Пайдаланылған әдебиет
Презентация қосу
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
М.ӘУЕЗОВ атындағы ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
«ФИЛОСОФИЯ және МӘДЕНИЕТТАНУ» кафедрасы
ПРЕЗЕНТАЦИЯ Тақырыбы: «Жастар әлеуметтануы»
Орындаған: Джолмурзаева А.
Тобы: Фи-17-1к1
Қабылдаған: Байзакова А.
Шымкент қ., 2018 ж.
Жоспар
Жастар әлеуметтануы
“Субмәдениет” ұғымы
“Контрмәдениет” ұғымы
Қорытынды
Пайдаланылған әдебиет
Жастар әлеуметтануы
Жастар әлеуметтануы –
жастар әлеуметтік
топтарының
әлеуметтік сана-сезімі
мен мінез-құлқын, жастар
әлеуметтенуі үрдісін, аға
ұрпақпен қарым-
қатынастарын, қоғамдық
түйінді мәселелерді
шешудегі ролі мен орнын
зерттейтін ғылыми сала.
“Субмәдениет” ұғымы
Субмәдениет (лат. sub —
төменгі, нем. kultur —
мәдениет) — дәлме-дәл
аударымда «астыңғы
мәдениет», ірі мәдени
құрылым ішіндегі белгілі бір
топтар, бірлестіктер
мәдениеті дегенді білдіреді.
Субмәдениет көбінде қоғамда
өктем болып тұрған мәдениет
пен әлеуметтік құрылымға оң
немесе теріс қатынас
нәтижесінде пайда болады.
Жастардың үлкендер әлеміне толықтай бейімделуі жүргеннен соң, әрі қарай өз
“Контрмәдениет” ұғымы
Контрмәдениет - (лат. contra -
қарсы және cultura - өңдеу, егу)
- 60-70 жылдары батыс
елдерінің жастары арасында
таралған
қазіргі буржуазиялық мәдениет
ке рухани қарсылықты көрсету
формасы. Әлеуметтік құндылы
қтан, моральді нормалар
және тұтынушылық қоғамның
құлықтық идеалдары,
стандарттары мен жалпы
мәдениет стереотиптері, өмір
салтынан ашық бас тартуымен
танымал.
Жастардың бейформалдық бірлестіктерге кіруінің
бірнеше себептері бар:
Отбасындағы
Барлық
Тұрақталу
Жас
Мектептегі
ерекшелік,
адамдар
қалауы,
үлгермеушілік
түсініспеушіліктер,
эмоционалдық
сияқты
өзіне болуды
көңіл
және
аудартқысы
қажеттілік
қаламау
мектеп
отбасына
ұжымынан
т.б
келеді
қарсы шығу
оқшаулану
Әлеуметтік – құқықтық критерий бойынша
бейформалдық бірлестіктер
3-ке жіктеледі:
Ұмыт қалған салт-дәстүрiмiздi қайта жаңғыртып, дамытып, өзiмiздiң
қазақ деген атқа лайық мәдениеттi, оның салаларын қазiргi жастарға
насихаттау керек. Бүгінде мектеп, университет және отбасы жастарға
жай «бақылаушы» позициясын ұстанбаулары керек, керісінше, жеке
адамның бүкіл қоғам мүддесін игеру үшін жарыс мүмкіншілігіне тең
дәрежеде ұмтылу позициясын қамтамасыз ету керек.
Пайдаланылған әдебиет пен
электронды ресурс
Мәдениеттану: жоғарғы оқу орнындары мен колледж
студенттеріне арнлған оқулық. Алматы: Раритет
Электронды ресурс: http://testent.ru/
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz