Күніне 150 хат немесе жұмысқа уақыт табу жолы




Презентация қосу
Кейс

Күніне 150 хат немесе
жұмысқа уақыт табу жолы
Ұсынылған жағдайда қандай қарым қатынастар туралы
айтылады формальді немесе бейресми

Көрсетілген серіктестікте «ақпараттық улану» бар.

Бұл ішкі іскерлік қатынасты басқару мен ұйымдастырудағы қатал және өрескел қате.
Бұл жағдайда мәселе әлдеқайда тереңірек болуы мүмкін екенін бірден атап өткім
келеді. Компания жауапкершілік бағыттарын, рөлдерді, қызметкерлер мен олардың
басшылары ұсынатын бөлімдер арасындағы функцияларды нақты ажыратуы керек.
Кез келген адам «кім» «не» істеп жатқанын және оның кім үшін жауап беретінін
нақты білсе, орындау кезінде және осы байланысты байланыста бірден басталады.

Ұсынылған жағдайда қарым қатынастар бейресми болып келеді
Хаттардың санаттарының қайсысы ішкі хабарламамен
қамтамасыз етіледі және қайсысы сыртқымен?
Бұл жерде ішкі хабарлама корпоративтің электронды поштасы болып
табылады.
Ал сыртқы хабарлама сырттан келетін ақпараттар мен хабарламалар, хаттар
болып табылады.

Ақпараттың екі түрі бар: әрекет нұсқаулығы және мәлімет ретінде ақпарат.
"Әрекетке" басшылық корпоративтік пошта арқылы келетін Бұйрықтармен
және өкімдермен беріледі. Тірі және өзекті корпоративтік регламенттер мен
нұсқаулықтар болуы тиіс,олардың ішінде тұрақты процестер бойынша
менеджмент пен олардың араласуы жөнінде не істеу керектігі анық. Біздің
тәжірибемізде біз төрт санатты пайдаланамыз: "маңызды", "жұмысқа",
"ақпараттық", "мәліметке".
Электрондық пошта арқылы ақпарат жіберген кезде кері
байланыс қамтамасыз етілді ме?

Алдымен Александр түнге дейін барлық хаттарды оқып, бәріне жауап берді,
кем дегенде Алдым, Рахмет деп жауап қайтарған

Кейіннен оқып, бірақ абоненттердің лауазымы бойынша төмен қатарға жауап
бермеді.

Ақыр соңында, ол пайдасыз адресаттардан хат оқуды тоқтатты.

Электрондық пошта арқылы ақпарат жіберілген кезде басында кері байланыс
қамтамасыз етілді. Бірақ кейіннен келе пайдасыз адресаттар жіберген хаттарға
байланыс қамтамасыз етілмеді.
Бастапқы адамның қағазсыз технологиялар мен білімді
басқаруға көшу бастамасын қалай бағалайсыз? Бұл идеяны
жүзеге асырудың қандай кемшіліктері бар?

Электрондық құжат айналымы мен мұрағаттарға өту-бұл кез келген заманауи
бизнестің тренді және қажеттілігі.

Қағаз тасығыштар пішім ретінде жойылады. Дегенмен, бардакты автоматтандыру
жақсы нәрсе әкелуі мүмкін. Мұндай өзгерістерге кіріспес бұрын бар процестерді
жүйелендіру және бәрі ойнайтын белгілі бір ережелерді әзірлеу қажет.
Электронды хат-хабардың көлемін азайту және ақпарат
токсикозын жою үшін Александрдың орнына қандай іс-шаралар
тізімін ұсынар едіңіз?
Қысқа және қарапайымдылыққа ұмтылу!

Егер хат нақты қызметкерге немесе департаментке қатысты болса, оны міндетті түрде
тақырып бойынша жазу керек. Барлығы үшін ақпарат болса да, ол кімге арналған.

Қысқаша, қарапайым, анық - бұл біз басшылыққа алатын принцип. Көптеген адамдар
оны тұтынушылармен қарым-қатынаста қолданады, бірақ ішкі коммуникацияларда
бұл туралы ұмытады. Қызметкерлер - ішкі тұтынушылар. Біз олардың уақытша
ресурстарына қамқорлық жасауымыз керек!

Ұқсас жұмыстар
Бизнес жоспар «PLATINUM» сән салоны
Бизнес жоспар Coffee House
Бизнес жоспар «beauty» ШАШТАРАЗЫН АШУ
Компьютерлік вирустардан қорғау
Компьютерлiк вирустар
Интуицияны дамытудың жолдары
Сұлтанмахмұт Торайғыров ӨМІРБАЯНЫ
Рокфеллер Джон Дэвисон
Электрондық пошта
Мұхтар Әуезов - қазақ әдебиетінің классигі
Пәндер