Жоспардың нақтылығы
Презентация қосу
Мектепте, сыныпта
тәрбие жұмыстарын
жоспарлау
*Баймурат.Е ; Әли.А ;
Әлмаханбет.А
;Камалова.Г
Базат.Д;
Жоспарлау – бұл тәрбиешінің Жоспардың қызметі –
педагогикалық және сынып педагогикалық ықпалды жүйеге
ұжымының оқу-тәрбие келтіру, педагогикалық талаптарды
процесіндегі әрекеттерін орындауды қамтамасыз ету, ондағы
нәтижелі ұйымдастырудағы белгіленген тәрбие шараларының
маңызды буын. бірізділігі мен басқару тиімділігін
қамтамасыз етуді көздейді
Жоспарлау – мақсатқа жетудің
бірден-бір негізгі жолы
Тәрбие берудің стратегиялық жоспарын әзірлеу алдында әр
буындағы тәрбиешілермен ұйымдастырылатын жұмыс формалары
мен тәрбиеленушілердің жас ерекшелігіне сай тақырыптарын
айқындап алуы шарт. Басым стратегиялық 5 бағыты айқындалды
Психологиялық сөздіктерде «Мотивация – түрткі, ниеттену, жеке
тұлға әрекетінің сипаты, мазмұны және оның мінез-құлқының
жиынтығы» деп қарастырылған. Мотивация өзіңді немесе басқаны
жеке тұлғалық мақсатқа және ұйымның мақсатына жетуге
әрекеттенуге ниеттену процесі.
Тәрбиеленушілердің сапалық деңгейлерін бағалау
өлшемдерін қалыптастыруда алшақтату
мотивациясы – бұл төменгі деңгейдегі (тұрақсыз,
қызығуы жеткіліксіз, немқұрайлы)
тәрбиеленушілермен жұмыс жасау.
Жетістікке ұмтылу мотивациясы – бұл орта
деңгейдегі (қызығушылығы бар, бірақ бағдары
айқын емес) тәрбиеленушілермен жұмыс жүргізу.
Белсенділік мотивациясы – бұл жоғары
деңгейдегі (ізденімпаз, өзіндік идеясын ұсына
білетін) тәрбиеленушілермен жұмыс жүргізу.
Жоспарлаудың қызметтері
Жалпы алғанда, жоспар – әрекеттің мазмұнды көрсеткіші, оның
ретін, көлемін, уақытша шекарасын анықтаушы құжат.
нақты
нақты бағыттар
бағыттар мен
мен әрекет
әрекет
түрлеріне
түрлеріне бағыт
бағыт беруші
беруші
жанама іс-қимыл көрсетуші, нақты
әрекет аркылы нәтиже көрсетеді;
әрекеттің қандай тәсілдермен
ұйымдастырылатындығы, оның объектісі
және субъектісі кім болатынын
қойылған
қойылған мақсаттардың
мақсаттардың жүзеге
жүзеге
асырылуын
асырылуын қадағалау;
қадағалау;
кез
кез келген
келген уакыт
уакыт аралығында
аралығында жоспар
жоспар
бойынша
бойынша істелген
істелген жұмыс
жұмыс мазмұны
мазмұны
мен
мен көлемін
көлемін қайта
қайта қалпына
қалпына келтіру
келтіру
Тәрбие жоспарына қойылатын негізгі
талаптар:
Жоспардың қоғам талабына, мақсатына сәйкестігі.
Өмірмен тығыз байланыстылығы.
Жоспардың жан-жақтылығы, тәрбиенің барлық салаларының қамтамасыз
етілуі.
Тәрбие жұмысының формаларының тәрбиеленушілердің жас және тәрбиелік
деңгейіне сәйкестігі.
Жоспардың нақтылығы.
Жоспар – ұжымдық еңбектің белгісі. Сондықтан тәрбие жоспарын құру
барысында тәрбиеленушілердің белсенділігін арттыра отырып, олардың
өздерін қатыстыруды қамтамасыз ету.
Тәрбие жоспарының мақсат, міндеттерінің айқындығы.
Тәрбие жұмысы жоспарының мазмұны оның мақсатымен бірлікте болуы.
Тәрбиеленушілердің жеке басының, жас ерекшеліктерін және
мүмкіншіліктерін ескеру.
Сыныптағы тәрбие жұмысын жоспарлау жөніндегі
тәжірибесін талдаудың негізінде жоспарға төмендегідей
талаптар қоюға болады:
жоспардың белгілі мақсатқа бағытталуы;
сыныптағы тәрбие жұмысы мазмұнының,
формаларының және әдістерінің әртүрлі болуы;
тәрбиеленушілерді тәрбиелеудің
сабақтастығын, жүйелілігін және дәйектілігін
қамтамасыз ету;
жоспардың нақтылы болуы;
жұмысты келісіп жоспарлау.
Мектеп жұмысының тәжірибесінде жоспардың
негізгі үш түрі қолданылады
Перспективалық Ағымдық
Жылдық
Мектепті жалпы
соңғы
жылдардағы мектептік
жұмыстарын жазғы жоспарды
а терең каникулды нақтылау
талдау жасау
негізінде бес
қосқанда үшін оқу
жылға бүкіл оқу тоқсанында
жасалады. жылын жасалады.
қамтиды.
Педагогикалық модельдеу қағидалары – сынып
жетекшісі іс-әрекетінің негізі
Модельдер табиғи және
эвристикалық
жасанды.
дидактикалық
таңбалы және
заттық-техникалық
«Модель» термині латын тілінен /modulus/ шыққан, «өлшем», «әдіс»
«бейне» деген ұғымдарды білдіреді.
Оқу әрекетін модельдеу екі
аспектіден тұрады.
Оқу оқудағы іс-әрекет
процесіндегі элементтерінен
білімді меңгеру тұрады.
Педагогикалық модельдеуде сынып жетекшісі іс-әрекеті
Әрекеттің негізгі бағыттары Міндеттері Міндеттерді жүзеге
асыру құралдары
Сынып оқушыларын, олардың қарым- Сынып оқушыларының Сауалнама, танымдық-дамыту
қатынасын, бір-бірімен тілдесуін, қызығушылығын, қажеттілігін, ойындары, қоғамдық белсенділігін,
сыныптағы әрекетін зерттеу икемділігін, басқа жеке шараларға қатысу себебін зерттеу
ерекшеліктерін зерттеу әдісмемесі, қызығушылығы мен
Сынып қауымдастығының тіршілік әуестігінің картасын құру
әрекетін, келешегін, мақсат, міндеттерін Сыныптың ұжым ретінде қалыптасу
жобалау, бағытын анықтау деңгейін, бір-бірімен қалыптасқан өзара Танысу, өзінің қабілетін, мүмкіндігін ашуға
қарым-қатынас жағдайын анықтау бағытталған сынып сағаттары
Сыныпты ұжым ретінде
қалыптастырудағы, топтастырудағы, Сыныптың жалпы тіршілігіне қатысы бар Социометрия әдісі арқылы сынып
дамуға қолайлы орта құрудағы біріккен ата-аналардың, басқа да адамдардың белсенділері мен қамтылмай қалған
әрекет тәрбиелеу мүмкіндіктерін анықтау оқушыларды жалпы сыныптың ұжым ретінде
қалыптасу деңгейін анықтау
Тәрбие жұмысының әсерін, тиімділігін
анықтау Сыныптың шығармашылық бірлескен
әрекеттері (мерекелер, қойылым дайындау
Сынып ішіндегі күнделікті әрекетті, т.б.)
тіршілікті оқушыларға жағымды етіп
ұйымдастыру арқылы сынып бейнесін Тест, сауалнама арқылы оқушылар мен ата-
қалыптастыру аналардың сыныптың тәрбие жұмысымен,
жалпы тіршілігімен қанағаттану деңгейін
Мектептің тәрбие кеңістігінде сыныптың анықтау
орнын анықтау
Оқушыларды ұйымдастыру, әрекетке баулу
Сынып ұжымының дамуында қоршаған ойындары. Ұжымдық-шығармашылық
ортаның жағымды әсер ету мүмкіндіктерін шаралар
анықтау
Тәрбиеші тәрбиелік жұмысты жоспарлау алдында не істеуі
қажет?
тәрбиеленушілердің жасын, сынып ұжымының даму деңгейін, тәрбиелеу
шарттарын, мектептің педагогтар ұжымының мүмкіндігін ескере отырып,
1 мақсаттары мен міндеттерін анықтап алу керек.
тәрбиеленуші мен сынып ұжымын, сондай-ақ өмірбаяндары мен
отбасындағы тәрбиелерін, оқу-тәрбиелік процесс барысының
2 жағдайын зерттеуі тиіс.
тәрбиеленушілерді жоспарлауға қатыстыру. Оның формалары: сынып
сағаттары, тренингтер, сауалнамалар, ұсыныстар жәшігі, ақылдасу,
3 идеялар мен ұсыныстар аукционы.
алда тұрған оқу жылы күнтізбесінің атаулы күндерін зерттеу.
барлық оқу пәндерін тереңдете оқуға көмектесетін
экскурсиялар, мұражайларға, көрмелерге бару, пәндік апталар,
5 онкүндіктер өткізу, т.б. қажеттігін анықтау
Тәрбиеші тәрбие жұмысын жоспарлауда төмендегідей
ұстанымдар жиынтығын ескеруі қажет:
1 Мақсат.
2 Тәрбиеленушілердің жас ерекшеліктері
3 Сынып ұжымының қызығушылықтары
4 Жоспарланатын істің жүйелігі.
5 Әртүрлі әдістер мен формаларды қолдану
6 Жоспарлаудың шығармашылық сипаты
Перспективалық жоспарды түрлі бағытта жасауға
болады
1. Сынып оқушыларына мінездеме.
2. Тәрбиелік міндеттер.
3. Саяси мәдениетін қалыптастыру.
4. Имандылыққа, адамгершілікке, ізгілікке,тәрбиелеу.
5. Ұлттық мінез-құлық пен әдет-ғұрып негізінде тәрбиелеу.
6. Халықтық салт дәстүр негізінде тәрбиелеу.
7. Білім алуға саналы көзқарасын қалыптастыру.
8. Өз еліне, атамекеніне сүйіспеншілік және халықтардың
достастығын құрметтеуге тәрбиелеу.
9. Еңбекке, іскерлікке баулу.
10. Әсемдікке тәрбиелеу.
11. Дене тәрбиесін жетілдіру, гигиеналық тәрбие.
12. Экологиялық және азаматтық жауапкершілікке тәрбиелеу.
Тәрбие жұмысын жоспарлауда төмендегілерді ескеру қажет:
талдау барысында тәрбие жұмысының нәтижесі мен тұжырымын
білу;
тәрбиелік және ұйымдастырушы-педагогикалық міндеттерді білу;
тәрбие жұмысы бойынша педагогикалық және әдістемелік
әдебиеттердің сипаттамасы мен кеңестерін, материалдарын білу;
әр елдің, қаланың, мектептің озық тәжірибелерін білу;
ата-аналар мен көпшіліктің мүмкіндіктерін;
кәсіпорын, мәдениет мекемелерінің тәрбиелік қуаты;
оқу жылының дәстүрлі мерекелерін;
ел, қала, ауыл өміріне байланысты оқиғаларды, даталарды;
ұлы адамдардың өміріне байланысты оқиғаларды, даталарды;
мектептің дәстүрін;
педагогтардың, оқушылардың, ата-аналардың ұсыныстары.
Тәрбиешінің ата-аналармен жұмысында
берілетін кеңес
1.Балаға жан және дене
2. Барлық ескертулерді шын
өзгерістерінің
пейілмен, үстірт бағаламай, айдар
байланыстарын табуға тақпай жай түсіндіру
көмектесу
3. Тәрбиеленушілердің
бойында саламатты өмір
4. Дене тұрғысынан жетілдіру.
салтының дағдыларын
Ертеңгілік жаттығу, күн режимін
қалыптастыруға
сақтау, ем шара қабылдау,
бағытталған, саламатты
түзету жаттығулары, таза ауада
өмір салты мәдениетіне
болып, қимыл қозғалыс
тәрбиелеу. Денсаулықтың
ойындарын ойнау
маңыздылығын құндылық
ретінде түсіну
Ата-аналармен жүргізілетін
жұмыс жоспары
Мерзімдері Ата-аналарды педагогикалық ағарту жұмыстары Отбасымен жүргізілген
жеке-дара жұмыс
Қыркүйек Ата-аналар жиналысы «Отбасы және тәрбие бастауы».
Ата-аналарға сауалнама жүргізу.
Ата-аналар кеңесін сайлау және оның жұмысын жоспарлау.
Қазан Ата-аналармен жеке пікірлесу. Сұхбат-пікірлесу
Қараша І тоқсанның қорытындысы. Алғыс хаттар,
Балалардың жетістіктері туралы ата-аналарға хат. мадақтамалар.
Психолог, мамандар дәрісі.
Сауалнама, пікірлесу
Желтоқсан Ата-аналар жиналысы «Отбасындағы бала тәрбиесі».
Жаңа жылға ұжымдық шығармашылық даярлық.
Қаңтар Ата-аналармен жеке пікірлесу. Сұхбат-пікірлесу.
Психолог, мамандар кеңесі. Кеңес беру
Ақпан «Ұл тәрбиесі» атты тақырыптық кеңес. Кеңес беру, пікірлесу
Наурыз «Мектеп аруы». Кеңес беру
«Отбасындағы қыз тәрбиесі» (тақырыптық кеңес).
Сәуір ІІІ тоқсанның қорытындысы. Көрме әзірлеу
Оқушылардың ең үздік жұмыстарының көрмесі.
Мамыр Жыл қорытындысы. Ата-аналар жиналысы. Алғыс хаттар. Ата- Алғыс хаттар,
аналарға мерекелік концерт. мадақтамалар
Жазғы демалыс.
Ата-аналармен жұмысты ұйымдастыру міндеттері:
- ата-аналарды балаларының оқу еңбегінің
нәтижелері туралы хабардар етіп отыру
ата-аналарды балаларының оқуына
көмекті дұрыс ұйымдастыруға үйрету;
топ ұжымымен қызықты іс-шараларды
ұйымдастыруға ата-аналарды қатыстыру;
ата-аналармен тақырыптық
жиналыстар өткізу
мектептегі ашық есік күндеріне
шақырып, қатыстыру
ата-аналармен жеке жұмыс жүргізу
«Тәрбие
«Тәрбие –– тал
тал бесіктен
бесіктен басталады»
басталады»
деп
деп халқымыздың
халқымыздың ежелгі
ежелгі салты
салты
мен тамаша дәстүрі
мен тамаша дәстүрі
заманымыздың
заманымыздың заңғар
заңғар жазушысы
жазушысы
М.Әуезовтің
М.Әуезовтің «Ел
«Ел болам
болам десең,
десең,
бесігіңді
бесігіңді түзе»
түзе»
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz