Жеті модульді мұғалімдер тобының оқу ықпалдастыру, оқудың бағдарламасын әрбір кезеңінің басынан тізбектелген сабақтар бастап соңына дейін алға топтамасына айналдыру




Презентация қосу
Біз даналықты үш жолмен үйренеміз: ойлану- ең ізгі жол,
еліктеу- ең жеңіл жол, тәжірибе жолы- ең ауыр жол
Әріптестермен
Интербелсенді кеңестім
әдіс-(Мектеп Бенедикт Спинеза
басшысы, пән бірлестігі мүшелері, жас
тәсілдерді
мамандар) тиімді қолдана
отырып, оқушыларды
белсенді іс-
Ахметбекова Акбота
Айткалиевна
әрекетке жұмылдырдым
Әлем
жылдам
өзгеруде
7 модульдің ықпалдастығы

Орта мерзімді жоспарлау – Мақсаты: Жеті модульді
мұғалімдер тобының оқу ықпалдастыру, оқудың
бағдарламасын әрбір кезеңінің басынан
тізбектелген сабақтар бастап соңына дейін алға
топтамасына айналдыру. ілгерілеудің болуын
(МАН, 85 бет) қамтамасыз ету.

Тарау аты: Біздің өміріміздегі алгоритмдер.
н
Сы нан “ДЖИГСО
“Гүлмен тілек”
“әдісі,сергіту және топқа біріктіру ,
ы
ұр ғыс уға “Гүлмен
Мұғалімнің
тілек”
талдауы,
сергіту сұрақ-жауап.
және топқа біріктіру , Талан
т йла Мұғалімнің
“ДЖИГСО “әдісі,
талдауы, сұрақ-жауап. т ты ж
о ету дарын әне
үйр балал ы
д
арды
ы оқыту
ы туд
Оқ қару
бас н е
жә ылық Ж
ерекш ас
ш
ш ба с е лі к
байла теріне
кө ны с т
у ме н оқыту ы
ы т
Оқ удағы ер
оқ әсілд Оқыт
а ң ат у
ж және о
қу
у ме н ү ш ін
Оқ туда бағал
оқы КТ ау
А ану
дал
пай Тізбектелген сабақтар топтамасы мұғалімнің оқыту
тәжірибесіне бағдарламада ұсынылған идеяларды енгізуге мүмкіндік береді.
Тақырыбы:
Тақырыбы: Алгоритм
Алгоритм ұғымы
ұғымы
Мақсаты:
Мақсаты: Алгоритманықтамасын
Алгоритманықтамасын
тұжырымдау.
тұжырымдау.

“Гүлмен Жеке оқу Бірін-бірі Топпен Түсіндіру
тілек” оқыту жұмыс

“ДЖИГСО” әдісі,
Сабақтың барысы;
Сабақты бақылаушының пікірі.

Жеке жұмыс Кездескен қиындықтар:
АКШ-тағы МӘН штатында
- Информатика пәнінің Рефлекция
сағатының аздығы; “Ойқозғау” БҮҮ
орналасқан “Бефель” психологиялық - Оқушылардың ойларын еркін
зертханасының ғалымдары жеткізе алмауы; Жетістігім:
құрастырған “оқу пирамидасы” - Ауылда жерде ғаламтордың Оқушының пәнге Болашақта:
жылдамдығының аздығы; деген қызығушылығын Өз пәнін түсінетін
бойынша оқушылардың алған
ояттым; және алған білімін
ақпаратты сақтаудың орташа пайызы -Уақытты дұрыс пайдаланбауы Топпен жұмыстың тиісті жерінде
- тіл байлықтың аздығы,
өзгелерді оқытуда 90% ең жоғарғы - сын тұрғысынан ойлауға тиімділігін түсінді. Тіл пайдаланатын жеке
көрсеткіш болатын. Сондықтан мен өз дағдыланбауы,
байлығы артты. тұлға дайындау;
Оқушының бойында
сабақтарымда бірін-бірі оқытуды - сенімділіктің аздығы,
сенімділік қалыптасты;
пайдаландым. «Үйрену мен есте - бағалау критерийлерін
сақтаудың ең тиімді әрекеті – дұрыс түсінбей өзін-өзі және
басқаларды үйрету». өзгелерді бағалаудың әділ
Коучинг – сабақтың тиімділігі Оқудағы әлеуметтік,
Оқуда туындауы мүмкін эмоционалдық,
«Оқу мен
Коучинг кедергілерді анықтау, танымдық деңгейде
оқытудағы Оқу кездесетін
сабағының кедергілер және Мақсаты жеңу жолдарының
оларды жеңу стратегияларын ұсыну нәтижелері кедергілерді
арқылы бірлесе отырып анықтайды, оны
тақырыбы жолдары» шешу
шешу.
стратегияларын
бірлесіп ойлайды.

Нәтижесі:
1. Уәж бен кәсіби қажеттілікті
туғыза алдым.
Сергіту сәті, топқа бөлу Мағынаны тану 2. Оқудағы туындауы мүмкін кедергі
лерді білді. Әлеуметтік, танымдық
және эмоционалдық ұғымдарын
жетілдірді.
3. Заманауй түсініктер қалыптасты.

Болашақта:
“Фишбоун” әдісі 1. Теориялық негіздемелерді
күшейтіп, сол негіздемелерге сүйеніп,
топтардың жұмысын күшейту.
2. Коуч ретінде сұрақтарды қою
дағдысында кәсіби деңгейін дамыту.
3. Қатысушы ұстаздардың кері
байланыс тәжірибесін жетілдіру.

Топтық жұмыс, Рефлексия
рөлдік ойын
Тәлімгерлік ету үдерісі

№2 №3
№1 Тәлім
Тәлімгерлік Алғашқы
жоспар Алғашқы сабағы алушымен
кездесу сұхбаттасу
Сәтті тұсы: Сәтті тұсы:
көрнекілік
тәлім алушы ретінде
Жас
Жасмаман:
маман:Г.Т.
Г.Т.есімді
есімді қолданылуы, пәндік
Пәні: математика
келісімін берді; жұмыс
Пәні: математика білімі;
Еңбек барысымен таныстырылды:
Еңбекөтілі:
өтілі: 11
11жыл
жыл Сәтсіз тұсы: дәстүрлі
кәсіби әңгіме жүргізілді. оқыту басым болды,
оқушылар толық
№4 №5 сабаққа тартылмауы,
Өз сабағыма Екінші сабағына кейбір оқушының
қатысуы қатысу сабаққа ынтасының
жоқтығы

№6
Сәтті тұсы: Сабақ құрылымы Бақылаудан кейінгі кездесу
дұрыс құрылған; бірізділік пен
жүйелелік байқалады;
диалогтік оқыту
стартегияларын, АКТ-ні Қортынды: сабақ өз мақсатына жетті.
ұтымды қолданды. Болашақта сабақтарында жаңа әдіс-
Жаңа форматтағы сабақ тәсілдерді қолданады.

Бірінші кезең: үдерістің басында тәлім алушының іс-әрекетін және оның тәжірибені өзгерту
үшін не істегісі келетінін белгілеуге бағытталған (Egan, 1998).
Тәлімгерліктегі
Тәлімгерліктегі өзгерісті
өзгерісті бағалау
бағалау
ТӘЛІМГЕРЛІКТЕГІ басты ұстаным қызмет емес, тәлімгер тәлім алушы
ТӘЛІМГЕРЛІКТЕГІ басты ұстаным қызмет емес, тәлімгер тәлім алушы
үшін әрі объективті тыңдаушы, әрі дұрыс бағыт беруші тұлға болатын әріптестік
үшін әрі объективті тыңдаушы, әрі дұрыс бағыт беруші тұлға болатын әріптестік
қарым-қатынас болып табылады (МАН, 105 бет.)
қарым-қатынас болып табылады (МАН, 105 бет.)
Жетістіктер
- Сыныпта жағымды ахуал;
- Әдіс-тәсілдер арқылы
оқушыны сабақта
қызықтыра алды;
- Кері байланыс алу деңгейі;
- Бүгінгі сабақ ұнады ма?

ОҚУШЫ ҮНІ

Болашаққа жоспарым:
7 модульді сабақтарымда тиімді пайдалану, сын тұрғысынан ойлай алатын,
білімге құштар, алған білімдерін талдап, жинақтап, тәжірибеде қолдана алатын
көшбасшы оқушы тәрбиелеу жолында білімімді, жаңа форматтағы
әдіс-тәсілдерді пайдалануды одан әрі үздіксіз жетілдіру.

Ұқсас жұмыстар
Педагогикалық қоғамдастық аясында әріптестеріне кәсіби қолдау көрсету
Шұғыла жалпы орта мектебінің информатика пәні мұғалімі
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Саралап оқыту тәсілі Коммуникативтік тәсіл
Жаңартылған бағдарлама
Жұптық Биология жабдықтармен құрылысы және дамыту
Бастауыш білім тілі
АҚПАРАТТЫҚ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ БОЙЫНША САБАҚ ӨТКІЗУ
Сабақтың оқыту мақсаты
Тақырып бойынша педагогикалық тәжірибеге сараптама жасау және оны меңгерумен қатар, оқушылардың оқу белсендігін арттыру жолдарын қарастыру
Пәндер