Модульдік - кредиттік технологияны енгізу ерекшеліктері




Презентация қосу
«Модульдік-кредиттік
технологияны енгізу ерекшеліктері»
ТжКББ ұйымдарында модульді-кредиттік
технологияны енгізудің механизіміне негіз болатын
нормативті құжаттар:
* ҚР «Білім туралы заңы» ( 27 шілде 2007 жыл № 319-III);
* «Тиісті үлгідегі білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидаларын бекіту
туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 30
қазандағы № 595 бұйрығы.
* "Оқытудың кредиттік технологиясы бойынша оқу процесін ұйымдастырудың
қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым Министрінің
2011 жылғы 20 сәуірдегі № 152 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 12 қазандағы
№ 563 бұйрығы
* «Оқытудың кредиттік технологиясы бойынша оқу процесін ұйымдастыру
қағидаларын бекіту туралы” Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің
2011 жылғы 20 сәуірдегі № 152 бұйрығы
Кредиттік жүйе алғаш
рет Америка Құрама
Штатында пайда болды.
Оның негізін 1870 жылдары
Гарвард университетінің
Президенті, белгілі
Американдық білім
қайраткері Чарльз Элиот
салып, «кредит–сағат»
ұғымын қоғамға енгізген
Чарльз Элиот
(1834 –1926) болатын.
1892 жылдан бастап «кредиттік-сағаттық»
жүйенің екінші кезеңі басталып, осы кезде
АҚШ-тың ұлттық білім комитеті
университет, колледж, мектеп топтарын
жақсарту мақсатында, оқу
бағдарламаларын стандарттауда «кредит»
ұғымын тек университет пен колледждерде
ғана емес, орта мектептерде де, енгізе
бастады
Кредиттік оқыту технологиясы — бұл білім
беру технологиясы, өз бетімен білім алу
деңгейін көтеру және дара негізінде
шығармашылық білімді меңгеру, оқу процесін
және білім көлемін кредит негізінде есепке
алуды, білім беруді таңдап алған
траекториясын регламенттеу болып табылады
Кредиттік оқыту технологиясын пайдалану арқылы оқу
үдерісін ұйымдастырудың негізгі міндеттері:

білім көлемін біріздендіру;

оқытуды барынша дараландыру үшін жағдай туғызу;

білім алушылардың өзіндік жұмыстарының рөлі мен
тиімділігін күшейту;

білім алушының оқудағы шынайы жетістіктерін оларды
тиімді бақылау рәсімдері негізінде анықтау болып
табылады.
1) академиялық еркіндік - білім беру процесінің
субъектілеріне таңдау компоненті пәндері,
оқытудың қосымша түрлері бойынша білім
мазмұнын дербес анықтау үшін және білім
алушылардың, оқытушылардың шығармашылық
дамуына және оқытудың инновациялық
технологиялары мен әдістерін қолдануға жағдай
жасау мақсатында білім беру қызметін
ұйымдастыру үшін ұсынылатын білім беру процесі
субъектілерінің өкілеттіктер жиынтығы;
2) академиялық кезең (Term) (терм) - семестр,
триместр, тоқсан сияқты үш нысанның біреуін
білім беру ұйымы өзі белгілейтін теориялық оқу
кезеңі;
3) академиялық кредит - білім алушының
және (немесе) оқытушының ғылыми және
(немесе) оқу жұмысының көлемін өлшеудің
біріздендірілген бірлігі;
4) академиялық күнтізбе (Academic
Calendar) - оқу жылы бойына демалыс
күндерін (каникулдар мен мерекелерді)
көрсете отырып, оқу және бақылау іс-
шараларын, кәсіби практикаларды өткізу
күнтізбесі;
Кредиттік оқыту
технологиясы

бір кредит 30 сағатқа тең
Кредиттік оқыту
технологиясы

бір сағат 50 минутқа тең
Кредиттік оқыту
технологиясы

БАҒАЛАУ
ETS жүйесі
Р
n
Ќ 0.6 Е 0,4
%
n
Әріптік жүйе Ұпайлар (%-дық Дәстүрлі жүйе
Сандық эквивалент
бойынша бағалау мазмұнда) бойынша бағалау
А 4,0 95-100
Өте жақсы
А- 3,67 90-94
В+ 3,33 85-89
В 3,0 80-84
Жақсы
В- 2,67 75-79
С+ 2,33 70-74
С 2,0 65-69
С- 1,67 60-64
Қанағаттанарлық
D+ 1,33 55-59
D- 1,0 50-54
FX 0,5 25-49
Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Бағалау критериі Өте жақсы «А» «А-»: : Студент ………… саласы бойынша толық
мазмұнды меңгерген, барлық сұрақтарға жауап береді
Жақсы «В+» - «С+»: Студент ………. саласы бойынша өз білімін
көрсете алады.
Қанағаттанарлық «С» - «D»: Студент …….. саласы бойынша
білімі бар.
Қанағаттанарлықсыз «FX» - «F»: Студенттің ................... саласы
бойынша ұғымы қалыптаспаған.
1 тапсырма
2 тапсырма
2 тапсырма
Назарларыңызға рахмет!

Тақырып бойынша сұрақтарыңыз болса...

• Тел. 87025331205
• @meirimbersieva
• meyrim@inbox.ru

Ұқсас жұмыстар
БИОЛОГИЯ САБАҚТАРЫНА МОДУЛЬДІК ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ ( ФИЗИОЛОГИЯ ТҰРҒЫДАН )
Модульдік оқыту Мультимедиялық технологиясы оқыту технологиясы
Модульдік оқыту технологиясының тиімділігі
ТЕХНОЛОГИЯ технологиясы
КРЕДИТТІК ОҚЫТУ ЖҮЙЕСІН ЕНГІЗУ ДУАЛДЫ ОҚЫТУ
Мультимедиалық оқыту технологиясы
Информатика сабағын түрлендірудегі жаңа ақпараттық технологиялар
Білім беру ұйымындағы маркетинг
Модульдік оқытудың құрылымы
Кредиттік оқыту технологиясы
Пәндер