Кәсіпорынның маркетингтік қызметін талдау


Slide 1

Кәсіпорынның маркетингтік

қызметін талдау

Slide 2 Slide 3

Маркетингтік зертеулерді бес кезеңмен өткізуге болады:

Slide 4

Кәсіпорынды маркетингілік зерттеу жүйесі:

Slide 5

Қазіргі жағдайда ірі және орта кәсіпорындарды, сондай-ақ банктерде маркетинг қызметі, ал олардың кейбіреулерінде департаменттер қызмет етеді.

Бұларға маркетинг бөлімдерін ұйымдастырудың нақты схемалары мен түрлері әр тұрлі болуы мүмкін.

Нарық сегментициясы - бұл нарықтың әрқайсысына

жеке тауар не маркетингілік

кешен керек болуы мүмкін айқын

топтарға бөлу. Сегменттеу келесі

көрсеткіштерге байланысты

жүреді:

Slide 6 Slide 7

Маркетингті басқару белгілі бір тұжырымдамалар арқылы жүзеге асырылуы керек. Өйткені, маркетингті басқару белгілі бір тұжырымдарға бағытталу арқылы жүзеге асады. Кәсіпорындар өзінің маркетингтік қызметін бес тұжырымдаманың негізінде жүзеге асырады:

Slide 8

Маркетингті енгізу кезіндегі кәсіпорынды басқарудың ұйымдастырушылық құрылымын дамытуды талдау негізінде келесі қорытындыларға келуге болады:

Slide 9 Slide 10 Slide 11

Thanks for your attention!!!


Ұқсас жұмыстар
Кәсіпорынның маркетингтік қызметі
Кәсіпорынның қаржы ресурстарын қалыптастыруда маркетингтің атқаратын қызметі
КӘСІПОРЫННЫҢ МАРКЕТИНГТІК ЖӘНЕ ӨНДІРІСТІК ҚЫЗМЕТІ
ПРЕЗЕНТАЦИЯ ТАҚЫРЫБЫ МАРКЕТИНГТІК ЗЕРТТЕУЛЕР
Mumtaz мейрамханасының құрылымы
БАСҚАРУШЫЛЫҚ ТАЛДАУДЫҢ НЕГІЗДЕРІ
МАРКЕТИНГТІҢ ҚОРШАҒАН ОРТАСЫ
Маркетингтің қағидалары және қызметтері
Туристік компанияның мақсаты
ТУРИСТІК ФИРМАНЫҢ БИЗНЕС ЖОСПАРЫ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz