ТАНЫМДЫҚ УӘЖДЕМЕЛЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА БАҒЫТТАЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ІРІКТЕУ




Презентация қосу
ҚАЗАҚ ГУМАНИТАРЛЫК ЗАҢ-ИННОВАЦИЯЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ

ТАҚЫРЫБЫ: 12 ЖЫЛДЫҚ БІЛІМ БЕРУ

ОРЫНДАҒАН:АМЕНОВ РИЗАБЕК
ГРУППА: ГИ-901

СЕМЕЙ 2019 жыл
БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ҚОҒАМНЫҢ ҚАЗІРГІ ӘЛЕУМЕТТІК-ЭКОНОМИКАЛЫҚ СҰРАНЫСЫНА
СӘЙКЕСТЕНДІРУ

БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ІЗГІЛЕНДІРУДІ, ОНЫҢ ВАРИАТИВТІЛІГІН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ

ӨЗ БЕТІМЕН БІЛІМ АЛУҒА, ОНЫ ПРАКТИКАДА ҚОЛДАНА БІЛУГЕ ЖӘНЕ ҚАЖЕТТІЛІККЕ
ТӘРБИЕЛЕУГЕ БАҒЫТТАЛҒАН, НЕГІЗГІ ҚҰЗЫРЛЫЛЫҚ ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА ЫҚПАЛ ЕТЕТІН БІЛІМ
БЕРУ МАЗМҰНЫМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ

ТАНЫМДЫҚ УӘЖДЕМЕЛЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА БАҒЫТТАЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН
ІРІКТЕУ

БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ОҚУШЫНЫҢ ҒЫЛЫМИ ТӘСІЛМЕН ТАНУЫНА, ӨЗ БЕТІМЕН ІЗДЕНУІНЕ
МАҚСАТТЫ ЖӘНЕ ЖҮЙЕЛІ ТАРТУҒА БАҒДАРЛАУ

БІЛІМ МАЗМҰНЫН ҰЛТТЫҚ МӘДЕНИЕТТІ ҚҰРМЕТТЕУГЕ, ӨЗГЕ МӘДЕНИ БАСТАМАЛАРҒА
АШЫҚ БОЛУҒА ТӘРБИЕЛЕУГЕ БАҒДАРЛАУ
Оқуды бастау жасы – 6 жас
Оқу мерзімі – 4 жыл
Негізгі міндеті – баланың жеке басының қарқынды
қалыптасуын қамтамасыз етіп, оның өз бетінше
білім алуы және оларды танымдық есептерді
шығаруда пайдалану қабілеттері,
коммуникативтік іскерліктері дамытылады,
оқуға құштарлық, оқу іскерліктері мен мақамдары
қалыптастырылады.
Оқу мерзімі - 6 жыл
Негізгі міндеті – адамдар арасындағы және
этносаралық қатынастар мәдениетін,
тұлғаның біртұтас көзқарасын, өзін-өзі
анықтауын қалыптастыру, теориялық ойлау
тәсілдері мен ғылыми таным әдістерін
игеруіне ықпал ететін оқу әрекетін
ұйымдастыру.Бейіналды оқыту енгізіледі.
Оқыту ұзақтығы – 2 жыл
Негізгі міндет – бейінді оқыту
Бейінді оқыту – жалпы орта білім берудің
соңғы кезеңі болып табылатын, оқытудың
саралануы мен даралануына, оқушылардың
білімін жалғастыруға қатысты жеке және
өмірлік өзін-өзі танытуына ықпал ететін
талабымен, қызығушылық ниетімен сәйкес
әлеуметтендіруге бағдарланған бейіндік
оқытуды іске асыруға жағдай жасау.
ПСИХОДИАГНОСТИКАЛЫҚ
ТҮРЛІ ДЕҢГЕЙЛІ
ҚЫЗМЕТІНІҢ КӨБЕЮ РӨЛІ
ВАТИАТИВТІ БІЛІМ (оқушыны оқыту
БЕРУ МАЗМҰНЫ кезеңдерінде тұлғалық ішкі
ресурстарын дамытуды
қадағалау)

НЖБ
(обучен.ориен.резуль)

ТҮРЛІ ДЕҢГЕЙЛІ ЖӘНЕ
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖЕКЕ ТҰЛҒАНЫҢ ЖАС
ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ ЖӘНЕ
ПСИХОФИЗИОЛОГИЯЛЫҚ
ҮЙЛЕСІМДІ ҚАБЫСҚАН
ДАМУ ЕРЕКШЕЛІГІНІҢ
ЕСКЕРІЛУІ
ТҰЛҒАЛЫҚ-
ӘРЕКЕТТІК БАҒДАРЛЫҚ
ТӘСІЛ ТӘСІЛ

12 ЖЫЛДЫҚ
ҚҰЗЫРЕТТІЛІК МЕКТЕПТЕГІ ДЕНСАУЛЫҚ
ТӘСІЛ ОҚЫТУ ЖӘНЕ
САҚТАУ КЕҢІСТІК
ТӘРБИЕ
ОРТАСЫ
НЕГІЗДЕРІ

БІЛІМ БЕРУ
ҮРДІСІН АҚПАРАТТАНДЫРУ
ТЕХНОЛОГИЗАЦИЯЛА
У
ҚҰНДЫЛЫҚТЫ- КОММУНИКАТИВТІ
БАҒДАРЛЫ

12 жылдық
ӘЛЕУМЕТТІК мектеп
АҚПАРАТТЫҚ-
ЕҢБЕК түлегінің негізгі ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ
құзырлылығы

МӘДЕНИ-ТАНЫМДЫҚ ОҚУ-ТАНЫМДЫҚ
БЕЙІНДЕУ

,

1-2-сыныптардағы кәсіптік 9-10-сыныптардағы
бағдар бейіналды дайындық

11-12-сыныптардағы бейіндік
оқыту
Қазақстан мектептерінде
бейіндік оқытудың жаңа кезеңі
2008 жылдан бастап 12 жылдық оқытуға көшу
Оқушының өзін - өзі азаматтық және кәсіби
саналы анықтауын жүзеге асыру
Жалпы білім беру мектебінің жоғарғы
сатысындағы бейіндік оқыту мына бойынша
ұйымдастырылады:
- әлеуметтік-гуманитарлық;
- жаратылыстану-математика;
- технология бағыттары
11-12 сыныптардағы білім беру
процесін ұйымдастыру
принциптері
Білім беру процесінде тұлғалық – бағдарлы, әрекеттік, құзыреттік және
денсаулық сақтау тәсілдерін жүзеге асыру;
Мұғалім мен оқушы арасындағы ынтымақтастық пен өзара байланысты
мақсатты ұйымдастыру;
Оқушының өзіндік әрекетінің бейіндік бағытына қатысты өзін - өзі анықтауы;
Оқу әрекеті формаларын дараландыру, оқушының оқытудың белсенді
тәсілдерін тұрақты қолданатын өнімді және өнімсіз әрекетіне сәйкестендіру;
Оқушының зерттеушлік дағдыларын қалыптастыруға бағдарлау, оқу
жобаларын негізгі құзыреттіліктерді қалыптастыру мен дамытуға жеткен
нәтижелерді көрсету тәсілі ретінде міндетті түрде орындау.
Оқушының өзінің оқу әрекеті мен оның нәтижелерін тұрақты өзіндік талдау
мен өзіндік бағалауға жағдай жасау;
Білім беру мазмұнының жоғарғы сынып оқушыларының өзін - өзі таныту
және кәсіби өзін - өзі анықтау құралы ретінде вариативтілігі, саралануы
және практикалық бағыттылығы.
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

Ұқсас жұмыстар
Бейіндік оқытуды ұйымдастыру формалары
Ауызша тіл дамыту
БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ЖАҢАРТУ ЖОЛДАРЫ
Портфолио құрамы
Нашар оқушы
КӨРНЕКІ ҚҰРАЛДАР
Білім мазмұнының компоненттері
Еңбекке баулу сабақтарындағы шығармашылық жұмыс түрлері
Білім беру салаларының мазмұнын кіріктіру
Университетте ғылыми педагогикалық кадрларды даярлау
Пәндер