АДАМ ЖӘНЕ АЗАМАТТАРДЫҢ МӘДЕНИ




Презентация қосу
АДАМ ЖӘНЕ
АЗАМАТТАРДЫҢ МӘДЕНИ
ҚҰҚЫҚТАРЫ МЕН
БОСТАНДЫҚТАРЫ
Тексерген: Бирманова А.И.
Орындаған: Ю-32 тобының студенті Нуркенова А.Н.
Жоспар:

■Мәдени өмірге қатысу құқығы
■Білім алу құқығы
■ Конституцияда Қазақстан Республикасы өзінің
ең қымбат қазынасы ретінде адам және
адамның өмірі, құқықтары мен бостандықтары
жариялады. «Адам» ұғымы, өзіне екі құрамдас
бөлікті жатқызады - «индивидуум» немесе
«тұлға» деп атауға болатын биологиялық және
әлеуметтік құбылыс.
■ Әрбір жеке тұлғаның өзіндік ерекшелігі, қабілеті,
таланты, идеясы, көзқарасы, көзқарасы және
көптеген басқа нәрселер болып табылады, бұл әр
адамның үлкен, бірегей әлем, «микрокосмос»
екендігін дәлелдеуге мүмкіндік береді.
■ Индивидуумға руханилық тән, ал құқықтық
мемлекет осы руханилықты таниды және қорғайды.
■ Бірақ ол сырттай, бұл руханилық қоғамға сөз арқылы
көрінеді. Осылайша, сөз бостандығы мемлекеттің ой,
сезім мен наным-сенім бостандығын тану, біріктіру
және қорғаудан басқа нәрсе емес.
■ Ой-пікір еркіндігі сөз
бостандығының ішкі
құрамдас бөлігі болып
табылады және
адамның ішкі әлеміне
мемлекеттік араласуға
тыйым салу,
диссидентті қудалау
орта ғасырда орын
алған, сондай-ақ
авторитарлық саяси
режимдер кезінде
туындаған
■Заң қоғамның бір бөлігі ретінде адамның еркін
ойлау қабілеті мен белсенді өмірлік ұстанымын
ынталандырады және ол әлеуметтік процестердің
белсенді қатысушысы болып табылады.
■ Республика Конституциясы сөз бостандығын көздейтін ақпаратты
еркін алуға және таратуға құқығы бар сөз бостандығын жариялайды
және кепілдейді. Өзін-өзі зақымдау өз пікірін (наразылығын)
көрсетудің нысаны бола алады және өз бостандығынан айырылған
адамдар өз құқықтарын қорғаудың әдісі ретінде қарастырылуы
мүмкін. Мұндай жағдайларда өзін-өзі зиян келтіргені үшін айыптау
негізгі заңның 20-бабымен кепілдік берілген сөз бостандығының
бөлігі болып табылатын сөз бостандығына деген құқықты шектеу
ретінде қарастырылуы тиіс.
■ Шығармашылық бостандығы - адамның кез-келген жанры,
бағыты немесе идеологиялық мазмұны бар әдебиет, өнер
және ғылым шығармаларын жасау еркіндігі, бірақ
Қазақстан Республикасы Конституциясының 20-бабы 3-
тармақта тікелей айтылған идеялардан басқалары.
■Қазақстанда әлеуметтік-экономикалық жаңғыру кезеңінде
білім беру жүйесі қоғам мен мемлекеттің дамуының
маңызды тетіктерінің бірі болып табылады.
■«Білім туралы» Заңға сәйкес білім беру қызметі білім
беру субъектілерінің мақсатты, педагогикалық тұрғыдан
негізделген және өзара іс-қимыл жасау үдерісі болып
табылады, оның барысында адамның оқыту, тәрбиелеу
және оқыту міндеттері шешіледі.
■ «Білім туралы» Қазақстан Республикасының Заңы білім
беру саласындағы әлеуметтік қатынастарды реттейді, осы
саладағы мемлекеттік саясаттың негізгі қағидаттарын
айқындайды және Қазақстан Республикасы
азаматтарының, сондай-ақ Қазақстан Республикасында
тұрақты тұратын шетелдіктер мен азаматтығы жоқ
адамдардың білім алуға конституциялық құқығын
қамтамасыз етуге бағытталған.
■Тегін білім алу құқығын іске асыру үшін мемлекет
білім беру кезеңінде әлеуметтік көмекке мұқтаж
азаматтарды қолдау шығындарын толығымен
немесе ішінара өтейді.
■Әлеуметтік көмек көрсетудің мөлшері, көздері
және тәртібі Қазақстан Республикасының Үкіметі
айқындайды.
■ Әлеуметтік көмек алатын Қазақстандықтардың
категориясы:
■ Жетім балалар, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалар;
■ Дамуында мүгедектігі бар балалар, мүгедектер мен мүгедектер,
бала кезінен мүгедек балалар;
■ Көп балалы отбасылардың балалары;
■ Азаматтардың басқа санаттары Қазақстан Республикасының
заңдарымен айқындалады.
■ Өздеріңіз білетіндей, Қазақстан
Орталық Азияның көптеген елдерінің
алдында Болон декларациясына ■ Қазақстанда жоғары білім орта
қосылып, еуропалық білім білім негізінде жүзеге асырылады.
кеңістігінің толық қатысушысы Университетке түсу үшін мектеп
болды. Келісілген міндеттемелерге бітірушілері бірыңғай ұлттық тест
сәйкес, Қазақстан 2020 жылға қарай (ҰБТ) немесе кешенді тест (өткен
бірқатар іс-шараларды іске асыруға жылдар түлектері үшін) түрінде
тиіс: ұқсас транспаренттік циклді түсу емтихандарын тапсырады.
кеңінен тарату арқылы «ашықтықты»
қамтамасыз ету; білім беру
несиелерінің (кредиттік бірліктердің)
бірыңғай жүйесін енгізу, алынған
біліктілік жазбаларының бірдей
нысандары және олардың өзара
танылуы; оқыту сапасын қамтамасыз
ету үшін дамыған құрылымдарды
қалыптастыру және т.б.
■ Студенттер конкурстық негізде мемлекеттік білім беру грантына ие болады.
Байқау ҰБТ немесе кешенді тестілеу нәтижелері бойынша шығарылған
сертификаттардың негізінде жүргізіледі. «Алтын белгі» белгісінің иегерлері,
сондай-ақ халықаралық және республикалық байқаулардың, байқаулар мен
жарыстардың жеңімпаздары мен жеңімпаздары грантты алудың артықшылықты
құқығына ие. Қазақстанда тұрақты тұратын шетелдіктер мен азаматтығы жоқ
адамдар Қазақстан Республикасының заңнамасымен және халықаралық
шарттардың тәртібімен республика азаматтарымен тең құқықты білім алу
құқығына ие.
■ Қорытындылай келе, азаматтың мәдени құқықтары рухани
даму мен өзін-өзі жүзеге асыруды қамтамасыз етеді: білім
алу құқығы, мәдени өмірге қатысу құқығы, мәдени
құндылықтарға қол жеткізу, шығармашылықтың еркіндігі,
мәдени ерекшеліктерге құқық (ана тілін, ұлттық әдет-
ғұрыптарды, дәстүрлерді және т.б.) ғылыми прогрестің
нәтижелерін және олардың практикалық қолданылуын
және басқа да құқықтарын пайдалануға құқылы.
Пайдаланылған әдебиеттер:

■ Қазақстан Республикасының Конституциясы, 1995 жылы 30 тамыз
■ Конституция Республики Казахстан. Научно-практический
комментарий (Конституционный Совет Республики Казахстан, 2015)
■ Витрук, Н.В. Взаимодействие гражданского общества и государства
в реализации прав человека / - 2013. - 504 c.
■ Еллинек, Г. Декларация прав человека и гражданина / - 2011. - 316 c.

Ұқсас жұмыстар
Коммерциялық емес ұйымдар
Коммерциялық емес ұйымдар туралы
Қазақстанның мәдени саясаты
Саяси кепілдіктер
Сыбайлас жемқорлықты қоғамдық бақылау институттары
Заңдылықты қоғамдық тәртіп пен ҚР азаматтарының құқықтары мен бостандықтары
Қазіргі әлемдік үдерістер аясындағы қазақ мәдениеті
Қазақстан Республикасының азаматтарының міндеттері
Саяси тұрақтылық және тұрақсыздық
Саяси мәдениет пен мінез - құлық
Пәндер