Қазіргі таңда барлық оқушы дарынды оқушы


Slide 1

АБАЙ АТЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ ЖАРАТЫЛЫСТАНУ ЖӘНЕ ГЕОГРАФИЯ ИНСТИТУТЫ

Орындаған: Өмірбек Мамық

Тексерген: Махметова Балайна

Дарынды балалармен жұмыс

Slide 2

Бүгінгі білім берудегі тәжірибе оқушылардың әртүрлілігін көрсетіп отыр. Білім берушінің алдындағы басты назар аударатын негізгі міндеттердің бірі - дарынды балаларды анықтап, оларға адамгершілік қасиеттерді дарыту, шығармашылыққа үйрете отырып, терең біліммен қаруландыру. Интеллектілері шығармашылыққа жақын сараптай алатын, байланысын сезе алатын өте жақсы дамыған оқушылар өз қатарларынан өзгешелініп тұрады. Олар өздерін қызықтыратын сұраққа үнемі жауап іздеп, білімқұмарлықтарымен және өзіндік ізденімпаздықтарымен көзге түседі

Slide 3

Дарындылық - адамның өз бейімділігі арқылы, шығармашылықпен жұмыс істеу арқылы қалыптасатын қасиет. Қазіргі таңда барлық оқушы дарынды оқушы.

Бұл қасиетті байқап, оның бар екеніне көзжеткізіп, бойындағы дарынын одан әрі өрбітуге, ұштауға, арман асуларын жұлдыздай жарқырап, тау бұлағындай мөлдіреп, халқының, ата-анасының мақтанышы болуға мүмкіндік жасау мұғалімге артылатын жүк.

Slide 4

Дарындылық - баланың алғырлығы, зерделігі, қабілетімен дамып отыратын үздіксіз процесс болғандықтан, айрықша табиғи қабілеті мен нақты пәндерден ерекше дарындылығы бар балалардың интеллетуалдық қабілетін дамыту, шығармашылық тұлғаларды қалыптастыру.

Дарындылықты қалыптастыру мен дамытуда мұғалімнің алар орны ерекше. Осы орайда білім алушының қабілетін айқындай отырып, дарындылығын анықтау - баланың дамуын бағдарын талдаумен байланысты ұзақ процесс

Slide 5

Дарындыларды шығармашылық жолға бағыттап, оны іске асыра білу және ғылыми - білім кеңістігінде қалыптасқан жеке тұлға үшін мына талаптар мен міндеттерді оқытушы ескеруі керек

өзін-өзі бақылау мен өз білімін жетілдіру;

Оқу процесін тиімді ұйымдастыру

- жеке тапсырмалар беру арқылы оқыту

- жеке тұлғаның қасиеттерін, қабілетін анықтау

.

Slide 6

Осы міндеттерді орындау үшін және оқушылардың дарындылығын анықтауға қойылатын талаптар:

Slide 7

Мұғалімнің бағыт-бағдарына байланысты талаптар:

Дарынды оқушымен жұмысқа тұрақты қызығуы, нәтижелі әдіс-тәсілдерді талмай ізденуі;

Дарынды оқушының ата-анасымен тығыз байланыс орнатуы;

Дарынды оқушымен жұмыс кезінде жоғары нәтижелерге ұмтылуы;

Slide 8

Дамыта оқыту деп мақсаты, міндеттері, әдіс-тәсілдері оқушының өнімді ойлауының даму заңдылықтарына сәйкес берілген оқытуды айтамыз. Өнімді ойлаудың жүйесі - танымдық іс-әрекеттен логикалық іс-әрекетке келтіру, одан шығармашылыққа бағыттау. Ол үш негізгі аспектіні қамтығаны дұрыс.

Slide 9

. Шығармашылық шеберлік үшін оқушыға ұстаздың берер психологиялық әсері мынадай болмақ керек деп ойлаймыз:

Slide 10

Оқушының дарындылығын анықтап, дамыту мақсатында әр пән мұғалімінің алдында төмендегідей мақсаттар мен міндеттер болуы орынды:

3. 4. ;

Дарынды оқушының ақыл-ойының, эмоционалдық және әлеуметтік дамунің өзіндік ашылу деңгейі ескеру;

Дарынды оқушының шығармашылық бағытының ашылуына,, қоршаған ортаға өзін-өзі жарнамалауына көмек көрсету

Жан-жақты ақпараттандыру;

Коммуникативті бейімдеу;

Slide 11

Осы мақсаттар мен міндеттерді орындауда мектеп ұстаздары мынандай жұмыс түрлерін қолданады:

Slide 12

Оқушының дарындылығын анықтауда

Дарынды бала туралы педагогикалық, психологиялық, әлеуметтік ақпараттар, мәліметтер жинақтау.

Бақылау

Анкета

Психодиагностика

Социометрия

Әңгімелесу

Интервью сынды жұмыс түрлері жүргілуі тиіс.

Slide 13

Дарынды баламен жасалынатын жұмыс барысында төмендегідей бағыт-бағдарды жоспарлаған орынды:

1. Оқушымен жасалынатын жұмыстың икемді және ұтқыр формасы құрылуы тиіс;

3. Дарынды оқушының ғылыми жұмысының жоспары өзі қалауындай етіп жасағаны орынды, өзіндік шешім қабылдауына ықпал ету қажет;

2. Жеке пәндерді оқытуда бағдарламадан тыс материалдар негізі қамтылып, тәуелсіз құрылымы жасалуы қажет;

4. Дарынды оқушының қызығушылығына байланысты мұғалімнің өзіндік оқу жоспарын құру

5. Дистанциялық оқуды ұйымдастыру.

6. Оқушыға ЖОО-на ғылыми жетекшілік жасайтын ұстаз бен тығыз байланыс жасауына ықпал ету;

Slide 14

Дарынды оқушылармен жасалынатын жұмыс түрлері:

2. Пәндік олимпиадалық жұмыстарға дайындау;

4. Мектептің ғылыми қоғамындағыүйірме жұмыстарынұйымдастыру.

1. Баланың қызығушылығына әрі табиғатына қарай ғылыми жұмысқа баулу;

3. Қазіргі кезде жақсы дамып келе жатқан дебаттарға, пікір сайысяғни интеллектуальды ойындарға дайындау;

Slide 15

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА

РАХМЕТ!

Slide 16

Осындай жұмыс түрлерін ұйымдастыруда ұстаздар мынандай мәселелерге баса назар аударады:

1. Пән сабақтарында шығармашылық сипаттағы тапсырмаларды іріктеу, орындау, талдау жұмыстарын жүйелі жүргізуге;

2. Дарынды оқушылардың білім деңгейі мен олардың өз мүмкіндіктерін пайдалану көрсеткішін арнайы әдістемелер бойынша жүйелі түрде тексеріп отыруға;

3. Сабақтан тыс мезгілде жүргізілетін жұмыстарға - пәндік олимпиада, ғылыми конференцияға, интеллектуалдық турнирлер мен шығармашылық байқауларға дайындық жұмыстарын жыл бойы жоспарлы жүргізуге;

Slide 17
Ұқсас жұмыстар
ОҚЫТУ МАТЕРИАЛДАРЫН ТІРЕК СИГНАЛДАРЫ АРҚЫЛЫ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ
Дарынды оқушы - ұлт болашағы
Оқытудың үшөлшемді әдістемелік жүйесі педагогикалық технологиясының ықпалы
Дарынды балалардың психоәлеуметтік сезімталдығы
Әлемдік ұлттық білім беру жүйелері
Педагогтың кәсіби өзін – өзі тануы және өзіндік дамуы туралы ақпарат
Жаңа формация мұғалімнің кəсіби маршруты
Деңгейлік тапсырмалар тиімділігі
Нашар оқушы
Дарынды шығармашылық деңгейге жету
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz