Дәстүрлі бағалау




Презентация қосу
Тақырып: Оқушылардың оқу
жетістіктерін бақылау және бағалаудың
қазіргі формалары
Жоспар:

• Бағалау
• Критериалды бағалау жүйесінң қурылымы
• Фармативті бағалау
• Суммативтік бағалау
• Дәстүрлі (нармативтік) бағалау
• Өлшемдік бағалау
• Өзіндік бағалау
Бағалау
• Бағалау — оқыту нәтижесін анықтау үшін қолданылатын тәсіл,
оқушының берілген тақырыпты меңгерудегі кемшіліктерін жоюда,
оның үлгерімінің нәтижелі болуына ықпал ететін фактор. Бағалау,
көбінесе, баға қоюдың синтездік түрі (1-ден 5-ке дейінгі ранг) арқылы
жүзеге асады. Сондай-ақ, мектеп тәжірибесіндегі бағалау баға
қоюмен ғана шектелетін тәсіл емес, ол материалды меңгеру,
меңгермеу фактісімен қатар оның себептерін анықтауға мүмкіндік
беретін оқытудың маңызды құрамды бөлігі болып табылады. Жоғары
оқу орындарында бағалау рейтингтік әдіс арқылы жүргізіледі;
қаласының Рейтинг
Критериалды бағалау

Жиынтық бағалау – белгілі
Қалыптастырушы бағалау –
бір оқу кезеңін (тоқсан,
оқушы мен мұғалім
триместр, оқу жылы, орта
арасындағы кері байланысты
білім деңгейі), сондай-ақ оқу
қамтамасыз ететін және оқу
бағдарламаларындағы балл
үдерісін дер кезінде түзетуге
және баға қойылатын
мүмкіндік беретін бағалаудың
бөлімдер ортақ
түрі болып
тақырыптарды аяқтаған
табылады. Қалыптастырушы
кезде жүргізілетін
бағалау – оқыту үшін бағалау, бағалаудың түрі
Фармативті бағалау
Формативті бағалау әдістерінің басты ерекшелігі
оқушылардың түсіну қабілетін бағалауда, сондай-ақ
оқушылардың аналитикалық құралдар мен мысалдарды
қолдануында танымдық прогресін анықтау. Мұндай
бағалаудың қорытындыларын оқыту деңгейін жаксарту
барысында қолдануға болады.
Суммативтік бағалау
• Суммативті (қорытындылаушы) бағалау белгілі бір
уақыт аралығында тақырыпты, тарауды оқып болғаннан
кейін оқушының білімінің, іс-әрекетінің, дағдысының,
құзіреттілігінің қалыптасу деңгейін анықтауға арналған.
Суммативті бағалау көптеген тексеру жұмыстарының
нәтижелері бойынша жүргізіледі. Тексеру жұмыстарына
қойылған бағалар қорытынды бағаны анықтауға негіз
болады.
Дәстүрлі бағалау

• Дәстүрлі бағалауда оқу жетістіктері оқушылардың басым
көпшілігі жете алатын, орташа статистикалық нормамен,
өлшемдік бағалауда бағалау өлшемдері түрінде берілген,
белгілі бір эталонмен (оқу мақсатымен) салыстырылады.Әр
критерий бойынша ең жоғары ұпай (дескриптор) оқушы
тақырыпты оқып-үйреніп болу соңында шынайы қол жеткізе
алатын деңгейді бейнелейді. Сондықтан мұғалім оқушының
білім-білік-дағдыларындағы, ол қол жеткізе алатын өсімшелерді
жобалай алады, осы жолдағы жасалатын әрбір қадамды
жоспарлай алады.
Өлшемдік бағалау

• Өлшемдік бағалау оқушының белгілі бір бағыттардағы әр
түрлі кезеңдердегі жетістіктерін салыстыра отырып,
оның сәйкесті дағдыларының даму үдерісін бағалауға
мүмкіндік береді. Ол үшін сол оқушының бір бағалау
өлшемі бойынша ал,аг әр түрлі ұпайларын салыстыру
жеткілікті болады.
Өзіндік бағалау

• Өз жетістіктері мен кемшіліктерін талдай отырып,
оқушылар оларды жою жолдарын табады, өз
жұмыстарының күшті және әлсіз жақтарын көре отырып,
өзін-өзі бағалауға үйренеді, осы нәтижелерді пайымдау
арқылы өзінің ары қарай алдағы уақытта жасайтын
жұмыстарының бағдарламасын жасай алады.

Ұқсас жұмыстар
Дәстүрлі және инновациялық оқыту технологиялар
Дәстүрлі қазақ
Кіші мектеп жасындағы оқушылардың оқу жетістіктерін критериальды бағалау жүйесі
ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ
Оқытудың инновациялық әдістері
Дамыта оқытудың маңыздылығы
Тарихты оқыту әдістемесі
Дамыта оқытудың тиімділігі
Қалың мал
Дамыта оқыту технологияиясы
Пәндер