Педагогикалық қабілеттілік




Презентация қосу
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі

Шетел тілдері факультеті

Педагогикалық қабілеттілік
Орындаған:
Тексерген:
Жоспар
1. Қабілет
2. В.А. Крутецкий концепциясы
3. Н.В. Кузьмина структурасы
4. Мұғалімнің кәсіби маңызды қасиеттері
5. Педагогикалық іс-әрекеттің продуктивті
деңгейлері
Пайдаланылған әдебиеттер
1. https://baribar.kz/student/17887/pedagogikalyq-sheberlik-
komponentteri/
2. Занина Л.В., Меншикова Н.П. Педагогикалық шеберлік
негіздері – Ростов на Дону, 2003.
3. Кукушкин В.С. Педагогикалық қызметке кіріспе –
Ростов на Дону, 2002.
Қабілет
Мұғалімнің ерекше кәсіптік және қоғамдық қызметі өз
тәрбиеленушілерінің, ата-аналарының, бүкіл жұртшылықтың тарапынан
мұғалімнің жеке басына, оның моралдік бейнесіне орасан зор талаптар
жүктейді. Ең бірінші білікті мұғалімге қойылатын талап –
педагогикалық қабілеттіліктің болуы..

Педагогикалық қабілеттілік –шәкірттерді оқыту мен тәрбиелеуде
мұғалімнің жоғары нәтижелерге жетудің шарты болып табылатын жеке
тұлғаның белгілі психологиялық ерекшелігі. Бұл туралы Ф.Н.Гонобалин,
Т.А.Воробьева, Н.В.Кузьмина, Р.И.Хмелюк, Н.Д.Хмель, А.И.Шербаков,
В.А.Крутецкий және т.б. ғалымдар өз еңбектерінде қалдырған.
В.А. Крутецкийдің педагогикалық
қабілет бойынша концепциясы
Педагогикалық қиял
Коммуникативтік
Ұйымдастырушылық
оқу материалын белгілі ғылым
түсінікті түрде саласына қабілеттілік
жеткізе білу
материалды тиімді
әдістерді және Пәнді терең және
тәсілдерді пайдалану жүйелі білу
Дидактикалық пәнге Академиялық
қызығушылығын
арттыру Пәнге , ғылыми-
Оқушылардың зерттеу жұмысына
өзіндік жұмыс істеу қызығушылық ,
білуін ұйымдастыру
шәкірттердің ішкі
жан дүниесіне өз ойын және сезімін
бойлай білу тіл арқылы
шәкірттерді түсіне
білу Мимика арқылы
Перцептивтік Тілдік
психологиялық пантомимиканың
байқағыштық көмегімен ашық та
және анық жеткізу
оқушылар ұжымын шәкірттерге дұрыс
ұйымдастыра білу қатынас жасау
маңызды міндеттерді
шешуге педагогикалық
Ұйымдастыру шабыттандырыңыз тәлімнің болуы
Бедел
шылық өз жұмысын дұрыс (авторитарлық) шәкіртттерге тікелей
ұйымдастыра білу эмоционалды-ерікті
әсер ету

Осы негізде мұғалім
беделін сақтап қалу
балалармен қарым-
қатынас жасай білу іс-әрекетінің салдарын
болжау

Коммуникатив шәкіртке әсер етудің Педагогикалы
тік тиімді тәсілдерін табу қ қиял

оқушының белгілі
Дұрыс көзқараста бір қасиеттерінің
болу дамуын болжау
бір уақытты әртүрлі іс-әрекет
түрлеріне мән беру

Зейінді орналастыру барлық оқушылардың зейінін
назарда ұстайды
қабілеттілігі

шаршау, зейін болмау, түсінбеу
белгілерін реттеп отырады
Н.В. Кузьмина жүргізген көптеген психологиялық-
педагогикалық зерттеулер бойынша, мұғалімдердің
өзін-өзі дамытуы, келесі жалпы қабілеттердің
қалыптасуының жоғары деңгейімен қамтамасыз
етілетіндігін көрсетті:
•Гностикалық
•Жобалау;
•Конструктивті;
•Коммуникативті;
•Ұйымдастырушылық
Педагогикалық іс-әрекеттің
продуктивті деңгейлері
•Репродуктивті деңгей: мұғалім өз білгендерін басқаларға қалай айту керектігін
біледі.
•Бейімделу деңгейі: мұғалім өз хабарламасын аудиторияның сипатына бейімдей
алады.
•Жергілікті модельдеу деңгейі: оқытушы педагогикалық мақсатты тұжырымдай
алады, қажетті нәтижені болжай алады, оқушыларды оқу және танымдық іс-шараларға
қоса алады.
•Жүйелік-модельдік деңгей: мұғалім оқушылардың өз пәні бойынша қажетті
білім, білік дағды жүйесін қалыптастырудың стратегияларына ие.
•Жүйелік-модельдік іс-әрекет және мінез-құлық деңгейі: мұғалімнің өз пәнінде
оқушылардың жеке тұлғасын, олардың өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі дамыту
қажеттіліктерін қалыптастыра алады.
Мұғалімнің кәсіби маңызды
қасиеттері
А.Қ. Маркова мұғалім жұмысының негізгі үш аспектісін анықтайды:
нақты педагогикалық іс-әрекет,
педагогикалық қарым-қатынас және мұғалімнің тұлғасы.

Маңызды кәсіби қасиеттерге, А.К. Маркова бойынша мыналар кіреді:
•педагогикалық эрудиция;
•педагогикалық мақсат қою;
•педагогикалық (практикалық және диагностикалық) ойлау;
•педагогикалық түйсігі;
•педагогикалық импровизация;
•педагогикалық байқау;
•педагогикалық оптимизм, педагогикалық тапқырлық;
•педагогикалық форсайт және педагогикалық рефлексия.
Қорытынды
Педагогикалық қабілеттілік (талант, мамандықты сүю,
нышан) педагогикалық мамандықты ойдағыдай меңгерудің
шарты болып табылады. Қаншама адам айқын нышанды
аңғартып, мұғалімдік мамандыққа үміткер болғанмен, шын
мәнінде, педагог болып шыға алмайды. Сондықтан да
педагогтің қажетті кәсіби сапаларына еңбек сүйгіштігін,
тәртіптілігін, жауапкершілігін, мақсат қоя білу іскерлігін,
жетістікке жету жолын таңдай білу, ұйымдастырушылықты,
табандылықты, өзіне кәсіби деңгейін арттыруды және т.б.
жатқызуға болады.
Назарларыңызға
рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Тәрбие үдерісінің теориясы
Педагогикалық құзіреттілік
Ықпал эту тактикасының ұстанымы
ҚҰЗІРЕТТІЛІК ТУРАЛЫ ТҮСІНІК
БПҮ заңдылықтары
Педагогикалық құзыреттілік
Балалардың дарындылығын бақылау
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Оқытушының кәсіби құзыреттілігі
Педагогиканың адамгершілік әдіснамасын негіздеу
Пәндер