Психология және кәсіптік қызметтік этикасы




Презентация қосу
ТҮРКІСТАН ОБЛЫСЫ АДАМИ ӘЛЕУЕТТІ ДАМЫТУ БАСҚАРМАСЫ
МКҚК №7 КОЛЛЕДЖ

“ПСИХОЛОГИЯ ЖӘНЕ КӘСІПТІК ҚЫЗМЕТТІК
ЭТИКАСЫ ПӘНІНІҢ МАҚСАТТАРЫ МЕН
МІНДЕТТЕРІ”

Дайындаған: Ж.Қалкөз

Кентау 2020ж.
Сабақ жоспары
Күні: 28.03.2020ж.
Сабақтың тақырыбы: “Психология және кәсіптік қызметтік этикасы”
Сабақтың мақсаты: Тамақтандыру саласының студенттерін жалпы
психология, кәсіптік қызметтегі этика және этика нормалары бойынша
білімдерін жетілдіру, кәсіби білімдерін дамыту.
Сабақтың түрі: танымдық сабақ

Сабақтың әдісі: миға шабуыл, түсіндірме,сұрақ-жауап, ассоциация
кері байланыс (бас бармақ әдісі)
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Студенттермен сәлемдесу, түгелдеу. Психологиялық дайындық
Сергіту сәті
ІІ. Жаңа сабақ өту.
Минии лекция Кіріспе

Қорытынды.
Үйге тапсырма: Өтілген жаңа тақырып бойынша конспект жазу.
Сергіту сәті
Мені көріп тұрғандар оң қолды көтеріңіздер?!
Мені тыңдап отырғандар сол қолды
көтеріңіздер?!
Сабаққа дайын болсаңыздар, шапалақ соғыңыздар!
“Психология және кәсіптік қызметтік
этикасы” деген пәнге еркін түрде
анықтама беріп көрейік...
Бұл пәннің мақсаты қандай деп
ойлайсыңдар?
Жаңа сабақ өту.
Тамақ өнер кәсібінің мамандары жұмысының ерекшелігі олардың тұрақты қарым-қатынасы
болып табылады. Қызмет көрсету процесінде қонақтармен қарым-қатынасы, еңбек ұжымын және
адамдар тобын басқару-қызметкерден адамның қарым-қатынас психологиясын және кәсіби қызмет
этикасын терең білуді талап етеді. Сол себепті бұл пән маңызды болып табылады. Күн
сайын кафелерге, мейрамханаларға, барларға жүрек жалғау үшін , түскі ас ішу үшін, демалу үшін
немесе салтанатты іс-шараны өткізу үшін көптеген адамдар келеді. Сондықтан қоғамдық
тамақтандыру қызметкерлерінің (аспаздар, бармендер, официанттар, мейрамхана бизнесінің
менеджерлері және т.б.) негізгі міндеті –келушілерді сапалы түрде тамақтандыру және қызмет
көрсету болып табылады. Мейрамханалар арасында бәсекелестік күшейе
түсті, аспаздық өнімдердің сапасын бағалаудың жаңа өлшемдері пайда болды. Ұлттық тағамдар,
шараптар, кофе және сусындар жасау тәсілдері туралы білімді жетілдіру және кеңейту қажет болды.
Еңбек нарығында талап етілетін жаңа мамандықтарда пайда болды:сомелье, жылдам қызмет көрсету
қызметкері, барменбариста және басқалар. Бұл мамандықтар арнайы білім мен дағдыларды білуді
ғана емес, сондай-ақ кәсіби этикамен тығыз байланысты практикалық психология саласындағы
білімді терең білуді талап етеді. Қоғамдық тамақтанудың заманауи қызметкері тек қана кәсіби
біліктілікке, қызмет көрсетумен оның техникасына ие болуға ғана емес, ортақ мәдениетке ие болуға
да міндетті. Мысалы, официанттар келушілерге өте мұқият болулары керек, сонымен
бірге,мазасыздану мен өзін жайсыз сезінуден аулақ болу керек. Келушілерге олардың мінез-құлық
қасиеттерін, жеке талғамдары мен өтініштерін ескере отырып қызмет көрсету
қажет.Мысалы,барменнің кәсіби өмірбаянын көрейік.Бұл маман иесі үшін қызметтің табысты
болуын қамтамасыз ететін мынандай маңызды қасиеттерді талап етеді: сусындардың дұрыс берілуін,
коктейльдердің рецептерін білуін, қол методикасы дамыған болуы тиіс, иіс сезімі дамыған болуы,
жақсы және ұзақмерзімге есте сақта уқабілетінің болуы, бір қызметтен екіншісіне тез ауысу
мүмкіндігі, шығармашылық қиялдың болуы, адамдармен қарым-қатынас жасау мүмкіндігі,
физикалық тұрғыдан төзімді болу мүмкіндігі. Бармен мейірімді, жанашыр, шынайы жәнетазаболуы
керек. Сонымен қатар, сыпайы, ұқыпты, зерек, келбетті, әзіл-оспақтытүсінебілетін жәнеқиын
жағдайдан оңай шыға білетін болуы керек. Кәсіби қызметтегі жеке талаптарды
қанағаттандыру үшін практикалық психология саласындағы білім мен дағдыларды білу, сондай-ақ
өзін-өзі тануы да көмектеседі.
Сұрақтар:
Тамақ өнер кәсібінің мамандары жұмысының ерекшелігі
қандай?
Қызмет көрсету процесінде қонақтармен қарым-қатынасы
кезінде нені білу маңызды?
Қоғамдық тамақтандыру қызметкерлерінің дегеніміз кімдер?
Қоғамдық тамақтандыру қызметкерлерінің міндеті?
Қоғамдық тамақтандыру қызметкерлеріне сипаттама…
Ассоциация (топтастыру) әдісі

Психология және
кәсіптік
қызметтік
этикасы пәні
Қорытынды

Үйге тапсырма:Өтілген жаңа тақырып
бойынша конспект жазу.
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!

Ұқсас жұмыстар
Этикалық принциптері
Ұйымдағы мінез - құлық пен эмоцияны басқару
Дәрігерлік құпия
Оқытушы мен оқушы арасындағы қарым-қатынас
Дәрігерлік міндет және құпия
Ұлттық қатынастар этикасы
ҚҰҚЫҚ ҚОРҒАУ ҚЫЗМЕТІНІҢ ЭТИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Адвокатура алқасы
Басқару жүйесі
Мұғалімнің жеке тұлғасы-оның кәсіби қызметінің негізгі өзегі туралы ақпарат
Пәндер