Педагогикалық қабілеттілік



Педагогикалық қабілеттілік
Орындаған:
Тексерген:
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі
Шетел тілдері факультеті

Жоспар
Қабілет
В. А. Крутецкий концепциясы
Н. В. Кузьмина структурасы
Мұғалімнің кәсіби маңызды қасиеттері
Педагогикалық іс-әрекеттің продуктивті деңгейлері

Пайдаланылған әдебиеттер
https://baribar. kz/student/17887/pedagogikalyq-sheberlik-komponentteri/
2. Занина Л. В., Меншикова Н. П. Педагогикалық шеберлік негіздері - Ростов на Дону, 2003.
3. Кукушкин В. С. Педагогикалық қызметке кіріспе - Ростов на Дону, 2002.

Қабілет
Мұғалімнің ерекше кәсіптік және қоғамдық қызметі өз тәрбиеленушілерінің, ата-аналарының, бүкіл жұртшылықтың тарапынан мұғалімнің жеке басына, оның моралдік бейнесіне орасан зор талаптар жүктейді. Ең бірінші білікті мұғалімге қойылатын талап - педагогикалық қабілеттіліктің болуы. .
Педагогикалық қабілеттілік -шәкірттерді оқыту мен тәрбиелеуде мұғалімнің жоғары нәтижелерге жетудің шарты болып табылатын жеке тұлғаның белгілі психологиялық ерекшелігі. Бұл туралы Ф. Н. Гонобалин, Т. А. Воробьева, Н. В. Кузьмина, Р. И. Хмелюк, Н. Д. Хмель, А. И. Шербаков, В. А. Крутецкий және т. б. ғалымдар өз еңбектерінде қалдырған.

В. А. Крутецкийдің педагогикалық қабілет бойынша концепциясы

Дидактикалық
оқу материалын түсінікті түрде жеткізе білу
пәнге қызығушылығын арттыру
Оқушылардың өзіндік жұмыс істеу білуін ұйымдастыру
материалды тиімді әдістерді және тәсілдерді пайдалану
Академиялық
белгілі ғылым саласына қабілеттілік
Пәнді терең және жүйелі білу
Пәнге, ғылыми-зерттеу жұмысына
қызығушылық,

Перцептивтік
шәкірттердің ішкі жан дүниесіне бойлай білу
шәкірттерді түсіне білу
психологиялық байқағыштық
Тілдік
өз ойын және сезімін тіл арқылы
Мимика арқылы
пантомимиканың көмегімен ашық та және анық жеткізу

Ұйымдастырушылық
оқушылар ұжымын ұйымдастыра білу
маңызды міндеттерді шешуге шабыттандырыңыз
өз жұмысын дұрыс ұйымдастыра білу
шәкірттерге дұрыс қатынас жасау
педагогикалық тәлімнің болуы
шәкіртттерге тікелей эмоционалды-ерікті әсер ету
Осы негізде мұғалім беделін сақтап қалу
Бедел (авторитарлық)

Коммуникативтік
Педагогикалық қиял
балалармен қарым-қатынас жасай білу
шәкіртке әсер етудің тиімді тәсілдерін табу
Дұрыс көзқараста болу
іс-әрекетінің салдарын болжау
оқушының белгілі бір қасиеттерінің дамуын болжау

Зейінді орналастыру қабілеттілігі
бір уақытты әртүрлі іс-әрекет түрлеріне мән беру
барлық оқушылардың зейінін назарда ұстайды
шаршау, зейін болмау, түсінбеу белгілерін реттеп отырады

Н. В. Кузьмина жүргізген көптеген психологиялық-педагогикалық зерттеулер бойынша, мұғалімдердің өзін-өзі дамытуы, келесі жалпы қабілеттердің қалыптасуының жоғары деңгейімен қамтамасыз етілетіндігін көрсетті:
Гностикалық
Жобалау;
Конструктивті;
Коммуникативті;
Ұйымдастырушылық

Педагогикалық іс-әрекеттің продуктивті деңгейлері
Репродуктивті деңгей: мұғалім өз білгендерін басқаларға қалай айту керектігін біледі.
Бейімделу деңгейі: мұғалім өз хабарламасын аудиторияның сипатына бейімдей алады.
Жергілікті модельдеу деңгейі: оқытушы педагогикалық мақсатты тұжырымдай алады, қажетті нәтижені болжай алады, оқушыларды оқу және танымдық іс-шараларға қоса алады.
Жүйелік-модельдік деңгей: мұғалім оқушылардың өз пәні бойынша қажетті білім, білік дағды жүйесін қалыптастырудың стратегияларына ие.
Жүйелік-модельдік іс-әрекет және мінез-құлық деңгейі: мұғалімнің өз пәнінде оқушылардың жеке тұлғасын, олардың өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі дамыту қажеттіліктерін қалыптастыра алады.

Мұғалімнің кәсіби маңызды қасиеттері
А. Қ. Маркова мұғалім жұмысының негізгі үш аспектісін анықтайды:
нақты педагогикалық іс-әрекет,
педагогикалық қарым-қатынас және мұғалімнің тұлғасы.
Маңызды кәсіби қасиеттерге, А. К. Маркова бойынша мыналар кіреді:
педагогикалық эрудиция;
педагогикалық мақсат қою;
педагогикалық (практикалық және диагностикалық) ойлау;
педагогикалық түйсігі;
педагогикалық импровизация;
педагогикалық байқау;
педагогикалық оптимизм, педагогикалық тапқырлық;
педагогикалық форсайт және педагогикалық рефлексия.

Қорытынды
Педагогикалық қабілеттілік (талант, мамандықты сүю, нышан) педагогикалық мамандықты ойдағыдай меңгерудің шарты болып табылады. Қаншама адам айқын нышанды аңғартып, мұғалімдік мамандыққа үміткер болғанмен, шын мәнінде, педагог болып шыға алмайды. Сондықтан да педагогтің қажетті кәсіби сапаларына еңбек сүйгіштігін, тәртіптілігін, жауапкершілігін, мақсат қоя білу іскерлігін, жетістікке жету жолын таңдай білу, ұйымдастырушылықты, табандылықты, өзіне кәсіби деңгейін арттыруды және т. б. жатқызуға болады.

Назарларыңызға рахмет!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz