Бүгінгі таңдағы негізгі мақсат - ұлттық құндылықты әлемдік деңгейге шығаруға қабілетті, өзіндік жеке көзқарасы қалыптасқан тұлға тәрбиелеу




Презентация қосу
«ҚАЗАҚСТАН
РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ
ӘЛЕУМЕТТІК
БАҒДАРЛАМАЛАРЫН
ІСКЕ АСЫРУ»
Орындағандар: Сәбит Айгүл
Балғабаева Жансая
Керімбай Ақмейір
Рысжан Гүлсезім
Хайдар Арайлым
Есенбетова Гүлсезім
Тексерген: Оразбекова Роза
■ ХХI ғасыр - бәсеке ғасыры, бұл
бәсеке енжарлықты, керітартпалықты
көтермейді. Еліміз егемендігін алып,
өзін бүкіл әлемге мойындата бастаған
осы кезеңде біздің қоғам дарынды,
қабілетті, жан-жақты жетілген
адамдарды қажет етеді. Сондықтан да
еліміздің білім берудегі ұлттық
жүйесі өте қарқынды өзгерістер
сатысында тұр. Бүгінгі таңдағы
негізгі мақсат - ұлттық құндылықты
әлемдік деңгейге шығаруға қабілетті,
өзіндік жеке көзқарасы қалыптасқан
тұлға тәрбиелеу. Ол үшін
оқушылардың белсенділігін арттыру,
іздемпаздыққа үйрету және білімді өз
бетінше алуы мен қолдана білетін
дарын иесін тәрбиелеу
■ .
Жас жеткіншектердің бойындағы ерекше
қабілеттілікті, дарындылықты тани білу,
оның одан әрі дамуына бағыт-бағдар беру,
оны сол бағытта жетелеу - ұстаз парызы.
Ұлы ойшыл Плутарх кезінде: «Көптеген
табиғи талант дарынсыз ұстаздардың
кесірінен жойылып кетеді. Сондықтан
әрбір ұстаз бұған жол бермеуі керек», -
деген екен. ХХI ғасыр – білімділер ғасыры.
Сол себептен де білім сапасын арттыру,
оқушылардың дарындылығын айқындап,
біліміне, ойлау қабілетіне сай деңгейлеп
оқыту, ғылыми ізденіс қабілеттерін
қалыптастыру - әрбір ұстаздың міндеті.
2005 жылдан бастап Қазақстан Республикасында
білім беруді дамытудың 2005 – 2010 жылдарға
арналған мемлекеттік бағдарламасы қабылданды,
оларға:

а рддыы мм ееккттееппккее касында
а л а р
Бааллал әрббииеем
Б м еенн жжәәннее Республи қ және 11
т әр
інггіі т
ддееййін т аам ызз
маассы техникалы уді а н 20 07 – 20
а м т ім т
Қазақс рға арналған
ыттуум мее н
н ққа м – кәсіптік біл 8бер
ооққы д ееггіі 22001100 – н 200 – 2012 жыл а ан балалары»
д
ж өөннін
ін д
туу ж даррғғаа ааррннааллғғаан
еет дамытудың налған ст
жы ыллда даррллаам
ар
жылдарға еттік «Қазақ амасы
22001144 ж » б аа ғ
ғ д а маассы
ы
мемлек бағдарл
л а п аанн » б
Баалап жат
««Б ды.. бағдарламасы
,
жатаады
Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2005 – 2010
жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасыніске асыру
нәтижесінде 2010 жылғы 1 шілдедегі жағдай бойынша білім
берудің барлық деңгейі тиісті ұйымдар желісімен
институционалды қамтамасыз етілген. Білім берудің
құрылымы Халықаралық білім берудің стандартты
жіктеуішіне сәйкес келтірілді. Оқытудың 12 жылдық моделін
енгізу үшін жағдайлар жасалуда. Техникалық және кәсіптік
білім қайта құрылымдалды.

Мамандардыүш
Мамандарды үшдаярлау
даярлаудеңгейі
деңгейі
енгізілді:
енгізілді:

Бакалавр Ph.D докторы

Магистрант
Білім беру ұйымдарының
материалдық базасы
нығайтылуда.
604 билогия 506 лингофондық Көптеген физика
кабинеті кабинет кабинеті

721
интерактивті Интернетке 98 Тегін
тақталы пайызы қосылған тамақтандыру
мектеп

Мектептер
18 оқушыға бір Мультимедиялық
жақсы компьютерден кабинеттер
жабдықталған
Қазіргі уақытта
Қазақстанда мемлекеттік
тілдің дамуына зор көңіл
Қазақстандық мектеп бөлінуде. Орталық және
оқушылары TIMSS – 2007 жергілікті атқарушы
халықаралық органдарда, республика
салыстырмалы зерттеуіне өңірлеріндегі жоғары оқу
қатысып, 36 елдің 4 сынып орындары жанынан қазақ
оқушылары арасында тілін оқыту орталықтары
математика бойынша 5- құрылды, міндетті оқыту
орынды және курстары енгізілді, қазақ
жаратылыстану бойынша тілінде іс жүргізу, негізгі
11-орынды иеленді. және орта жалпы білім
беретін мектептерде
мемлекеттік тілді деңгейлеп
оқыту енгізілді.
■ Қазақстандағы білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға
арналған мемлекеттік бағдарламасы жобасында Қазақстанда
оқитындарды сапалы біліммен қамтамасыз етіп, халықаралық
рейтингілердегі білім көрсеткішінің жақсаруы мен қазақстандық
білім беру жүйесінің тартымдылығын арттыру үшін, ең алдымен,
педагог кадрлардың мәртебесін арттыру, олардың бүкіл қызметі
бойына мансаптық өсуі, оқытылуы және кәсіби біліктілігін
дамытуды қамтамасыз ету, сондай- ақ педагогтердің еңбегін
мемлекеттік қолдау мен ынталандыруды арттыру мәселелеріне
үлкен мән берілген.
Іске асыру 2011 – 2020
жылдар мерзімдері
Бағдарламаны іске асырылу
мерзімдері екі кезеңде іске
асырылатын болады

2011-2015 жылдар
2016-2020 жылдар
Бұл бағдарламаның
мақсаты:
-экономиканың орнықты
дамуы үшін сапалы білімнің
қолжетімділігін қамтамасыз -педагог мамандығының
ету арқылы адами капиталды беделін көтеру;
дамыту, білімнің бәсекеге
қабілеттілігін арттыру;

-дағдарламалық білім беру -білім беру процесінің барлық
қызметіне тең қол жеткізуді қатысушыларының үздік білім
қамтамасыз мақсаттар етуге беру ресурстары мен
бағдарланған қаржыландыру технологияларына тең қол
жүйесін жетілдіру; жеткізуін қамтамасыз ету;
Бағдарламаның негізгі
міндетттері:
-сапалы білімге -білім беру жүйесін
қолжетімділікті жоғары білікті
арттыруға бағытталған кадрлармен
білім беруді
қаржыландырудың
қамтамасыз ету; -мектепке дейінгі
жаңа тетіктерін әзірлеу; тәрбие мен
оқытудың
мазмұнын
жаңарту;
-педагог
қызметкерлердің
-білім
-білім берудегі
берудегі
еңбегін мемлекеттік менеджментті жетілдіру,
менеджментті жетілдіру,
қолдау мен оның ішінде корпоративтік
оның ішінде корпоративтік
ынталандыруды басқару
басқару принциптерін
принциптерін
енгізу,
енгізу, білім
білім беруде
беруде
күшейту; мемлекеттік-жеке
мемлекеттік-жеке
әріптестік
әріптестік жүйесін
жүйесін
қалыптастыру;
қалыптастыру;
Пайдаланылған
әдебиеттер:
■ Stud.kz.
■ Infourok.ru интернет ресурстары
з ғ а
р л а р ың ы
Н а з а
е т !
рахм

Ұқсас жұмыстар
Қазақстандағы әлеуметтік бағдарламалар
Педагогтың жеке тұлғасы
Ұлттық тәрбие, Этникалық тәрбие
Аксиология - құндылықтар туралы философиялық ілім
Тәрбиелік ортада оқушыларды әлеуметтендіру процесін басқару
Сабақтарда қолданылатын әдістер
Білімнің бәсекеге қабілеттілігі
Бастауыш оқушыларының адамгершілік тәрбиесі
Қазақстан құқықтық мемлекет
Жасөспірімдердің әлеуметтік бейімделуі
Пәндер