Гонконг және Буэнос - Айрес қалалары




Презентация қосу
Гонконг және Буэнос-
Айрес қалалары
Орындаған: Ғуламғозиев Ж.А.
Тексерген: Сарсенова И. Б.
Жалпы
сипаттама

Гонконг Буэнос-Айрес

• Ресми тілі-қытай және ағылшын Ішкі бөлінісі 15 коммуна, 48 аудан
• ҚХР арнайы әкімшілік ауданы Қала Мэрі Родригес Ларрета
• Әкімшілік басшысы Кэрри Лам
Тарих және география
• Аумағы бой. әлемдегі 182-ші
• Халық 1580-ден Аргентина астанасы қала
• • Бағалау (2019) 7 404 207 адам. * Ауданы 202 км2
Тығыздығы 6732,56 адам/км2
Халық саны 3 063 728 адам
• ЖІӨ * Жиыны (2006) 254,2 млрд.
Тығыздығы 15 017 адам / км2
* Жан басына шаққанда 38 127
Агломерация 14 598 065
АҚШ долл.
• Валюта Гонконг доллары Ұлты Аргентиналықтар
Динамика численности населения Гонконга

2013.1 2014.0 2014.1 2015.0 2015.1 2016.0 2016.1 2017.0 2017.1 2018.0
2 7 2 7 2 7 2 7 2 7

7 210,9 7 229,5 7 252,9 7 291,3 7 309,7 7 336,6 7 377,1 7 391,7 7 413,1 7 448,9

Демография Буэнос-Айреса
Гонконг Қытайдың оңтүстік • Буэнос-Айрес-оңтүстік жарты шар қаласы,
жағалауында орналасқан және Оңтүстік ендікте 34° 36' және батыс
бойлықта 58° 26' орналасқан, Оңтүстік
Гонконг аралынан, Ланьтау Америка құрлығының оңтүстік бөлігінде, Ла-
аралынан, Коулун түбегінен, жаңа Плата шығанағындағы Атлант мұхитынан
аумақтардан, сондай-ақ 260 шағын 275 км қашықтықта, Риачуэло өзенінің сол
аралдардан тұрады. Жаңа аумақтар жағалауында орналасқан. Ла-Плата

географияс
шығанағының басқа жағасында қаладан 220
солтүстіктен Коулун түбегіне және км жерде Уругвай астанасы-Монтевидео
олардың солтүстік шетінен орналасқан.Рио-де-ла-Плата және Риачуэло
Шэньчжэнь өзеніне жақын шығанағы Шығыс пен оңтүстіктегі қаланың
орналасқан.Гонконгқа Оңтүстік табиғи шекарасы болып табылады. Қалған
периметр Авенида автострадының жартылай
Қытай теңізіндегі 262 Арал жатады,
шеңбер орналасқан бас Пас алып жатыр, ол
олардың ең ірісі Ланьтау аралы. қаланы солтүстіктен батысқа қарай
Халық бойынша екінші және бірінші- қоршайды, шағын учаскеден басқа — 2 км

ы
Гонконг аралы.Атауы " Гонконг "(юэ артық емес — Буэнос-Айрес
иер. Құрал, транскр. Хенкон) сөзбе- провинциясымен шекара өтетін Рио-де-ла-
Плата автострадасы мен шығанағы
сөз "хош иісті гавань" дегенді арасында. Бұл автострада Шығанақтың
білдіреді және Гонконг аралындағы жағасында аяқталмайды, ал Авенида
Қазіргі Абердин ауданында Интенденте Кантило қаласының көшесімен
орналасқан жердің атауынан шыққан. қосылады. Автострада Буэнос-Айрестің
қалған бөлігімен тез байланысты
Мұнда бір кездері хош иісті сүректен қамтамасыз етеді. Рио-де-Ла-Плата
жасалған бұйымдар мен шығанағы қаланың жанында орналасқан, ал
благовониялар сатылды. Гонконг пен шекарасы оның жағалауы болып табылатын
Гонконг аумағы
Км кв
2012 2016 2017
Гонконг аралы 80,6 80,7 80,7
Коулун 46,9 46,9 46,9
Жаңа жерлер,
976,9 978,7 978,8
аралдар
Барлығы 1 104,4 1 106,3 1 106,4
Аумақ экономикасы еркін нарыққа, салық салудың Экономикасы
төмендігіне және мемлекеттің экономикаға
араласпауына негізделеді. Гонконг офшорлық аумақ
болып табылады, бұл еркін порт және импортта кеден Буэнос-Айрес-Аргентинадағы ең ірі порт, Оңтүстік
алымдарын алмайды, қосылған құн салығы немесе Америкадағы ең ірі порт. Қала елдің маңызды
оның баламалары жоқ. Акциздер олардың импорттық қаржы-өнеркәсіп орталығы болып табылады.
немесе жергілікті өндіріске қарамастан тауарлардың
Буэнос-Айрес қаласында Bridas Corporation,
төрт түрінен ғана алынады. Бұл спиртті ішімдіктер,
темекі, минералды май және метил спирті. Гонконг-
Enarsa, Zanella, YPF, Aluar және т.б.
халықаралық қаржы және сауданың маңызды компаниялардың бас кеңселері орналасқан. Қалада
орталығы, ал штаб-пәтерлердің шоғырлану деңгейі "Clarin" және т.б. танымал баспалар бар. Соңғы
Азия-Тынық мұхиты өңіріндегі ең жоғары болып жылдары қалада туризм белсенді дамып келеді.
табылады. Гонконг жалпы ішкі және жалпы қалалық Қонақ үйлер саны 10,7% - ға артып, 300-ге жуық
өнімнің көрсеткіштері бойынша ҚХР-дағы ең бай қала болды, пайдаланылатын нөмірлер саны 42,9% - ға
болып табылады.Гонконгтың салық салу жүйесі өсті[120].2011 жылға арналған қала бюджеті:
ағылшын үлгісі бойынша қалыптасты және көп кірістер - $ 5,9 млрд. АҚШ. Бюджет кірістерінің
жағдайда 1947 жылы қабылданған салық саясаты одан әрі 61% - ға өсуі күтілуде, оның 11% - ы
саласындағы Британдық Достастықтың іс-шаралар мүлікке салынатын салық, 9% - ы көлік
кешенінің принциптері мұра болды. Гонконгта құралдарына салынатын салық. Басқа да табыстар
компаниялардың резиденттік және резидент емес
төлемақыларды, айыппұлдарды және құмар
болып бөлінуі жоқ, ал салық салудың аумақтық
ойындарға салынатын салықтарды қамтиды. Қала
принципі қабылданды. Бұл дегеніміз, Гонконг
компаниялары, егер кірістер Гонконгтағы көздерден өз бюджетінің 26% - ын білім беруге, 22% - ын
алынған болса немесе осы табысты алу жөніндегі денсаулық сақтауға, 17% - ын мемлекеттік
қызмет Гонконгта жүзеге асырылған жағдайда ғана қызметтер мен инфрақұрылымға, 16% - ын
салық салуға жатады. Егер компания Гонконг әлеуметтік қамтамасыз ету мен мәдениетке, 12% -
аумағында қызмет жасамаса және Гонконгтағы ын әкімшілік шығыстарға және 4% - ын құқық
көздерден табыс таппаса, ол салық салуға жатпайды қорғау органдарын қаржыландыруға бөледі.
[50]. Гонконгта капитал өсіміне, дивидендтерге, Буэнос-Айрес бюджет тапшылығының төмен
Транспорт
• Гонконг қоғамдық және жеке көліктерді • Буэнос-Айрес-елдің астанасы және кең
қамтитын күрделі жоғары дамыған көлік көлік жүйесі бар. Қаланың көлік
жүйесіне ие.Метрополитенді, қала жүйесінің қызметін қала тұрғындары
маңындағы және қала ішіндегі ғана емес, сонымен қатар федералды
электропоездар (KCR) біріктіретін MTR Астанаға жұмысқа немесе оқуға келетін
рельстік көлік жүйесінен басқа, қоғамдық Буэнос-Айрес провинциясының
көлік жүйесі автобус қатынасын, қаланың тұрғындары да пайдаланады.Қалаға
аралдық және материктік бөлігі бірнеше тас жол бар, олардың негізгісі
арасындағы паромдық қатынасты, Авенида Хенераль Пас. Бұл тас жолы
сондай-ақ іргелес аралдармен, қаланың қаланы үш жағынан қоршайды. Буэнос-
орталығын Виктория шыңымен қосатын Айреске апаратын басқа тас жолы-
екі қабатты Гонконг трамвай мен Буэнос — Айрес-Ла-Плата тас жолы,
фуникулерді қамтиды. Сонымен қатар, Рикхери тас жолы, Оесте тас жолы және
көлік ретінде Сентрал-энд-Вестерн және Норте тас жолы. Буэнос-Айрес
Мид-левелс аудандарын қосатын бірнеше провинциясынан бірнеше
эскалаторлар мен траволаторлардың автомагистральдардың болуы, қаладан
тізбегін білдіретін эскалаторлық көтергіш шығар жолдардағы көлік жүктемесінің
пайдаланылады. және тығындардың санын төмендетеді.

Ұқсас жұмыстар
Повесть (хикаят)
Анд тауларында
Географиядан ҰБҒ-ға дайындық
ОҢТҮСТІК КОРЕЯ, СИНГАПУР ЖӘНЕ ГОНКОНГ ҚАЗІРГІ ДАМУ
Оңтүстік Американың жер көлемі
Анд тауларында дүние
Гонконг қор биржасы
ГОНКОНГ
Дүниежүзі елдерінің экономикалық даму көрсеткіштері
ҮНДІСТАН ТУРАЛЫ
Пәндер