Қазіргі нарықтағы сүт өнімдері
Презентация қосу
Қазіргі нарықтағы сүт
өнімдері
ЖОСПАРЫ:
1. Қазіргі нарықтағы сүт өнімдері жайлы
2. Өңірлерде сүт өнімдерінің нарығын дамытудың
факторлары
3. Сүт және сүт өнімдерінің экспорты
Қазіргі нарықтағы сүт өнімдері жайлы
Қазақстандық сүт өнімін өндірушілер үшін нарық жағдайындағы қызмет маңызды
проблемалармен және көптеген тәуекелдермен қатарлас келді. Аграрлық секторға дәстүрлі
түрде ұлттық экономиканы дамытуда, яғни сүт өнімдері индустриясын дамытуда маңызды
рөл берілгеніне қарамастан, бірінші кезекте кем дегенде сенімді шикізат базасы болуы тиіс,
өндірушілердің өздері және талдаушылар саланың өсу қарқынының төмендегенін мойындап
отыр және импорттың басымдық алуына алаңдаушылық білдіруде. Бұл ретте сүт
өнімдерінің бағасын демократиялы деп айтуға болмас, ауқаттылар санатына жатпайтын
кейбір тұтынушылар бүгіннің өзінде сүзбені немесе, мысалы, қаймақты күнде сатып ала
алмайды. Сонымен қатар, сүт өнімдерін тұтыну ұлт денсаулығының жай-күйіне тікелей
әсер етеді және қоғамның салауаттылығы деңгейін көрсетеді.
Қазіргі әлемдік дағдарыс, әрине, сүт өнімдері нарығының жағдайына әсерін тигізді,
алайда алдағы жылдары оларды тұтыну төмендемейді, қайта ұлғаятын болады деп
болжайды талдамашылар.
Қазақстан Сүт одағының деректері көрсетіп отырғанындай, отандық өндірушілер
нарыққа, ең алдымен айран, қаймақ, пастеризацияланған сүт, май, өңделген және
тазартылған UHT сүті өнімдерін шығарады. Сауда желілеріне Ресейден, аздап Украинадан,
Беларусиядан және Қырғызстаннан әкелінетін йогурттар мен десерттердің түр-түрлері
көптеп шығарылады.
Өңірлерде сүт өнімдерінің нарығын
дамытудың факторлары
• Сүт және сүт өнімдеріне арнап үшінші тарап инвесторларын тартуға
және облыстық бюджетті толықтыруға бағытталған сүт және сүт
өнімдері үшін ұйымдастырылған арналарды құру.
• Нарықты кеңейтуге мүмкіндік беретін өнімдердің бәсекеге
қабілеттілігін арттыру.
• Сүт және сүт өнімдерін өндіруді арттыру. Аймақтық азық-түлік
нарығын дамыту өңірлік экономикалық интеграцияға байланысты.
• Табиғи өнімдерге деген сұраныс жоғары қазіргі таңда ақтың – айран
мен сүттің алар орны ерекше. Ғасырлар бойы халықтың шөлін басып,
ауруға – ем, сауға – қуат болған.
Статистикалық мәліметтерге сүйенсек, жүздеген аурудың алдын
алатын сүт өнімдерін тұрақты пайдаланатын, дастарқанынан айран-
сүтін айырмаған мемлекеттер тұрғындары көп жасайтын елдердің
қатарына бірінші кезекте кіреді екен. Демек, елде сүт өнімдерін жоғары
дәрежеде өндіруді жолға қоюдың маңызы мол.
Мемлекеттік органдардың сүт және сүт өнімдері
нарығына әсер етудің негізгі қағидалары:
— халықтың денсаулығына мемлекеттің жауапкершілігі және халықтың
табыс деңгейін арттыру арқылы стипендия, әлеуметтік жеңілдіктер
арқылы сүт және сүт өнімдерін ғылыми негізделген диеталық
стандарттар бойынша сатып алуға мүмкіндік беретін тамақ өнімдерінің,
оның ішінде сүт және сүт өнімдерінің физикалық және экономикалық
қолжетімділігін қамтамасыз ету: мектептегі таңертеңгілік бағдарлама,
қарттар үшін тамақтану бағдарламасы, азық-түлік көмек бағдарламасы.
Бірінші топ факторларын пайдалану сүт және сүт өнімдеріне ішкі
сұранысты ынталандыруға және оларды өндірушілерге өндіріс
шығындарына өтейтін бағада оларды сату кепілдігін қамтамасыз етуге
мүмкіндік береді;
— елдің азық-түлік қауіпсіздігін қамтамасыз ету қажеттілігінен
туындайтын отандық тауар өндірушілерге қатысты протекционизм және
басқа да нарықтық серіктестермен салыстырғанда агроөнеркәсіптік
кешендегі экономикалық әлсіздігінен ауылдық өндірушілерге қатысты;
екінші қағиданы жүзеге асыру, демпингтік бағаларда жиі елге
әкелінетін сүт өнімдерін қайта өңдеудің тарифтік және тарифтік емес
реттеуі арқылы мүмкін болады.
ҚР-да 2017-2018 жж. 10 айындағы сүт өнімдері
экспорты,тонна
2017 2018
Сүт өнімдерін тұтынуға әсер ететін факторлардың бірі оның бағасы болып
табылады. Тұтыну бағасы сатып алушыны оның табысының деңгейіне және
бәсекелестік ортаны қалай қабылдауына байланысты қанағаттандыра алады.
Әдетте, бәсекеге қабілеттілік бәсекелестер тауарларының бағасынан
айырмашылықта болатын тауарды барынша төмен бағамен сату есебінен ұлғайды.
Қазақстан және де әр түрлі елдердің әр түрлі өндірушілердің
ірімшік пен басқа да сүт өнімдерінің бағалары
Өндіруші ел Сусындардың атауы Көлемі Бағасы Фирма
Қазақстан «Голландский» қатты ірімшігі 1 000 г. 1 600 тг
Қазақстан «Сметанковый» қатты ірімшігі 1 000 г. 1 400 тг
Қазақстан «Жаксы» қатты ірімшігі 1 000 г. 1 200 тг
Ресей «Плавыч» балқытылған ірімшігі 1 000 г. 700 тг «Плавыч» ТПК ЖШҚ
Ресей «Охотничий» балқытылған ірімшігі 1 000 г. 800 тг.
Қазақстан Қаймақ 500 г. 257 тг. «Компания ФудМастер» АҚ
Қазақстан Айран 550 г. 153 тг. «Компания ФудМастер» АҚ
Қазақстан Дәнді сүзбе 200 г. 199 тг. А «Компания ФудМастер» АҚ
Қырғызстан Йогурт 450 г. 140 тг. «Бишкексут» ААҚ
Қырғызстан Био - айран 450 г. 126 тг. «Бишкексут» ААҚ
Қырғызстан Ряженка 450 г. 151 тг. «Бишкексут» ААҚ
Қырғызстан Сүзбе 200 г. 132 тг. «Бишкексут» ААҚ
Қаймақ 200 г. 91 тг. «КМК» «Нетиже» Сүт фабрикасы
Қазақстан
ЖШС
Айран 1 000 г. 137 тг. «КМК» «Нетиже» Сүт
Қазақстан
фабликасыЖШС
Ресей Йогурт 400 г. 156 тг. «Вимм – Билль – Данн» ААҚ
Қазақстан Тәтті қышқыл сүт сусындары 500 г. 112 тг. «ДЕП» ЖШС
Қазақстан Йогуртты қышқыл сүт сусындары 290 г. 134 тг. «Danone Berkut» ЖШС
Қорытынды
Бүгінгі таңда сүт және сүт өнімдері нарығын дамыту үшін қазіргі тұтынушыларды
сақтау және жаңаларын тарту үшін конструкция мен коммуникациядағы үрдістерді
пайдалана отырып, өнімнің өзін жасарту қажет; тұтынушыларды сүт өнеркәсібіндегі
инновацияларға енгізу және, әрине, балаларға ғана емес, сонымен қатар басқа жастағы
адамдарға арналған сүт және сүт өнімдерінің артықшылықтары туралы ақпарат береді.
Жұмыстың екінші бағыты брендтердің «жасаруы», жобалаудағы стереотиптерді
жеңу, коммуникациялық стратегияларды жүзеге асыру, жаңа энергияны енгізу және сүт
өнімдеріне шабыт беру болып табылады.
Нарықтағы үшінші өсу стратегиясы жоғары маржиналды ассортимент
позицияларын сатуды дамыту болып табылады.
Қазіргі уақытта сүт өнімдері нарығында шағын сүт өңдеу ұйымдары үшін нарықпен
жұмыс істеуге арналған маркетингтік құралдардыңкелесі мүмкіндіктері
пайдаланылмайды:
— тұтынушыларға нақты навигацияны құру және күшті адалдықты қалыптастыру, күшті,
тиісті бренд;
— бәсекеге қабілетті ортада «технологиялық мифтерді» құру арқылы бәсекелестік
ортаға өнімнің саралануы және бәсекелестік артықшылықтарды анықтаудың басқа
мысалдары;
— қажетті өнім ретінде сүт өнімдерінің құндылығын арттыру, оны өзекті ету және
тұтынушыларды тарту үшін заманауи мәдениет пен тұрмыс жағдайына енгі
Пайдаланылған әдебиеттер
1. Мазеина Е. А. Теоретические основы формирования продовольственных рынков // Экономика,
предпринимательство и право. Электронный ресурс – 2011. – №2 (2). – 55-64 с.
2.Макконелл К. Р., Брю С. Л. Экономикс: принципы, проблемы и политика. / К. Р. Макконелл, С. Л. Брю.
– 14-е издание. – М.:ИНФРА-М, 2003. – 972 с.
3.Семенова Ф. З. Инновации как необходимое условие развития регионального продовольственного
рынка / Ф. З. Семенова, Э. Р. Эльканова// Управление экономичексими системами: электрон. науч. журн.,
2012. — №47 – 98-102 с.
4.Бессонова Е. В. Организационно – экономические основы эффективного развития молочного
подкомплекса в Сибири/ Е. В. Бессонова// Сиб. вестн. с.-х. науки. – 2012. — №3. – 101-109 с.
5. Жулидова Н. С. Инфраструктура товарного рынка АПК/ Н. С. Жулидова // Актуальные проблемы АПК:
сб. науч. работ Саратов. ГАУ. – Саратов, 2005. – Вып. 2 – 41-44 с.
6.Агирбов Ю. И. И др. Рынки сельскохозяственной продукции: учеб. Пособие/Ю.И. Агирбов [и др.] – М.,
2005. – 43-49 с.
7.Карташов Ф. Н. Формирование и развитие рынка молока и молочной продукции (на примере
Республики Мордовия): автореф. дис….канд. экон. наук. – Саранск, 2001. – 17 с.
8.Магомедов А-Н. Д. Некоторые методические подходы к исследованию инфраструктуры
продовольственного рынка / А-Н.Д. Магомедов, Н. А. Пролыгина// Методология исследования аграрного
рынка: материалы науч.-практ. конф. – М.:ВНИИЭСХ, 2009. – 58-63 с.
9.Логинов Д.А. Нарастающие риски молочно-продуктового комплекса как угроза экономической
безопасности России/ Д.А. Логинов, Ю.А. Огородова// Экономика и управление: проблемы, решения. –
2014. — №8 (32). – 116-119 с.
10.Морозова О.В. Перпективы развития молочного рынка России в условиях экономических санкций/
О.В. Морозова, А.Ф. Долгополова// Управление экономическими системами: электр. научн. журн. – 2014.
— №11. — 15-19 с.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz