүргізуге
және мекеменің нақты күндері мен сағаттарда жүктелуі бойынша, серіктестердің
жұмысы туралы және т.б. әртүрлі есептерді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Сонымен
қатар, кітап функционалы хостес стандартты sms ғана емес, хабарлама мәтініне өз
түсініктемелерін енгізуге мүмкіндік береді.
Барлық броньдауларды тікелей "резервтердің электрондық кітабына" жіберіледі, және
бұл телефон желісін жеңілдетуге мүмкіндік береді. Хостес онлайн режимінде өтінімді
қабылдайды немесе кері қайтарады, ал мейманға sms-хабарлама кетеді.
Бәсекелестер алдындағы басты
артықшылықтары:
тиімді маркетинг
бизнес-көрсеткіштерді мұқият талдау,
жоғары конверсия
қайтару көрсеткіші, яғни қайта брондау
болып табылады.
iiko
Iiko-да жүйе жұмыс істей бастағаннан бері үстелдерді брондау және банкеттерге
тапсырыс беру үшін ыңғайлы интерфейс жасалды. Брондауға тапсырыс беру өте оңай-зал
сызбасында қажетті үстел таңдау, сондай-ақ қонақтың тілектерін тіркеу қажет. Ең жақын
резерв уақыты үстел кескінінде тікелей көрсетіледі. Қонақтар жақын арада келуге тиіс
болса, iiko Бұл үстел брондалған және Тапсырыс ашуға мүмкіндік бермейді.
iiko банкет үшін сатып алу керек өнімдердің арнайы тізімін автоматты түрде және
уақтылы қалыптастырады. Бұл өте ыңғайлы — ас үйде мереке үшін қажетті өнімдер көп
болады. Үлкен банкеттер үшін бірнеше үстелдерді жылжытуға болады, ал зал сызбасында
жүйеде "біріктіру"батырмасын басу керек. Тапсырыс осы үстел тобына қабылданады.
Жүйеде алдағы іс-шаралар туралы автоматты түрде еске салу қарастырылған, сондықтан
сіз оны дайындаудағы бірде-бір кезеңді жіберіп алмайсыз және қонақтардың кез келген
тілектерін орындай аласыз.
Iiko-мен сіз сіздің мейрамханада қызмет көрсетудің жоғары жылдамдығын әрбір қонаққа жеке
тәсілдеумен сәтті үйлестіре аласыз. Жүйе персоналдың дәл және қатесіз жұмысын қамтамасыз
етеді, ал сіз бизнесті толық бақылай аласыз.
IikoDelivery шешімі нақты уақытта тапсырыстарды қабылдау мен орындаудың барлық кезеңдерін
бақылауға мүмкіндік береді. Ресторатор әрқашан аналитика үшін кез келген деректер қол жетімді:
әрбір нүкте және әрбір тапсырыс бойынша, әрбір курьер және әрбір клиент бойынша, әрбір
сатылған тағам және әрбір тапқан рубль бойынша.
iiko кез келген мөлшердегі бизнесті басқаруға мүмкіндік береді – тауарлар мен ақша қозғалысы
туралы барлық деректер онлайн режимінде өз фабрикалары-ас үй және бірнеше жүздеген
мейрамханалар, соның ішінде франчайзи мекемелері бар үлкен желі үшін қол жетімді.
Назарларыңызға рахмет!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz