Сынып жетекшісінің дәптері




Презентация қосу
Сынып журналы

Тәрбие жұмысының
жоспары

Сынып жетекшісінің
дәптері

Сынып жетекшісінің
күнделігі

Оқушылардың
жеке құжаттары

Оқушылардың диагности-
калық карталары

Тәрбиелік шаралар
жинақталған папкалар
-оқу
-оқужылына
жылынаарналған
арналғанжұмыс
жұмысжоспарын
жоспарынқұру.
құру.
Оқушылардың өмірі мен тұрмыс жағдайларын
Оқушылардың өмірі мен тұрмыс жағдайларын
және
және олардың
олардың мұқтаждықтарын
мұқтаждықтарын зерттеу.
зерттеу.
Оқушылардың ата-аналарымен
Оқушылардың ата-аналарымен байланыстабайланыста
(мүмкіндігіне
(мүмкіндігінеқарай
қарайкездесіп
кездесіптұру)
тұру)болу;
болу;
- пән оқытушыларымен оқушылардың қабілеттері
- пән оқытушыларымен оқушылардың қабілеттері
мен қызығушылығын ескере отырып, мәдениет –
мен қызығушылығын ескере отырып, мәдениет –
көпшілік, спорт, ғылыми зерттеу ісіне және басқа да
көпшілік, спорт, ғылыми зерттеу ісіне және басқа да
жұмыстарға тарту;
жұмыстарға тарту;
- оқу жұмысын, өзіндік жұмысты ұйымдастыру.
- оқу жұмысын, өзіндік жұмысты ұйымдастыру.
Оқушылардың сабаққа қатысудағы енжарлықтары
Оқушылардың сабаққа қатысудағы енжарлықтары
мен нашар үлгерімдерінің себептерін анықтау;
мен нашар үлгерімдерінің себептерін анықтау;
- сынып жетекшсі, директордың оқу ісі жөніндегі
- сынып жетекшсі, директордың оқу ісі жөніндегі
орынбасары, бөлім меңгерушілерінің ұсынысымен
орынбасары, бөлім меңгерушілерінің ұсынысымен
оқушының орта арнаулы оқу орнында болуының
оқушының орта арнаулы оқу орнында болуының
барлық кезеңі мектеп директорының бұйрығымен
барлық кезеңі мектеп директорының бұйрығымен
тағайындалады;
тағайындалады;
- сынып жетекшінің қызметі мен міндетін орындау –
- сынып жетекшінің қызметі мен міндетін орындау –
оқытушының қызметтік борышы;
оқытушының қызметтік борышы;
- Сынып жетекші жұмысы орта арнаулы оқу орны
- Сынып жетекші жұмысы орта арнаулы оқу орны
оқушысының қызметін маңызды көрсеткіші болып
оқушысының қызметін маңызды көрсеткіші болып
табылады және оны аттестациялау мен қайта
табылады және оны аттестациялау мен қайта
сайлауда есепке алынады. Сынып жетекшілік
сайлауда есепке алынады. Сынып жетекшілік
міндеттен босату себептері көрсетіліп мектептің
міндеттен босату себептері көрсетіліп мектептің
директорының бұйрығымен орындалады;
директорының бұйрығымен орындалады;
- сынып жетекшілер өзін осы қызметке ұсынған
- сынып жетекшілер өзін осы қызметке ұсынған
Педагогикалық Кеңесте өз жұмысы жөнінде
Педагогикалық Кеңесте өз жұмысы жөнінде
мезгілімен есеп беріп отырады.
мезгілімен есеп беріп отырады.
Қазақстан
ҚазақстанРеспубликасының
Республикасының«Білім
«Білімтуралы»
туралы» Заңын
Заңын

Балалар
Балаларқұқығы
құқығытуралы
туралыКонвенция
Конвенция(1993)
(1993)

Педагогиканы,
Педагогиканы,этнопедагогиканы,
этнопедагогиканы,
этнопсихологияны,
этнопсихологияны,мектеп
мектепгигиенасын
гигиенасын

Педагогикалық
Педагогикалықәдепті
әдепті

Тәрбие
Тәрбиежұмысының
жұмысыныңәдістемесін,
әдістемесін,теориясын
теориясын

Еңбек
Еңбекзаңының
заңыныңнегіздерін
негіздерін

Өз
Өзтобының
тобыныңтәрбие
тәрбиежұмысы
жұмысыжоспарын
жоспарынжасауды
жасауды

Тәрбиелік
Тәрбиелікісіс––шараны
шараныұйымдастыра
ұйымдастыраалуды:
алуды:
әңгіме, пікірталас, экскурсия, жорық,
әңгіме, пікірталас, экскурсия, жорық,
сынып
сыныпкеші,
кеші,сынып
сыныпсағаты,
сағаты,т.б
т.б

Ата
Ата––аналар
аналаржиналысын
жиналысынұйымдастыру
ұйымдастыружәне
жәнеөткізуді
өткізуді

Психологиялық
Психологиялық–педагогикалық
–педагогикалықтесттерді,
тесттерді,
анкеталарды,
анкеталарды,сауалнамаларды
сауалнамалардыөз
өзжұмысында
жұмысында
сапалы пайдалануды
сапалы пайдалануды
Ұйымдастырып
Ұйымдастырыпжатқан
жатқан
тәрбие
тәрбиепроцесін
процесін
материалдық
материалдық––техникалық
техникалық
жағынан
жағынанқамтамасыз
қамтамасызетуі
етуі

Әдістемелік
Әдістемеліккөмек
көмекжәне
және
әкімшілік
әкімшіліктарапынан
тарапынан
қолдауы
қолдауы

Сынып
Сыныпжетекшілігін
жетекшілігінғылыми
ғылыми
проблема
проблемаретінде
ретіндежүйелі
жүйелі
түрде
түрдеғылыми
ғылыми––теориялық
теориялық
тұрғыдан
тұрғыдантүсінуі
түсінуі
Оқушының
Оқушыныңнамысын
намысын Әріптестерін
қорлауға, Әріптестерін
қорлауға,қосалқы
қосалқы сыртынан
сыртынан
ат қойып
ат қойып жамандауға,
кемітуге, жамандауға,
кемітуге,т.б
т.б беделін
беделінтүсіруге
түсіруге

Отбасын
Отбасын
(туысқандарын) Оқу
Оқубағасын
бағасын
(туысқандарын)
оқушыны оқушыны
оқушыныжазалау
оқушыныжазалау
жазалау жазалау
үшін әдейі үшін пайдалануға
үшін пайдалануға
үшін әдейі
пайдалануға
пайдалануға

Оқушының
Оқушыныңсенгіштігін
сенгіштігін
пайдаланып,
пайдаланып,уәдесінде
уәдесінде
тұрмай
тұрмайәдейі
әдейі
қате
қате бағдарберуге
бағдар беруге
Жалпыға пайдалы іс үшін
адал еңбектану мен өнімді еңбек
етуге қамдану, болашақтағы
мамандығын таңдай білу
Киім кигенде қарапайымдылық
пен ұқыптылықты сақтай білу

Сынып оқушыларының
өзін - өзі басқару жұмысына араласу
Оқуды, еңбекті дұрыс
ұйымдастыру, үйірмелерде
шұғылдану
Ата – ананы, жанұяның ересек
мүшелерін құрметтеу, қарттар мен
кішелерге қамқорлық жасау
Туған өлке табиғатын сақтау,
халық мүлкін қорғау
Тәртіпті, қарапайым және кішіпейіл
болу, өзін - өзі басқару органдарының
шешімдерін орындау
Білімді, оқу біліктері мен
дағдыларын табандылықпен
игеру
Көшеде жүріп – тұру, өрттен
сақтану, суда жүзу тәртіп
ережелерін білу және қатаң сақтау

Дене шынықтырумен, спортпен
үнемі шұғылдану
Мен – Қазақстан азаматы
«Сүйікті Отаным Қазақстанның
дүние жүзіндегі алдыңғы қатарлы ел
болуы үшін сапалы білім аламын.
Туған халқымның ата- дәстүрін
жалғастырамын. Мемлекеттің
Президентін құрметтеймін. Ата
Заңды бұлжытпай орындаймын.
Қазақстан 2050 жылға дейінгі
бағдарламасында айтылған
міндеттерді іске асыруға үлес
қосамын. Елімнің Туын, Елтаңбасын,
Әнұранын, Алтын ұя мектебімді
сыйлап, қастерлеймін» деп Ант
етемін !
Оқушылар ережесін,
Сыныпта тәртіпсіз,
антын, әдептілік
үлгірмеуші оқушыларды
ережесін бұлжытпай
болдырмау
орындау

Халқымыздың мемлекеттік Сыныпта, отбасында,
рәміздерін көздің күнделікті өмірде
қарашығындай сақтап, салауатты өмір
сүю, қастерлеу салтын қалыптастыру

Туған өлкемізді Мектепішілік қоғамдық
көркейтуге ат салысу жұмыстарға қатысу

Қазақстан – 2050
бағдарламасындағы жалпыға Оқушы антына
бірдей міндеттерді адал болу
іске асыруға ат салысу
Пәні Аты – жөні Бітірген оқу Біліктілігі
орны
1.1. Сынып
Сынып әкімі
әкімі––

2.2.Оқу
Оқусекторы
секторы - -

3.3.Тәртіп
Тәртіпсекторы
секторы––

4.4.Спорт
Спортсекторы
секторы ––
5.5.Мәдени
Мәдени––көпшілік
көпшілікжұмыс
жұмыссекторы
секторы––

6.6.Еңбек
Еңбексекторы
секторы––

7.7.Тазалық
Тазалықсекторы
секторы
8.8.Қаржы
Қаржысекторы-
секторы-
І.
1. Сыныптағы ұйымдастыру жұмыстары
2. Мектеп ережесімен таныстыру
3. Сынып белсенділерін қайта сайлау

ІІ.
1 Сыныптағы . оқу үлгірімі мәселесі
2. «Нашақорлық» (баяндама)

ІІІ.
1.Оқушылардың сабаққа қатысуы
2.«Қазақ халқының ұлттық киімдері» (баяндама)
3.1-Тоқсан қорытындысы

ІV.
1.І Жарты жылдықта жеткен жетістіктер немесе кемшіліктер туралы
2.« Шылым шегудің адам организмне зияны» (баяндама)
3.2-аттестацияға дайындық, сабаққа қатысу

V.
1. Оқушылардың үлгірімі,
2. «Желтоқсанда асқақтаған рухты сағынамын» (баяндама)
3.Мектеп формасының сақталуы туралы


1. «Салауатты өмір салтын қалыптастыру» (баяндама)
2. Кезекшілік, сынып бөлмесінің күтімі туралы

VІІ.
1.Мерекелік күндерді атап өту туралы
2.«Наурыз береке бастауы» (баяндама)

VІІІ.
1.Сыныптың сабаққа қатысуы, үлгірімі
2.«Тәрбие тал бесіктен басталады» (баяндама)

ІХ.
1.«Біз оқу жылын қалай аяқтадық? (жалпы қорытынды)
2.Жазғы демалысты ұйымдастыру
3.Ағымдағы мәселелер (жөндеу жұмыстары т.б.)
Мектеп ережесін қалыптастыру

Қоғамдық мүлікке жанашырлықпен
қарауға дайындау
Бірін – бірі тыңдауға, сыйлауға, сыпайы
қарым – қатынас жасауға үйрету
Дұрыс, әдемі сөйлеуге, ізетті
болуға тәрбиелеу
Туған өлкемізді көркейтуге ат салысу

Сыныпта, отбасында, күнделікті өмірде
салауатты өмір салтын қалыптастыру
Оқу –құрал, кітапты күтіп ұстауға, кешікпей,
сабақтан қалмауға дағдыландыру
Халқымыздың мемлекеттік рәміздерін көздің
қарашығындай сақтап, сүю, қастерлеу
Жоғары деңгей Орташа деңгей

тәрбиеліктің
тәрбиеліктің жақсы тәрбиеліктіңжақсы
жақсы
тәрбиеліктің жақсы жақтары басым,
жақтары тұрақты, жақтары басым,
жақтары тұрақты, өзін - өзі ұйымдастыруы
өзін - өзі ұйымдастыруы өзін - өзі ұйымдастыруы
өзін - өзі ұйымдастыруы мен реттеу қабілеті
мен реттеуі және мен реттеу қабілеті
мен реттеуі және бар, бірақ белсенділігі
белсенділігі өте жоғары бар, бірақ белсенділігі
белсенділігі өте жоғары аз байқалады
аз байқалады

Төмен деңгей Өте төмен деңгей

тәрбиеліктің жақсы
тәрбиеліктің жақсы адамгершілік жағынан
жақтары аздап білінеді, адамгершілік жағынан
жақтары аздап білінеді, тәрбиесіздігі басым,
бірақ тұрақты емес, тәрбиесіздігі басым,
бірақ тұрақты емес, педагогикалық әсермен
өзін - өзі ұйымдастыруы педагогикалық әсермен
өзін - өзі ұйымдастыруы түзелуі өте қиын,
мен реттеуі тек түзелуі өте қиын,
мен реттеуі тек өзін
өзін -өзі
-
үлкендердің өзіұйымдастыруы
ұйымдастыруы
үлкендердіңескертуімен
ескертуімен мен
мен реттеуідамыған.
реттеуі
жүзеге асырылады. дамыған.
жүзеге асырылады.
Қазіргі
Қазіргі заман
заман –– педагогы
педагогы –– ол ол
практикалық
практикалық психолог.
психолог. Ол
Ол тәрбие
тәрбие мен
мен оқытуды
оқытуды
оқушы
оқушы туралы
туралы объективті
объективті мағлұматтар
мағлұматтар негізінде
негізінде
құруға
құруғатырысады.
тырысады.Әрбір
Әрбіроқушының
оқушыныңбойында
бойындатектек
өзіне
өзіне ғана
ғана тәнтән таным
таным әрекетінің,
әрекетінің, эмоциялық
эмоциялық
өмірінің,
өмірінің, жігері
жігері мен
мен мінезінің
мінезінің ерекшеліктері
ерекшеліктері
болғандықтан,
болғандықтан, әрбірәрбір бала
бала өзіне
өзіне жеке
жеке дара
дара
қатынасты
қатынастыталап
талапетеді.
етеді.
сынып
сынып жетекші
жетекші –– педагог
педагог төмендегі
төмендегі
берілген
берілгенәдістерді
әдістердіпайдалануына
пайдалануынаболады.
болады.
Байқау
Байқау
Әңгімелесу
Әңгімелесу
Шығарма
Шығарма
Сұрақ – жауап
Сұрақ – жауап
Тест жүргізу
Тест жүргізу
Социограмма
Социограмма
Азаматтық-патриоттық,
құқықтық және
полимәдениеттік тәрбие

Рухани-адамгершілік
тәрбиесі
Интеллектуалды
мәдениетті дамыту

Кәсіби-шығармашылық
Отбасы тәрбиесі
тәрбие

Тәрбие
Тәрбие
Еңбек және жұмыстарының
жұмыстарының Өзін-өзі тану мен
экономикалық тәрбие бағыттары өзін-өзі дамыту
бағыттары қажеттілігін
(12)
(12) қалыптастыру
Дене тәрбиесі және
салауатты салтты
қалыптастыру
Әлеуметтік – мәнді
және жеке қасиеттерін
қалыптастыру.
Эстетикалық тәрбие

Коммуникативті
мәдениетті
Экологиялық тәрбие
қалыптастыру
Бала тәрбиесінің Оқушы мектепке
негізі ата – анада кешігіп
жатқанын естен қалмау үшін таңертең
уақытты балаларын
шығармау. үйден шығарып салу.

білім беретін Жыл мезгілдерінің
мекемелермен тығыз
байланыста болу, ауа – райына
баланы сабақтан байланысты
қалдырмау. киімдерін қадағалау.

Балалардың өмірі үшін,
оқуы үшін олардың
рухани және қауіпсіз Үйде баланың үй
дамуын, адамгершілік
жағынан қалыптасуын тапсырмасын
қамтамасыз ететін орындауын
жағдайлар жасау.
қадағалау.

Баланы оқулықтар
мен басқа оқу Көше ережелерін
құралдармен толық сақтауға еске
қамтамасыз ету. салып тұру.

мектепте сынып мектепке мәдени
жетекшілерімен, шаралар өткізуге,
мұғалімдерімен
байланыс жасап,
жөндеу
оқушының оқулықтармен жұмыстарына
қамтамасыз етілуін көмектесуге
ескеру. міндетті.
І. Тақырыбы: Жаңа оқу жылына қойылатын мақсат – міндеттер
1. Ата-аналарды құқықтарымен таныстыру
2. Жаңа оқу жылының міндеті
3. Ағымдағы мәселелер.

ІІ. Тақырыбы: Оқушылардың үлгірімі, сабаққа қатысуы
1. І тоқсанның қорытындысы
2. Сабаққа қатысу
3. Оқу ақысы

ІІІ. Тақырыбы: Оқушының сөйлеу мәдениетін қалыптастыру
1. Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру
2. ІІ тоқсанның қорытындысы
3. Оқу ақысы
ІV. Тақырыбы: Оқушының отбасындағы еңбегі
1. Оқушы өміріндегі ойын мен еңбектің рөлі
2.ІІІ- тоқсан қорытындысы
3. Оқу ақысы
V. Тақырыбы: Жылдың қорытындысы
2. Қорытынды бағаларымен таныстыру
3. Жөндеу жұмыстары мәселелері
№ Атқарылатын жұмыс түрлері Уақыты Жауапты
1 Сыныптағы оқушылардың сынып жетекші
психологиялық – педагогикалық
жағдайын зерттеу арқылы қиын Қыркүйек
баланы анықтау.

2 Қиын баланың отбасы жағдайымен
түбегейлі танысу Қыркүйек сынып жетекші

3 Қиын баланы үнемі бақылауда ұстау Үнемі сынып жетекші
4 Қиын бала туралы колледждің тәрбие
ісі жөніндегі орынбасарына мәлімет Қыркүйек сынып жетекші
беру

5 Қиын баланы сабақ үстінде назардан
тыс қалдырмай, тапсырманы көбірек
беру, нәтижесін тексеріп, мадақтап Үнемі сынып жетекші
отыру.

6 Сынып белсенділеріне көмекші
ретінде сайлап, белгілі тапсырмалар Үнемі сынып жетекші
беріп, нәтижесін сұрап отыру.

7 Кейбір жағдайларда оның пікірін
тыңдап, сыныптағы тазалық
жұмыстарына, газет шығару, тәртіпке Үнемі сынып жетекші
байланысты мәселелерге шешім
қабылдауға тәрбиелеу.

8 Оның жетістіктерін балаларға үлгі
етіп көрсету. Үнемі сынып жетекші

9 Сынып жиналыстарында пікір –
сайыстарды көбірек ұйымдастыру Үнемі сынып жетекші

10 Жалпы сенім артып, жауапкершілікке
тартатын жұмыстармен баланың бос Үнемі сынып жетекші
уақытын аз қалдыру

Ұқсас жұмыстар
Мектепте тәрбие жұмыстарын жоспарлаудың әдістемесі
Сыныптан тыс тәрбие жұмысын
Сынып жетекшілерге әдістемелік көмек
Сынып жетекшісінің құқығы
Сыныпқа мінездеме
Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы
Сынып жетекшісінің бала тәрбиесінде ата - аналармен ынтымақтастығы
Сыныптағы тәрбие жұмысын ұйымдастырушы
Сынып жетекшісі қызметінің тәрбиелік міндеті сынып ұжымын қалыптастыру мен дамыту
Сынып жетекшісінің қызметін ұйымдастыру
Пәндер