Жолдың алынбалы дефектаскопты бақылаумен




Презентация қосу
Тақырыбы:
«Жол және жылжымалы
құрамның жағдайын
бақылайтын
автоматтандырылған
диагностика құрылғылары»
Пән: Қозғалыс қауіпсіздігін ұйымдастыру.
Орындаған: Бақытжан Борантай
Жол шаруашылығының бақылайтын
құрылғылар.
Қазіргі уақытта сапалы АБЖ жол
шаруашылығынын жаңа фазасына көшіп
жатыр. АБЖ – автоматтандырылған басқару
жүйесі (орысша АСУ – автоматизированная
система управления) әр түрлі процесстерді,
программалық және қызметшінің құралдар
кешені басқаруға арналған аппаратты. АБЖ
құрамына келесідей : информациондық,
программалық, техникалық,
ұйымдастырылуық, метрологиялық, құқықтық
және лингвистикалық құралдары жатады.
Жолдың алынбалы дефектаскопты бақылаумен 20000
мыңдай жол жұмыскерлері бос емес және олар келесідей
біріккен бөлімшелерге бөлінеді:
- 15 жол диагностикасының орталығы, жол рельсінің және
жол диагностикасының барлық жұмыс құрылғыларына
негізгі организациялық және координациялық есептері
кіреді, қабылданған мәліметтерді өңдеу және талдау;
- 20 жол станционарлы дефектаскоптын зерттеу
лабороториялары, олардың жұмысы жол дефектаскоп
құрылғылардың ремонты жоспар-мерзімінен және жұмыс
ұйымдастыруынан тұрады.
- 25 жылжымалы вагонның дефектаскоптың зерттеу
лабороториялары желіде дефектоскоптың жұмыс
ұйымдастыруна;
- 410 жол ара қашықтығында ақаутапқыш бөлімі жолда
рельс бақылауымен айналысады.
Алынбалы дефектаскоптар негізгі және қайталама бақылау
құрылғылары болып қолданылады (оператор-десантниктар
автомашиналарда, ал негізгі – кезексіз қарауға және станцияда
қабылдау-жөңелту жолдарын қарауға).
Соңғы жылдары көптеген жолдарда
дефектаскоп техниканың құрылғылары керек
еместігінен, дефектаскоптын құрылғылары
пайдалану мерзімінен асып кетуі 70%-ға жетті.
Сондықтан, тасымалдау көлемі қысқарғанына
қарамастан, қазіргі қолдану кезіндегі
дефектаскоптың парктері бақылау мерзімдігін
төмендетпейді. Дефектаскоптың ағытқыш саны
10 жылға дейін ауыстырылмайды, өз көлемін
және бақылау мерзімін жақсы күйінде сақтай
алады.
Рельстің бұзылмау бықылауының сенімділігін жақсартатын
бір бағыт – мобильді автоматтандырылған бақылау
құрылғысы. Соңғы 3 жылда автомотристардың және
вагондардың 9 түрлендірулері шығарылды.
Нәтижесінде жасағандары:
- вагон-дефектаскопына сәйкес екі вагонның жұмысын
біріктіретін – ультрадыбысты және магниттік;
- АДЭ және АСД дефектаскопты автомотрисаларды
біріктіретін (ультра және магнитті), дефектоскопты
кешендері АМД-3м рельстегі жылдамдығын бақылауында
«ПОИСК-20м» электронды бағаналар сұйықкристаллды
экрандарда орнатылған;
- жаңа микропроцессорлы техника Авикон және РДМ
алынбалы дефектаскоп функционалды сегіз типті өлшемді
дефекті табатын мүмкіндіктері бар. Темір жолға көрсетілген
мәліметтері бойынша, 2003 жылы 1000км жолды ақауға
тексергені: дефектоскоп түрлері ПОИСК-5,2; Авикон-17,3;
РДМ-22 данасын құрады.
Жылжымалы құрамның диагностикасы

Жылжымалы құрамның диагностикасы - ремонттық
және техникалық қызмет көрсетудің техникалық процесі,
айқындау процессі және белгілерді зерттеу, локомотивтің
техникалық күйінің сипаттамасы, дизельдің,
электрпоездардың, вагондардың, және тағы әр түрлі
сыртқы белгілері немесе параметрлерінің элементі.
Жылжымалы құрамның тексеретін бөліктері: редуктор,
қос дөңгелектер; дизельдер, электрдвигательдің
тартымы; қуатты электрлік цепьтар, басқару цепьтары,
электрлік аппараттар; көмекші машиналармен
аппараттар — компрессорлар, вентиляторлар, насостар,
аккумуляторлы батареялар және т.б.
ЖҚ АБЖ техникалық құрал кешендері мамандандырылған аппараттық-
бағдарламалық кешендердi үлестiрiлген құрылымы бiрiккен бiртұтас мәліметтерді
жіберу торабымен (МЖТ, орысшасы СПД – сеть передачи данных) болады. ЖҚ
АБЖ техникалық функционалды тағайындауы техникалық қаражаттар бақылаудың
сызықтық тармақтарына (БСТ) және бақылаудың орталық күзет (БОК) орынының
жабдығы бөлінеді.
БСТ-ның техникалық құрылғыларына кіретіндер: бір немесе оданда көп шалғай
бақылаулар, ПОНАБ және ДИСК-тің АРМ-ға, ЛКП-ға және ЦПК-ға тиісінше
бақылау ақпараттарын жинау және жіберу үшін арналған.
Автоматтандырылған диагностика бақылауы поезд
қозғалыс кезінде вагоннын күйінде келесідей
бақылаулар жасауы тиіс:
· букс түйінінің температурасын және тежелген
дөңгелектерді бақылау;
· тартымды бақылау;
· вагон габаритінің өлшемін бақылау;
· дөңгелектін шеңбер бойынша сырғанау ақауын
бақылау;
· дөңгелектін геометриялық параметрлерін бақылау;
· екпінді тартым механизмнің параметрларын
бақылау;
· вагондарды тиеу кезіндегі бір қалыптығын
бақылау;
· букстын ось мойнынан сырғанауын бақылау.
Қызып кеткен букстарды табу үшін ПОНАБ құрылғысын қолданады.
Қос дөңгелектін күйін бақылайтын, дөңгелектін шеңбер бойынша
сырғанау ақауын, жәнеде «ДИСК» системасы поезд қозғалыс кезінде
габаритке сәйкес келмейтін заттарды табады.
ПОНАБ (орысша аудармасы прибор обнаружения нагретых букс, ал
басқа нұсқада пункт обнаружения нагрева аварийных букс) — темір
жолда автоматты түрде қызып кеткен букстарды табу құрылғысы.
Жылжымалы құрамының автоматтандырылған бақылау
жүйесі (ЖҚ АБЖ) автоматтандыруы процессiн жинау
үшiн, қызып кеткен букстардың бақылау типтері
ПОНАБ, ДИСК және КТСМ арқылы поездың
қозғалысы кезінде техникалық бақылау күйін
қамтамасыз ету мәліметтерін жіберу және өңдеу.
Поезд құрамының вагонында немесе локомотивында
қызып кеткен букстын жоғары деігейде табылса, ол
манитордың экранында анықтама шығады және
дыбыстық сигнал береді. Экранда шыққан анықтамада
ПОНАБ-тың, КТСМ-нің, ДИСК-тің орнатылған жері,
бақылау пунктінің аты, қызып кеткен букстың бағыты
(жұп, тақ), поездың басынан басталатын реттік нөмірі,
вагон жағынан вагон осінің реттік нөмірі және
вагонның барлық жағынан қызып кеткен букстың
деңгейі көрсетіледі.
Жапонияның жол шаруашылығының бақылау тәртібі

Жапонияның темір жол көліктері негізінен жолаушы
тасымалына қарастырылған, өйткені Жапонияның
үлкен қалалары, қала маңы жерлері аз қашықтықта
және жері кішкентай болғандықтан.
Ширина колеи — 1067 мм .Ортақ созылымдылық—
27182 км, оның ішінен 20мыңдай км кірме жолдар мен
қызметтік желілер.
Жапонияның темір жолдары:
22 313 км Капской колеи (1067 мм), оның ішінде 13 280
километрі электрленген;
3 978 км Европалық колея (1435 мм), толық
элекртленген;
96 км Шотландық колея (1372 мм), толық элекртленген;
48 км Узкой колеи (762 мм), толық элекртленген .
«Мозговой центр», синкансенның поездардын
қауiпсiздiгін және олардыңның қозғалыс кестесінің
сәйкестігін қадағалайтын Бас бақылау ортасы болып
табылады. Кең жерде қабырғаға дәу табло орналасқан, ол
жерде темір жолдың жолдары және поездың нақты тұрған
жері көрсетіледі. Егер синкансен кестесінен қалып қойса,
онда контраллерлар кестені түзеп, синкансеннан кейінгі
поезды өткізеді.
«Доктор Йеллоу» атын алған поезд – ол поезд-инспектор,
теміржол жолдарын және синкансеннің электрожүйесінің күйін
бақылайды, жоғары жылдамдықты поездар жүйесiнің
диагностикасының сенiмдi құралы. «Доктор» Токио және Хаката
арасында 10 күнде бір рет тексеріс жасайды. Поезд вагонындағы
сенсорлар құрылғылардын күйін анықтайды, және оны жөндеу
қажеттiлiгі туындаса оны тоқтатпай шара қолданады.

Ұқсас жұмыстар
ҚАТЕ БІРІКТІРІЛГЕН ЖАҚ СҮЙЕКТЕРІНІҢ СЫНУЫН ЕМДЕУ
Жасанды тістер, оның түрлері
Жасанды тістер
Жеке қасықты дайындау
Тістердің ақаулары
Өсімдіктердің қоршаған ортаның стресстеріне төзімділігіне пролиннің тигізетін әсерін зерттеу
Тамақ өнімдерін сақтауға арналған жабдық Тоңазытқыш жабдық болмаған кезде
Ортодонтиядағы балалардың бет жақ аймағының аномалиялары мен деформацияларын емдеудің негізгі принциптері мен әдістері
БАЛЫҚ ТАЗАРТҚЫШ
Тасымалдау маршруты
Пәндер