Мультимедиалық компоненттер


Slide 1

ТАҚЫРЫБЫ:

Графика. Объектіні қозғалысқа келтіру. Анимация.

Пәннің аты: «Программалау әдістері мен тілдері»

аға оқытушы:

МИРКАСИМОВА Т. Ш

Slide 2

Қарастырылатын сұрақтар

Slide 3

C++ Builder ортасында графиктік файлдардың түрлі типімен жұмыс жасауға болады.

Графиктік файлдардың форматтары

Файл типі

Кеңеймесі

Биттік матрица (Bitmaps)

. bmp

Метафайлдар (Metafiles)

. wmf

Пиктограммалар

. ico

IPEG Image file

. ipg; . ipeg

EnhancidMetafiles

. emf

Slide 4

Image компоненті

Қасиеттің аты

Қызметі және қабылдайтын мәндері

Picture(TPicture)

бұл қасиет файлдағы кескінді Image терезесіне жүктейді. Image терезесінде суретті көруге ғана емес, сақтауға да болады.

AvtoSize (Boolean)

Егер бұл қасиет true мәнге ие болса, онда іmage компонентінің өлшемдері ол көрсететін кескін өлшеміне қарай келтіріледі.

Stretch (Boolean)

Егер бұл қасиет true мәнге ие болса, керісінше, кескін немесе сурет өлшемдері іmage компонентінің өлшемдеріне келтіріледі. Бұл қасиет пиктограммаларға әсер етпейді, себебі пиктограммалардың өлшемдері өзгермейді.

Сenter (Boolean)

Егер бұл қасиет true мәнге ие болса, онда бұл кескін іmage компонентінің ортасында орналасады.

Slide 5

Image компоненті

Егер бұл қасиет true мәнге ие болса, онда кескін көрінбей тұрады, (түссіз (празрачный) болып кетеді), бұл әсіресе бір кескіннің үстіне екіншісін беттестіргенде жиі қолданылады.

Transparent (Boolean) қасиеті

Іmage компонентінің терезесіне кескінді жүктеу үшін немесе сақтау үшін сәйкесінше OpenPictureDialog және SavePictureDialog стандарт диалогтық терезе қолданылады.

Slide 6

C++ Builder ортасында графикамен жұмыс істеу үшін кескінді орналастыратын орын немесе бет керек. C++ Builder - де ол үшін Canvаs қасиеті анықталған.

Мұндай қасиет Image, Form, PaintBox, ListBox, StringGrid, BitMap, т. б. компоненттерде де бар. Канва нүктелерден тұрады, бұл нүктелердің (х, у) координаталары болады. Канваның (0, 0) нүктесі оның сол жақ төбесінде орналасады.

Канва (Холст, кенеп, Canvаs)

Бұл (х, у) координаталары пиксельмен есептеледі. Пиксельдің ең негізгі қасиеті - оның түсі.

Канвада сурет салу үшін оның Pixels қасиеті қолданылады.

Бұл екі өлшемді массив түрінде анықталады және

ол пикселдің түсін береді, яғни типі Pixels[X] [Y] : clColor;

Slide 7

Х

Y

0, 0

Slide 8

0

100

100

Х

Y

(100, 100)

Slide 9

қалам түсі

Сурет салуда қолданылатын компоненттер қасиеттері

Color

қалыңдығы (қалыпты жағдайда 1 пикселге тең!)

Width

биіктігі

Height

қалам стилін білдіреді

Style

қаламды (x, y) нүктесіне апарып қояды

MoveTo(x, y)

Slide 10

TextOut(x, y; const AnsiString Text) ;

Суретке мәтін шығару

Бұл х, у нүктесінен бастап текст тұрақтысында сақталған мәтінді канваға шығарады.

FillRect(const TRect Rect) ;

Тұйық облыстарды бояу

Канвада Rect төртбұрышын бояйды. Бояу үшін қылқаламның түсі және стилі қолданылды

Сурет салуда қолданылатын компоненттер қасиеттері

Slide 11

Shape басқару элементтері

RectangIe

Square

Oval

Circle

Rounded Rectangle

Rounded Square

Slide 12

Сызықты салу LineTo

Image1->Canvas->MoveTo(10, 10) ;

Image1->Canvas->LineTo(50, 10) ;

Image1->Canvas->LineTo(10, 20) ;

Image1->Canvas->LineTo(50, 20) ;

Мысал1. Сызықты салу

Тік төртбұрыш салу Rectangle

Image1->Canvas->Rectangle(10, 10, 50, 50) ;

Бұрыштары доғаланған тік төртбұрыш салу RoundRect

Image1->Canvas->RoundRect(xl, yl, x2, y2, x3, у3)

Slide 13

Эллипс салу Ellipse

Image1->Canvas->Ellipse(xl, yl, x2, y2)

Мысал1. Сызықты салу

Доға салу Arc

Image1->Canvas->Arc(xl, yl, х2, у2, х3, у3, х4, у4) ;

Slide 14

void __fastcall TForm1::Button1Click(TObject *Sender)

{

Canvas->Pen->Color=(TColor) RGB(255, 0, 0) ; //Задаем цвет пера

Canvas->Pen->Width=5; //Задаем ширину пера

Canvas->MoveTo(100, 200) ; //Можно переместить перо в исходную точку так

//Или тпереместить перо так

TPoint tPoint;

tPoint. x=100;

tPoint. y=200;

Canvas->PenPos=tPoint;

Canvas->LineTo(0, 50) ; //И рисуем линию от исходной точки 100, 200 до конечной 0, 50

}

Мысал1. Сызықты салу

Slide 15

void __fastcall TForm1::Button1Click(TObject *Sender)

{

Canvas->Brush->Style=bsHorizontal; //Стиль кисти

Canvas->Pen->Color = clBlue; //Цвет кисти

Canvas->Arc(0, 0, 500, 500, 250, 0, 50, 0) ; //Рисуем дугу

//Рисуем сектор изменяя стиль взаимодействия цвета пера и холста

Canvas->Pen->Mode=pmWhite;

Canvas->Chord(0, 0, 250, 250, 250, 125, 0, 0) ;

}

Мысал2. Доға және сектор салу

Slide 16

Мультимедиалық компоненттер

Borland C++ -де қолданушының мультимедиалық программаларды өңдеуіне мүмкіндік беретін 2 компонент бар:

Қарапайым анимацияны шығаруға мүмкіндік береді

Animate

Мультимедиалық ойнатқыш. Ол неғұрлым күрделілеу есептерді шешуге, мысалы, анимацияны дыбыспен қамтамасыз ететін бейнероликтерді, дыбыстық файлдарды жүргізуге мүмкіндік береді.

MediaPlayer

Slide 17

Мультимедиалық компоненттер

Animate компоненті кадрлары AVI файлында (AVI - Audio Video Interleave, “дыбыс пен бейненің кезекпен ауысуы”) орналасқан қарапайым анимацияны жүргізуге мүмкіндік береді.

Animate компоненті формаға қарапайым жолмен қосылады. Компонентті формаға қойғаннан кейін оның қасиеттерінің мəндерін орнату керек.

Slide 18

. Animate компонентінің қасиеттері

Slide 19

. Animate компонентінің қасиеттері

Slide 20

Animate компоненті тек қана анимациядан тұратын AVI файлды жүргізуге мүмкіндік береді. Мысалы: avi типті анимациялық файлды орындату жəне тоқтату коды

Animate компоненті

procedure TForm1->BitBtn1Click(Sender: TObject) ;

{

animate1->FileName='c:\777. avi';

animate1->Active=true

}

procedure TForm1->BitBtn2Click(Sender: TObject) ;

{

Animate1->Stop

}

Slide 21

System парағында Windows үшін стандартты DDE (Dinamic Data Exchange) жəне OLE (Object Linking and Embedding) мəліметтерімен алмасуды сүйемелдейтін компоненттер, таймер т. б. жүйелі сервистік элементтерге қол жеткізуге мүмкіндік туғызатын компоненттер бар.

Жүйелі сервистік компоненттер

Slide 22
Ұқсас жұмыстар
ЖҮЙЕЛІК ПЛАТА (Аналық тақташа)
Бейнекарта Саундбластер Желілік карта ағылш
Мультимедиалық технология
Мультимедиа технологиясы туралы ақпарат
Мультимедиа технологиялары
Кіші сыныптарда математика сабақтарында мультимедиа технологияларын қолдану
Мультимедиа жүйесі
МУЛЬТИМЕДИАЛЫҚ ПРОЕКТОР
МУЛЬТЕМЕДИА ЖҮЙЕСІ.КОМПЬЮТЕР ЖӘНЕ ВИДЕО
ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ АҚПАРАТТЫҚ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz