Дәстүрлі емес сабақтарды интерактивті әдістер арқылы оқыту
Презентация қосу
Дәстүрлі емес сабақтарды
интерактивті әдістер арқылы
оқыту
Орындаған: Қизат Жадыра
Шахан Мөлдір
• Әдіс - білім беру, тәрбиелеу және дамыту барысында
белгіленген мақсатқа жетуді қамтамасыз етуге, ғылымда
зерттеуді жүзеге асыруға көмектесетін тәсіл, алға қойған
міндеттерді шешу үшін ұйымдастырылған адамдардың,
ұжымдардың іс-әрекетінің бір жолы.
• Оқыту әдістері деп оқу-тәрбие мақсатына жетуге
бағытталған мұғалім (оқытушы) мен оқушылардың
(студенттердің) өзара байланысты іс-әрекет тәсілдері.
Дәстүрлі емес сабақ
• Дәстүрлі сабақтың дәстүрлі емес болып басталуы – сабаққа эмоционалдық
бетбұрыс (эпиграф, костюмделген көрініс, видеоүзінді, ребус, жұмбақ,
анаграмма), мақсаттарды, күтілетін нәтижелерді, күдіктерді айқындау.
Проблемалық сұрақтар қою және шешу, проблемалық жағдаяттар құру.
Сабақта қолданылатын проблемалық Интербелсенді оқыту формаларын н/се
жағдаяттардың типтері: күтпеген олардың элементтерін пайдалану:
нәрсе жағдаяты; конфликт жағдаяты; «жобалар әдісі», «миға шабуыл»,
белгісіздік жағдаяты; болжам «пікірталас», «түрлі кейіпкерлерден
жағдаяты; таңдау жағдаяты. интервью алу» жатады.
Топтық
Оқу ойын Оқытудың
белсенді
формалары
Жұптық
Ұжымдық
Өзара оқыту
сабағы
•«Интерактивті» ағылшын тілінен
келген «Interact» сөзі, «Inter» - өзара,
«act» - әрекет жасау деген мағынаны
білдіреді, яғни біреумен сұхбаттасу,
әңгімелесу немесе өзара әрекет ету
мағынасын білдіреді.
Интерактивті оқыту
Оқушы
Оқытушы Оқушы
Оқушы
Интербелсенді оқыту
әдістерінің
артықшылықтары
қандай?
Интербелсенді оқыту әдістерінің
артықшылықтары:
Қатысушылардың қызығушылығын оятады.
Оқу үрдісіне белсенді қатысқандарды мадақтайды.
Көңіл-күйге бағытталады.
Материалдардың тиімді игерілуіне мүмкіндік береді.
Қатысушыларға көп қырлы әсер етеді.
Кері байланысты жүзеге асырады (аудиторияның жауап беруі).
Қатысушыларда өзіндік пікір, қатынас қалыптастырады.
Мінез-құлықтың өзгеруіне ықпал етеді.
Интербелсенді оқудың шарттары мен ережелері:
• Іскерлік пен ынтымақтастыққа, үйренушілердің мүдделері мен
қызығушылықтарын ескеріп, өзара сыйласымдылық пен тәуекелдікке,
бірлескен іс-әрекеттерге негізделген мұндай қарым-қатынас үйренушілерге
саналы және ерікті білім алуына, оқуына мүмкіндік береді, өз білімдеріне
жауапкершіліктерін арттырады. Сол себепті интербелсенді оқуда/оқытуда
келесі шарттарды қадағалау міндетті болып табылады:
жағымды психологиялық орта орнату;
үйренушілерде білім игеруге қызығушылықтарын (мотивация, ынта,
ұмтылыс) тудыру;
білім игеру процесін коммуникативтік процесс деп түсініп, бірлескен
әрекеттерді қолдану.
Интерактивті оқытудың негізгі әдістері:
• «Миға шабуыл»
• Case-study (нақты практикалық жағдайларды талдау)/
Ситуациялық міндеттерді шешу
• Сахналау
• Мозаика
• Рөлдік ойындар
• Ойындық жаттуғылар
• Мини-жобалар жасау
• Іскерлік ойындар
• Инсерт
• Дебат және т.б
• Интерактивті формада практикалық (семинарлық),
зертханалық және дәрістік сабақтар да ұйымдастырыла
алады. Ғылыми тұрғыда дәрістік сабақтарды жүргізудің
келесідей түрлерін ерекшелеуге болады:
• Проблемалы дәріс
• Жоспарланған қателіктері бар дәріс (дәріс-провакация)
• Қос ұстаздың дәрісі
• Дәріс-визуализация (елестету)
• «Пресс-конференция» дәрісі
• Дәріс-диалог
Проблемалы дәріс
• Оқытушы сабақтың бас кезінде және
жаңа сабақты мазмұндау барысында
проблемалық жағдай тудырады және
студенттердің оны талдауға тартады.
Проблемалы жағдайда келтірілген
қарамақайшылықты шешуде студенттер
өз беттерінше оқытушы жаңа білім
негізінде ұсынғысы келген шешімдерге
келуі мүмкін.
Жоспарланған қателіктері бар дәріс
(дәріспровакация)
• Дәріс тақырыбын айтқаннан кейін
оқытушы әр қилы типтегі бірқатар
қателіктердің жіберілгенін алдын-
ала айтады: мазмұндық, әдісте-
мелік, мінезқұлықтық және т.б.
Сабақтың соңында студенттер
қателіктерді атаулары керек.
Қос ұстаздың дәрісі
• Бір тақырып шеңберінде және бір-бірімен,
сонымен аудиториямен екі оқытушының
жұмысы ретінде болады. Оқытушылар
және аудиторияның диалогында проблема
қойяды және проблемалы жағдайды
талдайды, гипотезаны ұсынады, оларды
жоққа шығару немесе дәлелдеу, пайда
болған қарама-қайшылықтардың шешілуі
және шешімді іздеу жүзеге асырылады.
Дәріс-визуализация (елестету)
• Дәрістің осы типінде оқытушы студенттерге ақпаратты
презентациялық материал (слайд), бейне жазба, дисплей,
интерактивті тақта және т.б. көмегімен жеткізу: әр қилы
суреттер, құрылымдылогикалық схемалар, тіреу
конспектілері, диаграммалар және т.б.
«Пресс-конференция» дәрісі
• Келтірілген дәріс тақырыбы бойынша
оқытушы студенттерді 2-3 минут
аралығында оларды қызықтыратын
сұрақтарды жазбаша түрде жазуды
сұрайды. Содан кейін 3-5 минут
аралығында оқытушы осы сұрақтарды
мазмұны бойынша жүйелендіреді және
дәрісті оқи бастайды, дәрістің мазмұнында
олардың қойған сұрақтарына да жауап
береді
Дәріс-диалог
•Дәрістің мазмұны
сұрақтар сериясы
бойынша қойылады, ол
сұрақтарға студенттер
дәріс барысында жауап
береді.
Назарларыңызға
рахмет!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz