Жарнамалық бизнесте


Slide 1

«Фотоклик жарнама» агенттігі

Орындаған: Жанбиршина Н.

Темірғалиева А.

Раисова Н.

Slide 2

Жарнамалық бизнесте ең тиімді ол - шығармашылық.

Басқаша айтқанда, бұл қызметтердің рентабельділігі: 1. үлгілерді құру; 2. баннерлер; 3. логотиптер әзірлеу.

Жоғары кәсіптік деңгейде орындалған жарнама туындылары адамдардың жақсы талғамын қалыптастырады, рухани және сезім әлеміне әсерін тигізеді, адамның нанымы мен құндылықтарының бағытына ықпал етеді. Жарнамалық үндеудің ең үздігі қолданбалы өнердің туындылары болып табылады. Пішіні, идеясы, көркемдігі, сәтті сценарийі, стилі тұрғысынан үйлесімді жарнама адамға ерекше псиологиялық және эмоциялық әсер етеді.

Slide 3

.

Slide 4

Жарнамалық бизнестің артықшылықтары:

Slide 5

.

Slide 6

Кеңсені жабдықтандыру:

1. ДК

2. Принтер

3. Сканер

4. Көшіру аппараты

5. Көпарналы телефон нөмірлері, Интернет және жергілікті желі құру

6. Жарнамалық бизнесте зерттелген мәліметтер сатып алу. Олар жоспарлау үшін қажетті

Slide 7

Жарнамалық бизнес:

Қызметкерлерді іздеу:

1. 2 дизайнер (шығармашылық жетекші дизайнер және техникалық дизайнер)

2. 2 сатушы

3. Медиабаинг қызметкері

4. Криэйтор - шығармашылық өнім тұжырымдарын құру маманы

5. Директор

Slide 8

Фото клик

Әр клиентке айына 5 сурет тегін

Суреттін артында жарнама

Жарнама жерде калмайды

Бір сурет артында 6 жарнама

1 орын 5 теңге

1 суреттін арты толығымен 30 тг

Slide 9

1 суреттің өзіндік құны 15 теңге Алматы қаласында айын 2 адамға 5 суреттен тегін тарату 2*5 =1 1*15=15

Slide 10

Мықты жақтары:

- агенттік баспаныі БАҚ жарнама ұсынудың жалпыұлттық онлайн жүйесі бар;

- қызметтердің кең ауқымы;

- жоғары білікті кадрлардың болуы;

- әрбір клиентке жеке көзқарас;

- Сайт-тип «Онлайн Жарнама» бар;

- тұрақты клиенттік база;

- аймақтағы бұқаралық ақпарат құралдарында тану;

- жеке менеджер үшін тапсырыс берушінің шоғырландыру.

- шешім қабылдауда қызметкерлерінің қатысуымен

Әлсіз жақтары:

- өз өндірісінің (және т. б. баннерлер, кәдесыйлар, өндіру) болмауы;

кадр тұрақсыздығы.

айқын стратегиясының болмауы

имидж жеткіліксіз қалыптаспаған

оның бәсекелестері қарағанда нарықтығы үлесі аз

жарнама үшін ең төменгі қажетті қаражатты есептемегенде маркетинг инвестициялардың жетіспеушілігі.

Мүмкіндіктері:

- орналасқан жері;

- тұрақты клиенттер үшін жеңілдіктер;

- нарық сегментінің білу;

- жергілікті билік қайшы болмауы;

- жаңа технологияларды пайда болуы.

Қауіптер:

- Қазақстан экономикасының тұрақсыздығы;

- тез бәсекелестік деңгейін арттыру;

- қызметтер үшін бағаның өсуі;

- нарықта жаңа фирмалардың пайда болуы;

- жарнама өнімдерін дауы.

Slide 11

Күшті жақтары мен мүмкіндіктері:

* Оның нарықтық сегментін білім компания әрбір клиентке жеке көзқарас таңдауға мүмкіндік береді;

* Компаниясы тұрақты клиенттер үшін жеңілдіктер беруге мүмкіндік беретін тұрақты клиенттік базасы бар, және әрбір тұтынушы жеке менеджерлер тағайындалады;

* Компания ыңғайлы ел бойынша орналасқан бұл факт, сондай-ақ байланысты аймақтағы бұқаралық ақпарат құралдарында белгілі.


Ұқсас жұмыстар
Спорттағы жарнаманы ұйымдастыру
Бизнес жоспарлаудың мәні, мақсаты
Маргарет Хильда Тэтчер
Темір ханым (Маргарет Тэтчер жайлы)
ТИІМДІ СҰРАҚТАР
Іскерлік этикет
Тэтчер - темір ханым
Аудиовизуалды жарнама
Жарнама түрлері
Азық - түлік компанияларының өнеркәсібіне терроризмнің болмашы қаупі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz