МЕКТЕП ПЕДАГОГИКАСЫ




Презентация қосу
ОТБАСЫ.
МЕКТЕП
ПЕДАГОГИКАСЫ

МЫРЗАМҰРАТ СЫМБАТ
Педагогика
Педагогика (гр. 'παῖς', paіda —
бала, гр. 'ἄγω', gogos — жетектеуші) — жеке
адамды тәрбиелеп, қалыптастыру үшін белгілі
мақсатқа бағытталған
жүйелі тәрбие мен білім беру туралы ғылым;
тәрбиені, білім беруді және оқытуды зерттейтін
теориялық және практикалық ғылымдардың
жиыны. Қазіргі кездегі педагогика оқу-тәрбие
жұмысының мәселелерін
қамтиды.Ертедегі Грекияеңбекке, қол және соғ
ыс өнеріне үйретуші құлдарды педагог деп
атаған.
Отбасы педагогикасы – бұл отбасындағы
бала тәрбиесі, оның ерекшеліктері мен
потенциалдық мүмкіндіктерін зерттеуге,
бала тұлғасын қалыптастыру туралы ата-
аналарға ғылыми негізделген нұсқаулар
дайындауға бағытталған ғылым.
Отбасы тәрбиесі туралы шетелдік және қазақстандық
педагог классиктердің пікірлері

«Адамдар отбасын құру үшін болашақ
өмірдегі серігінің қандай отбасынан
шыққанын, оның әке-шешесі мен ата-
бабаларын жақсы білуі қажет» Платон
«отбасы - адамдардың қарым-қатынастарының
ең бірінші түрі және ол мемлекеттің бірінші
кішігірім бөлігі» Аристотель
«Балаға берілген бірінші тәрбие – ата-анасын,
туған туысын, жолдасын сыйлауға үйретуден
басталады» Ыбырай Алтынсарин.
Отбасы педагогикасының басқа ғылымдармен байланысы

Философия
Әлеуметтану
Демография
Экономика
Заң
Психология
Педагогика
Медицина
этнография және т.б.
Отбасында балалардың тәрбие процесіне табысты
ықпал жасайтын басқа жағдайлар:

• отбасының этникалық құрамы және құрылымы: толық емес отбасы, бір
балалы, көп балалы отбасы, бір ұлттық, көп ұлттық отбасы.
• тіршілік әрекетінің жағдайлары: отбасы мүшелерінің білім дәрежесі,
еңбектену, кәсіптік ңүрамы, бюджеті, жалпы материалдық әл-ауқаты,
ауылдық және қалалық отбасы.
• отбасының мәдени потенциалы: күнделікті тұрмыстың жалпы мәдениеті,
күн ырғағы, демалыс, оның формалары, кітапхананы, теледидарды,
музыка аспаптарын пайдалана білуі, спорт-пен айналысу, отбасылық
дәстүрлік мерекелер.
• ішкі отбасылық қатынастар микроклиматы отбасындағы көзқарастың
бірлігі және айырмашылығы, отбасы мүшелерінің өз міндеттеріне
көзқарасы
Отбасылық тәрбие тиімсіздігінің себептері:

• отбасындағы өктемдіктің баланы өзін-өзі басқарудан,
билеуден айырып, өз күшіне, мүмкіншілігіне сенуден қалып,
оған қарсы қоярлық ішкі күш-жігерінің төмендеуі, сезімінің
мұқалуы;
• баланы өз еркімен жіберушілік, еркелік, бәрін
кешірушілік. Баланың дегеніне көніп, жетегіне еру оны
өзімшілдікке тәрбиелейді;
• отбасында бірыңғай талаптың болмауы, ересектер
арасындағы алауыздықты пайдаланып, баланың екі жүзді
және жағымсыз нерсеге бейім болып өсуі;
• ата-ананың баланы ұжымнан аулақтатып өсіруге
тырысып, баланың қалыптасуына кері әсер етуі;
• ата-ананың баласының іс-әрекетіне немқұрайды қарап,
жауапсыздық танытып, баланың, кездейсоң, күмәнді
адамдармен танысуға мүмкіншілік алуы.

Ұқсас жұмыстар
Жоғары мектеп педагогикасы кәсіби мамандарды даярлау туралы ғылым
Теория негізі
Жоғары мектеп педагогикасының мақсаты
Бастауыш білім беру педагогикасының пәні және оның негізгі ұғымдары
Жоғары мектеп педагогикасының қызметтері
Педагогика - тәрбие және оқыту туралы ғылым
Педагогика ғылымының салалары
Педагогиканың ғылыми таным саласы - тәрбие
Педагогика ғылымының салалары, басқа ғылым салаларымен байланысы
Педагогика пәні және ұғымы
Пәндер