Сынып жетекшісінің дәптері






Сынып жетекшісінің
қызметтік міндеттері:
-оқу жылына арналған жұмыс жоспарын құру. Оқушылардың өмірі мен тұрмыс жағдайларын және олардың мұқтаждықтарын зерттеу. Оқушылардың ата-аналарымен байланыста (мүмкіндігіне қарай кездесіп тұру) болу;
- пән оқытушыларымен оқушылардың қабілеттері мен қызығушылығын ескере отырып, мәдениет -көпшілік, спорт, ғылыми зерттеу ісіне және басқа да жұмыстарға тарту;
- оқу жұмысын, өзіндік жұмысты ұйымдастыру. Оқушылардың сабаққа қатысудағы енжарлықтары мен нашар үлгерімдерінің себептерін анықтау;
- сынып жетекшсі, директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары, бөлім меңгерушілерінің ұсынысымен оқушының орта арнаулы оқу орнында болуының барлық кезеңі мектеп директорының бұйрығымен тағайындалады;
- сынып жетекшінің қызметі мен міндетін орындау -оқытушының қызметтік борышы;
- Сынып жетекші жұмысы орта арнаулы оқу орны оқушысының қызметін маңызды көрсеткіші болып табылады және оны аттестациялау мен қайта сайлауда есепке алынады. Сынып жетекшілік міндеттен босату себептері көрсетіліп мектептің директорының бұйрығымен орындалады;
- сынып жетекшілер өзін осы қызметке ұсынған Педагогикалық Кеңесте өз жұмысы жөнінде мезгілімен есеп беріп отырады.

Сынып жетекшісі нені білуі тиіс?
Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңын
Балалар құқығы туралы Конвенция (1993)
Педагогиканы, этнопедагогиканы,
этнопсихологияны, мектеп гигиенасын
Педагогикалық әдепті
Тәрбие жұмысының әдістемесін, теориясын
Еңбек заңының негіздерін
Өз тобының тәрбие жұмысы жоспарын жасауды
Тәрбиелік іс - шараны ұйымдастыра алуды:
әңгіме, пікірталас, экскурсия, жорық,
сынып кеші, сынып сағаты, т. б
Ата - аналар жиналысын ұйымдастыру және өткізуді
Психологиялық -педагогикалық тесттерді,
анкеталарды, сауалнамаларды өз жұмысында
сапалы пайдалануды

Сынып жетекшісіне
жасалатын қажетті
жағдайлар
Ұйымдастырып жатқан
тәрбие процесін
материалдық - техникалық
жағынан қамтамасыз етуі
Әдістемелік көмек және
әкімшілік тарапынан
қолдауы
Сынып жетекшілігін ғылыми
проблема ретінде жүйелі
түрде ғылыми - теориялық
тұрғыдан түсінуі

Сынып жетекшісінің
не істеуге құқы жоқ ?
Оқушының намысын
қорлауға, қосалқы
ат қойып
кемітуге, т. б
Оқу бағасын
оқушыны жазалау
үшін пайдалануға
Отбасын
(туысқандарын)
оқушыны жазалау
үшін әдейі
пайдалануға
Әріптестерін
сыртынан
жамандауға,
беделін түсіруге
Оқушының сенгіштігін
пайдаланып, уәдесінде
тұрмай әдейі
қате бағдар беруге

Дене шынықтырумен, спортпен
үнемі шұғылдану
Көшеде жүріп - тұру, өрттен
сақтану, суда жүзу тәртіп
ережелерін білу және қатаң сақтау
Білімді, оқу біліктері мен
дағдыларын табандылықпен
игеру
Тәртіпті, қарапайым және кішіпейіл
болу, өзін - өзі басқару органдарының
шешімдерін орындау
Туған өлке табиғатын сақтау,
халық мүлкін қорғау
Ата - ананы, жанұяның ересек
мүшелерін құрметтеу, қарттар мен
кішелерге қамқорлық жасау
Оқуды, еңбекті дұрыс
ұйымдастыру, үйірмелерде
шұғылдану
Сынып оқушыларының
өзін - өзі басқару жұмысына араласу
Киім кигенде қарапайымдылық
пен ұқыптылықты сақтай білу
Жалпыға пайдалы іс үшін
адал еңбектану мен өнімді еңбек
етуге қамдану, болашақтағы
мамандығын таңдай білу
Оқушылар ережесі

Оқушы Анты
Мен - Қазақстан азаматы «Сүйікті Отаным Қазақстанның дүние жүзіндегі алдыңғы қатарлы ел болуы үшін сапалы білім аламын. Туған халқымның ата- дәстүрін жалғастырамын. Мемлекеттің Президентін құрметтеймін. Ата Заңды бұлжытпай орындаймын. Қазақстан 2050 жылға дейінгі бағдарламасында айтылған міндеттерді іске асыруға үлес қосамын. Елімнің Туын, Елтаңбасын, Әнұранын, Алтын ұя мектебімді сыйлап, қастерлеймін» деп Ант етемін !

Оқушылардың
міндеттері

әлеуметтік педагогикалық
паспорты

Пәні
Аты - жөні
Бітірген оқу орны
Біліктілігі
Сыныпта сабақ беретін пән оқытушылары
туралы қажетті мәлімет

сынып белсенділері
Сынып әкімі -
2. Оқу секторы -
3. Тәртіп секторы -
4. Спорт секторы -
5. Мәдени - көпшілік жұмыс секторы -
6. Еңбек секторы -
7. Тазалық секторы
8. Қаржы секторы-

Сынып жиналысының
жоспары
І.
1. Сыныптағы ұйымдастыру жұмыстары
2. Мектеп ережесімен таныстыру
3. Сынып белсенділерін қайта сайлау
ІІ.
1 Сыныптағы . оқу үлгірімі мәселесі
2. «Нашақорлық» (баяндама)
ІІІ.
Оқушылардың сабаққа қатысуы
«Қазақ халқының ұлттық киімдері» (баяндама)
1-Тоқсан қорытындысы
ІV.
І Жарты жылдықта жеткен жетістіктер немесе кемшіліктер туралы
« Шылым шегудің адам организмне зияны» (баяндама)
2-аттестацияға дайындық, сабаққа қатысу
V.
1. Оқушылардың үлгірімі,
2. «Желтоқсанда асқақтаған рухты сағынамын» (баяндама)
3. Мектеп формасының сақталуы туралы
VІ
1. «Салауатты өмір салтын қалыптастыру» (баяндама)
2. Кезекшілік, сынып бөлмесінің күтімі туралы
VІІ.
Мерекелік күндерді атап өту туралы
«Наурыз береке бастауы» (баяндама)
VІІІ.
1. Сыныптың сабаққа қатысуы, үлгірімі
2. «Тәрбие тал бесіктен басталады» (баяндама)
ІХ.
«Біз оқу жылын қалай аяқтадық? (жалпы қорытынды)
Жазғы демалысты ұйымдастыру
Ағымдағы мәселелер (жөндеу жұмыстары т. б. )

Тәрбие жұмысының
мақсаты мен міндеттері
Мектеп ережесін қалыптастыру
Қоғамдық мүлікке жанашырлықпен қарауға дайындау
Бірін - бірі тыңдауға, сыйлауға, сыпайы қарым - қатынас жасауға үйрету
Дұрыс, әдемі сөйлеуге, ізетті болуға тәрбиелеу
Туған өлкемізді көркейтуге ат салысу
Сыныпта, отбасында, күнделікті өмірде салауатты өмір салтын қалыптастыру
Оқу -құрал, кітапты күтіп ұстауға, кешікпей, сабақтан қалмауға дағдыландыру
Халқымыздың мемлекеттік рәміздерін көздің қарашығындай сақтап, сүю, қастерлеу

Тәрбие деңгейінің түрлері
Жоғары деңгей
тәрбиеліктің жақсы
жақтары тұрақты,
өзін - өзі ұйымдастыруы
мен реттеуі және
белсенділігі өте жоғары
Орташа деңгей
тәрбиеліктің жақсы
жақтары басым,
өзін - өзі ұйымдастыруы
мен реттеу қабілеті
бар, бірақ белсенділігі
аз байқалады
Төмен деңгей
тәрбиеліктің жақсы
жақтары аздап білінеді,
бірақ тұрақты емес,
өзін - өзі ұйымдастыруы
мен реттеуі тек
үлкендердің ескертуімен
жүзеге асырылады.
Өте төмен деңгей
адамгершілік жағынан
тәрбиесіздігі басым,
педагогикалық әсермен
түзелуі өте қиын,
өзін - өзі ұйымдастыруы
мен реттеуі дамыған.

Тәрбие деңгейін анықтау әдістері
Қазіргі заман - педагогы - ол практикалық психолог. Ол тәрбие мен оқытуды оқушы туралы объективті мағлұматтар негізінде құруға тырысады. Әрбір оқушының бойында тек өзіне ғана тән таным әрекетінің, эмоциялық өмірінің, жігері мен мінезінің ерекшеліктері болғандықтан, әрбір бала өзіне жеке дара қатынасты талап етеді.
сынып жетекші - педагог төмендегі берілген әдістерді пайдалануына болады.
Байқау
Әңгімелесу
Шығарма
Сұрақ - жауап
Тест жүргізу
Социограмма

Рухани-адамгершілік
тәрбиесі
Азаматтық-патриоттық,
құқықтық және
полимәдениеттік тәрбие
Отбасы тәрбиесі
Өзін-өзі тану мен
өзін-өзі дамыту
қажеттілігін
қалыптастыру
Еңбек және
экономикалық тәрбие
Кәсіби-шығармашылық
тәрбие
Коммуникативті
мәдениетті
қалыптастыру
Эстетикалық тәрбие
Әлеуметтік - мәнді
және жеке қасиеттерін
қалыптастыру.
Дене тәрбиесі және
салауатты салтты
қалыптастыру
Экологиялық тәрбие
Тәрбие
жұмыстарының
бағыттары
(12)
Интеллектуалды
мәдениетті дамыту

Үйде баланың үй
тапсырмасын
орындауын
қадағалау.
Балалардың өмірі үшін,
оқуы үшін олардың
рухани және қауіпсіз
дамуын, адамгершілік
жағынан қалыптасуын
қамтамасыз ететін жағдайлар жасау.
Жыл мезгілдерінің
ауа - райына
байланысты
киімдерін қадағалау.
білім беретін
мекемелермен тығыз
байланыста болу,
баланы сабақтан
қалдырмау.
Оқушы мектепке кешігіп
қалмау үшін таңертең
уақытты балаларын
үйден шығарып салу.
Бала тәрбиесінің
негізі ата - анада
жатқанын естен
шығармау.
Ата - аналардың міндеті
Көше ережелерін
сақтауға еске
салып тұру.
Баланы оқулықтар
мен басқа оқу
құралдармен толық
қамтамасыз ету.
мектепке мәдени
шаралар өткізуге,
жөндеу
жұмыстарына
көмектесуге
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz