Жеті модульді мұғалімдер тобының оқу ықпалдастыру, оқудың бағдарламасын әрбір кезеңінің басынан тізбектелген сабақтар бастап соңына дейін алға топтамасына айналдыру


Slide 1

Біз даналықты үш жолмен үйренеміз: ойлану- ең ізгі жол, еліктеу- ең жеңіл жол, тәжірибе жолы- ең ауыр жол

Бенедикт Спинеза

Әлем жылдам өзгеруде

Ахметбекова Акбота

Айткалиевна

Slide 2

Орта мерзімді жоспарлау - мұғалімдер тобының оқу бағдарламасын

тізбектелген сабақтар топтамасына айналдыру.

(МАН, 85 бет)

7 модульдің ықпалдастығы

Мақсаты: Жеті модульді ықпалдастыру, оқудың әрбір кезеңінің басынан бастап соңына дейін алға ілгерілеудің болуын қамтамасыз ету.

Тізбектелген сабақтар топтамасы мұғалімнің оқыту

тәжірибесіне бағдарламада ұсынылған идеяларды енгізуге мүмкіндік береді.

Тарау аты: Біздің өміріміздегі алгоритмдер.

Сын тұрғысынан

ойлауға үйрету

Оқытуды басқару

және көшбасшылық

Оқыту мен оқудағы

жаңа тәсілдер

Оқу мен оқытуда

АКТ пайдалану

Талантты және

дарынды

балаларды

оқыту

Жас ерекшеліктеріне

байланысты оқыту

Оқыту және оқу

үшін бағалау

Slide 3

Тақырыбы: Алгоритм ұғымы

Мақсаты: Алгоритманықтамасын

тұжырымдау.

“Гүлмен тілек”

Рефлекция

“Ойқозғау” БҮҮ

“ДЖИГСО” әдісі,

Жеке оқу

Бірін-бірі оқыту

Топпен жұмыс

Түсіндіру

Жеке жұмыс

Жетістігім:

Оқушының пәнге деген қызығушылығын ояттым;

Топпен жұмыстың тиімділігін түсінді. Тіл байлығы артты.

Оқушының бойында сенімділік қалыптасты;

Болашақта:

Өз пәнін түсінетін және алған білімін тиісті жерінде пайдаланатын жеке тұлға дайындау;

АКШ-тағы МӘН штатында орналасқан “Бефель” психологиялық зертханасының ғалымдары құрастырған “оқу пирамидасы” бойынша оқушылардың алған ақпаратты сақтаудың орташа пайызы өзгелерді оқытуда 90% ең жоғарғы көрсеткіш болатын. Сондықтан мен өз сабақтарымда бірін-бірі оқытуды пайдаландым. «Үйрену мен есте сақтаудың ең тиімді әрекеті - басқаларды үйрету».

Сабақтың барысы;

Сабақты бақылаушының пікірі.

Кездескен қиындықтар:

- Информатика пәнінің сағатының аздығы;

- Оқушылардың ойларын еркін жеткізе алмауы;

- Ауылда жерде ғаламтордың жылдамдығының аздығы;

-Уақытты дұрыс пайдаланбауы

- тіл байлықтың аздығы,

сын тұрғысынан ойлауға дағдыланбауы,

сенімділіктің аздығы,

бағалау критерийлерін дұрыс түсінбей өзін-өзі және өзгелерді бағалаудың әділ болмауы

Slide 4

Коучинг - сабақтың тиімділігі

Оқуда туындауы мүмкін кедергілерді анықтау, жеңу жолдарының стратегияларын ұсыну арқылы бірлесе отырып шешу.

«Оқу мен оқытудағы кедергілер және оларды жеңу жолдары»

Оқудағы әлеуметтік, эмоционалдық, танымдық деңгейде кездесетін кедергілерді анықтайды, оны шешу стратегияларын бірлесіп ойлайды.

Коучинг

сабағының

тақырыбы

Оқу нәтижелері

Мақсаты

Мағынаны тану

Рефлексия

Нәтижесі:

Уәж бен кәсіби қажеттілікті

туғыза алдым.

2. Оқудағы туындауы мүмкін кедергі лерді білді. Әлеуметтік, танымдық және эмоционалдық ұғымдарын жетілдірді.

3. Заманауй түсініктер қалыптасты.

Болашақта:

1. Теориялық негіздемелерді күшейтіп, сол негіздемелерге сүйеніп, топтардың жұмысын күшейту.

2. Коуч ретінде сұрақтарды қою дағдысында кәсіби деңгейін дамыту.

3. Қатысушы ұстаздардың кері байланыс тәжірибесін жетілдіру.

“Фишбоун” әдісі

Топтық жұмыс, рөлдік ойын

Сергіту сәті, топқа бөлу

Slide 5

№3

Тәлім

алушымен

сұхбаттасу

Сәтті тұсы:

тәлім алушы ретінде келісімін берді; жұмыс барысымен таныстырылды:

кәсіби әңгіме жүргізілді.

Тәлімгерлік

жоспар

Жас маман: Г. Т. есімді

Пәні: математика

Еңбек өтілі: 11 жыл

Сәтті тұсы: Сабақ құрылымы дұрыс құрылған; бірізділік пен жүйелелік байқалады; диалогтік оқыту стартегияларын, АКТ-ні ұтымды қолданды.

Бақылаудан кейінгі кездесу

Қортынды: сабақ өз мақсатына жетті.

Болашақта сабақтарында жаңа әдіс-тәсілдерді қолданады.

Бірінші кезең: үдерістің басында тәлім алушының іс-әрекетін және оның тәжірибені өзгерту үшін не істегісі келетінін белгілеуге бағытталған (Egan, 1998) .

Тәлімгерлік ету үдерісі

Жаңа форматтағы сабақ

№5

Екінші сабағына

қатысу

Сәтті тұсы: көрнекілік қолданылуы, пәндік білімі;

Сәтсіз тұсы: дәстүрлі оқыту басым болды, оқушылар толық сабаққа тартылмауы, кейбір оқушының сабаққа ынтасының жоқтығы

Slide 6

Тәлімгерліктегі өзгерісті бағалау

Болашаққа жоспарым:

Сыныпта жағымды ахуал;

Әдіс-тәсілдер арқылы оқушыны сабақта қызықтыра алды;

Кері байланыс алу деңгейі;

Бүгінгі сабақ ұнады ма?

ТӘЛІМГЕРЛІКТЕГІ басты ұстаным қызмет емес, тәлімгер тәлім алушы үшін әрі объективті тыңдаушы, әрі дұрыс бағыт беруші тұлға болатын әріптестік қарым-қатынас болып табылады (МАН, 105 бет. )

ОҚУШЫ ҮНІ

7 модульді сабақтарымда тиімді пайдалану, сын тұрғысынан ойлай алатын, білімге құштар, алған білімдерін талдап, жинақтап, тәжірибеде қолдана алатын көшбасшы оқушы тәрбиелеу жолында білімімді, жаңа форматтағы

әдіс-тәсілдерді пайдалануды одан әрі үздіксіз жетілдіру.


Ұқсас жұмыстар
Педагогикалық қоғамдастық аясында әріптестеріне кәсіби қолдау көрсету
Шұғыла жалпы орта мектебінің информатика пәні мұғалімі
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Саралап оқыту тәсілі Коммуникативтік тәсіл
Жаңартылған бағдарлама
Жұптық Биология жабдықтармен құрылысы және дамыту
Бастауыш білім тілі
АҚПАРАТТЫҚ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ БОЙЫНША САБАҚ ӨТКІЗУ
Сабақтың оқыту мақсаты
Тақырып бойынша педагогикалық тәжірибеге сараптама жасау және оны меңгерумен қатар, оқушылардың оқу белсендігін арттыру жолдарын қарастыру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz